Şimdi Ara

FİAT'I TARTIŞIYORUZ (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
223
Cevap
0
Favori
6.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • astrada ufak bir fark var linea yanılmıyosam 5 vites astra ise 6 vites. daha kısa oranlı bir 6 vites motoru daha canlı hissettirir
    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    1.6 dizel motorlar sadece Lineada değil tüm Fiat grubunda Şubat ayında piyasaya sürüldü. Testleri tamamlanmamış o zamana kadar demek ki.

    Aynı şeyi Reno yapmadı mı? Megane 2 sene boyunca 80 hplik dizelle astronomik fiyatlara satıldı (tüm teknik verileri Linea'dan geride)Şimdi ise 100 hpliği var.

    1.6 multijet 105 hp Linea Nisan'da piyasada.
    Ben senin aracını kullandım. Kalkarken elbette tüm dizeller gibi zayıf. Sonra iyi gidiyor.

    Bir de anlamadığım birşey var.

    Opel Astra Sedan sınıfının en çok satan araçlarından biri ve lineadaki motorun birebir aynısını kullanıyor. Kimse de bu kasaya bu motor yetmiyor demiyor. benzinlisinden daha fazla satıyor. Demek ki sizin 1. beklentiniz performansmış. Keşke T-Jet alsaydınız. (çok km yapmıyorsanız)




  • Arkadaşım kusura bakma ama,sen birde Linea harici 1.5 veya 1.6 turbo dizel kullan o zaman gör Fiat ın siz fiat severlere ne tür bir kazık attığını.Bu dediğimi lütfen araba kullanmayı biliyorsan yap,yaparsanda lütfen dikkat et, Linea daki gibi gitsin diye gaza asılırsan bir yerlere uçarsın allah korusun.Yani, araba kullanmayı biliyorsan Linea 1.3 mjet harici bir araca binersin zaten.

    quote:

    Orjinalden alıntı: multijet

    arkadaşlar araba kullanmayı bilmek lazım 1.3 motora çekmiyor diyenler için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 9 Mart 2008; 0:54:54 >
  • Valla dostum ben denedim. Bu 1.3 mjeti deneyen, hatta satın alıp kullanan birçok kişiden bu şikayeti duydum ve halada duymaya devam ediyorum.1.3 mjet o kasaya yeterli değil.Sen istediğin kadar mantıksız olduğunu düşünebilirsin. Kendi kullandığım aracı yazmayacağım sınıf olarak Linea segmentinde değil ama kalkışta dahi, daha önce kullandığım benzinli aracımdan daha iyi diyebilirim. Ayrıca,çalıştığım yerde kullandığım 1.6 focus tdci araç ve clio III dci araç var.Bunlarında kalkışlarında hiçbir sorun yok. Düşük hızlarda olsun, yüksek hızlarda olsun çekişinde hiçbir sorun yok. Fakat Fiat ın Linea ya koyduğu 1.3 mjet ve 1.4 8V motor, kabul etsenizde etmesenizde tam bir fiyaskodur.
    Linea 1.3 mjet için istediğiniz tork değerini girin. Hatta yokuş başında hiçbir zaman 2. viteste iken zorlanmadım.Aracım zorlanmadan ivmeleniyor.Zaten sizde bu tuhaf tavsiyeyi sanırım 1.3 mjet için verdiniz.Yinede tavsiyem, arkadaşlar dikkat etsinler çünkü bunu sık sık yaparsanız baskı balata dayanmaz.
    Teori bir tarafa, pratik bir tarafa.Pratikte, Bir Ford Focus TDCi, bir Megane DCi veya Era 1.5 crdi nin gazına dokunduğunuzda motorda hissettiğiniz gücün yarısını Linea 1.3 mjet te hissetmeniz mümkün değildir.Bunu sadece ben söylemiyorum dikkat ederseniz.Fiat bence yaptığı bu ayıbın farkına vardı ve şimdi 1.6 mjeti piyasaya sunmaya başlıyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: racai

    1,3 motor o kasaya yeter mi sorusu hiç mantıklı değil.

