Şimdi Ara

Fiat doblo’ya 1.6 120hp multijet gelmiş (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
12.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    quote:

    Orijinalden alıntı: dr20mouse


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: anadolu86

    Yüksüz 1500 kg araç için 120 bg yetersiz.

    Yuksuz 1500 kg olduguna istinaden kaynak gosterir misiniz

    Yük taşımada sadece motor gücüne mi bakılıyor ?

    Rakibi vw caddy 102 beygir

    Yuksuz agirligi Kac kg?

    1500 kg hocam da 120 beygir yetmez diyenler 105 beygirlik modeli görmüş mü ki konuşuyor birine bindim fena gazliyor italyan beygiri mübarek.

    Ben neyin ne olduğunu biliyorum

    105 beygir doblo dahi güzel yürüyor yüksek tork nedeniyle

    1500kg da değil ayrıca yüksüz doblo 1.6 1310—1350 kg arası donanıma göre



    Hocam arkadaşa sordum premio paketi ruhsatta net 1505 kilo yazıyor. İnanmiyorsaniz resim çekip atmasını istiycem.



    Yalnız şu 120 beygirlik paketten sonra bende mi dobloya gecsem acaba diye düşünmüyor değilim. Galeriye test aracı geldiyse bir test yapayim. Her ne kadar pahalı olsada 85 bine 1.6 dizel araç o fiyata millet fındık motorlu benzinli araç alıyor zorla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sol şeridin yeni fatihi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 105Lik olanı bile torktan güzel ivmeleniyordu bu harbi fennna olmuştur:ddd

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uçup kaçmaz, turbo dizel olmasından dolayı ivmelenme hissi verir o kadar ama ağır olduğu için normal bir kullanım sunar, 1.3 ler de aşırı zorlanıyor bu yüzden

    ayrıca bu fiyat seviyelerine çıkarsa çok da mantıklı bir tercih olmayacaktır mevcut kullanıcı yapısı için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    quote:

    Orijinalden alıntı: dr20mouse


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: anadolu86

    Yüksüz 1500 kg araç için 120 bg yetersiz.

    Yuksuz 1500 kg olduguna istinaden kaynak gosterir misiniz

    Yük taşımada sadece motor gücüne mi bakılıyor ?

    Rakibi vw caddy 102 beygir

    Yuksuz agirligi Kac kg?

    1500 kg hocam da 120 beygir yetmez diyenler 105 beygirlik modeli görmüş mü ki konuşuyor birine bindim fena gazliyor italyan beygiri mübarek.

    Ben neyin ne olduğunu biliyorum

    105 beygir doblo dahi güzel yürüyor yüksek tork nedeniyle

    1500kg da değil ayrıca yüksüz doblo 1.6 1310—1350 kg arası donanıma göre



    Benim bravo bile kantarda 1500 kilo çıktı.Doblonun gibi cüsseli bir aracın daha hafif olacağını zannetmiyorum hocam.Bir de şunu belirmeliyim ki teknik verilerdeki ağırlıklar kesinlikle gerçekte olan ağırlıklar değil.Depo tüm sıvılar yedek lastik vs olmadan hesaplanıyor.1105 kilo teknik verisi olan punto expertizde 1220 kilo 1150 kilo olan puntoda 1270 çıkmıştı.Ama ben aracın ağır olmasını seviyorum.Otoyolda yüksek süratlerde yan rüzgarlardan kesinlikle etkilenmeyen ray üstünde giden bir gidişi oluyor.




  • Zaten dengesiz arabaydi şimdi iyice dengesiz oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RoLaN R kullanıcısına yanıt
    Ne anlamda dengesiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt
    Meganenın 0-100ünün 13.4 sn olduğu yerde uçup kaçar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 doblo4 ruhsatta 1485 kg yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 75 beygirlik turbosuz pejo j9' lar 25-30 kişi çok rahat götürüyor 2 tona yakın ağırlık var şimdi 120 beygir 300 torku azmı görüyorsunuz bir ticari için çok çok fazla helede kötü şöförün eline geçerse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Meganenın 0-100ünün 13.4 sn olduğu yerde uçup kaçar..

    yer çekiminin olmadığı yerde bile doblo uçup kaçmaz, bu hükümet sayesinde artık doblolar bile performans arabası muamelesi görmek durumunda kalıyor da gerçek hayatta öyle değil, ayrıca megane a da kimse uçup kaçıyor demiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.


    quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Meganenın 0-100ünün 13.4 sn olduğu yerde uçup kaçar..

    yer çekiminin olmadığı yerde bile doblo uçup kaçmaz, bu hükümet sayesinde artık doblolar bile performans arabası muamelesi görmek durumunda kalıyor da gerçek hayatta öyle değil, ayrıca megane a da kimse uçup kaçıyor demiyor

    Kabul etmek lazım bu segmentte, connect ve doblo var gerisi fasa fiso

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.


    quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Meganenın 0-100ünün 13.4 sn olduğu yerde uçup kaçar..

    yer çekiminin olmadığı yerde bile doblo uçup kaçmaz, bu hükümet sayesinde artık doblolar bile performans arabası muamelesi görmek durumunda kalıyor da gerçek hayatta öyle değil, ayrıca megane a da kimse uçup kaçıyor demiyor

    Kabul etmek lazım bu segmentte, connect ve doblo var gerisi fasa fiso

    hafif ticari araçlar segmentinde evet bu araçlar var da adı üstünde hafif ticari, belli bir ağırlığı olan ve motorları temel olarak ancak bu araçlara yeten araçlar, ha 2.0 tdi caddy kısmen uçup kaçıyor denebilir bu segmentte o kadar




  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt
    Bizde onu söylemeye çalışıyoruz Doblo boş araç değil.İngilterede kaç kez üst üstte sınıfının otomobili seçildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meticulous kullanıcısına yanıt

    Noldu sizin ülkeyi terk etme planı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • senged kullanıcısına yanıt

    plan fail oldu. tecavüz kaçınılmaz, zevk almaya bakıyoruz biz de.  

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.