Şimdi Ara

Fiat 500L Rockstar vs. Kia Soul vs. Renault Captur (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
2.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • entigin E kullanıcısına yanıt
    Açıkçası çok şaşırdım.. O zaman sitelerindeki liste fiyatlarının pekte bir anlamı yor. Zira 2016 Grand Picasso tüm paketler dahil 130 bin'i geçiyor ama adamlar 117 hadi pazarlık ettin 115 'e bırakıyor. Bende liste fiyatlarından çok fazla inmezler diye düşünmüştüm. O zaman C4 Picassoyu da 100'e falan bıraksalar tadından yenmez..
  • 100'e zor ama 110 altına inebilir. Ben geçen sene 2016 Nisan'da 2015 model C4 1.2 130HP EAT6 Confort Tekno Plus modelini 63.000 TL'ye aldım, liste fiyatı 80.000 civarıydı. Bir önceki senenin modellerinde hep olur indirim. Konusunu da açmıştım 2016 Volvo S60 T3'ü 118.000 TL'ye bırakıyorlar. 2017 liste fiyatı 150 bin civarında.
  • Capturun icine oturduğunuz zaman muhtemelen vazgececeksiniz. Eger bir makyaj gecirmediyse 3 sene önce icine oturduğunda bahsettiginiz paranın hakkını verecek bir hissiyata sahip değil. Diğerleri hakkında bir fikrim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun zamandır mpv kullanıcısı olarak Bunlara bu parayı versem içim acırdı. 500l aldığın gibi 20k zarar yaz. Tan oto bayide 1.3 mj 7 koltuk otomatik aracı 80 bine veriyor.

    Captur zaten malzeme kalitesi düşük bir araç yeni fazında büyük değişim var mı bilmiyorum.Onun yerine kadjar için fiyat al bayilerde indirimler iyi 2016 araçları uyguna bulunabiliyor.

    Benim Önceliğim 1.5 tdci ps otm C-max ve Grand Picasso olurdu.Listeleri yüksek ama pazarlığa 2 side açık bayileri zorlamak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 20 Mart 2017; 12:35:50 >
  • Ben 3 araca da o paraları vermem ama madem muaf alicaksınız Soul dış ve iç görünüş olarak çok kendine has tatlı bi yapısı var onu alın bence :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • marslan1999 kullanıcısına yanıt
    Bunu çoğu kulanıcıdan duyuyorum. Büyük ihtimalle test bile yapmayacağım. Teşekkürler,
  • Nerd Miner kullanıcısına yanıt
    Full donanımlı 500L 'yi 80 bin civarı veriyorsa düşünülebilir sanki. Sonuçta arada 20 bin lira kadar fark var ama Picasso gerçekten kaliteli araç. Bu yüzden öncelik Picassoda..
  • Peugeot 2008 se seçenek olabilir.



    HDI gerçekten tutumlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sene olmuş 2017, halen dualogic şanzıman var Fiat'ta...eğer konforsuzluk( şanzıman) ve bol sorun hedefleniyorsa 500 L iyi bir seçenek olacaktır.
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    2008 bu 3 modelden ne denli ilerde? Hakkında çok bilgim yok. Genel olarak test videoları ancak onlar ağırlıklı olarak olumlu yanlarını belirtiyorlar.
  • Bu sınıfta dizel otomatik sunan alternatifler:
    Peugeot 2008 tek kav.
    Citroen c4 kaktüs tek kav.
    Renault Captur çift kav.
    Opel Mokka tam otm.
    Fiat 500X çift kav.
    Jeep Renegade çift kav.
    Kia Soul çift kav.
    SsangYong Tivoli tam otm.

    Sanırım bu modeller içinde en mantıklısı eğer bayilerde mevcut ise Mokka olacaktır. İyi araştırın. UUn yollar binecekseniz tivoli de bir seçenek. Malum en dolu versiyonu 80 bin altına alırsınız ki ötv indirimi yapınca 50 küsürler gelecektir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • aaguler kullanıcısına yanıt
    Tivoli de çok güzel araç ancak EuroNCap'ten 3 yıldız güvenlik paketlisi 4 yıldız almış. Günümüzde güvenlik paketlerinin parayla satılmasına anlam veremiyorum. Ne kadar paran varsa o kadar güvendesin anlamına geliyor..
  • Çok ileri bir özelliğe sahip değil, diğerleri ile benzer olunca seçenek olarak değerlendirilebilir, en azından HDI bence daha verimli ünite.



    Benzer araçlar; donanım-güvenlik-fiyat olarak karşılaştırıp kişi kendine uygun olanı bulmalı.



    Beklenti ve ihtiyaçların bilinmesi bu yönde önemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aaguler kullanıcısına yanıt
    Tivoli dizel otomatik 2016 modeller 98.000tl yazıyor, 80'e veriyorlar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GÜNCEL LİSTE:
    2016 model Citroen C4 Picasso - AT - 126.390 TL. (Pazarlıkla 110bin altına inebilir)
    2017 model Kia Soul - DCT - 104.000 TL
    2017 model Peugeot 2008 - EAT - 103.037 TL
    2017 model Fiat 500L - Dualogic - 101.650 TL
    2017 model Ssangyong Tivoli - AT - 98.000 TL (Şanzıman türünü bilmiyorum)
    2018 model Skoda Yeti - DSG - ?? TL

    Başka bir fikri, listedekilerden birini kullanıpta olumlu / olumsuz deneyimi olan?
  • Ohal olduğu için ötv indirimli araç vermiyormuş bayiler bilginize.
  • 2008e de bakmak lazım
  • Ne captura nede soule o para verilir..3den birini seçeceksen 500l...derim...Üzerine biraz daha katarak 500x de alabilirsin...Sürüş dinamikleri vs çok eğlenceli ve konforlu araç..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güvenlik oranlarına bakarsak 500l %94 koruma ile bu iki aracın çok çok önünde..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu 3 aracada yazık günah 100 bin tl.

    Renault'ya Kadjar 1.5 dCi Touch EDC için fiyat sorun, ötvsiz hali için 75'e indirebilirlerse bu araçlardan daha iyi bir tercih olur.

    500L ile Captur'un maksimum ederi 55 bin tl, iç malzeme kalitesi berbat olan araçlar. 500L'deki motor ve şanzıman sizi kanser edebilir, 15 sn'de 100'e çıkıyor, oldukça hantal. 4-5 kişi ile sollamaya çıksanız, torku morku işe yaramaz.

    Captur'daki dci motor çok az yakıyor, fakat dci edc kombinasyonları manuel versiyonlardan daha yavaş oluyor, şanzıman tepkileri çok geç, 13.5 sn 0-100 değeri hantal olduğunu gösteriyor, ailece 3-4 kişi bindiğinizde bagajınız dolu olduğunda hantallığını iyice hissettirecek ayrıca edc şanzıman bolca yarım debriyaj yapıyor.

    Kia Soul biraz daha tarz, daha kaliteli bir araç fakat o da neticesinde ufak bir araba. Motor şanzıman uyumu çok iyi, performansı da o ufak kasa için gayet iyi. Mokka varken o kadar para verilmez.

    Fakat bu sınıfın en iyi aracı Opel Mokka X'tir. 1.6 dizel 136 beygir, 320 tork, şanzımanı da 6 ileri tork konvertörlü sağlamdır. İçi Captur'dan geniş, malzeme ve işçilik kalitesi olarak bu araçların yanında bir üst segment gibi kalıyor.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.