    Motorun gücüne ve torkuna bakın.
    90 Hp veriyor mu? Evet. bu durumda 170 km/saat hıza rahatlıkla ulaşacaktır.
    Yol tutuşu iyiyse sürat açısından yeterli demektir.

    Tork değeri ne peki. 200 nm/2000 devir. Bu devire çıkarsanız kamyon gibi olur. Ne yüklerseniz yükleyin çeker.

    Peki 1000 -1500 devir aralığında durum ne? Tork çok düşük.
    Bu tüm dizeller için geçerli. Yapacak bir şey yok.
    Kalkışlada gaza iyice yüklenmeniz gerekli sadece.

    Hatta bir önerim olacak.
    Zaman zaman söyle bir durumla karşılaşırsınız:
    2 viteste yokuş başındasınızdır. Gazı köklemenize rağmen araba gitmemektedir
    hatta böyle devam ederseniz duracakmış gibidir.
    Debriyaja basın gazı kökkeyin, vitesi değiştirmeden sanki kalkış yapıyormuş gibi debriyajı yavaşca bırakın.
    Arabanın şiddetli bir şekilde topladığını göreceksiniz.
    Denemesi bedava.

    Özetle 1,3 cdti motor iyi ve yetrli bir motordur.
    Kullanış şeklinizi değiştirmeniz gerek. Benzinli araba gibi sürerseniz olmaz.
    Örneğin yokuşta kalkışlarda gaza sonuna kadar basın. Frenden ayağınızı çeker çekmez gaza sonuna kadar basın ve öyle kalın.
    Kalkışı debriyaj ayarıyla yapın. Ayağınız hep gaza sonuna kadar basılı kalsın.
    Bunu da denemesi bedava.

    1,6 motorda olsa dizel motorun düşük devirlerdeki cansızlığı değişmez.
    Lakin tam emin değilim ama 1,6 motorda fiat egzozdan bağımsız çalışına aşırı besleme ilave etmiş. (ama emin değilim)
    Düşük devirlerde çok daha canlı bir motora benziyor verileri. Deneme fırsatım olmadı.

    2,0 TDi passtarın testlerini okuyun. Onda dahi kalkışlarda ve çok düşük hızda giderken toplamada sorun olduğunu göreceksiniz.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 9 Mart 2008; 1:19:08 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    1.6 dizel motorlar sadece Lineada değil tüm Fiat grubunda Şubat ayında piyasaya sürüldü. Testleri tamamlanmamış o zamana kadar demek ki.

    Aynı şeyi Reno yapmadı mı? Megane 2 sene boyunca 80 hplik dizelle astronomik fiyatlara satıldı (tüm teknik verileri Linea'dan geride)Şimdi ise 100 hpliği var.

    1.6 multijet 105 hp Linea Nisan'da piyasada.
    Ben senin aracını kullandım. Kalkarken elbette tüm dizeller gibi zayıf. Sonra iyi gidiyor.

    Bir de anlamadığım birşey var.

    Opel Astra Sedan sınıfının en çok satan araçlarından biri ve lineadaki motorun birebir aynısını kullanıyor. Kimse de bu kasaya bu motor yetmiyor demiyor. benzinlisinden daha fazla satıyor. Demek ki sizin 1. beklentiniz performansmış. Keşke T-Jet alsaydınız. (çok km yapmıyorsanız)



    1.6 dizel motorun cıkacagı ve subat ayında piyasaya sürüleceği daha önceden aracın lansmanlarındada acıklandı..fıatın kimseye kazık attıgı falan yok arastırmayıp boşyere fıatı yada tofası suclayacagınıza keşke önce iyice bi arastırsaydınız bi test sürüşü yapsaydınız tofas(fıat)kafanıza silahmı dayadı 1.3 lınea alın die..fıatın böyle vesveselere ihtiyacı yok arkadaşlar..lınea satsa ne olur satmasa ne biz ticari arac üretim merkeziyiz..mcv fıorıno ile kanıtladık zaten bunu lınea sadece bi süs..




