Şimdi Ara

FIAT 500L LIVING TÜRKİYE'DE (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
1
Favori
5.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen sene 500L düşünmüştük ama ciddi anlamda pahalıya geldi, o zamanlar 60.000 TL civarındaydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso0655

    Ulan bu paraya ben zafira alirim binkat daha iyi yemisim 500L..

    aynen

    Yakında 14 15 koltuklusunuda sürerler piyasaya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 40 bin felan anca,eder o arac 70 bin cok olur o araca etmez...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu segmente fiyatlar üç aşağı beş yukarı bu seviyelerde, hatta daha pahalı.

    B sınıfı benzinli araçların 37-38 liradan başlayan fiyatlardan satıldığını unutmayalım. Dizel ekonomisini otomatik vites konforuyla almak isteyen, kalabalık ve bol çocuklu aileler için bence gayet mantıklı bir seçim olacaktır. Fiyatlar pahalı ml evet pahalı. Bu, ülkemiz otomobil piyasasında her markada geçerli bir durum maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence olması gereken fiyat maksimum 50bin lira. 70 bin çok fazla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    bence olması gereken fiyat maksimum 50bin lira. 70 bin çok fazla.

    Bu 50 bin lik fiyatı neye göre belirledin?

    avrupadaki satış fiyatına mı baktın?

    sınıfındaki rakipleri ile mi kıyasladın?

    öncelikle aracın benzinli seçeneği yok . fiyatın yüksek görünme sebeplerinden biri bu)

    aracın giriş seviyesi 1.3 dizel + otomatik ( dizel fiesta , clio gibi bu aracın yanında cücük gibi duran dizel araçlar 50 bine satılıyor şuan )

    iç hacim olarak rakiplerinin çok üzerinde . bu tarz 7 kişi ( 5 yetişkin + 2 çocuk) götürebilen rakibi de yok zaten)

    renault captur falan normal 500 L den bile küçük bu minibüse kaçmış uzun tipi




  • Kabul edin veya etmeyin, Türkiye'de MPV Segmenti'nde Fransız tekeli var.

    Yoldaki 5008, Scenic, Picasso'lar şaşırtıcı derecede fazla.Buna karşın S-Max, Altea, Zafira gibi araçlar daha nadir görülüyor.

    Tarz ve kalite anlamında 500L iyi bir otomobil fakat Living versiyonunun adam akıllı satacağını hiç sanmıyorum.

    Bu arada 500L'nin ciddi ergonomik sorunları var.Sürücü koltuğunda kendimi hiç rahat hissedemiyorum.Kabin sürücüyü saramıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    bence olması gereken fiyat maksimum 50bin lira. 70 bin çok fazla.

    50 bin liraya geçen yıl belki alınabilirdi.. Artık mümkün değil. Benzinli 1,2 motor B sınıfı el kadar araçların dizelleri o paraya satılıyor. Biraz gerçekçi olun. 7 kişilik MPV sınıfı aracı nerde 50 bin liraya alıyorsunuz? Avrupa'da bile 20 bin eurodan başlıyor benzinlisinin fiyatı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Kabul edin veya etmeyin, Türkiye'de MPV Segmenti'nde Fransız tekeli var.

    Yoldaki 5008, Scenic, Picasso'lar şaşırtıcı derecede fazla.Buna karşın S-Max, Altea, Zafira gibi araçlar daha nadir görülüyor.

    Tarz ve kalite anlamında 500L iyi bir otomobil fakat Living versiyonunun adam akıllı satacağını hiç sanmıyorum.

    Bu arada 500L'nin ciddi ergonomik sorunları var.Sürücü koltuğunda kendimi hiç rahat hissedemiyorum.Kabin sürücüyü saramıyor.

    Hocam ülkemizde bu segmentin kralı dediğimiz C-Max bile ayda 300-400 tane ancak satıyor. Yani az satması normal. Maalesef yurdum insanı ihtiyaçlarına göre değil, göz zevkine göre araba alıyor. Elin Avrupasında bu yüzden SW ve mpv araçlar bizden daha fazla satıyor. Zira adamlar görsellikten ziyade, ihtiyaçlara cevap verebilecek bir otomobil almayı yeğliyor. Bizde ise bu açığı ticari araçlar kapatıyor Kalabalık ailelerin tercihi doblo, connect, partner, kangoo vb:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sorrento -- 12 Nisan 2014; 20:17:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sorrento kullanıcısına yanıt
    Kalabalık aileler hafif ticari almasın da napsın.MPV'lerin vergi yükü ortada.Millet gariban, gidip düşük vergili "kamyonet" sınıfındaki hafif ticarileri tercih ediyorlar.

    Bizim peder bey de zamanında hangi akla hizmet yaptı (4 kişilik bir aileyiz) bilmiyorum ama Partner Adventure aldı.Şimdi ufukta yeni C4 Grand Picasso var.Ama arabalar çok pahalı, ha diyince değiştirilmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento


    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    bence olması gereken fiyat maksimum 50bin lira. 70 bin çok fazla.

