Şimdi Ara

FIAT EGEA 1.4 BENZİNLİ MOTORDA YAĞ YAKMA PROBLEMİ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
80
Cevap
1
Favori
93.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Alttaki sitede aldesa lpg 5500 tl yazıyor, bayiye gittiğimde de bu fiyat çıktı. güncel fiyatlar için bakabilirsiniz arkadaşlar. Bu arada lpg taktırma fiyatları acayip artmış bilginiz olsun.

    https://ototakvim.com/lpg-taktirma-fiyatlari/

  • sonnick kullanıcısına yanıt
    Eğer yapilan motor fiyat ucuzlugu endeksli yapilirsa eksiltir. Adam yag sogutucu koymamis buharlasarak yine eksiltir.
  • Mhmmd.239 M kullanıcısına yanıt

    2010 öncesi atmosferik motorlarda yağ soğutucu var mı?

  • Yağ yakan arkadaşlar 5w30 yerine 10w40 koyun sorun çözülür

  • B.YEKE kullanıcısına yanıt
    Sorun çözülmez bilakis artar. 10w 40 yari sentetik buharlasma katsayisi daha yüksek dir. 5w 40 tam sentetik olmalı
  • Mhmmd.239 M kullanıcısına yanıt
    Kim dedi size 10 40 ın buharlaşma katsayısı daha fazladır diye? Yav arkadaş atmosferik motorda adamlar ona göre segman ve gömlek duvarı yapıp yarı sentetik yağlara göre yapıyorlar bu motorları sizde inatla tam sentetik koyarak içindeki kimyevilerle değiştirmeye çalışıyorsunuz motorun yapısını.

    Elinizde teknik döküman yok sayısal değer yok yapmayın. Ben sana 5 40 ında 10 40 ında buharlaşma sıcaklığını göstereyim aha

    FIAT EGEA 1.4 BENZİNLİ MOTORDA YAĞ YAKMA PROBLEMİ bunun 228 derece


    FIAT EGEA 1.4 BENZİNLİ MOTORDA YAĞ YAKMA PROBLEMİ bunun ise 230 derece

    İkisininde vizkozite indeksleride hemen hemen yakın üstelik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 27 Kasım 2022; 5:41:28 >




  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    www.cleanpex.com.tr
    Sentetik ve Mineral yağ arasındaki fark
    https://www.cleanpex.com.tr/sentetik-mineral-yag-farki


    Parlama noktasi ve 100 de vizikozitesi benzer olmasi cok sasirtici olmali sonu 40 ya hani hocam :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mhmmd.239 -- 28 Kasım 2022; 9:53:37 >




  • Mhmmd.239 M kullanıcısına yanıt
    Attığınız linkin konumuzla alakası ney? Sentetik yağ ile mineral yağı ne ara konuştuk hocam. Adam 10w40 söylemiş siz 5w40 tam sentetikten bahsetmişsiniz. Piyasadaki 10w40 yağların %90 ı yarı sentetik olarak geçer ve yarı sentetik yağ ile tam sentetik arasında buharlaşma katsayı farkı olmaz onu diyorum. Buharlaşmanın fazla olması az olması markanın o ürünü ne kadar iyi yaptığıyla alakalı tam sentetik yarı sentetik olmasıyla alakalı değil

    Mineral yağ konumuzun dışında bi olay
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Yari sentetik demek mineral de iceriyor anlamina geldigi için. Buharlasmanin da tam sentetik yağa göre fazla olacagi anlami taşımazmı?
  • Mhmmd.239 M kullanıcısına yanıt
    Mineral yağ ile yarı sentetik yağın alakası yoktur. Mineral yağ tamamen ayrı bir şekilde satılır. Ve mineral yağı kullanan tek motorda Rx-7 Rx-8 lerde kullanılan Rotary motordur.