  • Millet başlamış yine mükemmel muhabbetine.Kimse kimseye zorla 1.3 multijet al demiyor.Arabayı almadan güzelce test edersin beğenirsen alırsın beğenmezsen almazsın.Test etmeden sadece dışına bakıp araba alırsan ondan sonra arabaya şöyle böyle demek tek kelime ile saçmalıktır.Fiat ın motorlarının genel özelliği düşük devirde güçsüz buna karşılık yüksek devirlerinin çok daha güçlü olmasıdır.Bu veriyi yorumlarsak diğer markalarda devir arttıkça tork eğrisi çok daha hızlı düşer ama Fiat motorlarında İtalyan karakteristiği olarak yüksek devirlere çıkıldıkça tork etkileyiciliğini sürdürmektedir.Bu motor 70 hp lik versiyonuyla ödül kazanmışken 90 hp liğine laf ediliyor.Bir dakika durun ve yazılanları mantıklı bir şekilde düşünün.Bir de 1.6 motor sonradan çıkıyor diye Fiat ı kazıkçılıkla suçlayanları da bu mantıklarından dolayı tebrik ediyorum.O zaman bir araba için sonradan motor çıkaran bütün firmalar hem sahtekar hem kazıkçı.Fiat 1.6 yı 10 ay önce çıkarsaydı ve arızalar çıksaydı bu seferde başlanırdı artık nasıl olsa Fiat problemlidir diye.Ayrıca 1.3 motor bu arabaya olmadı diye 1.6 çıkıyor değil.Bu olay zaten çoktandır planlanan bir şey.Bir de yurtdışı sitelerde araştıralım bakalım Linea motorları fiyasko mu felaket mi içler acısı mı diye?Yabancılar ne düşünüyormuş? Bu da bir alıntı: ,the elasticity and prompt response of a diesel thatresembles a petrol engine vast excursion in the number of the revs(for example,you are no longer aware of the fuel cut out just above 4000 rpm),
    sadece düşük devirlere takılıp düşünmeyin bir de arabanın yüksek devirleri vardır!




  • konu albea ile başlamış ama lineaya gelmiş. bir kere 1.3 mjet motor albeaya fazla bile. araç 1.3 mjet motorla bile yolda durmuyoken, 1.6 mjeti hiç düşünemiyorum. ama konuyu açan arkadaş V8 yada V12 dizelden inip, albea 1.3 mjete bindiyse o zaman başka. arkadaşın beklentilerine katılırım. albea şahinin evrim geçirmiş hali. 1.3 mjet motor var, daha ne olsun. ayrıca apel astra tdci, opel combo tdci, ford fiesta, citroen vs gibi araçlarda da 1.3 turbo dizel motor kullanılıyo. 1.3 turbo dizel motoru bu markalar koyunca sorun olmuyo, ama fiat koyunca insan kazıklamak oluyo. sanki zorla 1.3 mjet aldırmışlar gibi. arabayı gidiyosun, deniyosun, beğeniyosun öyle alıyosun. aldıktan sonrada pişman oluyosan sorun sendedir. ayrıca mjet motoru albeada, dobloda, lineada da denedim. dobloyu dik bir yokuşta durdurup sıfırdan kaldırdım. 1.6, hatta 2.0 benzinli arabadan daha iyi kalkıyo. demişsiniz ki 1.3 mjeti insanlara satıp, sonrada 1.6 mjeti çıkardılar. araçlar daha satışa başlanamadan önce ne zaman, hangi motorun, hangi özelliğin, hangi kasanın satışa çıkarılacağı kamu oyuna duyurulur. acele edip 1.3 mjet aldıysan bunda fiatın suçu ne? bekleseydinde 1.6 sını alsaydın. ortada gizli saklı hiç bir şey yok. tamamen %100 tüketici hatası. bence siz kendinizi kınayın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi apojitsu -- 9 Mart 2008; 8:34:44 >




