Şimdi Ara

FİAT'I TARTIŞIYORUZ (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
223
Cevap
0
Favori
6.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşım güzel tespit etmişsin .sana katılıyorum.Koskoca Fiat linea gibi bi arabaya 1.3 multijet motor koyarmı ? mantıklı değil. En az 110 hp güç lazım.


    quote:

    Orjinalden alıntı: raven1974

    Arkadaşım Linea, 1.3 mjet ile ne kalkışta nede kalkıştan sonra gitmiyor ne yazıkki.Birde tüm dizeller gibi kalkışta zayıf kalıyor demişsinya bravo gerçektende.Sanırım başka dizellerin nasıl kalktığını bilmiyorsun başkada bişi demiyorum sana.
    Amacım forumda polemik yaratmak değil ama göz göre görede bu kadar körü körüne Fiat taraftarı olmak inanılmaz bir durum.Fiat'ın yaptığı gerçektende çok ayıp.Bence resmen insanları aptal durumuna düşürmekten başka bişi değil. Madem motor araca konmadan o kadar testten geçiyor, 1.3 mjet test edilmişmi Linea da nasıl oluyor diye? Ben Linea yı çok beğendim ama sırf o 1.3 mjet yüzünden vazgeçtim. Yahu kaputu açıyorsun bir kere, o kasada o motor zaten küçücük bişi görüntüsü bile yakışmamış bırak performansı.Son anda direkten döndüm desem yeridir.Şimdi 1.6 mjet çıkarmışlar çok doğru yapmışlar.1.3 mjet alanlara ikinci elde kolay gelsin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    1.6 dizel motorlar sadece Lineada değil tüm Fiat grubunda Şubat ayında piyasaya sürüldü. Testleri tamamlanmamış o zamana kadar demek ki.

    Aynı şeyi Reno yapmadı mı? Megane 2 sene boyunca 80 hplik dizelle astronomik fiyatlara satıldı (tüm teknik verileri Linea'dan geride)Şimdi ise 100 hpliği var.

    1.6 multijet 105 hp Linea Nisan'da piyasada.
    Ben senin aracını kullandım. Kalkarken elbette tüm dizeller gibi zayıf. Sonra iyi gidiyor.

    Bir de anlamadığım birşey var.

    Opel Astra Sedan sınıfının en çok satan araçlarından biri ve lineadaki motorun birebir aynısını kullanıyor. Kimse de bu kasaya bu motor yetmiyor demiyor. benzinlisinden daha fazla satıyor. Demek ki sizin 1. beklentiniz performansmış. Keşke T-Jet alsaydınız. (çok km yapmıyorsanız)






  • 1.9 tdı volkswagen Touran kullandım .kalkışından itibaren roket gibiydi.abartısız....
  • Servis konusunda haklısın arkadaşım. İnsan arabasına ne yapıldığını görmek ister.

    quote:

    Orjinalden alıntı: marea8875

    ufak motor arac alamadakı amac nedır arkadaslar once onu kendımıze bı soralım. hıc kımse demesınkı ben dızelı ve ufak motoru sevdıgım ıcın bu aracı veya benzerlerını aldım dıye. ne kadar ekmek o kadar kofte hesabıdır bu ısın aslı. motor cıkarırken fıat degıl hıcbır uretıcı demezkı ben 6 ay veya 1 yıl sonra bu motoru uretımden kaldıracam terıne sunu cıkaracagım dıye dermı sızce bence demez. o zaman bende sıkayetcı olayım fıat'tan. bende 2002 yılında sıfır marea HLX aldım ve yılın sonunda uretımı durdu ne nyapmak lazım fıat kotumu demek lazım. ha ben ne kadar fıat marka arac kullansamda sadece aracımı sevdıgımden dolayı. bugun bana fıatın sıfırını verseler (model onemlı degıl) almam. nedenıne gelınce fıatın servısı kadar anormal bıryer gormedım. aracının yanına gıdemezsın ne yapıldıgını goremezsın vs vs. sonuc olarak herkes aldıgı aracı begenerek veya deneyrek aldıgı ıcın kımse sıkayet etmesın bence budur.




