Şimdi Ara

FIAT ALBEA YOL HİKAYELERİ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
2
Favori
11.915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KONU:

    FIAT ALBEA YOL HİKAYELERİ


     FIAT ALBEA YOL HİKAYELERİ
  • Konu ile alakasız yorum yazanlar inanıyorumki birçoğu 12 - 15 yaş ergen ilkokul ve lise talebeleri

    Gözleri yüksekte hayat onlara toz pembe

    Bizde zamanın da sahip olmadığımız araç markaları, modelleri üzerinde tartışmalar ve fanatiklikler yapmışızdır

    Türkiye'de ekonomik araç kullanmak istiyorsanız mutlaka taksilerin kullandıkları modelleri dikkate alın

    Türkiye'de otomobil almak ve kullanmak son derece lüks bir tüketim kalemi bu yüzden albea sı olan bir vatandaş prestijli demektir

    Peki neden ; yerli üretim, parçası bol ve ucuz servis ağı yaygın, 1.3 multijet motoru ile en az vergi en az tüketim ve en uzun km motor ömrü ile ödüllü bir motora sahip olması

    Ek olarak deposunun 180 tl ye fullendiğini ve 1000 km menzile sahip olduğunu da söylemeye gerek yok

    Tüm bu özellikleri ile fiat albea saygıyı (Türkiyede!) hak eden bir otomobildir




  • Bi anlatılanlara bakıyorum bi albea ya
    Yok ne yaptıysam bi araya getiremedim
    kesin E class filan bi araca albea yazıp verdiler bu adama :):):)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekonomisi,sorunsuzluğu,hatta pratikliği takdire şayan bir araç.Ancak tasarım kavramı göreceli olsa da birçok kişiye göre (kaç kişiye sorduysam hemen hepsi aynı kanaatte..) ve bana göre orantısız ve tipi çok da güzel değil.Araca birkç kere bindim.İç mekanda hakikaten malzemeler kaliteli değil,daha da kötüsü işçilik çok zayıf.Tamam üst düzey bir işçilik beklemek yanlış ama bazı parçaların montajı o kadar eğreti durmuş ki yani hiç özenilmediği çok belli..Sanki alelacele tasarlamışlar hemen montajlamışlar gibi..Broadwaya bir binin,parçalarının albeadan daha iyi montajlanmış olduğunu,parçaların daha düzgün birleştiğini,aralıklarının daha az olduğunu göreceksiniz..Albea kötü araç değil..Amaca hizmet denilen kavramı fazlasıyla yerine getiriyor.Ekonomi denilince belki de 1.sıradaki araç.Ancak bırakın albea yol hikayelerini,aracın tasarım,kalite,konfor anlamında birçok yönden sınıfta kaldığını düşünüyorum.Bu fiyata bu kadar diyenler olacaktır.Ancak ben en azından düzgün,çalışılmış bir tasarımla hem iç mekanda hem de dış tasarımda aynı maliyetle çok daha iyi bir araç ortaya çıkarılabileceğini düşünüyorum.Yani araç ucuzluktan ziyade Özensizce hazırlanmış bir araç.




  • Bence süper :D resimler en azından harika emek edilmiş.
  • yarın ilk işim albea almak
  • arabayı milyon milyon biriktiripte alınca biraz böyle oluyo bende de palio var kıypta satamıyorum...
  • Vaaay memleketime(Kemaliye) gitmişsiniz :D Zorludur memleketimin yolları.Hele ki Başpınar Köprüsünden Kemaliye'ye kadar olan kısım.. "Yılan gibi" tabiri o yol için söylenmiş sanki :) Zevkli olsa gerek yeni yerler görmek, tanımak. :) Albea'yla ilgili yazdıklarınıza da şaşırmadım. Sonuçta herhangi bir araçtan memnun kalıp kalmamak ne beklediğinize bağlı birazda. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  •  FIAT ALBEA YOL HİKAYELERİ
  • Aracı biliyorum albea görünümlü cls 350 üretilen 1500 model içerisinde 1 tane üretiliyor arkadaşa da o denk gelmiş sanırım
  • bu forum böyle işte. adam araç kiralıyor memnun kalıyor ve övmekte sonuna kadar haklı.