  • benzinliyi kaldırmayı becerememişsin sen yokuşta sorun orda sanırım. 3 yıldır 1.3 cdti corsa kullanıyorum 2 buçuk yıl corsa c son 4 aydırda corsa d olmak üzere ilki 70 ikincisi 90 hplik motor. yokuşlarda hele geri geri kalkması aracın çok zor bir durum. geri geri heleki araba doluysa debriyajı okutmadan kalkamıyorsun. 70lik corsa yokuş yukarı 5 kişi varken kalkmayalım burda duralım der. 2-3 kişi varken fazla sorun yok ama bi yerden sonra arabadaki her kilogramın önemi oluyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: apojitsu

    konu albea ile başlamış ama lineaya gelmiş. bir kere 1.3 mjet motor albeaya fazla bile. araç 1.3 mjet motorla bile yolda durmuyoken, 1.6 mjeti hiç düşünemiyorum. ama konuyu açan arkadaş V8 yada V12 dizelden inip, albea 1.3 mjete bindiyse o zaman başka. arkadaşın beklentilerine katılırım. albea şahinin evrim geçirmiş hali. 1.3 mjet motor var, daha ne olsun. ayrıca apel astra tdci, opel combo tdci, ford fiesta, citroen vs gibi araçlarda da 1.3 turbo dizel motor kullanılıyo. 1.3 turbo dizel motoru bu markalar koyunca sorun olmuyo, ama fiat koyunca insan kazıklamak oluyo. sanki zorla 1.3 mjet aldırmışlar gibi. arabayı gidiyosun, deniyosun, beğeniyosun öyle alıyosun. aldıktan sonrada pişman oluyosan sorun sendedir. ayrıca mjet motoru albeada, dobloda, lineada da denedim. dobloyu dik bir yokuşta durdurup sıfırdan kaldırdım. 1.6, hatta 2.0 benzinli arabadan daha iyi kalkıyo. demişsiniz ki 1.3 mjeti insanlara satıp, sonrada 1.6 mjeti çıkardılar. araçlar daha satışa başlanamadan önce ne zaman, hangi motorun, hangi özelliğin, hangi kasanın satışa çıkarılacağı kamu oyuna duyurulur. acele edip 1.3 mjet aldıysan bunda fiatın suçu ne? bekleseydinde 1.6 sını alsaydın. ortada gizli saklı hiç bir şey yok. tamamen %100 tüketici hatası. bence siz kendinizi kınayın...




  • sende cdti yı kaldırmayı becerememişsin o zaman. senin aracından da sürdüm. üstelik aynı motorlu comboyuda sürdüm. combo bile kalkıosa, senin aracın hayli hayli kalkar. 6 senedir bir çok 1.6 ve 2.0 arabaya bindim. 15 aydır da 2.0 154 hp 5 silindir marea hlx in üstündeyim. marea neyse, vites oranları kısa olduğu için çok dik bir yokuşta kalkıyo ama. 1.8 passat, megane II 1.6, megane I 2.0, ford focus 1.6 toparlanamıyo. inan doblo bunlardan daha seri kalkıyo. birde at sahibine göre kişner diye bir atasözü var...
    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    benzinliyi kaldırmayı becerememişsin sen yokuşta sorun orda sanırım. 3 yıldır 1.3 cdti corsa kullanıyorum 2 buçuk yıl corsa c son 4 aydırda corsa d olmak üzere ilki 70 ikincisi 90 hplik motor. yokuşlarda hele geri geri kalkması aracın çok zor bir durum. geri geri heleki araba doluysa debriyajı okutmadan kalkamıyorsun. 70lik corsa yokuş yukarı 5 kişi varken kalkmayalım burda duralım der. 2-3 kişi varken fazla sorun yok ama bi yerden sonra arabadaki her kilogramın önemi oluyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: apojitsu

