Şimdi Ara

Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.891
Cevap
132
Favori
772.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar genel bilgi olması açısından, Fiat 500L hakkında paylaşımda bulunmak istiyorum.

    FİAT 500L ÜLKEMİZE ŞU MOTOR SEÇENEKLERİ İLE GELMEKTEDİR:

    BENZİNLİ

    1.4 16v FIRE 95 Hp
    Pop / Popstar

    0.9 Turbo Twinair 105 Hp
    Rockstar

    DİZEL

    1.3 16v Multijet II 85 Hp
    Pop / Popstar / Rockstar

    1.3 16v Multijet II 85 Hp Dualogic (otomatik)
    Popstar / Rockstar

    1.6 16v MultijetII 105 Hp
    Popstar / Rockstar

    Detaylı teknik bilgi için lütfen yazının üzerine tıklayınız.

    FİAT 500L ÜLKEMİZE 3 FARKLI DONANIM İLE GELMEKTEDİR:

    Pop
    PopStar
    RockStar

    Donanım farklılıklarını görmek için lütfen yazının üzerine tıklayınız.

    FİAT 500L İÇİN RENK SEÇENEKLERİ ŞUNLARDIR:

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı


    GÜNCEL FİYAT LİSTESİ İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ.

    Saygılarımla.

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SonpoL -- 24 Kasım 2013; 20:15:59 >







  • Sırf bu yüzden dolayı üstüme vazife olmadığı halde eşe dosta test sürüşü yaptırıp, hatta tanımadığım insanlara tanıtım yaparak insanların bana enayiymişim gibi bakmalarını bir anda vay be fiat ne araba yapmış dedirttikten sonra arabadan inip bagaj kapısındaki 500L yazısına da baktıklarını gördükten sonra bayideki satış temsilcisine durumu anlatıp potansiyel müşterilere tanıtım yaptığımı, ileriki bakımda indirim alacağımı söylüyorum. Şaka değil bu durum bi çok kez oldu indirim de aldım bir çok şeye de sağolsunlar yardımcı oluyorlar benim bu çabalarımı bildikleri için .Hatta ve hatta bir adet rockstar bile sattım servisin test aracı yoktu, o an ben de ordaydım müşteriyi araca bindirdim satış temsilcisi de arkaya oturdu ben anlattım müşteri dinledi arkadaki karışmadı bile. Vallaha dedi sen bizden daha iyi anlattın aracın özelliklerini Bu durumun en büyük etkisi de forumda yaptığımız bilgi alışverişidir arkadaşlar...
    2 haftadır farklı il ve ilçelerde ki akraba ve arkadaş ziyaretlerim esnasında tanıştığım karşılaştığım farklı insan tiplerinin arabalarımız hakkında ki düşüncelerinden bahsedeceğim..
    Bir ortamda tanıştığım 27-28 yaşlarında bir arkadaş abi o paraya TOFAŞ'mı alınır ????
    Bir diğeri 30-35 arası ah be abi o paraya avrupa araba alsaydın ya tüh ???
    Birisi daha arabayı görmeden abi sende ne araba var? Ben: Fiat 500L . Eleman: Kaça aldın abi? Ben 60000tl küsür... Eleman: Abi okadar paraya ufacık araba mı aldın ? Ben :
    Bir abimiz ekspertiz dükkanı açmış yanına gittim. Yanına bir eleman almış. Çocuk fiat servisinden ayrılma. Bana dediği şu FIAT'ın en iyi arabasını almışsın abi helal olsun.
    Bir zırto'nun da arabaya görmeden bilmeden söylediği o paraya doblo'dan bozma arabamı aldın abi? Sende arabadan hiç anlamıyorsun.

    Bunları niye mi anlattım? Bakın halkımız aslında arabalar hakkında ne kadar cahil ve peşin hükümlü. Bu arabanın TOFAŞ üretimi yerli bir araç olduğunu düşünyorlar hala. Ve ayrıca genel kanı ben bunu alacağıma bu paraya boşline golf alaymışım? Arabayı hala ticari kazanç kapısı olarak gören. Sırf herkes ondan alıyor diye tipini donanımını beğenmediği araca deli gibi paralar veren bir halk için bu arabalar bile fazla. Bunlar kendi değimiyle o boşline tip fakiri araçlara layikler. İşte bu sayede malum oto'da bunları bir güzel kaz gibi yoluyor. Bulunmaz hint kumaşı gibi bir muamele var.
    Sonuç : Çok yazık ki ön yargılarımızla.. Bilmeden bilmiş bilmiş konuşan halk'a böylesi fazla.