  • değerli arkadaşım yorumunda inceden de bana dokundurmuşsun. ancak beni yanlış anladın. ha belki ben kullandığım kelimede kastı aşmış olabilirim ancak tutup 1.5 dci lik motor 1.3 ten kata be kat iyi diyerek 5 para etmez manasına sokulduğu zaman bende genel olarak kullandığımız cümlelerle 1.5 dci lik motorun üstünlüğünü anlattı.
    1-2 mesajından sonraki mesajında gerçekten çok doğru yazmışsın. senin bahsettiğin olayı bizzat biz yaşadık. 3 bin ytl daha fark verip 100 lük EXpresson donanımlı meganeyi alacakken satışcı kişi şuan imzamdaki aracı yağlayıp ballayıp bizim biladere inandırarak sattı. ha şuandaki aracımızdan çok memunuz ancak 3 bin YTL daha verip hem 100HP hemde daha donanımlı almak vardı. neyse olan oldu

    saygılar...



    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    fiat linea sokakta başka araçlarla yarışmak için üretilmemiştir.

    otomobilden anlayanların kullanmasını arzu ederim.

    sözüm:
    otomobil kültürünü maalesef batıdan alamayıp........at sırtında sokaklarda koşanlaradır......
    sözüm:
    yemen'deki gibi plakasız,ehliyetsiz deve sırtında hız yapanlaradır..............
    sözüm:
    herhangi bir markaya ve düzgün insanlara değil.....sokakta at yarıştıran ,ilk çağ düşüncesini yansıtan ,kural tanımaz,küstah ve saygısız kişileredir..

    bin küsür mesajdan beridir bu denli sinirlenip üzüldüğümü hatırlamıyorum.

    pes




  • Evet arkadaş arabayı satmak için bin türlü numara çeviriyorlar....


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akustik

    değerli arkadaşım yorumunda inceden de bana dokundurmuşsun. ancak beni yanlış anladın. ha belki ben kullandığım kelimede kastı aşmış olabilirim ancak tutup 1.5 dci lik motor 1.3 ten kata be kat iyi diyerek 5 para etmez manasına sokulduğu zaman bende genel olarak kullandığımız cümlelerle 1.5 dci lik motorun üstünlüğünü anlattı.
    1-2 mesajından sonraki mesajında gerçekten çok doğru yazmışsın. senin bahsettiğin olayı bizzat biz yaşadık. 3 bin ytl daha fark verip 100 lük EXpresson donanımlı meganeyi alacakken satışcı kişi şuan imzamdaki aracı yağlayıp ballayıp bizim biladere inandırarak sattı. ha şuandaki aracımızdan çok memunuz ancak 3 bin YTL daha verip hem 100HP hemde daha donanımlı almak vardı. neyse olan oldu

    saygılar...



    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    fiat linea sokakta başka araçlarla yarışmak için üretilmemiştir.

    otomobilden anlayanların kullanmasını arzu ederim.

    sözüm:
    otomobil kültürünü maalesef batıdan alamayıp........at sırtında sokaklarda koşanlaradır......
    sözüm:
    yemen'deki gibi plakasız,ehliyetsiz deve sırtında hız yapanlaradır..............
    sözüm:
    herhangi bir markaya ve düzgün insanlara değil.....sokakta at yarıştıran ,ilk çağ düşüncesini yansıtan ,kural tanımaz,küstah ve saygısız kişileredir..

    bin küsür mesajdan beridir bu denli sinirlenip üzüldüğümü hatırlamıyorum.

    pes







  • Ellerinize sağlık...
    Nazik üslubunuzun pek çok üyeye örnek olması dileğiyle....
    Birbirimize saygı çerçevesinde hitap ederek birşeyler paylaşıp
    tartışmak bu kadar zor olmamalı....


