Şimdi Ara

FİAT'I TARTIŞIYORUZ (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
223
Cevap
0
Favori
6.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    3- 5 yıl kasa değişmeme garantisi diye bir satış biçimide yok...bu bilinsin isterim....

    pejo 407 yi 8 yıl kasa değiştirmeme garantisiyle satmıştı .
  • Selamlar;

    2000cc 16v bir tipo 60 yı yılların bir teknolojisimiydi ?


    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    gereğinden fazla bile uzattı 60 lı yılların teknolojisiyle üretilmiş arabaların satışını
    kuş serisi de dahil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin

    selamlar....

    1- linea 2010 da kapsamlı bir makyaj geçirecek...(işte yazıyorum...2010 da hiç yazılmadı demeyin..umarım google'da görünür.)

    ..
    ..
    alttaki tabloda 2010 linea fl(face lift)(makyaj)

     FİAT'I TARTIŞIYORUZ


    Abi o tabloda GP de 2008 de makyajlanacakmış.Keşke hiç bozmasalar.

    Bu durumda Bravo projemi öne çekmem lazım ki makyajsız GPmi rahat satabileyim

    Linea'nın makyajla birlikte genişletileceği bilgisini aldım biryerlerden.

    Ama şunu da söylemek lazım. Linea 2007 Mayısta çıktı. 2010 da makyajlanması çok normal. Bence bir Golf VI gibi "öne çekme" durumu yok.




  • ''benim için perfonmas değil yakıt önemli idi o yüzden hiç aklımdan bile gecirmedim. fiat albea dizel 25 bin ytl den yola çıktım honda ctiy elite otomatik 29.000ytl hadi dedim 29u zorlarım. sonra 29.850 a linea dizel aktiv vardı hadi dedim onu alayım bayiye gidince baktım dynamic daha mantıklı hadi dedik 31.500 olmuşken bu olsun yani limitleri fazlası ile zorladım. onun için de olsa gerek üst motor ve donanımlara hiç bakmadım bile.. ''


    bu sözleri yazan konuyu açan ''laguna48'' arkadaşımız. daha fazla bişey söylemeye gerek yok diye düşünüyorum..
    o zaman için alabileceğinin en maksimumunu almış zaten, şimdi olsaydı 1.6 alırdım diyor...........
  • 1,6 Linea Dynamici 35'ten aşağı vermezlerdi zaten. Bu durumda arkadaşımız limitlerini aşmış olacak ve yine 90lık olanı alacaktı. Hiç üzülmesine gerek yok bence.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tayfun35

    havnitekin bey

    merhabalar

    Fiat neden Tempra ve tipo için yeni jenerasyon dönemi başlatmadı acaba bilginiz varmı? 90 yıllardan 2000 li yıllara kadar çerez gibi sattığı
    bu arabaları birden kesip attı ve defterini kapattı. bilgi verirseniz sevinirim......


    selamlar...
    tipo ve tempra 1989 lu yılların teknolojisi ile üretilmiş(ritmo,regata kökenli) çok başarılı araçlardır..marea-bravo-brava serisi bunları izlemiştir..yani tipo bazlıdırlar...alfa 146,156,lancia dedra,libra da aynı temellidir..
    dolayısıyla tipo ve tempra gelişerek bugünlere gelmiştir....ta ki stilo ve yeni bravo'ya kadar...


    uno da punto,gpunto,palio,siena,yenisiena,petra,albea olarak gelişerek devam etmiş bu arada dallanmalar olmuştur...idea,panda gibi..

    fiat croma fiat 130 dan ....gelip yeni cromaya kadar uzanmıştır..

    her nekedar fiat linea gpunto platformundan geliştirilmiş bir araç olsa da bağımsızdır..

    ülkemizde tempra,tipo üretimini başladığı 90'lı yıllarda kuş serisi üretimi sonlandırılmalıydı..ancak talep yoğunluğu bunu önledi..

    kuş serisi(şahin 1600 i.e.)şu anda bile monte ve demonte üretilerek ihtiyaç sahibi ülkelere satılmakta ve ürettirilmektedir..

    saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 12 Mart 2008; 12:13:55 >




  • EVET dediğiniz çok doğru. bizimde araç alacağımız fiyat 31- 32 yi geçemezdi, e kompakt sınıf bir sedan istiyoruz baktık en uygun dizel MEgan 2. bazen diğer sayfalarda hayıflanıyorum 3 bin ytl daha verip 100 lük expr. veya focus alsaydık diye ama o 3 bin ytl olmayınca olmuyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: dtnaim

