Şimdi Ara

FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • standart F430 A göre 1450 kilodan 1250 kiloya düsürülmüs ve 490ps den 510 ps e cikartilmis.son hiz 315km ayni kalmis. beygir basina 2.45kg düsüyor. motor ayni 4.3cm³ V8
    0-100 hakkinda bilgi yok.

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA







  • buda 1970 yilinda portatip olarak üretilen FERRARI MODULO 512 S

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GREvV

    buda 1970 yilinda portatip olarak üretilen FERRARI MODULO 512 S

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA
    quote:

    Orjinalden alıntı: GREvV

    buda 1970 yilinda portatip olarak üretilen FERRARI MODULO 512 S




    Ben bu adamın tasarımlarına iyice gıcık olmaya başladım. 406 coupe neyse de hyundai matrix ve bu gayet saçma

    Bu uçuyomuymuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GREvV

    buda 1970 yilinda portatip olarak üretilen FERRARI MODULO 512 S

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA

     FERRARI F430 SCUDERIA; 200 KILO DAHA HAFIF VE 20ps DAHA FAZLA
    1970 yılında pininfarina tarafından dizayn edilen bu arac 22 adet uluslararası dizayn ödülüne sahip.
    gerçekten ilginç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alysentr

    1970 yılında pininfarina tarafından dizayn edilen bu arac 22 adet uluslararası dizayn ödülüne sahip.
    gerçekten ilginç

    Alıntıları Göster
    ne enteresan model tasarlamış hemde 1970 yılında.baya yaratıcıymış bu kişi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gt-40

    ne enteresan model tasarlamış hemde 1970 yılında.baya yaratıcıymış bu kişi.

    Alıntıları Göster
    Yeni F430 un egsozlarının yerı hıc hosuma gıtmedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gt-40

    ne enteresan model tasarlamış hemde 1970 yılında.baya yaratıcıymış bu kişi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gt-40

    ne enteresan model tasarlamış hemde 1970 yılında.baya yaratıcıymış bu kişi.


    bence tasarlamamıs... wc de falan otururken büyük bi gürültünun ardından gelen tanımlanamayan cisim diyebilriz bu arac için

    F430 a da gelince 360 challenge mantığıyla uretilecek bi arac.. yeni çıkacak olan porsche gt 2 nin standardının bile cok gerisinde kalacağından şimdiden eminim.. çünkü 360 ın standartı 911 turboyla karşılastırılması gereken bi aractı, lakin hep standart bi carrerayla karşılastırdılar turbonun cok gerisinde kaldığı için. ardından çıkan challenge sport modelinide gt3 R serisiyle karşılastırdılar anca bulmustu dengi aracını 360.. bakalım 430 u neyle karsılastıracaklar onu merak ediyorum simdiden




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mromer911

    quote:

    Orjinalden alıntı: gt-40

    ne enteresan model tasarlamış hemde 1970 yılında.baya yaratıcıymış bu kişi.


    bence tasarlamamıs... wc de falan otururken büyük bi gürültünun ardından gelen tanımlanamayan cisim diyebilriz bu arac için

    F430 a da gelince 360 challenge mantığıyla uretilecek bi arac.. yeni çıkacak olan porsche gt 2 nin standardının bile cok gerisinde kalacağından şimdiden eminim.. çünkü 360 ın standartı 911 turboyla karşılastırılması gereken bi aractı, lakin hep standart bi carrerayla karşılastırdılar turbonun cok gerisinde kaldığı için. ardından çıkan challenge sport modelinide gt3 R serisiyle karşılastırdılar anca bulmustu dengi aracını 360.. bakalım 430 u neyle karsılastıracaklar onu merak ediyorum simdiden

    Alıntıları Göster
    süper araba fiyati dişinda...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-18F1A75FA

    quote:

    Orjinalden alıntı: GREvV

    buda 1970 yilinda portatip olarak üretilen FERRARI MODULO 512 S




    Ben bu adamın tasarımlarına iyice gıcık olmaya başladım. 406 coupe neyse de hyundai matrix ve bu gayet saçma

    Bu uçuyomuymuş.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: rb.atasoy


    Ben bu adamın tasarımlarına iyice gıcık olmaya başladım. 406 coupe neyse de hyundai matrix ve bu gayet saçma

    Bu uçuyomuymuş.