    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin

    fiat linea sokakta başka araçlarla yarışmak için üretilmemiştir.

    otomobilden anlayanların kullanmasını arzu ederim.

    sözüm:
    otomobil kültürünü maalesef batıdan alamayıp........at sırtında sokaklarda koşanlaradır......
    sözüm:
    yemen'deki gibi plakasız,ehliyetsiz deve sırtında hız yapanlaradır..............
    sözüm:
    herhangi bir markaya ve düzgün insanlara değil.....sokakta at yarıştıran ,ilk çağ düşüncesini yansıtan ,kural tanımaz,küstah ve saygısız kişileredir..

    bin küsür mesajdan beridir bu denli sinirlenip üzüldüğümü hatırlamıyorum.

    pes




  • İSTİKRAR AÇISINDAN HONDA'YI TEBRİK EDİYORUM......
  • sonuçta aracı alırken test sürüşü yaparak alıyorsunuz.sonrasında burada yazdıklarınızı gereksiz buluyorum.fiat bu arabayı size zorla satmadıki.biraz daha para vererek focus veya megane alabilirdiniz.
  • 1.3 Multijet motor linea için yetersiz aracı hızlandırmak için ve sürati korumak için yüksek devirli kullanmak gerekiyor buda yakıt tüketimi arttırıyor.Aracın yakıt tüketimi 8ltnin altına düşüremiyoruz yazda geliyor klima açınca bakalımne olacak.Ayrıca doblolarda 1.9 seçeneği var isteyen onu alır fakat lineada yok.
  • ah birde dizeli olsa...


    quote:

    Orjinalden alıntı: tayfun35

    İSTİKRAR AÇISINDAN HONDA'YI TEBRİK EDİYORUM......
  • burada 1.3 motorun bu arabaya konulup konulmıycagını tartışmak gercekten cok saçma.. avrupada bircok markanında benzer motorları araçlarına kullanması zaten herşeyi açıklıyor(opel-1.3cdti,toyota1.4d4d,reno1.5 80hp dci..vs)..

    burada insanların ısrarla anlamak istemediği bu motorların ekonomi amaçlı üretildiği performansın ikinci planda olduğudur..

    ayrıca konuyu açan laguna48 arkadaşım önceki linea topiklerinde kendi bütçesini maksimum zorlayarak bu aracı aldığından bahsediyor..yani Türkiye'de o fiyatlara alınabilecek en iyi dizel otomobili almış zaten,bunu iyi değerlendirmek lazım.
  • Havnitekin Bey,

    Burada Fiat'ı Linea nın 1.3 ve 1.4 motorundan eleştirenlerden, ben gibi Linea sahibi olmayan arkadaşlarda var. Sahibi olmadığımız bir aracı niçin eleştiriyoruz? Ben zaten aracımı almışım, neden hala yazıp duruyorum sizce? Fiat'a kızgınım çünkü ben Fiat kalitesinde bir araca sahip olmak isterken olamadım. Ben ve diğer eleştiride bulunan arkadaşlar eminimki aslında Fiat'ı seven, Fiat sahibi olmak isteyen arkadaşlardır. Otomobil tutkusu hiçbirşeye benzemez.Otomobiline duygusal olarak bağlanan, başka bizim gibi bir millette varmıdır bilmiyorum.Bende bu tip biriyim. Fiat'ı kınayan arkadaşta sevdiğinden kınıyor. İnsan sevdiği birşeye,kendince konduramadığı bir durumu yerden yere vuruyor. Aslında kimsenin Fiat düşmanlığı yaptığı yok kanımca.
    Arada siz gibi Fiat'a senelerini vermiş, konusunda uzman bir abimizi burada yakalamışken azıcık nazımız geçsin bu kadarıda olsun diyorum. Konuya birde bu açıdan bakmanızı isterim. Kendi adıma, istemeyerek eğer sizi kırmış veya üzmüş isem asıl ben özür dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 10 Mart 2008; 12:07:00 >




  • 1.3 doblo kullanıcısıyım.. bildiğim kadarıyla linea doblodan daha hafif.. hiç bir şekilde kaldırma sorunu çekmiyoruz(babam ve ben)..sanırım biz daha önce daha büyük araçlar kullandık hepsi dizel turbosuz dizeldi ondan alışkanlığımız var...
    bi arkadaş yakıtı 8lt'den düşüremediğini yazmış; araç dizel olduğu için illaki devirli kullanacaksın bizde öyle kullanıyoruz ve de yakıt şehir içinde 6.8.. aracınızda bi sorun olmasın...
  • Sevgili arkadaşım,

