Şimdi Ara

Fiat Egea Sedan 1,6 E-torq Otomatik-Ayrıntılı İncelemesi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
8
Favori
82.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ergün. kullanıcısına yanıt
    Yukardaki mesajımda da belirttiğim gibi benzer sınıfları değerlendirmek çok daha faydalı olacaktır. Kaldı ki birisi spor otomobil diğeri ise bir aile otomobili .Beklentilerin oldukça farklı olduğu kategorilerden bahsediyorsunuz.



    Elbette başka bir konuda mustang'in yetersizliği konuşulur ve sınıfındaki diğer performans otomobilleriyle kıyaslanabilir.Bu sayede amacımızın bir araca tabut ya da tank demek gibi alakasız benzetmeleri yapmak olmadığını göstermiş olabiliriz , sevgiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    Fiat Egea Sedan 1,6 E-torq Otomatik-Ayrıntılı İncelemesiFiat Egea Sedan 1,6 E-torq Otomatik-Ayrıntılı İncelemesi

    simdi burada bile cok ovulen, egeanin yaninda teneke olarak goruldugu peugeot 3008 cocuk guvenliginde %67 almis. egea ise %62.

    bu %5lik farka e kadar cok guvenebilirsiniz?

    hatta bu segmentte referans kabul edilen vw golfun gunumuzde satilan modeli (vw golf 7) 2012 de girdigi testten bile %65lik bir oranla cikmis. sartlarin yillara gore degistigi dusunulurse egea gayet iyi bir durumda.

    eger ben guvenlik istiyorum diyen varsa egea benzeri araclara degil de volvo-subaru-mazda gibi araclara yonelmeli. onlarin satis oranlari da ulkemizde malum.

    Paylaşımınız için çok teşekkür ederim , başlık egea ile ilgili olduğu için egeanın güvenlik zaafiyetini hiçbir markayla kıyaslamadan ifade etmeye çalıştım , yanlış anlaşıldıysa affola.



    İlave olarak 3008 in çocuk koruması değil yaya güvenliği %67 olarak gözüküyor, sevgiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alamre kullanıcısına yanıt
    evet o konuda haklisin. gozum kaymis anlasilan
  • Jeopol kullanıcısına yanıt
    Bu saatte olur o kadar Tablolardan anladığım ise egea ile beraber %60 lı puan alan tek model xlv - tivoli kardeşler.Sayenizde ssangyong'da can güvenliği opsiyon değil reklamının nasıl bir aldatmaca olduğunu görmüş olduk , sevgiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost


    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    Arac Tekirdag Hayrabolu plaka, orada mi yasiyor sunuz?

    Evet.

    "Bu bakımdan direkt injeksiyonlu motorları andıran motorumuz dolu dolu ilerliyor." Bu ne demek anlayamadım. Bu araç karbüratörlü mü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce

    Eğer güvenlik testini izlediyseniz, çarpışma sonucunda yolcu kabininin gayet sağlam kaldığını görürsünüz. Puanı teknolojik ıvır zıvır eksikliğinden kırmışlar. Bence araç güvenli.

    Arka koltuktaki manken cocugu gormediniz galiba. Bu kadar kotusunu ilk defa izledim.



    Evet araba gayet şık ve donanimli. Turkiye sartlari icin cok uygun. Ama bu guvenlik testini gordukten sonra vicdanen o arabayi almam.



    Allah korusun. Donanimlari da fiyat avantaji da behzat'in olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alamre

    Sanırım bu mesaj en çok benim payıma.Ancak tüm forumda volvo ile kıyasladığım ya da volvoya isveç tankı gibi bir benzetme kullandığım bir mesajımı dahi bulamazsınız , kaldı ki hiçbir markanın fanatikliğini yapacak da değilim.Ancak içiniz de kalmış bir volvo uktesi nin size bu mesajı yazdırması kuvvetli bir ihtimal olabilir.





    Rakamlara da inanmayacaksak inanacak ne kaldı geriye ? Ncap ı çok sıkı takip etmemekle beraber , her ne kadar rakamlara inanmasanız da 2016 yılında değerlendirilmiş benzer sınıfta %60 ve altında çocuk yolcu koruması alan arabaları sayabilir misiniz? Rakamlara inanmıyorsanız mesajımı cevaplamanıza gerçekten gerek yok , sevgiler.