    Yani yarı sentetik motor yağı ile yapılmış bi motora yarı sentetik yağ koymakta bi sakınca yok. Yağ yakmayı engellemesi için tam sentetiğe gerek yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 30 Kasım 2022; 3:1:7 >
  • bace3434 kullanıcısına yanıt

    Ne demek yakmaz? yanma odalarının delinmesiyle olması şart değil. Segmanlar aşınır,kronik segman sorunu vardır yakar. Segmanın aşınması sonucu her zamanki gibi karterden gömleğe püskürtülen yağ aşınmış segmanları aşarak yanma odasına girer. Madem araçlar yağ yakmıyor; egzozundan mavi duman geldiği için yağ yakıyor dediğimiz araçlar napıyor? osuruyor muFIAT EGEA 1.4 BENZİNLİ MOTORDA YAĞ YAKMA PROBLEMİ  Mekanikten kimse anlamıyor biz siz mi anlıyorsunuz yaniFIAT EGEA 1.4 BENZİNLİ MOTORDA YAĞ YAKMA PROBLEMİ .

    ek: egea için çevremden öyle bir duyum geri dönüş almadım...

  • echomaniac E kullanıcısına yanıt

    fiatı ve tofaşı tebrik etmek lazım. Özellikle Tofaş'ı. Türkiye'de mtv sistemini biliyorsun, yıllardır piyasayı biliyorsun turbosuz atmosferik motor yapıyorsun düşük maliyetle nispeten daha dayanıklı - sert, bilinçsiz kullanımda dahi daha dayanıklı olsun diye bari 1.3 yapaydında mtv dilimi durduk yere yükselmeseydi.


    Bir de bazı arkadaşlar şanzıman oranları kısa olduğu için sürekli vites değiştirmek gerekiyor tabi insanlar bunun yerine 1 - 2. viteste devirli kullanmayı tercih ediyor demişler. Bu da şehir içinde konfor açısından iyi bir şey değil her ne kadar kısıtlı bütçede ilk öncelik konfor olmasa da.

  • Bilgisayar Bağımlısı kullanıcısına yanıt

    1.0 var işte napsın adamlar daha .

  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt

    adı var kendi yok hocam 1.0 motorun egeada ben birkaç kez sordum gelmiyor dediler.

  • deserthawk D kullanıcısına yanıt

    alla alla bende 1.0 crosswagon almayı düşünüyordum. neyse ekonomi düzelsin gelir yine. acelemiz yok arabamız var.

  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt
    Ben aylarca kovaladım alamadım.
  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt

    Hocam maliyetleri, makine - motor teknolojisi, arz/talep konularında işin içinde olmadan dışardan ahkam kesmem doğru değil ama orta sınıf hem uygun maliyetle kurumsala, hem toplumda orta, ortanın biraz altı kesime hitap edecek bir ürün oluşturuyorsan bence daha akıllı davranmak zorundasın.


    Toplumca 1.2 - 1.3 motorları turbo ile iyi yada kötü yeni yeni kabulleniyoruz, kabullendik birazda ekonomi, vergilerdi araç fiyatlarının uçmasının verdiği mecburiyet ile. Atmosferik 1.4, Dizel 1.3, 1.0 turbo benzinli. ( 1.0 turboyu kaldırmışlar bu arada talep eksikliğindendir diye düşünüyorum)


    Bunun yerine dışardan diğer firmalardan ve kendi kalıplarında;


    1299 CC, 80 civarı beygir düz atmosferik benzin

    1299 CC, 110-130 beygir arası turbo benzin. ( Pejo - Citröende 1.2 130-150 beygirlik turbo benzinli motorlar var )


    yapsa daha akıllı, mantıklı bir kombinasyon olurdu. Bütçeye göre şirketler, kendini zorlamak istemeyen bireysel tüketiciler 1.3 atmosferik olanı alırdı.


    1.5 turbo benzinli 130 hp modele gidip 48v, 15kw mild hybrid motoru 48v'luk 800 wh/saat'lik ( tahmini 16 ah) akü ile saçma sapan bir kombinasyon yapacaklarına 1.3 atmosferik düz modelin fabrika çıkışlı lpg'lisini yapıp onda lpg'nin kısa mesafe ve çekişteki olası performans düşüşünü tolere etmek için 48v 50ah lityum veya lifepo4 artık anlık yük tüketimi ve deşarja göre ideal bir kombinasyon daha mantıklı olmaz mıydı bilmiyorum.





  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    Egea 1.4 Fire için 10w40 mı diyorsunuz yani? 5w40 yerine

  • Baholi kullanıcısına yanıt

    Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 kullanın, motor için en iyi yağ bu.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.