    Lafım meclisten dışarıdır. Saygılar.
    Hocam zaten burada birbirimize güzel paylaşımlar da bulunmak için varız. Bazen ben de sapıtıyorum manuele alıp maksimum olan 4500-4600 devir aralığında vites değiştiriyorum ama dediğim gibi gördüğüm maks 7.2 filan. Bu araçlar zaten hız için uygun araçlar değil bu tam bir zevk aracı bir retro araç. Bu arabaya bineceksin gayet tatminkar ses sisteminde güzel bir müzik açacaksın, cam tavanın varsa onu da açacaksın sakin sakin sarsmadan gaza basıp yakındakilere yüksekten bakıp tadını çıkaracaksın. Arada piyano kokpitin yansımasına bakıp bakıp gülümseyeceksin. Ferah ortamında huzur bulacaksın. DİKKAT ET AŞIK OLACAKSIN VE ONU HEP ÖZLEYECEKSİN.
    CARDRİVER06 kullanıcısına yanıt
    CARDRİVER06 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: CARDRİVER06

    Zaten dediğim gibi,dualogic öyle aşırı gelişmiş bir şanzıman olmadığı için sıkıntı çıkarması normal bir durumdur.Ama sizin bu söylediğiniz durum arıza değil,aracın yokuş çıkarken kendini düz yolda zannedip vites geçişlerini ona göre ayarlamasıdır.Bu soruna karşı benim uyguladığım çözüm yokuşa çıktığımda araç bu durumu yaptığında manuel vitese alıp vitesi yükseltmek veya alçaltmaktır.Siz de denerseniz umarım sorundan kurtulmak değilde bir çözüm bulmuş olacaksınız.Ben şahsen dizel otomatik bir polo alacağıma yada şöyle diyeyim Dizel DSG şanzıman alıp 3-4 yıl sonra onun arızasını çekeceğime gider benzinli civic alırım çok daha iyi olur.Birde fiat egeaya tam otomatik vites koyuyorda,güzelim 500L'ye neden tam gelişmemiş olan dualogic şanzıman yerleştiriyor,onu hala çözmüş değilim.

    Dualogic çok gelişmiş bir şanzıman olmadığı için çok arıza yapmıyor aslında. Baskısı sağlam ve yağı tam olduğu sürece
    hiçbir arıza çıkarmaz. Çok basit ve kolay bir mekanizmaya sahip olduğu için de arızası kolay ve ucuza giderilir. Sistemin tamamı
    4000TL zaten. Nihayetinde değişimleri sizin adınıza yapan manuel bir şanzımandır.

    Bugün DSG, powershift yada EDC gibi çift kavrama şanzımanların çoğu ya vuruntu yada mekatronik arızalarından
    illallah ettiriyor. Üstelik bir çoğunda yüksek km lerde vites atlama problemleri başlıyor. Şanzıman değişimleri 20.000TL den başlıyor.

    Onun için arada vites değişim kararsızlığı yada vites değişimlerin nispeten daha yavaş olması gibi handikaplarına rağmen
    Dualogic iyi şanzımandır. Kullanıcısını hiçbir şekilde üzmez. Biraz alışma meselesi.
    2020 sonunda 1.4 crosplus stil pk cam tav 0 km aracımı aldım. Üç yılı bitti, izlenimlerim:

    👍Tam aile arabası, geniş ferah
    👍1.90 ve 100 kg şoför için çok iyi biniş iniş sürüş rahatlığı qaşkay 3008 gibi bazı basık suvlardan bile geniş diz omuz mesafesi
    👍Yakıt 1420 kg araca göre iyi. Ben bu yaz lpg BRC taktırdım. Şimdi çok iyi...
    👍Motor masrafsız, sessiz zaten ben dizeli hiç düşünmem. Otm vites de aramam. Aracı bilerek aldım, iyi ki de almışım.
    👍Donanımı iç malzemesi suv tipi crossplus olması iyi. Tam f/p
    👍arka koltukların yüksek olup seyir ferahlığı
    👍17 inç jantlarla yüksek durması ve sağlam süspansiyonlar
    👍6. Vites sessiz ve cimri
    👍Bagaj yeterli, arka koltuklar öne arkaya kızaklı kayıyor tam katlanan koltuklar da var.
    👍Bakımları kolay ve hesaplı





    😡Çekmiyor gitmiyor iddiası biraz tartışılır. 1.4 ve ağır araç rampalarda bayılıyor. Devirli girip sürüşe alışınca çok da üzmüyor. 1.6 megandan sonra elbette hissettim ama başka yerden telafi ediyor
    😡Şehir içinde seri değil. Ama atik arabalardan sonra buna binince hiç tehlike yaşamadığımı farkettim. Her yere sokulup oramı buramı çizmiyorum. :)
    😡Yakıt çok iyi ... Ama Uzun yolda 3000 devirin altında ve 110 km sabit hızdaysanız...130 dan sonra iyice artıyor.
    😡Yalıtım ve motor sesi iyi ama 110 km ye kadar. Düşük viteslerde şehir içinde ses var.
    😡Dış parçaların bazıları pahalı ve italyadan getiriliyor. Motor şanz ise egea doblo ortak. O iyi ama kaskosuz binmeyin.
    😡Yerden yüksek ama rüzgarlı havalarda yüksek hızda yalpalama yapıyor. Tekirden şekerpınarından inerken keşke lastikler 15 olsaydı dedim. Rüzgar ve fırtınada sakin sürmeli...
    😡Süspansiyonlar sert sağlam ama arka koltuktakiler çukur tümseklerde zıplıyor.
    😡1.4 lerin genelinde yağ eksiltme var deniyor. Evet Bunlarda yağ soğutma sistemi yok. Çok bağırtırsanız hararet ve buharlanma olabilir. Ben yaşamadım.


    Sonuçta f/p aile aracı. Bu paralara bu özelliklerde araç yok. Ben de en full paketini baz model polo parasına aldım. Çok çok memnunum. Uzun yıllar binmeyi düşünüyorum.