    406 coupe ellerinizden öper




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    quote:

    Orjinalden alıntı: rb.atasoy


    Ben bu adamın tasarımlarına iyice gıcık olmaya başladım. 406 coupe neyse de hyundai matrix ve bu gayet saçma

    Bu uçuyomuymuş.



    406 coupe ellerinizden öper

    Alıntıları Göster
    ya 200 kiloymuş 20ps ymiş bırakın bu işleri ferrari olsun yeter gerisi hikaye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Yeni F430 un egsozlarının yerı hıc hosuma gıtmedi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: attractivegipsy

    Yeni F430 un egsozlarının yerı hıc hosuma gıtmedi.


    difüzörden daha iyi performans almak için oraya konumlandırmışlar bence. Uyumsuzd da olmamış kanımca




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    quote:

    Orjinalden alıntı: rb.atasoy


    Ben bu adamın tasarımlarına iyice gıcık olmaya başladım. 406 coupe neyse de hyundai matrix ve bu gayet saçma

    Bu uçuyomuymuş.



    406 coupe ellerinizden öper

    Alıntıları Göster
    406 coupe'den ferraride yapılıyordu,bir ara dergilere ve televizyonada çıkmıştı.gerçekten bu adamın tasarımları güzel.pınınfarına'mıydı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan


    quote:

    Orjinalden alıntı: rb.atasoy


    Ben bu adamın tasarımlarına iyice gıcık olmaya başladım. 406 coupe neyse de hyundai matrix ve bu gayet saçma

    Bu uçuyomuymuş.



    406 coupe ellerinizden öper




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gt-40

    406 coupe'den ferraride yapılıyordu,bir ara dergilere ve televizyonada çıkmıştı.gerçekten bu adamın tasarımları güzel.pınınfarına'mıydı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan


    quote:

    Orjinalden alıntı: rb.atasoy


    Ben bu adamın tasarımlarına iyice gıcık olmaya başladım. 406 coupe neyse de hyundai matrix ve bu gayet saçma

    Bu uçuyomuymuş.



    406 coupe ellerinizden öper


    Alıntıları Göster
    Porsche Ferrariyi 3 senedir fena halde solladı...
    Dizaynmı bu şimdi, hele şu jantla egzosta bak sanayide daha temizini yaptırırdım =)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unforgiven3

    Porsche Ferrariyi 3 senedir fena halde solladı...
    Dizaynmı bu şimdi, hele şu jantla egzosta bak sanayide daha temizini yaptırırdım =)


    Alıntıları Göster
    VW yi destekleyen Grevv arkadaşımız neden sınırsız uzaklaştırıldı acaba
    son mesajlarına baktım gayet seviyeli ve düzgün mesajlar ve topiçler acmış
    acaba neden banlandı.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: femreozcan

    VW yi destekleyen Grevv arkadaşımız neden sınırsız uzaklaştırıldı acaba
    son mesajlarına baktım gayet seviyeli ve düzgün mesajlar ve topiçler acmış
    acaba neden banlandı.....

    Alıntıları Göster
    quote:


    Yeni F430 un egsozlarının yerı hıc hosuma gıtmedi.

    Orada olmasının nedeni var, alt tarafa konulursa hava akımını etkiler ve aerodinamisini bozar aracın. Rüzgar direncinin artması aracın yüksek hızlarda stabilitesinin bozulması vs vs.. Zaten Ferrari aracın altındaki hava akımını da düşünüyor; ve altını da tasarlıyor. Nitekim alt kısımda hava akımını düzenleyen ve stabil hale getiren kanalcıklar var.
    Öte yandan tasarım muhteşem bence. 200kg. hafifletilmesi de büyük başarı.
    Ferrari & Porsche
    bu iki marka ne tasarlasa beğeniyorum desem yeridir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 20 Temmuz 2007; 19:02:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalsiyum 17

    quote:


    Yeni F430 un egsozlarının yerı hıc hosuma gıtmedi.