    bir kere multijet motor sınıfının en iyi motoru mu ? evet. bana göre bir tdi dci dan çok daha iyi.
    albea yerden yüksek her yere girip cıkılabilecek bir araç mı ? evet
    bagajı geniş mi? geniş
    koltuklar aynı şekilde.
    bakımları yerindeyse gazı freni debriajı yağ gibi
    ek olarak vites geçişleri çok iyi bence. ne kemikli nede kemiksiz. fiat orta bir karar uydurmuş
    bu aracın parçası bol servis agı geniş yakıtı makul müdür ? evet
    bu adam bu araçla yol yapmasında neyle yapsın
    araç çok karizmatik yakısıklı olmayabilir yol seside alıyor olabilir ama kötü bir araç değil.
    o konuda eleştirenlere hak verebilirim. bir sls amg anlatlıyor gibi yazmış ama demekki adam çok memnun kalmış aracından
    dalga geçmek için mi okuyor millet anlamadım.
    ayrıca aracın hızlanması gayet güzel.

    Oda isterdi herhalde altında bir E250 CGİ ile yol yapmayı veya A7 ile. keyfinden biniyor zaten albeaya.

    kim ne söylerse söylesin bugün 4 kişilik bir aile için albea en uygun ve en hesaplı araçtır.

    iyi forumlar




  • Dalga geçen arkadaşları anlamak gerçekten güç. Eminim birçoğu aracın kapısından içeri dahi bakmamıştır. Ben 2002 model speedgear triptronik vitese sahip dinamik versiyon albea kullanıyorum. Aracımı 2009 yılında ilk kullanıcısından aldım. aracı aldıüımda 80.000 km civarındaydı. Şu anda 142.000 km oldu ve sadece çekindiğim için trigger kayışı ve ufak tefek ön düzen parçaları değiştirdim. Yıllık vergi miktarım şu anda 188 tl ve fuji-subaru marka cvt şanzımanımdan çok çok memnunum. Vites geçişi diye birşey yok araçta. Sadece hızlanıyorsunuz. Bu eminim adını andığınız birçok lüks model araçta olmayan bir özellik. Diğer donanımları için de aynı şeyleri söyleyeceğim. Aldığımdan bu yana ne klima, ne motor, ne de elektrik aksamı ile ilgili bir problem yaşamadım. Sürücü koltuğu dahi yükseklik ayarına sahip olup bel boşluğunu doldurmak için dahi koltuğunuz ayarlanabiliyor. Özellikle ve özellikle belki uzun yolda biraz can sıkan ama şehir içinde hele hele bozuk bir yolda size ne kadar faydalı olacağını bildiğim aracın yüksekliği kesinlikle yadsınamaz. Korkusuzca kaldırımlara yaklaşıp altını vururmuyum diye korkmak hele hele tam yükte, bu araçla hikaye kalıyor. Aracın bagaj konusuna ise değinmeme gerek yok. Herkes biliyor oldukça geniş olduğunu.

    Şimdi araç alırken ne amaçla aldığınız önemli. Aracımı satmayı şu an için dahi düşünmüyorum. Sonuçta kapının önüne bıraktığın bir teneke parçası. Ama tabi optimum güvenliği de sağlaması gerektiği bir gerçek. Araçta güvenlik konusunda ise bana göre optimum seviyede güvenliğinizi rahat rahat sağlayan bir araç. Yalnız donanımlı versiyonları için konuşuyorum. Baz modelleri değil.

    Şunu da belirtmek isterim. Benim aracım komple kadife döşenmiş ve parçaları oldukça kaliteli. Kardeşimde 1.2 8v aldı ama ne döşemesi nede konforu benim aracım ile bir değildi. Hemen sattık. Sanırım ya Türkiye dışında montaj olan modeller var yada donanım paketlerinde bu unsurlarda var. Bu kesinlikle önemli bir konu çünkü bizzat ben şaşırdım. Bu husus aracı almak istiyorsanız aklınızda bulunsun. Bir şey daha dikkatimi çekti, aracımın motor kısmında kullanılan parçaların birçoğu Bosch marka ve buda benim açımdan güzel bir şey.

