Alttaki sitede aldesa lpg 5500 tl yazıyor, bayiye gittiğimde de bu fiyat çıktı. güncel fiyatlar için bakabilirsiniz arkadaşlar. Bu arada lpg taktırma fiyatları acayip artmış bilginiz olsun. |
FIAT EGEA 1.4 BENZİNLİ MOTORDA YAĞ YAKMA PROBLEMİ (4. sayfa)
-
-
Eğer yapilan motor fiyat ucuzlugu endeksli yapilirsa eksiltir. Adam yag sogutucu koymamis buharlasarak yine eksiltir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2010 öncesi atmosferik motorlarda yağ soğutucu var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yağ yakan arkadaşlar 5w30 yerine 10w40 koyun sorun çözülür
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorun çözülmez bilakis artar. 10w 40 yari sentetik buharlasma katsayisi daha yüksek dir. 5w 40 tam sentetik olmalı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
www.cleanpex.com.trSentetik ve Mineral yağ arasındaki farkhttps://www.cleanpex.com.tr/sentetik-mineral-yag-farki
Parlama noktasi ve 100 de vizikozitesi benzer olmasi cok sasirtici olmali sonu 40 ya hani hocam :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mhmmd.239 -- 28 Kasım 2022; 9:53:37 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Attığınız linkin konumuzla alakası ney? Sentetik yağ ile mineral yağı ne ara konuştuk hocam. Adam 10w40 söylemiş siz 5w40 tam sentetikten bahsetmişsiniz. Piyasadaki 10w40 yağların %90 ı yarı sentetik olarak geçer ve yarı sentetik yağ ile tam sentetik arasında buharlaşma katsayı farkı olmaz onu diyorum. Buharlaşmanın fazla olması az olması markanın o ürünü ne kadar iyi yaptığıyla alakalı tam sentetik yarı sentetik olmasıyla alakalı değil
Mineral yağ konumuzun dışında bi olay
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yari sentetik demek mineral de iceriyor anlamina geldigi için. Buharlasmanin da tam sentetik yağa göre fazla olacagi anlami taşımazmı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Mineral yağ ile yarı sentetik yağın alakası yoktur. Mineral yağ tamamen ayrı bir şekilde satılır. Ve mineral yağı kullanan tek motorda Rx-7 Rx-8 lerde kullanılan Rotary motordur.
Yani yarı sentetik motor yağı ile yapılmış bi motora yarı sentetik yağ koymakta bi sakınca yok. Yağ yakmayı engellemesi için tam sentetiğe gerek yok
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 30 Kasım 2022; 3:1:7 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne demek yakmaz? yanma odalarının delinmesiyle olması şart değil. Segmanlar aşınır,kronik segman sorunu vardır yakar. Segmanın aşınması sonucu her zamanki gibi karterden gömleğe püskürtülen yağ aşınmış segmanları aşarak yanma odasına girer. Madem araçlar yağ yakmıyor; egzozundan mavi duman geldiği için yağ yakıyor dediğimiz araçlar napıyor? osuruyor mu Mekanikten kimse anlamıyor biz siz mi anlıyorsunuz yani .
ek: egea için çevremden öyle bir duyum geri dönüş almadım...
-
fiatı ve tofaşı tebrik etmek lazım. Özellikle Tofaş'ı. Türkiye'de mtv sistemini biliyorsun, yıllardır piyasayı biliyorsun turbosuz atmosferik motor yapıyorsun düşük maliyetle nispeten daha dayanıklı - sert, bilinçsiz kullanımda dahi daha dayanıklı olsun diye bari 1.3 yapaydında mtv dilimi durduk yere yükselmeseydi.
Bir de bazı arkadaşlar şanzıman oranları kısa olduğu için sürekli vites değiştirmek gerekiyor tabi insanlar bunun yerine 1 - 2. viteste devirli kullanmayı tercih ediyor demişler. Bu da şehir içinde konfor açısından iyi bir şey değil her ne kadar kısıtlı bütçede ilk öncelik konfor olmasa da.
-
1.0 var işte napsın adamlar daha .
-
adı var kendi yok hocam 1.0 motorun egeada ben birkaç kez sordum gelmiyor dediler.
-
alla alla bende 1.0 crosswagon almayı düşünüyordum. neyse ekonomi düzelsin gelir yine. acelemiz yok arabamız var.
-
Ben aylarca kovaladım alamadım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam maliyetleri, makine - motor teknolojisi, arz/talep konularında işin içinde olmadan dışardan ahkam kesmem doğru değil ama orta sınıf hem uygun maliyetle kurumsala, hem toplumda orta, ortanın biraz altı kesime hitap edecek bir ürün oluşturuyorsan bence daha akıllı davranmak zorundasın.
Toplumca 1.2 - 1.3 motorları turbo ile iyi yada kötü yeni yeni kabulleniyoruz, kabullendik birazda ekonomi, vergilerdi araç fiyatlarının uçmasının verdiği mecburiyet ile. Atmosferik 1.4, Dizel 1.3, 1.0 turbo benzinli. ( 1.0 turboyu kaldırmışlar bu arada talep eksikliğindendir diye düşünüyorum)
Bunun yerine dışardan diğer firmalardan ve kendi kalıplarında;
1299 CC, 80 civarı beygir düz atmosferik benzin
1299 CC, 110-130 beygir arası turbo benzin. ( Pejo - Citröende 1.2 130-150 beygirlik turbo benzinli motorlar var )
yapsa daha akıllı, mantıklı bir kombinasyon olurdu. Bütçeye göre şirketler, kendini zorlamak istemeyen bireysel tüketiciler 1.3 atmosferik olanı alırdı.
1.5 turbo benzinli 130 hp modele gidip 48v, 15kw mild hybrid motoru 48v'luk 800 wh/saat'lik ( tahmini 16 ah) akü ile saçma sapan bir kombinasyon yapacaklarına 1.3 atmosferik düz modelin fabrika çıkışlı lpg'lisini yapıp onda lpg'nin kısa mesafe ve çekişteki olası performans düşüşünü tolere etmek için 48v 50ah lityum veya lifepo4 artık anlık yük tüketimi ve deşarja göre ideal bir kombinasyon daha mantıklı olmaz mıydı bilmiyorum.
-
Egea 1.4 Fire için 10w40 mı diyorsunuz yani? 5w40 yerine
-
Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 kullanın, motor için en iyi yağ bu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X