    Herkes kazasız belasız binsin inşallah.
    Arkadaşlar, 30.000 km de fiat 500L Rockstar aracımın bazı bilgilerini paylaşmak istiyorum.
    Öncelikle 30.000 bakımını İstanbul Atatürk Oto Sanayi Akpınar Oto da yaptırdım. Daha önceleri Birmotlara gidiyordum. Artık önünden geçmemeye karar verdim. Müşteriye bu kadar kötü davranan başka bir yer görmedim maalesef. Fiat markasını ne satışta nede serviste düzgün temsil etmiyorlar. Akpınar oto da peyami bey ile tanıştık. Mükemmel bir insan. Tavsiye ederim. Öncelikle araç ile ilgili en önemli yapılan şey yazılım güncellemesi oldu. Buradan herkese tavsiyem yarın ilk işiniz aracınızın var ise yazılım güncellemesini yaptırmanız. Araçtaki vites değişimlerine ve performansa şaşıracaksınız. Çok ama çok iyi oldu. Tek kavrama bir şanzımandan ziyade çift kavramaya yakın bir performans veriyor. Aracın 3. yılında çok şükür hiçbir kronik problemi yok. Geçenlerde eşimle birkaç bayiye giderek acaba arabamızı değiştirsek mi diye düşündük. Ancak hem fiyatlar hemde araçların iç hacim, donanım v.s. den gördükten sonra vazgeçtim. Kesinlikle 500L doğru tercih. Tam bir aile arabası. Aracımızla ilgili tek eleştiri tek kavrama şanzıman gibi gözükse de bence bu bir dezavantaj değil. Arkadaşımın 2014 model Golf DSG si otobanda arıza verdi. 90 bin lira arabaya para verip beni nerede yolda bırakacağını beklemek gerçekten acayip bir durum. Aynı şekilde şirket aracı olarak kullandığım Renault EDC şanzımanlarda arıza veriyor. Sonuç olarak 500L ile yola devam.
    2016 nın nisan ayında 0 km 2015 model popstar 1,3 mtj manuel bir 500L'ye sahip olduk. Şimdi bu arabayı almayı düşünen arkadaşlar için avantajlarını ve dezavantajlarını yazacağım.




    AVANTAJ

    +İç hacim : İç hacmi oldukça geniş. Bebeğinizi bebek koltuğuna kolaylıkla araç içinden yerleştirebiliyorsunuz. Çocuklu aileler için bence bu araba biçilmiş kaftan.

    +Bagaj: Çok kullanışlı bir bagajı var. Bir raf ile bagajı ikiye ayırabiliyorsunuz. Örneğin raf ile bagajı ayırdıktan sonra bagajın alt kısmına bebek arabasını yerleştirebiliyorum. Rafın üst kısmında oluşan düz zemin üzerine de bavulları istifleyebiliyorum. Bu raf sistemi oldukça akıllıca düşünülmüş. İstenirse arka koltuklar hareket ettirilerek bagaj hacmi artırılıyor. Şimdiyekadar bu özelliğe gerek duymadım.

    +Görüş açısı: Arabanın görüş açıları mükemmel. Bir çok cam olmasından dolayı içerisi oldukça ferah oluyor. Benim aracımda cam tavan yok. Şahsi fikrim bu arabada cam tavanın ihtiyaç olmadığı yönündedir. Araç yeterince havadar ve aydınlık. Ayrıca cam tavan opsiyonunun ülkemizde fazla abartıldığını düşünüyorum. Firmalarda bunu yüksek opsiyon fiyatları ile gayet güzel kullanıyorlar. Güneşli günlerin çok sıkça görüldüğü ülkemizde cam tavanın perdesinin genellikle kapalı olacaktır.

    +Konfor: Çok fazla bu sınıfta araba kullanmadım. Kullandığım arabaların B sınıfı olmuştur. (94 corsa, 2005 micra, 2015 micra) Bu yüzden konforunu kıyaslamam pek doğru olmaz. Önceki kullandığım arabalara göre oldukça konforlu bir araba. Konfor konusunda beni çok rahatsız eden bir şey olmadı. Ama asıl sorun yollarımızın kalitesiz olarak imal edilmesi ve belediyelerin vurdun duymazlığı. Bir de standardı olmayan kasisler. Biz şehirlerde daha hızlı gitmeye başladıkça o kasisler büyüyor da büyüyor! Biraz yavaşlayalım lütfen!

    +Donanım: Popstar versiyonunda oldukça mantıklı donanımlar sunulmuş. Örneğin eski aracım 2015 Nissan Micra'da yağmur ve far sensörü bulunurken popstarda bu donnımlar yok. Ama pospstarda ısıtmalı yan aynalar, yokuş kalkış desteği gibi micra'da olmayan ve bence daha hayati donanımlar mevcut. Gönül isterdi ki rockstar olsun. Fakat bütçe meselesi. Fiyatına oranla donanımlar gayet yeterli. Unutmayalım ki bu ülkede 50-55bine satılan Pololarda sadece iki hava yastığı standart!

    +Güvenlik:Bazı firmaların aksine 6 hava yastığını her donanım seviyesinde standart olarak sunulmakta. Euro N cup testinden yüksek puanlar ile geçmiş bir araç. Amerika'da satışı olan bir arac olmasından dolayı oradaki testlere de girmiştir. Fakat oradaki testte genellikle iyi sonuçları büyük SUV tarzı araçlar almaktadır. 500L testi de kötü değildir bu arada.