    konu albea ile başlamış ama lineaya gelmiş. bir kere 1.3 mjet motor albeaya fazla bile. araç 1.3 mjet motorla bile yolda durmuyoken, 1.6 mjeti hiç düşünemiyorum. ama konuyu açan arkadaş V8 yada V12 dizelden inip, albea 1.3 mjete bindiyse o zaman başka. arkadaşın beklentilerine katılırım. albea şahinin evrim geçirmiş hali. 1.3 mjet motor var, daha ne olsun. ayrıca apel astra tdci, opel combo tdci, ford fiesta, citroen vs gibi araçlarda da 1.3 turbo dizel motor kullanılıyo. 1.3 turbo dizel motoru bu markalar koyunca sorun olmuyo, ama fiat koyunca insan kazıklamak oluyo. sanki zorla 1.3 mjet aldırmışlar gibi. arabayı gidiyosun, deniyosun, beğeniyosun öyle alıyosun. aldıktan sonrada pişman oluyosan sorun sendedir. ayrıca mjet motoru albeada, dobloda, lineada da denedim. dobloyu dik bir yokuşta durdurup sıfırdan kaldırdım. 1.6, hatta 2.0 benzinli arabadan daha iyi kalkıyo. demişsiniz ki 1.3 mjeti insanlara satıp, sonrada 1.6 mjeti çıkardılar. araçlar daha satışa başlanamadan önce ne zaman, hangi motorun, hangi özelliğin, hangi kasanın satışa çıkarılacağı kamu oyuna duyurulur. acele edip 1.3 mjet aldıysan bunda fiatın suçu ne? bekleseydinde 1.6 sını alsaydın. ortada gizli saklı hiç bir şey yok. tamamen %100 tüketici hatası. bence siz kendinizi kınayın...






  • quote:

    Orjinalden alıntı: apojitsu

    konu albea ile başlamış ama lineaya gelmiş. bir kere 1.3 mjet motor albeaya fazla bile. araç 1.3 mjet motorla bile yolda durmuyoken, 1.6 mjeti hiç düşünemiyorum. ama konuyu açan arkadaş V8 yada V12 dizelden inip, albea 1.3 mjete bindiyse o zaman başka. arkadaşın beklentilerine katılırım. albea şahinin evrim geçirmiş hali. 1.3 mjet motor var, daha ne olsun. ayrıca apel astra tdci, opel combo tdci, ford fiesta, citroen vs gibi araçlarda da 1.3 turbo dizel motor kullanılıyo. 1.3 turbo dizel motoru bu markalar koyunca sorun olmuyo, ama fiat koyunca insan kazıklamak oluyo. sanki zorla 1.3 mjet aldırmışlar gibi. arabayı gidiyosun, deniyosun, beğeniyosun öyle alıyosun. aldıktan sonrada pişman oluyosan sorun sendedir. ayrıca mjet motoru albeada, dobloda, lineada da denedim. dobloyu dik bir yokuşta durdurup sıfırdan kaldırdım. 1.6, hatta 2.0 benzinli arabadan daha iyi kalkıyo. demişsiniz ki 1.3 mjeti insanlara satıp, sonrada 1.6 mjeti çıkardılar. araçlar daha satışa başlanamadan önce ne zaman, hangi motorun, hangi özelliğin, hangi kasanın satışa çıkarılacağı kamu oyuna duyurulur. acele edip 1.3 mjet aldıysan bunda fiatın suçu ne? bekleseydinde 1.6 sını alsaydın. ortada gizli saklı hiç bir şey yok. tamamen %100 tüketici hatası. bence siz kendinizi kınayın...



    sanırım konuyu tam okumadın albeadan başlamadı lineadan başladı 1.
    2. fiat ben şimdi 1.3 çıkarıyorum ama 8 ay sonra 1.6 çıkarıcam demedi demezde.
    3. arabayı test ederken en fazla 15 dakka biniyorsun neyi nasıl test edebilirsin bu zaman diliminde.
    körü körüne fiatı savunmaktan vaz geçin.
    ben aldım 33binytlde para ödedim ama memnun değilim bunuda burada belirtiyorum yeni almak istiyenlere 1.3 ü tavsiye etmiyorum.
    ben arabayı almadan evvel bu forumu yaklaşık 1 ay takip ettim eğer bu sorun burda daha çok dile gelseydi şimdiki gibi almazdım.
    kendimi neden kınayayım anlamış değilim. sen 1250kg araba yapıcaksın c sınıfı diyceksin ama hacı muratı bile sollamak isterken yolda arabaya güvenemiyorum. sorun arabanın 170 180 yapması değil. bastım 180 de yaptım ama araba ATAK değil arac sollarken GÜVEN vermiyor. sıkıntı hız değil sıkıntı arabada serilik ataklı YOK.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: laguna48

    zahmet olucak ama kısaca anlatsan bende arabayı satmak zorunda kalmayayım. baya bilgili olduğu kesin yoksa fiat'a aklı senmi verdin 1.3 multijet linea ya yeter diye??