    Bir arkadaşın yorumunda bazı taksici arkadaşların albea yerine albela dediğini söylüyor. Önce taksici arkadaşlar hangi yakıtı nasıl alacaklarını öğrenip ona göre bu aracın multijetini alıp kullansınlar. Sen gidip kaçak mazotu kamyoncudan ordan burdan ucuz olsun diye albea mtj alıyorsan hata edersin. Bu araçlar o mazotu sindiremez arkadaşlar. O zaman üzer sizi. Sadece albea değil birçok yeni araç üzer. Önce hangi araç ne şekilde kullanılır yakıtı ve bakımı nasıl yaptırılır onu öğrensin taksici arkadaşlar, ondan sonra öyle bir yorum yapsınlar. Onlara tavsiyem bu. Mutlu ve huzurla kullanmanızı dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set@mon -- 7 Ağustos 2012; 16:46:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set@mon

    Dalga geçen arkadaşları anlamak gerçekten güç. Eminim birçoğu aracın kapısından içeri dahi bakmamıştır. Ben 2002 model speedgear triptronik vitese sahip dinamik versiyon albea kullanıyorum.


    Buradan sonrasını okumadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tsipura

    Albea gorunumlu 5.20 falan vermisler heralde. O kadar abartmis ki.

  • Albea demek günümüzün üst model doğanı, şahini dir :D
  • Google'dan fiat albea diye aratasım geldi acaba karıştırdım mı diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • set@mon kullanıcısına yanıt
    Hocam gerçekten ciddiyetle yazmışsınız. Sizi anlamak imkansız.

    Öncelikle bence konuyu yazan arkadaş , fotoğraf yeteneği kadar , edebiyat yeteneğini de denemiş ve bence çok güzel bir methiye yazmış. Yani arabayı bilmesem , binmesem, merak edip kullanmak isteyeceğim o derece.

    Vites geçişi diye birşey yok araçta. Sadece hızlanıyorsunuz. Bu eminim adını andığınız birçok lüks model araçta olmayan bir özellik. Hocam şunu şöyle cevaplıyayım. C-max , jazz gibi araçlar da bile cvt kullanılıyor. Zaten BMW ZF kullanıyor. Kendi aracım da 7 ileri otomatik ve vites geçişi yok. Ben 90 küsür hondada hissettim sadece vites geçişini şu zamana kadar :D DSG de problemleri hariç on numara şanzıman. CVT ise bakımını yapmayaı bilmedikleri için kolay bozulan , DSG den sonra en sorunlu olan şanzuman tipidir. Yani mesele vites geçişini hissettirmemekse onu hepsi başarıyor diyebilirim.

    Kendi arabanızın ne olduğunun farkına varın bence. Yanlış anlamayın gücünüz ona yetiyordur saygı duyarım. Ben 20 yaşımdayım. Kendim 1 tl bile kazanmadım henüz onun için kimseye laf etmeye bir şey söylemeye veya küçümsemeye hakkım yok hiç bir zaman da olamaz. Ancak gerçekler bunlar.

    Fiat bütün güvenlik testlerinden kalan, adi montajlanmış, dış görünümü kutu gibi olan araçlar üretiyor. CLA nın tasarımıyla fiatın hiç bir arabasını kıyaslıyamazsınız.

    O söylediğiniz sürücü koltuğu ayarları var ya: çoğu eski reno aracında 90 lı yılların başlarında vardı. Mitsubishinin benim bildiğim bir modelinde de var. O da 90 küsür üretim. Galant modelidir. Yaklaşık fiyatı 10 bin civarındadır. Kliması vardır. On numara motoru vardır. Yağ gibi gider yolda. Sürücü ve yolcu koltuğunun bel şişirmesi elektiriklidir hatta.

    Fiat ı oldum olsaı sevmem. Türk halkını çok küçümsüyorlar. Hatta siz buna layıksınız şeklinde otomobil üretiyorlar. İtalyadaki fiat 500 ile burdakinin farklarına bir bakın derim. Hatta kuş serisinin İtalyada kaç kere revize edilip Türkiyede kaç yıl boyunca revize edilmeden satıldığına bakın. Bizde bir tane fiorino var. Oyuncak araba diyorum. Ne viraj alabiliyor ne de gidebiliyor üstelik yakıtı da beklenildiği gibi az değil. Çok dedim alma diye gitti aldı.

