Şimdi Ara

Farları açınca şarj voltajının düşmesi neden olur? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
7.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • anaconda41 kullanıcısına yanıt
    Tesisatta sıkıntı yok hocam bugün söktüm komple tesisatı yine geri viteste gaz yemedi stop edecek gibi oldu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • akü degıscek plakalar bıtık hızlı dolup bıtıyor
  • Araç içerisinde voltajın düşmesinin sebebi kontak termiği ile alakalı aracınız eskiyse tesisat zayıflamıştır aracın ana şasi kablosu güçlendirilmelidir gerekirse kontağa aküden yeni artı kablo çektirin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Dinamodan aracın gövdesine şase kablosu ile köprü yapıldığı zaman gerilimde canlanma oluyorsa dinamonun diyot tablasında bir sorun var demektir. Muhtemelen - kutuplu diodlardan biri sızdırıyor. Ayrıca konjektör sağlam olsa bile kömürlerde ve kollektör bileziklerinde aşınma varsa gerilim düşümüne neden olur

    Hemşerim köye gelirsem fırsat olursa İnşaallah görüşme fırsatımız olur. Sağlıcakla kal. Allaha emanet ol.
    Canlanma olmuyor kardeşim, onu zaten yapmıştık.

    Mekânı biliyorsun, her zaman beklerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    Multimetre ile alternatörden ve aküden ölçtüğümde verdiği değer bu, arada kayıp da yok, bu şaselerde problem olmadığını gösteriyor.

    Farları açınca şarj voltajının düşmesi neden olur?

    Far rölesini de test ettim onda da problem yok

    Farları açınca şarj voltajının düşmesi neden olur?

    Resim olarak yakalayamadım ama alternatör biraz dengesiz, bazen 16.0lara çıktığı bazen de 0.0lara indiği oldu. Seyir halinde daha dengesiz çalışıyor. Sanırım konjektör arızalı.
    Bazen 16 olup çok fazla düşüyorsa konjektördür. Alıp kendiniz değiştirin. fiyatı çok yoktur. Ya da başka bir seçenek ilerlemesini bekleyin, gece sürüşlerinde ya da dinamo yükteyken (mesela klima açıkken) farlarda ya da diğer donanımlarda voltaj düşüklüğü görürseniz değiştirirsiniz. Aciliyeti olan bir sorun değil bu. Sizi yolda bırakmaz.




  • diatta1903 D kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim yardımın için. İyice takip ettikten sonra sorunun farlarda olmadığını, diğer yüklerde de olduğuna kanaat getirdim. Seyir halinde herhangi bir yükte sallantılarda düşüyor voltaj. Dediğin gibi konjektör, geçen sene değişmiştim ama orjinal değildi sanırım. Artık parçayı alıp kışa doğru değiştiririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Material-Engineer

    Tesisatta sıkıntı yok hocam bugün söktüm komple tesisatı yine geri viteste gaz yemedi stop edecek gibi oldu.
    Kısa devre yada sigorta, rölede problem olabilir mi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.