    ''benim için perfonmas değil yakıt önemli idi o yüzden hiç aklımdan bile gecirmedim. fiat albea dizel 25 bin ytl den yola çıktım honda ctiy elite otomatik 29.000ytl hadi dedim 29u zorlarım. sonra 29.850 a linea dizel aktiv vardı hadi dedim onu alayım bayiye gidince baktım dynamic daha mantıklı hadi dedik 31.500 olmuşken bu olsun yani limitleri fazlası ile zorladım. onun için de olsa gerek üst motor ve donanımlara hiç bakmadım bile.. ''


    bu sözleri yazan konuyu açan ''laguna48'' arkadaşımız. daha fazla bişey söylemeye gerek yok diye düşünüyorum..
    o zaman için alabileceğinin en maksimumunu almış zaten, şimdi olsaydı 1.6 alırdım diyor...........




  • nedense bazı arkadaşlar beni anlamak istemiyor.
    konu linea nın 1.6 multijeti 2 ay sonra çıkacağını söylenmemesi.
    ayrıca performans önemlideğil yakıt önemli demişim.
    1.3 multijet daha sahibi olduğum palio da vardı linea dan daha ataktı 70 hp olmasına ragmen.


    1.linea da sorun olduğunu inkar eden varsa hala aklından şüphe ederim.
    2. ecu yazılımı yenilenmesi gerektiğini yazmış havnitekin bey
    3.neden bu yazılım yenilendi acaba madem sorunsuzdu arac.
    4.performans önemli dedikdiye istersen ecu yazılımını günceletmeyeyim nasıl olsa öneli değil diye aldım yeterki yolda gitsin araba.
    5.lineanın bir üst seceneğine bakmadım bile dedimişim. emotion modeli aksesuar olarak daha full ve hava yastığı vs daha fazla. motor aynı.
    arkaşlar kimse arabasını alır almaz çok kötü demez ufak tefek sorunları göz ardı eder.
    ben bir linea sahibiyim tekrar altını çiziyorum.
    lineanın 1.6 multijet seceneği çıkacağını bilseydim beklerdim.
    bana böyle birşey söylenmedi ve okumadım.
    zaten fiatın hiç bir aracında 1.6 multijet olmadığını düşünürek bir kaç yıl çıkmayacağını yada hiç çıkmayacağını düşündüm.
    ama 2 ay sonra piyada taktir sizin bunu adını siz koyun.
    linea ya 1.3 uygun gören zihniyet aynı motoru bravoya uygun görmemiş ve hemen gökten indirdiler1.6 mltj motoru.

    quote:

    Orjinalden alıntı: dtnaim

    ''benim için perfonmas değil yakıt önemli idi o yüzden hiç aklımdan bile gecirmedim. fiat albea dizel 25 bin ytl den yola çıktım honda ctiy elite otomatik 29.000ytl hadi dedim 29u zorlarım. sonra 29.850 a linea dizel aktiv vardı hadi dedim onu alayım bayiye gidince baktım dynamic daha mantıklı hadi dedik 31.500 olmuşken bu olsun yani limitleri fazlası ile zorladım. onun için de olsa gerek üst motor ve donanımlara hiç bakmadım bile.. ''


    bu sözleri yazan konuyu açan ''laguna48'' arkadaşımız. daha fazla bişey söylemeye gerek yok diye düşünüyorum..
    o zaman için alabileceğinin en maksimumunu almış zaten, şimdi olsaydı 1.6 alırdım diyor...........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi laguna48 -- 11 Mart 2008; 12:34:02 >




  • Havnitekin Bey'in de söylediği gibi, turbo dizel motorlarda kim ne derse desin 10000 km lik uzunca bir rodaj süresi var.Motor asıl performansını bu km den sonra gösteriyor.Hatta şimdi hatırlamıyorum ama başka bir Linea 1.3 mjet kullanıcısı aracının 12500 km de olduğunu ve ilk başlardaki cansız devirlenmenin artık kaybolduğunu yazmıştı.Bu da zaten Havnitekin Beyi doğruluyor.

    Laguna48 arkadaşım, Havnitekin Bey in yazdıklarını okursanız, bu sadece Fiat mjet motorlara değil, tüm marka ve modelde kullanılan turbo dizel motorlara özgü bir durum.Yani 1.5 inde de, 1.6 sın da da mevcut bu cansızlık aslında ilk başlarda ama Linea 1.3 mjet in şanssızlığı, bunlardan daha küçük hacimli olması nedeniyle söz konusu şikayetin daha belirgin bir şekilde hissedilmesi. Bence gayet tatmin edici bir cevap.Bu benim kafamda 1.3 mjet li Linea için yeni bir sayfa açtı diyebilirim. Dikkat ederseniz aracınız için birde yazılım güncellemesi mevcut. Bu yazılım güncellemesini bugün Mercedes bile yapıyor bence hata olduğu için değildir.O paraya, o sınıfta ve o kalitede başka bir araç satın alamazdınız.