    Siz volvodan bahsettiniz demedimki hocam. Sizde bilirsinizki Volvo denince akla ilk gelen güvenliktir. Siz İsveç tankı dememiş olabilirsiniz ama aracın öyle olduğunu herkes biliyor. Neyse bu kısım çok önemli değil. Esas mesele ben Egea şöyle sağlam böyle sağlam demiyorum. Yıldız kriterleri sürekli değiştiği için ben koruma yüzdelerini baz alıyorum. Evet Egea çoğu emsallerinden düşük aldı ayrıca çocuk koruması olarak 60 in altında yok bende biliyorum. Benim derdim teneke, çocuğunu düşünmeyen alabilir tarzı ithamlarla.



    Yolcu koruması 82 bu aracın yani ortalamaya çok yakın bi değer öyle değilmi. Bir iki istisna hariç çocuk koruması çoğu araçta yolcu korumasına göre düşük. Tamda burda Egea rakiplerinden bir tık geride kalıyor 60 ile. Emsallerinden düşük almasi bu aracı ne teneke yapar nede çocuk katili. İlk mesajimdada dediğim gibi aslolan trafik kurallarıdır. Yoksa 80 km hızla, kafa kafaya, taklali kazada, kamyon altına girince vs vs vs gibi durumlarda Allah korusun yüzdelerin bi önemi kalmıyor.



    Defalarca kaza fotoğrafları müşahede etmekteyiz gerek forumda gerek haberlerde, araçlar genellikle hurdaya dönmekte öyle değilmi. Bi tane örnek gösterebilirmisiniz x aracın çocuk güvenliği şöyle sağlam olduğu için çocuklar hasar almamış diye. Bir tane örneği olmayan bi yüzdenin peşinde tesbih sallayıp duruyorsunuz. Ama ben diyorumki çocuğumu düşündüğüm için hız yapmıyorum ve elimden geldiğince kurallara uyuyorum. Meramim bu şekilde dostum sizede sevgiler, seviyeli olduktan sonra cevap yazarım tabikide. Önemli olan birbirimizi üzmemek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alamre kullanıcısına yanıt
    Haklısınız benzer sınıfta güvenlik sınıfında en alt sınıfta olan bir araç. Gücü bu aracı almaya yeten insanlara hakaret etmek yerine sizin gibi bilinçlendirmenin doğru olduğunu düşünüyorum.
  • tefennili kullanıcısına yanıt
    Direkt enjeksiyon yakıtın doğrudan yanma odasına püskürtüldüğü bir motor çeşidi. Motorun lpg uyumu ve dayanıklılığı kötü etkilenirken tork yükselir. Yüksek tork sayesinde düşük yakıt tüketimi olur.



    Torku düşük devirden itibaren vermesi sebebiyle benzerlik kurdum. Araba devir çevirmeden de güzel yürüyor. Tsi, Gdi, eski D4D motorların bazıları da bu sistem motorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskiden babasında şahin olan şimdi egea alıyor. Genetik bir durumda olabilir Fazla sorgulamaya gerek yok milletin bu arabayı neden aldığını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre


    quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737

    Bu devirde 3 yıldız almak başarısızlık kimse kusura bakmasın.

    Ama tip olarak beni benden alıyor.Yalan yok.

    Alır mıyım? Almam.Benim alacağım oto ilk önce sağlam olmalı.

    Donanımı bol bir araç,rakiplerine göre daha uygun fiyatı var.

    Kişisel seçim kısacası.

    meksika lı jetta çok sağlam mı sence ne dersin ?

    Evet Jetta daha iyi. Bunun mukayesesini bile yapmam. Eleştirdiğim tek noktası diğer VW modelleri ayarında değil işçilik ve malzeme kalitesi olarak.
    Ancak bu haliyle bile Egea'dan üstün.

    Güvenlik testlerinde zaten boy ölçüşemez onu geçiyorum yol tutuşunda ve sürtünme verilerinde tartışmasız Jetta üstün.
    Comfortline donanım seviyesi Egea Lounge donanım seviyesine eş değer sayılır hatta 1 tık da üstündür. Multimedia sistemi ve koltuk döşemesiyle mesela.
    1.2 TSI BMT 105 PS 91.300 TL fiyatı var. Yani 100 binlere uçmaya gerek yok.

    15 bin TL olan fark sözkonusu.
    Vergi avantajı Jetta.
    Yakıt + Performans avantajı Jetta.
    DSG bile olsa 7 ileri çok seri geçişlere sahip modern bir şanzıman. Bu arada tork konvertörlü şanzımanı da sorunsuzluk anlamında hiçibiriyle kıyaslamam o konuda Egea için + yazarım.
    Donanım avantajı Jetta.
    Güvenlik ve yol tutuş Jetta.
    Geniş iç hacim ve bagaj avantajı Jetta.
    İç dizayn ve tasarım Jetta. (Göreceli de olsa 100 kişiden 90'ı Jetta der.)
    Çok dolu olmasın diyene de Trend seviyesi 83.000 TL ki artık Trend'de boş sayılmaz.