    Aslında benimde anlatmak istediğim, açıkçası beni ne Toyota, ne Opel, ne de Renault'un,ne dizaynı ne de iç mekanı Linea kadar etkilemedi. Linea hakikaten bunlardan çok daha üstün ve çok şık bir araç. Bunların kullandıkları motorlar ise beni hiçmi hiç ilgilendirmiyor. Keşke diyorumki, Fiat Linea yı çıkarırken 1.6 mjet ve 1.3 mjet motor seçeneği ile birlikte satışa sunsaydı.Böyle olsaydı, ben ve eniştem Fiat'a gittiğimizde 1.3 ü dener, sonrada 1.6 yı dener ve onu mutlaka alırdık.Eniştem'e göre 1.3 mjet yeterli performansa sahipti, bana göre değildi.Çünkü kendisi zaten performans aramıyor.Birlikte uzun yola çıktığımızda, bir otobüsün veya kamyonun arkasında 100 km yol gitse yine canı sıkılmaz.Hatta Linea dan vazgeçtiğimi öğrenip hyundai ye yöneldiğimi duyunca beni tam 1 hafta boyunca bu kararımdan vazgeçmem için ikna etmeye çalıştı.O zamanlar ben 1.6 nın çıkacağını duysam zaten birkaç ay daha kesinlikle bekler ve 1.6 mjet Linea sahibi olurdum.Bakalım kısmet bu belkide önümüzdeki yıl olur inşallah.

    quote:

    Orjinalden alıntı: dtnaim

    burada 1.3 motorun bu arabaya konulup konulmıycagını tartışmak gercekten cok saçma.. avrupada bircok markanında benzer motorları araçlarına kullanması zaten herşeyi açıklıyor(opel-1.3cdti,toyota1.4d4d,reno1.5 80hp dci..vs)..

    burada insanların ısrarla anlamak istemediği bu motorların ekonomi amaçlı üretildiği performansın ikinci planda olduğudur..

    ayrıca konuyu açan laguna48 arkadaşım önceki linea topiklerinde kendi bütçesini maksimum zorlayarak bu aracı aldığından bahsediyor..yani Türkiye'de o fiyatlara alınabilecek en iyi dizel otomobili almış zaten,bunu iyi değerlendirmek lazım.




  • Arkadaşım çok iyi bir noktaya değinmişsin. 1.3 mjet Doblo yu yakın bir arkadaşıma tavsiye edende, aldıranda benim.Bu konuyu bende çok merak etmekteyim. 1.3 motor doblo da insanı koltuğa yapıştırırken Linea da neden bu kadar cansız kalmış anlayabilmiş değilim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: sami947

    1.3 doblo kullanıcısıyım.. bildiğim kadarıyla linea doblodan daha hafif.. hiç bir şekilde kaldırma sorunu çekmiyoruz(babam ve ben)..sanırım biz daha önce daha büyük araçlar kullandık hepsi dizel turbosuz dizeldi ondan alışkanlığımız var...
    bi arkadaş yakıtı 8lt'den düşüremediğini yazmış; araç dizel olduğu için illaki devirli kullanacaksın bizde öyle kullanıyoruz ve de yakıt şehir içinde 6.8.. aracınızda bi sorun olmasın...

  • DAHA ÖNCE FARKLI BİR KONUYA YAZDIĞIM MESAJI BURAYA EKLEM GEREĞİ DUYDUM...
    MEMNUNİYETSİZLİĞİN NEDENİ YAZILIM FARKI OLABİLİR...Kİ O DA YENİLENDİ SANIRIM...


    quote:

    Arkadaşım ALLAH AŞKINA SALLAMAYIN.
    Sağlıkçı arkadaşım sana daha önce link verdim..
    2005 yılında 1.3 m-jet motorun yılın1000cc/1400cc
    motorlar kategorisinde 1. motor olduğunu gösteren...
    orada fiestanında kaçıncı olduğunu görebilirsin...
    hem linki veriyorum hem de alıntı yapıyorum...

    http://paultan.org/archives/2005/06/05/bmw-dominates-2005-
    international-engine-of-the-year-awards/

    2005 1 Litre to 1.4 Litre

    1. Fiat-GM Diesel 1.3-litre (Panda, Punto, Lancia Ypsilon, Opel/Vauxhall Tigra, Corsa)
    2. Honda 1.3-litre IMA (Civic)
    3. Peugeot-Citroën/Ford Diesel 1.4-litre (C2, C3, Fiesta, 1007)
    4. Volkswagen 1.4-litre FSI (Polo, Golf)
    5. Toyota Diesel 1.4-litre (MINI, Yaris/Echo/Vitz)
    6. Daihatsu 1.3-litre (YRV, Terios)


    FİAT 1.3m-jet 75 bg motor 1750d/dk 190nm tork
    1.3 m-jet 90bg motor 1750d/dk 200nm veriyor.