    Şunu da söyliyim E segmenti premium bir araç kullandıktan sonra ( modeli fark etmez 96 model E200 bile bir farklı) bu tarz arabalar gerçekten ne güven veriyor ne de zevk.




  • barisatlas B kullanıcısına yanıt
    Yorumum B sınıfı araç kategorisinde, aracın üretilen yıl koşulları baz alınarak, Türkiye şartlarında ekonomik küçük araç sınıfındaki araçlar arasında bir değerlendirme içindir. Bu saydığın araçları da kullanmış ve halen sahip olan birisi olarak şunları söyleyim. Öncelikle bu araçlardaki Cvt şanzuman bahsettiiniz gibi olmayıp en problemsiz olanlarıdır. Sadece doğru yağı kullandığınız takdirde çok istisnai durumlar haricinde arıza vermeyen bir şanzumandır. Aracım 160 bin km leri devirdi ve halen saat gibi. Şahsen 350 bin km de olan bir başka speedgear bilmekteyim. Bu sebeple bana ne deseniz boş. Bizzat gözlemlediğim için umursamam. Diğer söyleyeceğim şey ise ekonomik olarak gelir seviyeleri belirli bir limit dahiline çıkamayan insanlar için alabilecekleri en iyi araçlardan biridir. Kim ne derse ne söylerse söylesin bu böyledir. Halen kullanmakta olduğumuz bu Albea araç ortalama 6 yıldır aileme hizmet etmekte ve belirttiğim gibi en ufak sıkıntısını görmedim. Periyodik bakımları haricinde sanayi yolunu bilmem. Bakın sizin ne düşündüğü umrumda değil, benim yorumumun kimler için olduğu aşikar. Ekonominiz vardır, paranız boldur ha ozaman elbetteki gider çok daha iyi model araçlar alırsınız. Bu kimseyi ilgilendirmez. Ama bu otomobil söylediğim şeylerin haricinde asla abartı içermiyor.

    Sen ekonomimin durumu ile saygını belirtmişsin ince bir davranış ama bu araç benim yedekte kullandığım ve genelde eşimin kullandığı bir araç. Kullandığım araçları saymama gerek yok. 87 model 230 E de olmak üzere birçok model araba kullanıp sahibi oldum. Ama bu segmentte bu araba çıktığı yıla göre oldukça iyi ve satış rakamları ile de bu kanıtlandı. Burdan çok fazla konuşmanın da bir anlamı yok. Fanatik felan da değilim. Onu belirteyim. 2002 model bir araçtan bahsediyorum ben. Kasko için çektiğim resimleri de altta ekliyorum. Ne artısı ne eksisi. Hala ne bir yıpranma, ne bir problem, ne boya, ne de bir arıza vermedi çok şükür. Tamam karoseri çok sağlam değil elbette, süspansiyonlar sizin kıyasladığınız araçlar gibi değil ama, bu araç, sınıfında yeterli ve gayet iyi donanıma sahip ekonomik bir araçtır. Bu sebeple niyetlerimiz belli olduğuna göre konuyu uzatmanın hiç bir anlamı yok. Parası olan gider Camaroya biner, olmayanda gider tofaş şahin alır. Bu kimseyi ilgilendirmez. Şahsen bir kullanıcı olarak ben memnuniyetimi dile getirdim. Yoksa fiat babamın oğlu değil. Sen memnun kalmazsın o başka. Ne kadar ekmek okadar köfte. 30-40-50 bin TL lik bir araba değil ki çok eleştireyim. Parası neyse onu veren gayet başarılı bir B sınıfı araç. 9 Bin TL ye almışım bu aracı bir düşün. Neyini eleştireceğim.

    Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
     FIAT ALBEA YOL HİKAYELERİ FIAT ALBEA YOL HİKAYELERİ FIAT ALBEA YOL HİKAYELERİ FIAT ALBEA YOL HİKAYELERİ FIAT ALBEA YOL HİKAYELERİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set@mon -- 30 Eylül 2014; 16:01:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot


    KONU:

    FIAT ALBEA YOL HİKAYELERİ


     FIAT ALBEA YOL HİKAYELERİ


    AHAH
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.