    İşin özü 8 - 15 bin TL aralığındaki fiyat farkı ve sağladığı avantajları düşündüğünüzde sonuç ortada.

    Jetta kendi segmentinde avantajlı olduğu noktalar olsa da öyle aman aman bir araç değil. Lakin Egea ile mukayese etmek de gülünç olur.
    Egea makul fiyata C segmenti araca binmek isteyenlere özünde B havası olan bir araç.

    Ekleme: Sadece yakıt + vergiden bile 3 yılda yıllık 10 bin km ile Jetta'da cebinizden bu Egea'ya göre yaklaşık 5 bin TL az çıkar. Ayrıca belirteyim bakımlarında aralarında 100 TL bile fark yok.
    2. eline de hiç girmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tekkral34 -- 20 Şubat 2017; 13:9:54 >




  • tekkral34 kullanıcısına yanıt
    Jetta 15000 liralık fark edecek bir şey içermiyor. Yakıt avantajı da lpg ile birlikte Egea'dan yana olacaktır. Genişlik bakımından Egea da iddialı.



    Farka değmez diyorum yanlış anlaşılmasın, bence de Jetta daha iyi araba. Donanım avantajı anlamında Lounge Jetta Comgirtline'dan üstündür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea'yı güvenli değil diye gömen çoğu adamın "5 yıldızlı" diye 2010 Golf'lere falan bakacak olması da ayrı bir ironi. Tipo'nun girdiği güncel test farklı çarpışma kriterlerinin de eklenmesiyle hayli ağırlaştırılmış bir test ve toplam puana assist sistemlerin ciddi etkisi var ki bu tip alt sınıf araçlarda bunlar bulunmaz. Çocuk güvenliği dışında önemli bir problemi yok Egea'nın, bizim millet ortalığı velveleye vermeyi seviyor biraz.

    Egea konforu olsun, ses yalıtımı, sürüşü, gayet başarılı motorları, tasarımı, sorunsuz tam otomatik şanzımanı ile hemen her anlamda komple bir otomobil, elbette bazı eksikleri var ama kısa süreli kiraladığım araçlar içinde açık ara en iyi otomobildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 20 Şubat 2017; 14:18:0 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Jetta 15000 liralık fark edecek bir şey içermiyor. Yakıt avantajı da lpg ile birlikte Egea'dan yana olacaktır. Genişlik bakımından Egea da iddialı.



    Farka değmez diyorum yanlış anlaşılmasın, bence de Jetta daha iyi araba. Donanım avantajı anlamında Lounge Jetta Comgirtline'dan üstündür.

    LPG kiti bedava sanırım? LPG'nin sebep olduğu kısıtlamalar, övünülen bagaj hacmi veya vazgeçilen stepne? Geçiniz. Her adam LPG'li araca binmez hele ki binecekse de bunu sıfır arabaya yapacak kişiler olsa olsa ticari kullanım amaçlı olur. Çok nadir kullanıcı bulursunuz.

    Ayrıca:

    binekarac.vw.com.tr
    404 Not Found
    https://binekarac.vw.com.tr/jetta.aspx#donanim




    Donanımda üstün olan nedir Lounge Egea'nın Comfortline Jetta'dan?
    Paspasları bile donanımdan sayıp sözde C segmenti ama üzerinde kampana olan bir araç. Başka bu şekilde C sınıfı araç bilmiyorum varsa bilgilendirin.

    Fiyat donanım yakıt/perfomans güvenlik ve 2. eli ile birlikte fiyat farkına misliyle Jetta değer.

    İyi forumlar.




  • Modern teneke
  • Civic ile fiyat kıyaslaması çok saçma olmuş, yaz bakalım kıyaslandığın araçların donanımlarını ...



    Sıfır km ve cam fitillerinden rüzgar alan araba, 10.000 km ye kadar zor dayandı arkadaşım .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne yazımda ne de başka yerde Egea Jetta'dan ya da Civic'ten iyidir, demedim. Denmez de zaten. Yalnız 20000 lira az para değil.



    Aradaki fark 7000 lirayı geçince Egea daha mantıklı hale geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Ne yazımda ne de başka yerde Egea Jetta'dan ya da Civic'ten iyidir, demedim. Denmez de zaten. Yalnız 20000 lira az para değil.