    quote:

    Orjinalden alıntı: multijet

    arkadaşlar araba kullanmayı bilmek lazım 1.3 motora çekmiyor diyenler için







  • ce 2 ay oldu çıkalı.
  • Konuyu açan dostumuz lineadan bahsediyor albeadan değil iyi okumanızı tavsiye ederim.
  • beyler aracın alt devirlerinden memnun olmayanlar araçlarına iyi bir yerde box taktırsın ondan sonra araçlarına aşık olacaklardır idda ederim.
  • Froster2006 arkadaşımızın dediği gibi bir çözüm mevcut+servisler yakında alt devir problemlerini çözen yazılım uygulamalarına başlayacaklar.


    Alt devirde sıkıntı yaşayan arkadaşlar;

    Kalkmadan önce debriyajı kaldırmadan 3-4 kez turboyu devreye alacak kadar ufak ufak gaz verip debriyajı kaldırırsanız turbo boşluğunu daha az hissedersiniz.
  • ufak motor arac alamadakı amac nedır arkadaslar once onu kendımıze bı soralım. hıc kımse demesınkı ben dızelı ve ufak motoru sevdıgım ıcın bu aracı veya benzerlerını aldım dıye. ne kadar ekmek o kadar kofte hesabıdır bu ısın aslı. motor cıkarırken fıat degıl hıcbır uretıcı demezkı ben 6 ay veya 1 yıl sonra bu motoru uretımden kaldıracam terıne sunu cıkaracagım dıye dermı sızce bence demez. o zaman bende sıkayetcı olayım fıat'tan. bende 2002 yılında sıfır marea HLX aldım ve yılın sonunda uretımı durdu ne nyapmak lazım fıat kotumu demek lazım. ha ben ne kadar fıat marka arac kullansamda sadece aracımı sevdıgımden dolayı. bugun bana fıatın sıfırını verseler (model onemlı degıl) almam. nedenıne gelınce fıatın servısı kadar anormal bıryer gormedım. aracının yanına gıdemezsın ne yapıldıgını goremezsın vs vs. sonuc olarak herkes aldıgı aracı begenerek veya deneyrek aldıgı ıcın kımse sıkayet etmesın bence budur.
  • Yazdıklarımdan benimde Fiat düşmanı olduğumu düşünen varsa yanılıyorlar.Bende zaten Fiat almak taraftarıydım.Linea dan önce Clio III DCi Hatchback, Accent Era CRDi yi test ettim. Bunların benzinliden bir farkı yok.Focus TDCi yi zaten hergün şirkette kullanıyorum.Focus'un yol tutuşu yüksek hızlarda bile mükemmel. Sonra fiyatı daha makul olan Linea için Fiat'a gittim.Linea yı test ettim içi dışı gerçekten çok kaliteli çok hoş ama performansı diğer test edip kullandığım araçlara göre beni hiç tatmin etmedi.
    Laguna48 arkadaşımın dediği gibi ve ona ilaveten, bunda yazın klima açılacak,bagaj yüklü olacak arkada iki yetişkin insan daha olacak.Peki bu araç o zaman uzun yolda nasıl rampa tırmanıp güvenli bir şekilde araç sollayacak? Diye düşünüp anında vazgeçtim.Daha öncede yazdığım gibi satış temsilcisine keşke 1.6 olsaymış dedim.Satış temsilcisi bana hiçbir şekilde, 1.6 mjet ile 8-10 ay sonra çıkacak demedi.Belkide acele etmez beklerdim.
    Birde bu araçla ilgili sık sık yazılan ve beni çok şaşırtan bir durum varki, o da 1.3 mjet in ekonomik olarak düşünülüp bu araca konulması durumu.İyide güzel arkadaşlarım, bu aracın istediğiniz gibi gitmesi için önerilenlere bakıyorumda, yok gaza basılı tutup yüksek devirde kalkın, yok ara gazı verip turboyu devreye sokun öyle kalkın gibi. Eee nerede kaldı yakıt ekonomisi? Ayrıca, yahu bu kamyonmu otobüsmü. Bu şekilde kullanımda baskı balatamı dayanır?
    Son olarak şuna inanıyorumki, Linea da kullanılacak olan 1.6 mjet ile 1.3 mjet arasında yakıt tüketimi bakımından kullanıcı açısından kayda değer bir fark olmayacaktır.Fakat 1.6 mjet li Linea gerçektende dehşet birşey olacaktır.