    +Tasarım: Tasarım göreceli bir kavramdır. Fakat bu arac diğer arabalardan kolaylıkla farkedilmektedir. Ben seviyorum arabamın tasarımını. Sempatik ve sevimli bir tasarımı var. Bu tasarımı ulaşılabilir fiyatlarla sunmaları Mini ile ayrıldıkları en önemli noktadır. Özellikle malum markaların düz hatlı beyaz renkli araçlarını bolca caddelerde görmek bana bir sürü yürüyen çamaşır makinesini anımsatıyor. (bakınız beyaz polo)

    +Tüketim: Bilindik bir motor olduğu için alırken tüketimle ilgili kafamda kuşku yoktu. Bence makul bir tüketimi var. 100 km de ortalama şehir dışı 4,5- 5,0 lt tüketirken Şehir içi ise kullanım şartlarına göre değişkenlik göstermektedir. Şu an kısa mesafe , yokuşlu ve orta trafik şartlarında 100 km'de 6,5 lt tüketmektedir.

    +Park kolaylığı: Bagajı sedan arabalar ile yarışırken 500L nin uzunluğu C sınıfı hatcback araçlardan daha kısadır. Motor kaputunun kısa olması, park sensörleri ve görüş açılarından dolayı micra'dan sonra bu araçla da sorun yaşamadım.

    DEZAVANTAJ

    -Performans: Şimdiye kadar pek işim olmadı bu kriterle. Ne işe yaradığını da bilmiyorum. Bu araba gaza bastığınızda sizi koltuğunuza yapıştırmaz. Uygun devirlerde kullanırsanız makul bir hızlanma ve tüketim elde edebiliyorsunuz. Ama öyle kapışma, otobanda hız denemeleri için uygun bir araç değil. Ortamlarda 500L ile 180-200 gördüm denilmez. Arkada bebek koltuğunuz olmasına rağmen yapacaksanız böyle hızları bu arabayı almayın. Direk cenaze arabası alın. Trafikte hızla gelip beni taciz eden araçlara çok sinir oluyorum. İçimden tüm kötü dileklerimi saydırıyorum. Bu kadar meraklıysan hıza - yarışa, parasını ver, git piste! Ne ailene ne de bana bu heyecanı yaşatma! Kendi içinde yaşarsın heyecanını.

    -Malzeme Kalitesi: Koltuk döşemeleri daha iyi olabilirdi. Rockstar versiyonunun döşemeleri daha iyi gözüküyordu. İç tasarım 500L nin dışındaki tasarımın gölgesinde kalıyor. Bence daha iyi olabilirdi. Ama kötü değil. Şahsi fikrim vites kolu 500 de olduğu gibi ön konsolla birlikte konumlandırımalıydı. 500 iç tasarımındaki özen 500l de olsaydı daha hoş bir iç mekan yaratılabilirdi. Tabi bu durumda fiyatta aynı kalmazdı. Ne kadar ekmek , o kadar köfte meselesi.

    +-Yalıtım: Aracın motor ve yol sesi yalıtımı bence yeterli. Ancak rüzgarlı havalarda rüzar sesi alabiliyor. Seslere çok takıntınız varsa bu araç size gelmeyebilir.

    Belki görmediğim dezavantajları da olabilir. Zamanla fark ettiğim eksileri ve artıları burada paylaşmaya devam edeceğim.

    Konu dışı;

    Ailemizin büyümesi nedeniyle 500L 'yi yeni almış olduğum ve gayet memnun olduğum Nissan Micra marka aracı satarak aldım. Çocuksuz aileler ve şehir içi kullanım içn nissan micra tavsiye edebileceğim bir araçtır.

    Uzun bir yazı oldu. Umarım faydalı olabilmişimdir.

    Güvenli ve keyifli sürüşler dilerim.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Fiat 500L Kullanıcıları: Bilgi Paylaşım

    Fiat 500L, pratik ve şık bir otomobil olarak bilinirken, bazı kullanıcılar kronik sorunlar yaşadıklarını bildirmektedir. İşte Fiat 500L ile ilgili yaygın endişeler ve bunları çözmek için ipuçları:

    • Fiat 500L Kronik Sorunları: En sık bildirilen sorunlardan biri, vites kontrol ettirin uyarısıdır. Bu uyarı, debriyaj veya vites sistemiyle ilgili bir sorun olduğunu gösterebilir. Bu uyarıyı görürseniz, aracınızı derhal yetkili bir servise götürmeniz önerilir.
    • Fiat 500L Neden Tutulmuyor: Yaygın bir başka sorun da, Fiat 500L'nin neden tutulmadığı sorusudur. Bunun çeşitli nedenleri olabilir, ancak en yaygın nedenlerden biri, yanlış lastik basıncıdır. Düzgün lastik basıncı sağlamak, aracınızın yol tutuşunu iyileştirmeye yardımcı olabilir.
    • Fiat 500L Yorum: Kullanıcı yorumlarına göre, Fiat 500L genellikle pratik ve şık bir araç olarak değerlendirilmektedir. Ancak bazı kullanıcılar, özellikle kronik sorunlar nedeniyle, olumsuz yorumlarda bulunmuşlardır.
    • Fiat 500L Vitesi Kontrol Ettirin Uyarısı: Bu uyarı, ciddi bir soruna işaret edebilir. Uyarıyı görürseniz, aracınızı derhal bir servise götürmeniz ve sorunun kaynağını tespit ettirmeniz önerilir.
    • SLD Ne Demek Araba: SLD, "Sürükleme Sınırlı Kayma Diferansiyeli" anlamına gelir. Bu sistem, aracın viraj alırken veya kaygan zeminlerde sürerken yol tutuşunu iyileştirmek için tasarlanmıştır.