    Orada olmasının nedeni var, alt tarafa konulursa hava akımını etkiler ve aerodinamisini bozar aracın. Rüzgar direncinin artması aracın yüksek hızlarda stabilitesinin bozulması vs vs.. Zaten Ferrari aracın altındaki hava akımını da düşünüyor; ve altını da tasarlıyor. Nitekim alt kısımda hava akımını düzenleyen ve stabil hale getiren kanalcıklar var.
    Öte yandan tasarım muhteşem bence. 200kg. hafifletilmesi de büyük başarı.
    Ferrari & Porsche
    bu iki marka ne tasarlasa beğeniyorum desem yeridir.

    Alıntıları Göster
    bu aracı lamborghini gallardo superleggera rakıp o 100kg. 9 bg di bakalım lambo karsısında ne yapıcak.. 200 kg cok ıyı ama lombo guvelıkten odun vermemesıtı ferrarıde aynı acıklamayı yapmıstı saglam olacak dıe...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalsiyum 17

    quote:


    Yeni F430 un egsozlarının yerı hıc hosuma gıtmedi.

    Orada olmasının nedeni var, alt tarafa konulursa hava akımını etkiler ve aerodinamisini bozar aracın. Rüzgar direncinin artması aracın yüksek hızlarda stabilitesinin bozulması vs vs.. Zaten Ferrari aracın altındaki hava akımını da düşünüyor; ve altını da tasarlıyor. Nitekim alt kısımda hava akımını düzenleyen ve stabil hale getiren kanalcıklar var.
    Öte yandan tasarım muhteşem bence. 200kg. hafifletilmesi de büyük başarı.
    Ferrari & Porsche
    bu iki marka ne tasarlasa beğeniyorum desem yeridir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: feanorringeril

    quote:



    XXX



    Orada olmasının nedeni var, alt tarafa konulursa hava akımını etkiler ve aerodinamisini bozar aracın. Rüzgar direncinin artması aracın yüksek hızlarda stabilitesinin bozulması vs vs.. Zaten Ferrari aracın altındaki hava akımını da düşünüyor; ve altını da tasarlıyor. Nitekim alt kısımda hava akımını düzenleyen ve stabil hale getiren kanalcıklar var.



    O kanatcıklara Diffüser deniyor stabiliteyi arttırdıgı dogru ama

    Japon GTC arabaalrında egzost asagıda wede diffuserin icinden cıkar ucları

    Kısacası RD war diye egzostlar yukarıda değil bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gt-40

    ne enteresan model tasarlamış hemde 1970 yılında.baya yaratıcıymış bu kişi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gt-40

    ne enteresan model tasarlamış hemde 1970 yılında.baya yaratıcıymış bu kişi.

    +1 o yıla göre hos tasarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: feanorringeril

    quote:



    XXX



    Orada olmasının nedeni var, alt tarafa konulursa hava akımını etkiler ve aerodinamisini bozar aracın. Rüzgar direncinin artması aracın yüksek hızlarda stabilitesinin bozulması vs vs.. Zaten Ferrari aracın altındaki hava akımını da düşünüyor; ve altını da tasarlıyor. Nitekim alt kısımda hava akımını düzenleyen ve stabil hale getiren kanalcıklar var.



    O kanatcıklara Diffüser deniyor stabiliteyi arttırdıgı dogru ama

    Japon GTC arabaalrında egzost asagıda wede diffuserin icinden cıkar ucları

    Kısacası RD war diye egzostlar yukarıda değil bence


    Alıntıları Göster
    çok güzel ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unforgiven3

    Porsche Ferrariyi 3 senedir fena halde solladı...
    Dizaynmı bu şimdi, hele şu jantla egzosta bak sanayide daha temizini yaptırırdım =)


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: CYBORG00TR

    Porsche Ferrariyi 3 senedir fena halde solladı...
    Dizaynmı bu şimdi, hele şu jantla egzosta bak sanayide daha temizini yaptırırdım =)




    yaptır gel. Resimlerini bekliyoruz




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.