    50 bin liraya geçen yıl belki alınabilirdi.. Artık mümkün değil. Benzinli 1,2 motor B sınıfı el kadar araçların dizelleri o paraya satılıyor. Biraz gerçekçi olun. 7 kişilik MPV sınıfı aracı nerde 50 bin liraya alıyorsunuz? Avrupa'da bile 20 bin eurodan başlıyor benzinlisinin fiyatı.

    ben vergi yuku azaltildiginda olmasi gereken fiyati soylemistim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tipe bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Kalabalık aileler hafif ticari almasın da napsın.MPV'lerin vergi yükü ortada.Millet gariban, gidip düşük vergili "kamyonet" sınıfındaki hafif ticarileri tercih ediyorlar.

    Bizim peder bey de zamanında hangi akla hizmet yaptı (4 kişilik bir aileyiz) bilmiyorum ama Partner Adventure aldı.Şimdi ufukta yeni C4 Grand Picasso var.Ama arabalar çok pahalı, ha diyince değiştirilmiyor

    mı acaba? Herşey fiyat mı? Nerede bu bunun güvenliği? Çoğunun çarpışma testi bile yok. Madem bütçe kısıtlı, o halde ikinci el temiz birşeyler alınabilir. Sırf bütçe el vermiyor diye, düşük konforlu, güvenlik donanımları yetersiz, her yıl muayene zorunluluğu olan araç almak da neymiş?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fiyati gayet ucuz. Niye bu kadar ucuz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat 500 ün b.okunu çıkardı artık normal 500 neyine yetmiyor puntoyu iptal edip 500 görünümlü hatchback çıkarıcak sanırım sedici yerinede 500 görünümlü compact jip çıkarıcak anlaşıldı fiat 500e çalışıcak 500 ü bedavadan verseler almam tarzım değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Kalabalık aileler hafif ticari almasın da napsın.MPV'lerin vergi yükü ortada.Millet gariban, gidip düşük vergili "kamyonet" sınıfındaki hafif ticarileri tercih ediyorlar.

    Bizim peder bey de zamanında hangi akla hizmet yaptı (4 kişilik bir aileyiz) bilmiyorum ama Partner Adventure aldı.Şimdi ufukta yeni C4 Grand Picasso var.Ama arabalar çok pahalı, ha diyince değiştirilmiyor

    mı acaba? Herşey fiyat mı? Nerede bu bunun güvenliği? Çoğunun çarpışma testi bile yok. Madem bütçe kısıtlı, o halde ikinci el temiz birşeyler alınabilir. Sırf bütçe el vermiyor diye, düşük konforlu, güvenlik donanımları yetersiz, her yıl muayene zorunluluğu olan araç almak da neymiş?

    Arabadan ben de memnun değilim.Konfor sıfır, ergonomi sıfır, güvenlik donanımları sıfır.

    "İkinci el temiz bişeyler" dediğiniz arabalara kefil olacak mısınız peki?Sıfır hafif ticari yerine aynı paraya aldığınız ikinci el MPV'lerin turşusu çıkmış oluyor.

    Ayrıca şu an bindiğim araba 2010 Symbol'den daha iyi yol tutuyor.Sırf etiketi yüzünden Symbol daha mı güvenli?

    Kaldı ki yeni Kangoo, Partner Tepee, Berlingo vs. gibi modellerde B Segmenti'ne eşdeğer güvenlik donanımları satın alabiliyorsunuz.

    Herşey siyah-beyaz değil.

    Ben de kesinlikle hafif ticari önermiyorum kimseye, ama durum ortada."Geniş ve ucuz"un başka alternatifi yok.




  • 70 bin hehe.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok tipsiz bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat mpv sınıfını dobloyla goturemeyecegini anladı sonunda 70 bin verilirmi ? Verilmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Kabul edin veya etmeyin, Türkiye'de MPV Segmenti'nde Fransız tekeli var.

    Yoldaki 5008, Scenic, Picasso'lar şaşırtıcı derecede fazla.Buna karşın S-Max, Altea, Zafira gibi araçlar daha nadir görülüyor.

    Tarz ve kalite anlamında 500L iyi bir otomobil fakat Living versiyonunun adam akıllı satacağını hiç sanmıyorum.

    Bu arada 500L'nin ciddi ergonomik sorunları var.Sürücü koltuğunda kendimi hiç rahat hissedemiyorum.Kabin sürücüyü saramıyor.

    Hocam ülkemizde bu segmentin kralı dediğimiz C-Max bile ayda 300-400 tane ancak satıyor. Yani az satması normal. Maalesef yurdum insanı ihtiyaçlarına göre değil, göz zevkine göre araba alıyor. Elin Avrupasında bu yüzden SW ve mpv araçlar bizden daha fazla satıyor. Zira adamlar görsellikten ziyade, ihtiyaçlara cevap verebilecek bir otomobil almayı yeğliyor. Bizde ise bu açığı ticari araçlar kapatıyor Kalabalık ailelerin tercihi doblo, connect, partner, kangoo vb:)

    Hocam görsellik deyince sw arac sedanina gore daha guzel durmuyormu yada banami oyle geliyor cozemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.