    Bunlar Fiat 500L kullanıcıları tarafından bildirilen yaygın endişelerden sadece birkaçıdır. Aracınızla ilgili herhangi bir sorun yaşarsanız, yetkili bir servisten profesyonel yardım almanız önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hayırlı olsun aracınız. Bende panaromik edition siparişi verdim. Teslimat Ağustos ayında yapılacak. Bu aracı seçmemde dizel otomatik secenegi oluşu, dusuk yakıt tüketimi ve vergi avantajı etkili oldu. Müstesna tasarımı da cabası tabi ki:)
  • Hayırlı olsun benımde nasipse bu ayın 20 de teslim edilicek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ERH@N_

    Hayırlı olsun benımde nasipse bu ayın 20 de teslim edilicek

    Bu ayın 20'sinde mı? Bana Ağustos teslim demislerdi. Sanırım sizin sipariş benimkinden 1-2 hafta evvel verilmiş olsa gerek.
  • sorrento kullanıcısına yanıt
    ben 15 haziranda sipariş verdimde siz sanırım diğer bayileri gezmediniz çünkü her bayi teslim tarihleri farklı hepsine belli üretim haftaları verilmiş
  • Biz 500L'yi 26 Mayis'ta siparis ettik ve aracimiz 1 Temmuz'da bize ulasti. Ben 1.3 multijet ii dualogic opening edition beyaz govde siyah tavan seklinde tercih ettim. Koltuklari siyah/kirmizi ve gogusluk kismi beyaz renk. Acayip sevimli bir arac.
     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ash500

    Biz 500L'yi 26 Mayis'ta siparis ettik ve aracimiz 1 Temmuz'da bize ulasti. Ben 1.3 multijet ii dualogic opening edition beyaz govde siyah tavan seklinde tercih ettim. Koltuklari siyah/kirmizi ve gogusluk kismi beyaz renk. Acayip sevimli bir arac.
     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Ben de bugün aracımı teslim almış bulunuyorum. Aracımı teslim alıp, kullanmaya başladıktan sonra kendim için ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım :).

    Araç gerçekten ferah, konforlu ve şık. Ergonomi çok iyi. Alan geniş. Yolda dikkat çekici. 1.3 multijet manuel olan aracımın performansı tatminkar. Sakin kullanayım diyenlerdenseniz kesinlikle hayal kırıklığı yaşamazsınız.

    *Start&stop göğüslükten devredışı bırakılabiliyor. Sistem oldukça stabil çalışıyor. Ben devredışı bırakacağımı sanmıyorum.

    *Dönüş sırasında sis farlarını aktif etmek istiyorsanız, media ekranından ayarlara tıklayıp aktif etmelisiniz.

    *Aracım hareket halinde iken kapıları otomatik kitlemiyordu. Bunu da aktif etmek istiyorsanız yine ekrandan ayarlara girip kapı kısmında aktif edebiliyorsunuz.

    *Geçenlerde kullanmış olduğum mini Cooper country man'e göre 500L'yi daha sessiz ve konforlu buldum. Özellikle aracın süspansiyonu da çok iyi ayarlanmış. Darbeleri çok güzel bir şekilde emiyor ve iç kabine ses yansıtmıyor. 500L daha sessiz ve dizel. Fakat ben ful yalıtım yaptırdım. Onunda etkisi vardır diye tahmin ediyorum. Boya koruma, koltuk koruma ve alt koruma ayriyeten 3 desibele kadar sesi azaltan ve hafif darbelerde koruyan full paket koruma yaptırdım. Sizlere de öneririm.

    *Telefonumu araç ile senkronize ettim. Oldukça başarılı buldum. Aracın kumandaları herkesin rahatça ulaşacağı yerlerde ve ulaşımda dikkat dağıtmayacak şekilde yerleştirilmişler.

    *Aracın uzaktan kumandasından, açma tuşuna uzun süre basarsanız camlarınız açılır, kapa tuşuna uzun süre basılı tutarsanız camlarınız kapanıyor.

    *Daha önce forumlarda bahsettiğim üzere aracın arka koltuklarının kaydırılması çok iyi. Böylelikle koltukları yatırmaya gerek kalmadan bagajı genişletebiliyorsunuz. Üstelik bunu yaparken arkada hala geniş bir diz mesafesi sizi karşılıyor.

    Daha sonra diğer detaylarıda paylaşırım. Durumu özetlersek; Aracımdan çok ama çoook memnunum. Aracı herkese tavsiye etmekle beraber, aracı alan arkadaşlar hayırlı olmasını temenni ederim. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim :).

    Şimdi bir kaç resim paylaşayım.


     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    Ben de bugün aracımı teslim almış bulunuyorum. Aracımı teslim alıp, kullanmaya başladıktan sonra kendim için ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım :).

    Araç gerçekten ferah, konforlu ve şık. Ergonomi çok iyi. Alan geniş. Yolda dikkat çekici. 1.3 multijet manuel olan aracımın performansı tatminkar. Sakin kullanayım diyenlerdenseniz kesinlikle hayal kırıklığı yaşamazsınız.

