|
Fiat Egea 1.4 - 95 HP Atmosferik Motor Yokuş Testi (2. sayfa)
-
-
2L atmosferikmi 1L turbo benzinmi deseler kesinlikle turbo. eski araç 1.4 atmosferik 220bin km civarlarına geldi araç, yeni araç bin turbo benzin, kesinlikle atmosferik çekilecek dert değil.
-
Valla bencede artık devir atmosferik devri ve muhabbeti yapılacak devir değil bendede 1.6 megan 4 var abi belli yani ne yapacagi -
1.6 atmosferik 110 bg megane kullanıyorum yokuşlarda 0.9 tce veya 1.3 multijetlerden tokat yemekle geçiyor bütün yolculuğum. 4-5 bin devirde kullanınca biraz canlanıyor tamam ama normalden iki üç kat fazla yakıyor o zaman da. Bu araçlar yokuş çıkmaya ve fazla yük taşımaya uygun değil ha yolunuz düzdür mesafeniz kısadır fazla hız yapmayı sevmezsiniz fazla uzun yol da yapmazsınız alır lpg de ekonomi kasarsiniz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cevo_61 -- 19 Eylül 2022; 8:56:43 > -
araba kullanmayı bilmiyorlar getirsene arabayı optimum motor tork devrine, dişlilerin oranları nedir baktınmı bu araç için kaçıncı viteste çıkmalısın hiç baktınmı;
video zaman kaybı, seyretmeyin..
aynı yokuşu bir ara hergün rahat rahat çıkıyordum eski model atmosferik arabayla.
"araç devir çevirince benzin yakar" o aracı 2500 devir 3. vites çıkarırken yakacağın yakıt, aracın optimim tork devrini veren motor devri aralığında (4000-4500 devir) seçeceğiniz bir viteste çıkarırken harcayacağın yakıttan, daha fazla yakacaktır. pistonların segmanlarını patlatma ihtimalinde cabası, ek olarak turbolu araçlardada aynı tehlike var, yük altında düşük devir çevirdikçe, yani yine devir çevirip aracı "bağırtmak" zorundasınız böyle yüklerin altında.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sight -- 20 Eylül 2022; 15:5:11 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X