    Orjinalden alıntı: laguna48





    sanırım konuyu tam okumadın albeadan başlamadı lineadan başladı 1.
    2. fiat ben şimdi 1.3 çıkarıyorum ama 8 ay sonra 1.6 çıkarıcam demedi demezde.
    3. arabayı test ederken en fazla 15 dakka biniyorsun neyi nasıl test edebilirsin bu zaman diliminde.
    körü körüne fiatı savunmaktan vaz geçin.
    ben aldım 33binytlde para ödedim ama memnun değilim bunuda burada belirtiyorum yeni almak istiyenlere 1.3 ü tavsiye etmiyorum.
    ben arabayı almadan evvel bu forumu yaklaşık 1 ay takip ettim eğer bu sorun burda daha çok dile gelseydi şimdiki gibi almazdım.
    kendimi neden kınayayım anlamış değilim. sen 1250kg araba yapıcaksın c sınıfı diyceksin ama hacı muratı bile sollamak isterken yolda arabaya güvenemiyorum. sorun arabanın 170 180 yapması değil. bastım 180 de yaptım ama araba ATAK değil arac sollarken GÜVEN vermiyor. sıkıntı hız değil sıkıntı arabada serilik ataklı YOK.




  • Haklı olabilirsin ama forumlara FİATI KINIYORUM diye bi başlık atman hiç doğru değil bunu bilmiş ol
  • bende fiat albe 1.2 16V 80Hp araba var almadan önce cümle alem ağzı olan konuştu yok o araba çekmez kalkmaz yokuşta kalırsınız bilmem ne bende babama ısrarla alalım 1.2 vergisi düşük dedim az yakar dedim neyse aldık ben çok menunum.biz zaten 5 kişiyiz ailecek.arabayı dolduruyoruz yani bagajada atıyoruz eşyaları hatta arkayı 4 lüyoruz.yüklüykende boşkende kalkarkan hiçbirşey olmuyor gayet hızlı kalkıyor.hem yavaş kalksa ne olur ralli mi yapıyoruz.Bir keresinde arabada şöför dahil 6 kişi bagaz tam dolu bir dağ köyüne çıktık çok dik bir yoldan önümüze ani bir hayvan çıktı (yokuşta) durduk tekrar sorunsuz kalktı.bunlar aile ar abası linea 1.3 albea 1.3 1.2 tabi performas güç hız istersen benzinli tjet 120 hp olanlardan almak lazım........
  • Dostlar,

    Ben konuya motor ve kasa yönünden açıklık getirmek istiyorum. Ocak 2008'de SEAT Toledo 1.6 16V Signum LPG'li aracımı sattım ve yerine VW Passat 1.4 16V TSI Comfortline 122HP 210NM Torklu araç aldım. Araç boş ağırlığı 1400 kg, benimle birlikte 1500 kg. Herkes olayı "1.4 motor Passat'a yeter mi?" diye yorumluyor çünkü hâlâ insanların akıllarında motor gücü = motor hacmi şeklinde hesap yapıyor. O dönem kapandı. Aracım 6 vites ve otobana çıktıktan 1 dakika sonra ibre 200'deydi ve ben de hızdan ceza yedim (daha ilk gün). Gerisini siz düşünün.

    Ayrıca da dün eşimin aracına LPG taktırdım. FIAT Grande Punto 1.4 8V 77HP Active Vals Mavisi 4 Kapı.

    Selamlar,

    T.G.

     FİAT'I TARTIŞIYORUZ




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.