    *Start&stop göğüslükten devredışı bırakılabiliyor. Sistem oldukça stabil çalışıyor. Ben devredışı bırakacağımı sanmıyorum.

    *Dönüş sırasında sis farlarını aktif etmek istiyorsanız, media ekranından ayarlara tıklayıp aktif etmelisiniz.

    *Aracım hareket halinde iken kapıları otomatik kitlemiyordu. Bunu da aktif etmek istiyorsanız yine ekrandan ayarlara girip kapı kısmında aktif edebiliyorsunuz.

    *Geçenlerde kullanmış olduğum mini Cooper country man'e göre 500L'yi daha sessiz ve konforlu buldum. Özellikle aracın süspansiyonu da çok iyi ayarlanmış. Darbeleri çok güzel bir şekilde emiyor ve iç kabine ses yansıtmıyor. 500L daha sessiz ve dizel. Fakat ben ful yalıtım yaptırdım. Onunda etkisi vardır diye tahmin ediyorum. Boya koruma, koltuk koruma ve alt koruma ayriyeten 3 desibele kadar sesi azaltan ve hafif darbelerde koruyan full paket koruma yaptırdım. Sizlere de öneririm.

    *Telefonumu araç ile senkronize ettim. Oldukça başarılı buldum. Aracın kumandaları herkesin rahatça ulaşacağı yerlerde ve ulaşımda dikkat dağıtmayacak şekilde yerleştirilmişler.

    *Aracın uzaktan kumandasından, açma tuşuna uzun süre basarsanız camlarınız açılır, kapa tuşuna uzun süre basılı tutarsanız camlarınız kapanıyor.

    *Daha önce forumlarda bahsettiğim üzere aracın arka koltuklarının kaydırılması çok iyi. Böylelikle koltukları yatırmaya gerek kalmadan bagajı genişletebiliyorsunuz. Üstelik bunu yaparken arkada hala geniş bir diz mesafesi sizi karşılıyor.

    Daha sonra diğer detaylarıda paylaşırım. Durumu özetlersek; Aracımdan çok ama çoook memnunum. Aracı herkese tavsiye etmekle beraber, aracı alan arkadaşlar hayırlı olmasını temenni ederim. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim :).

    Şimdi bir kaç resim paylaşayım.


     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    öncelikle hayırlı olsun. Aracın yol tutuşu ve uzun yola çıktığınızda araç içindekileri yoruyor mu sorularını yanıtlarsanız seviniriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kompliman

    öncelikle hayırlı olsun. Aracın yol tutuşu ve uzun yola çıktığınızda araç içindekileri yoruyor mu sorularını yanıtlarsanız seviniriz.

    Alıntıları Göster
    Merhaba Arkadaşlar,
    Ben de 2 hafta önce siyah 500L Beats Edition (rockstar) 1.3 dizel dualogic + panaromik roof lu olanından sipariş verdim. Ağustos da gelicek hayırlısıyla. :)
    Aslında rockstar düşünmüyordum. Fakat Caddebostan' da stand kurmuşlar ve deneme sürüşü yaptırdılar. Dizaynına ve ses sistemine hayran kaldım. :)
    Gelince resimleri göndereceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkn_hukuk

    Merhaba Arkadaşlar,
    Ben de 2 hafta önce siyah 500L Beats Edition (rockstar) 1.3 dizel dualogic + panaromik roof lu olanından sipariş verdim. Ağustos da gelicek hayırlısıyla. :)
    Aslında rockstar düşünmüyordum. Fakat Caddebostan' da stand kurmuşlar ve deneme sürüşü yaptırdılar. Dizaynına ve ses sistemine hayran kaldım. :)
    Gelince resimleri göndereceğim.

    Hayırlı olsun yeni aracınız. Ses sistemi olan versiyonu yeni koymuşlar. Ben siparişi verdiğimde beats edition yoktu. Acaba sonradan takılabiliyor mu bu müzik sistemi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    Ben de bugün aracımı teslim almış bulunuyorum. Aracımı teslim alıp, kullanmaya başladıktan sonra kendim için ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım :).

    Araç gerçekten ferah, konforlu ve şık. Ergonomi çok iyi. Alan geniş. Yolda dikkat çekici. 1.3 multijet manuel olan aracımın performansı tatminkar. Sakin kullanayım diyenlerdenseniz kesinlikle hayal kırıklığı yaşamazsınız.

    *Start&stop göğüslükten devredışı bırakılabiliyor. Sistem oldukça stabil çalışıyor. Ben devredışı bırakacağımı sanmıyorum.

    *Dönüş sırasında sis farlarını aktif etmek istiyorsanız, media ekranından ayarlara tıklayıp aktif etmelisiniz.

    *Aracım hareket halinde iken kapıları otomatik kitlemiyordu. Bunu da aktif etmek istiyorsanız yine ekrandan ayarlara girip kapı kısmında aktif edebiliyorsunuz.

    *Geçenlerde kullanmış olduğum mini Cooper country man'e göre 500L'yi daha sessiz ve konforlu buldum. Özellikle aracın süspansiyonu da çok iyi ayarlanmış. Darbeleri çok güzel bir şekilde emiyor ve iç kabine ses yansıtmıyor. 500L daha sessiz ve dizel. Fakat ben ful yalıtım yaptırdım. Onunda etkisi vardır diye tahmin ediyorum. Boya koruma, koltuk koruma ve alt koruma ayriyeten 3 desibele kadar sesi azaltan ve hafif darbelerde koruyan full paket koruma yaptırdım. Sizlere de öneririm.