    FORD 1.4 tdci 68 bg 200d/dk 160nm tork veriyor..
    1.6 dizel motoru ise 90 bg 204 nm tork....
    bir parça araba ve motor bilgisi olan m-jet motorun
    daha küçük hacime sahip olmasına rağmen daha düşük devirde
    daha fazla güç ve tork ürettiğini görür...
    m-jetin yıllık 210 ytl vergi avantajını unutmayın...triger kayışı değiştirme olayı yok unutmayın...
    dynamic ve emotıonlarda çift bölgeli dijital klima keyfini,esp,asr,msr hill holderi
    unutmayın...g.punto daha büyük ölçüler sahip unutmayın...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: raven1974

    Sevgili arkadaşım,

    Aslında benimde anlatmak istediğim, açıkçası beni ne Toyota, ne Opel, ne de Renault'un,ne dizaynı ne de iç mekanı Linea kadar etkilemedi. Linea hakikaten bunlardan çok daha üstün ve çok şık bir araç. Bunların kullandıkları motorlar ise beni hiçmi hiç ilgilendirmiyor. Keşke diyorumki, Fiat Linea yı çıkarırken 1.6 mjet ve 1.3 mjet motor seçeneği ile birlikte satışa sunsaydı.Böyle olsaydı, ben ve eniştem Fiat'a gittiğimizde 1.3 ü dener, sonrada 1.6 yı dener ve onu mutlaka alırdık.Eniştem'e göre 1.3 mjet yeterli performansa sahipti, bana göre değildi.Çünkü kendisi zaten performans aramıyor.Birlikte uzun yola çıktığımızda, bir otobüsün veya kamyonun arkasında 100 km yol gitse yine canı sıkılmaz.Hatta Linea dan vazgeçtiğimi öğrenip hyundai ye yöneldiğimi duyunca beni tam 1 hafta boyunca bu kararımdan vazgeçmem için ikna etmeye çalıştı.O zamanlar ben 1.6 nın çıkacağını duysam zaten birkaç ay daha kesinlikle bekler ve 1.6 mjet Linea sahibi olurdum.Bakalım kısmet bu belkide önümüzdeki yıl olur inşallah.

    quote:

    Orjinalden alıntı: dtnaim

    burada 1.3 motorun bu arabaya konulup konulmıycagını tartışmak gercekten cok saçma.. avrupada bircok markanında benzer motorları araçlarına kullanması zaten herşeyi açıklıyor(opel-1.3cdti,toyota1.4d4d,reno1.5 80hp dci..vs)..

    burada insanların ısrarla anlamak istemediği bu motorların ekonomi amaçlı üretildiği performansın ikinci planda olduğudur..

    ayrıca konuyu açan laguna48 arkadaşım önceki linea topiklerinde kendi bütçesini maksimum zorlayarak bu aracı aldığından bahsediyor..yani Türkiye'de o fiyatlara alınabilecek en iyi dizel otomobili almış zaten,bunu iyi değerlendirmek lazım.




    benimde anlatmak istediğim zaten o.. 1.3 multijet lineayı rakiplerinden daha ucuza alıyorsan beklentilerinide ona göre belirlemen lazım,öncelikli beklenti ekonomi olmalı performans ikinci hatta üçüncü planda olmalı diye düşünüyorum...

    daha öncede söyledim ben şuanda otomobil alacak olsam kesinlikle linea almam,1.3 multijet kesinlikle almam ama sebebi linea kötü olduğu için veya motor berbat olduğu için değil tamamen beklentilerimden dolayı....