    Aradaki fark 7000 lirayı geçince Egea daha mantıklı hale geliyor.

    Elma ile armut kıyaslayıp iyi demedim Diyorsun. Civic en dolu fiyatını alarak kıyas yapıyorsun, ELEGANCE Civic bayi de 81000 tl ye bırakıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34


    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre


    quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737

    Bu devirde 3 yıldız almak başarısızlık kimse kusura bakmasın.

    Ama tip olarak beni benden alıyor.Yalan yok.

    Alır mıyım? Almam.Benim alacağım oto ilk önce sağlam olmalı.

    Donanımı bol bir araç,rakiplerine göre daha uygun fiyatı var.

    Kişisel seçim kısacası.

    meksika lı jetta çok sağlam mı sence ne dersin ?

    Evet Jetta daha iyi. Bunun mukayesesini bile yapmam. Eleştirdiğim tek noktası diğer VW modelleri ayarında değil işçilik ve malzeme kalitesi olarak.
    Ancak bu haliyle bile Egea'dan üstün.

    Güvenlik testlerinde zaten boy ölçüşemez onu geçiyorum yol tutuşunda ve sürtünme verilerinde tartışmasız Jetta üstün.
    Comfortline donanım seviyesi Egea Lounge donanım seviyesine eş değer sayılır hatta 1 tık da üstündür. Multimedia sistemi ve koltuk döşemesiyle mesela.
    1.2 TSI BMT 105 PS 91.300 TL fiyatı var. Yani 100 binlere uçmaya gerek yok.

    15 bin TL olan fark sözkonusu.
    Vergi avantajı Jetta.
    Yakıt + Performans avantajı Jetta.
    DSG bile olsa 7 ileri çok seri geçişlere sahip modern bir şanzıman. Bu arada tork konvertörlü şanzımanı da sorunsuzluk anlamında hiçibiriyle kıyaslamam o konuda Egea için + yazarım.
    Donanım avantajı Jetta.
    Güvenlik ve yol tutuş Jetta.
    Geniş iç hacim ve bagaj avantajı Jetta.
    İç dizayn ve tasarım Jetta. (Göreceli de olsa 100 kişiden 90'ı Jetta der.)
    Çok dolu olmasın diyene de Trend seviyesi 83.000 TL ki artık Trend'de boş sayılmaz.

    İşin özü 8 - 15 bin TL aralığındaki fiyat farkı ve sağladığı avantajları düşündüğünüzde sonuç ortada.

    Jetta kendi segmentinde avantajlı olduğu noktalar olsa da öyle aman aman bir araç değil. Lakin Egea ile mukayese etmek de gülünç olur.
    Egea makul fiyata C segmenti araca binmek isteyenlere özünde B havası olan bir araç.

    Ekleme: Sadece yakıt + vergiden bile 3 yılda yıllık 10 bin km ile Jetta'da cebinizden bu Egea'ya göre yaklaşık 5 bin TL az çıkar. Ayrıca belirteyim bakımlarında aralarında 100 TL bile fark yok.
    2. eline de hiç girmiyorum.


    boşuna o parmaklarını yorma ne egea nede meksika tenekesi jetta 5 para edecek araçlar asla o paraları iki aracada vermem ben orda jetta yı söylerken egea yı övmek veya kıyaslamak için söylemedim vw fanı bir üyeye vw nin jetta gibi iğrenç bir arabası olduğunu hatırlattım sadece




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadri.abi


    quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Ne yazımda ne de başka yerde Egea Jetta'dan ya da Civic'ten iyidir, demedim. Denmez de zaten. Yalnız 20000 lira az para değil.



    Aradaki fark 7000 lirayı geçince Egea daha mantıklı hale geliyor.

    Elma ile armut kıyaslayıp iyi demedim Diyorsun. Civic en dolu fiyatını alarak kıyas yapıyorsun, ELEGANCE Civic bayi de 81000 tl ye bırakıyorlar.

    O zaman seni kırmayıp "iyi" diyeyim. Bayide Egea'ya indirim yapılmıyor muymuş?



    Elma ile armut falan değil. Civic Egea'ya kıyasla bir nebze daha iyi elma sadece. Fiyat farkına değecek bir yanı da yok.



    Şu Euroncap olmasa zaten hiçbir çekince olmadan, rahat rahat Civic'ten iyidir, derdim. Benim Civic'e verilecek 100000 liram yok. 100000 liram olsa üstüne 15000 ekler Insignia Cosmo dizel otomatik alırım. 75000 liraya çok iyi araba Egea.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.