    *Telefonumu araç ile senkronize ettim. Oldukça başarılı buldum. Aracın kumandaları herkesin rahatça ulaşacağı yerlerde ve ulaşımda dikkat dağıtmayacak şekilde yerleştirilmişler.

    *Aracın uzaktan kumandasından, açma tuşuna uzun süre basarsanız camlarınız açılır, kapa tuşuna uzun süre basılı tutarsanız camlarınız kapanıyor.

    *Daha önce forumlarda bahsettiğim üzere aracın arka koltuklarının kaydırılması çok iyi. Böylelikle koltukları yatırmaya gerek kalmadan bagajı genişletebiliyorsunuz. Üstelik bunu yaparken arkada hala geniş bir diz mesafesi sizi karşılıyor.

    Daha sonra diğer detaylarıda paylaşırım. Durumu özetlersek; Aracımdan çok ama çoook memnunum. Aracı herkese tavsiye etmekle beraber, aracı alan arkadaşlar hayırlı olmasını temenni ederim. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim :).

    Şimdi bir kaç resim paylaşayım.


     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    Bu yazdıklarınızı okuyunca aracıma kavuşacağım gün için daha da sabırsızlanıyorum. Benim de sipariş ettiğim sizinki gibi beyaz renk. Fakat döşemeleri gri-siyah kombinasyonlu tercih ettim. Aracın ses sistemi nasıl bu arada? Tatminkar diye duymuştum ama üzerine beats edition diye hi-fi ses sistemi olan versiyonu da çıkarmışlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento


    quote:

    Orijinalden alıntı: hkn_hukuk

    Merhaba Arkadaşlar,
    Ben de 2 hafta önce siyah 500L Beats Edition (rockstar) 1.3 dizel dualogic + panaromik roof lu olanından sipariş verdim. Ağustos da gelicek hayırlısıyla. :)
    Aslında rockstar düşünmüyordum. Fakat Caddebostan' da stand kurmuşlar ve deneme sürüşü yaptırdılar. Dizaynına ve ses sistemine hayran kaldım. :)
    Gelince resimleri göndereceğim.

    Hayırlı olsun yeni aracınız. Ses sistemi olan versiyonu yeni koymuşlar. Ben siparişi verdiğimde beats edition yoktu. Acaba sonradan takılabiliyor mu bu müzik sistemi?

    Teşekkür ederim. sizin de hayırlı olsun. Evet beats edition yoktu fakat Hi-Fi opsiyonel (1.500 TL) olarak sunuluyordu. O zaman eklettirebilir diniz. Sonradan olur mu pek sanmıyorum. Çünkü ben beats ses sistemli aracı gördüm. Stepne lastik olmuyor. Onun olduğu yere ses sistemi için gerekli donanımlar konulmuş. Sanırım amfi veya woofer dı. Stepne yerine de lastik tamir kiti veriyorlar.

     Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kompliman

    öncelikle hayırlı olsun. Aracın yol tutuşu ve uzun yola çıktığınızda araç içindekileri yoruyor mu sorularını yanıtlarsanız seviniriz.

    Bugün 600 km yaklaştım. Aracın yol tutuşu çok iyi. Şaşırtıcı derece araç iyi yol tutuyor. Özellikle kuşadası girişindeki virajlara 90-110 arası girdim. Ve araç salma yapmadı. Henüz esp yi devreye sokamadım. Buna aracın üstünde gelen turanza lastiklerin de etkisi büyük.

    Yolculukları mı çiftli 4 kişi yaptık hep. Kesinlikle ne yolcuyu ne de sürücüyü yormayan bir araç. Zaten dağa önce belirttiğim gibi, konforu gayet iyi aracın.

    Birde kafamı kurcalayan diğer bir konu, 1.3 multijet motorun teknik verilerde belirtilen 15 sn de 100 km hıza çıkması biraz enteresan geliyor. Çünkü özellikle şu son yolculuklarımda geek şehir içi, gerekse şehir dışında doğru devir aralıkları yakalandığında araç çok iyi bir performans veriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Bu yazdıklarınızı okuyunca aracıma kavuşacağım gün için daha da sabırsızlanıyorum. Benim de sipariş ettiğim sizinki gibi beyaz renk. Fakat döşemeleri gri-siyah kombinasyonlu tercih ettim. Aracın ses sistemi nasıl bu arada? Tatminkar diye duymuştum ama üzerine beats edition diye hi-fi ses sistemi olan versiyonu da çıkarmışlar.

    Öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Ses sistemi, netlik açısından çok iyi. Stereo düzeni bence gayet iyi. Ben oldukça memnunum. Tek eksisi, bana göre yeterli bir baş sunamaması :).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Bu yazdıklarınızı okuyunca aracıma kavuşacağım gün için daha da sabırsızlanıyorum. Benim de sipariş ettiğim sizinki gibi beyaz renk. Fakat döşemeleri gri-siyah kombinasyonlu tercih ettim. Aracın ses sistemi nasıl bu arada? Tatminkar diye duymuştum ama üzerine beats edition diye hi-fi ses sistemi olan versiyonu da çıkarmışlar.

    Öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Ses sistemi, netlik açısından çok iyi. Stereo düzeni bence gayet iyi. Ben oldukça memnunum. Tek eksisi, bana göre yeterli bir baş sunamaması :).

    Alıntıları Göster
    Yeterli baş derken? Baş mesafesini mı kastediyorsunuz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Yeterli baş derken? Baş mesafesini mı kastediyorsunuz ?

    bas demek istedi herhalde baş yazmış. ses sistemiyle ilgili
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Yeterli baş derken? Baş mesafesini mı kastediyorsunuz ?

    bas demek istedi herhalde baş yazmış. ses sistemiyle ilgili

    Alıntıları Göster
    bugun arabayı inceledim.. dışından küçük gibi olsa da içi çok ferah .. özellikle arka koltukta oturanlar yolu yukarıdan goruyorlar.. arka koltukların hidrolik silindirlerle destekli katlama hareketi çok kullanışlı ve rahat.. haftaya test sürüşüne çıkıp bir de yolda goreceğim.

    500l sahiplerine veya test edenlere 3 sorum var

    1- 1.3 mj deki 85 hp az değil mi sizce? yoksa bu araca yeter mi.. tabi 0-100km hızlanması da gosteriyor ki atak bir karakter beklemek zor (?)
    2- 0.9l twinair hakkında internette doğru düzgün bir kaynak yok... sadece motorun cng li versiyonunun 2013 yılın yeşil motoru odulu aldığını biliyorum.. 2 silindir ile 105hp güç almak çok ilginç.. acaba bu motora sahip bir 500l almak hata mı olur?
    3- panaromik cam tavan mı tercih etmeliyim.. cam tavanın guvenliği azaltması sözkonusu mudur?

    teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanak -- 7 Temmuz 2013; 1:00:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Yeterli baş derken? Baş mesafesini mı kastediyorsunuz ?

    Evet, bas olacak. Telefon çevirmiş bende fark etmemeşim. Kusura bakmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanak

    bugun arabayı inceledim.. dışından küçük gibi olsa da içi çok ferah .. özellikle arka koltukta oturanlar yolu yukarıdan goruyorlar.. arka koltukların hidrolik silindirlerle destekli katlama hareketi çok kullanışlı ve rahat.. haftaya test sürüşüne çıkıp bir de yolda goreceğim.

    500l sahiplerine veya test edenlere 3 sorum var

    1- 1.3 mj deki 85 hp az değil mi sizce? yoksa bu araca yeter mi.. tabi 0-100km hızlanması da gosteriyor ki atak bir karakter beklemek zor (?)
    2- 0.9l twinair hakkında internette doğru düzgün bir kaynak yok... sadece motorun cng li versiyonunun 2013 yılın yeşil motoru odulu aldığını biliyorum.. 2 silindir ile 105hp güç almak çok ilginç.. acaba bu motora sahip bir 500l almak hata mı olur?
    3- panaromik cam tavan mı tercih etmeliyim.. cam tavanın guvenliği azaltması sözkonusu mudur?

    teşekkür ederim


    1- Performans beklentisi olanlar için az tabiki. 85 hp dizel bu segmentteki araçların giriş seviye dizellerine benzer güçte aslında. B-max'de de 1.5 75'lik bir seçenek mevcut ki bildiğim kadarıyla da satışlarının çok ciddi bir kısmını bu seçenek oluşturuyor. Yani günlük kullanımlarda, "aile aracı"na yetecektir. Fazlası içinse 1.6 Mjet'i tercih etmek gerek..

    2- 0.9 twinair kağıt üzeri verilerde super. 105 hp de gayet başarılı. Ancak Fiat 500'de 85 hplik versiyonunu test etme şansım olmuştu. Hayal kırıklığı yarattı bende. Sabit hızla giderken çok çok sessiz olan motor, gaza yüklenince büyük bir titreşime sebep oluyordu. Her silindirdeki yanmayı direksiyonda hissediyordum resmen. Yakıt tüketimi de kağıt üzerindeki verilerin üzerinde çıkıyordu. Bir kaç yerde gördüğüm kadarıyla 105 hp'lik versiyonda titreşimleri azaltmak için bazı tedbirler alınmış. Ama test etme şansım olmadı, yorum yapamıyorum. Özetle, yakıt tüketimi (her ne kadar katalog verisi tutmasa bile) ve performans açısından tatmin edecektir ama konfor konusunda soru işaretleri var kafamda.

    3- Cam tavan neredeyse bütün markaların çeşitli modellerinde kullanılan bir seçenek. Hatta kimi araçlarda versiyona bağlı olarak standart sunulabiliyor. Güvenlik açısından bir risk olacağını sanmıyorum. Eğer kaza anlarını kastediyorsanız, zaten darbeyi direkler emiyor. Cam tavanda sadece ince bir sac yerine cam var. Yok eğer camın patlama ve yolculara zarar verme ihtimalinde çekiniyorsanız onun da ön camdan yapı olarak bir farkı yok. Kırılsa bile dağılmaz. Kırılma ihtimali de ön camla aynı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Yeterli baş derken? Baş mesafesini mı kastediyorsunuz ?

    Evet, bas olacak. Telefon çevirmiş bende fark etmemeşim. Kusura bakmayın.

    Alıntıları Göster
    Türkçe inceleme videosu :





  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.