    1.6 multijet piyasaya çıktığı zaman insanlar bütçelerine göre ve beklentilerine göre ya 1.3 alacak yada performansı daha iyi olan ama fiyatıda yüksek olan 1.6 yı alacak...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dtnaim -- 10 Mart 2008; 12:57:31 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: raven1974

    Havnitekin Bey,

    Burada Fiat'ı Linea nın 1.3 ve 1.4 motorundan eleştirenlerden, ben gibi Linea sahibi olmayan arkadaşlarda var. Sahibi olmadığımız bir aracı niçin eleştiriyoruz? Ben zaten aracımı almışım, neden hala yazıp duruyorum sizce? Fiat'a kızgınım çünkü ben Fiat kalitesinde bir araca sahip olmak isterken olamadım. Ben ve diğer eleştiride bulunan arkadaşlar eminimki aslında Fiat'ı seven, Fiat sahibi olmak isteyen arkadaşlardır. Otomobil tutkusu hiçbirşeye benzemez.Otomobiline duygusal olarak bağlanan, başka bizim gibi bir millette varmıdır bilmiyorum.Bende bu tip biriyim. Fiat'ı kınayan arkadaşta sevdiğinden kınıyor. İnsan sevdiği birşeye,kendince konduramadığı bir durumu yerden yere vuruyor. Aslında kimsenin Fiat düşmanlığı yaptığı yok kanımca.
    Arada siz gibi Fiat'a senelerini vermiş, konusunda uzman bir abimizi burada yakalamışken azıcık nazımız geçsin bu kadarıda olsun diyorum. Konuya birde bu açıdan bakmanızı isterim. Kendi adıma, istemeyerek eğer sizi kırmış veya üzmüş isem asıl ben özür dilerim.


    selamlar...

    Öncelikle siz ve diğer katılımcı arkadaşların beni kırdığını asla düşünmüyorum...
    öyle bir duyguya kesinlikle kapılmadım..gıyabınızda hepinizi çok seviyor ve takdir ediyorum...
    eleştirilerinizi anlayışla karşılıyor ve beklentiler ölçüsünde haklı da bulduğum yerler var...
    ben; belki de donanim haber forumlarında yazan en yaşlı üyeyim...sizler,kardeşlerim,çocuklarım hatta torunum yaşlarındasınız,,,,ancak hepinizin, birer dost, otomobil dünyasına gönül vermiş çok nitelikli arkadaşlar olduğunuzu biliyor ve gurur duyuyorum....ben bir fiat fanatiği değilim....pek çok markayı ve modeli de seviyorum...ancak özellikle tofaş'ın kuruluşundan beri fiat'a gönül verdim...iyisiyle,kötüsüyle çabalıyorum...

    Fiat'ın geçirdiği büyük krizi nasıl atlattığını ve bu krizi atlatmada tofaş'ın özverili katkısını yakından biliyorum...
    halk kitleleri için araç üreten fiat'ın ürün gamı 80 yıllara göre değişikliğe uğradı ...daha ekonomik,vergisi düşük ancak güvenliği ve donanımı yüksek ,kalitesi arttırılmış ,fiyat/fayda oranı yüksek modellere yöneldi..buna rağmen özellikle linea'nın 1.3 ve 1.6 multijetleri,1.4,1.4 t-jet ve muhtemelen yakın gelecekte 1.6 benzinli modelleriyle gamı tamamlanacak..ve beklentileri karşılıyacaktır...

    benim hep anlatmak istediklerim bunlardı....70,75 hp 1.316v(1248cc) multijet albea ve dobloda çok iyi sonuçlar alırken 1.316v(1248cc)90 hp,lineada niye çok kötü olsun... 0 km sendromu ve düşük hacimli turbodizel'in 10.000 km gibi uzunca bir rodaj süresinin olması...(bunu yalanlayanlara inanmayın kesinkes gerçektir...1500 ve üstü hacimlerde de aynı durum vardır ancak hacmin getirdiği avantajla az hissedilir.)..ve beklentilerin özellikle ilk defa turbodizel kullanan benzinliye alişkın kullanıcıların haklı olarak eleştirisini almaktadır...bakın görün 1.6 105hp multijet çıktığında da benzer şikayetleri bir süre duyacağız....

    sevgilerimle....




  • şu 1.6 300NM lik motor iyiki benim araçta yok. yoksa başıma neler gelir tahmşn bile edemiyorum. kalkışta heralde direk bagaja doğru yapışırım
  • civic in dış tasarımı , bravonun motorunu , focusun yol tutuşunu, jettanın iç tasarımı nı bi arabaya koy bakalım ne oluyor.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.