    Bende siz gibi bu motorun bu kasaya küçük kaldığını düşünüyordum hatta ben sadece test sürüşü yaptım ve anında vazgeçtim bana çok cansız gelmişti. Bence siz acele etmeyip biraz daha sabredin. Alınmış mal güzel maldır, güle güle kullanın.

    Ben Fiat'a gittiğimde satış temsilcisi Havnitekin bey gibi bilinçli biri olsaydı bende şimdi Linea 1.3 mjet sahibi olacaktım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 11 Mart 2008; 12:35:03 >




  • tofaş bursa fabrikaları 1.ocak 2008 - 29 şubat 2008 üretim adetleri:

    1 - albea : 4009

    2 - palio : 224

    3 - linea : 2170

    4 - şahin 1.6 i.e. : 1248
  • Linea için çok düşük bir rakam değil mi? Çünkü üretilenlerin çoğu ihrac ediliyor diye biliyorum.
  • multijet motorlarının üretimine bir süre ara verildi...(polonyadaki fabrikanın bir süre teknik nedenden kapalı kalması nedeniyle)
  • sayım 'havnitekin' bey bu tabloda 2009 yılında b sınıfı bir compact otomobil üretimi var,bu otomobil albea yerinemi geçecek yoksa yeni bir modelmi olacak..birde 2010 yılında var b sınıfı compact, acaba b sınıfında iki tanemi sedanı olacak fiatın.

    bu tabloda bir diğer dikkatimi çeken şeyde 2010 yılında 500 modeli içn model yılı yazıyor, yeni piyasaya çıkan bir otomobil için erken değilmi acaba?

    teşekkür ederim

     FİAT'I TARTIŞIYORUZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dtnaim -- 11 Mart 2008; 15:50:33 >
  • konunun başlığı değiştirilsin bi zahmet fıatı kınıyorum değil artık FIAT BENİ KINIYOR OLMALI..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    tofaş bursa fabrikaları 1.ocak 2008 - 29 şubat 2008 üretim adetleri:

    1 - albea : 4009

    2 - palio : 224

    3 - linea : 2170

    4 - şahin 1.6 i.e. : 1248


    sahin mi yazıyor yoksa ben mi yanlıs goruyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dtnaim

    sayım 'havnitekin' bey bu tabloda 2009 yılında b sınıfı bir compact otomobil üretimi var,bu otomobil albea yerinemi geçecek yoksa yeni bir modelmi olacak..birde 2010 yılında var b sınıfı compact, acaba b sınıfında iki tanemi sedanı olacak fiatın.

    bu tabloda bir diğer dikkatimi çeken şeyde 2010 yılında 500 modeli içn model yılı yazıyor, yeni piyasaya çıkan bir otomobil için erken değilmi acaba?

    teşekkür ederim

     FİAT'I TARTIŞIYORUZ



    selamlar...
    2009 yılında hb tipi çıkacak daha sonra sedan ya da genişletilmiş hb modeli denen yeni croma tarzı hb ile sw arası bir model üzerine de çalışılıyor...

    benim kanım albea bir süre devam eder...linea kapsamlı makyajlanınca..belki albea tipindeki Cekonomik sınıfı tümüyle ortadan kalkabilir....

    2010 yılındaki 500 model year ise kasa değişikliği olmadan bazı teknik ve donanım değişiklikleri içeren model anlamındadır yani facelift(makyaj) değil..

    bravo station kesinleşti....linea sw benzeri çalışma var... belki de gpunto genişletilmiş hb de çıkabilir...çünkü gpunto da bu yıl makyaj geçirip linea-bravo benzeri bir görünüme sahip olabilir....

    saygılarımla.....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sigma Q


    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    tofaş bursa fabrikaları 1.ocak 2008 - 29 şubat 2008 üretim adetleri:

    1 - albea : 4009

    2 - palio : 224

    3 - linea : 2170

    4 - şahin 1.6 i.e. : 1248


    sahin mi yazıyor yoksa ben mi yanlıs goruyorum



    evet yanlış görmediniz şahin üretimi aralıksız devam ediyor...azerbaycan,mısır,fas,cezayir,tunus...vs.. için üretiliyor...
    etiopyaya da demonte halde ayrıca gönderiliyor..orada holland-car isimli firmanın fabrikasında monte edilip satılıyor..

    bakınız...

    http://www.holland-car.com/cars.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 12 Mart 2008; 19:28:54 >








  • quote:

    Orjinalden alıntı: bursatipo

    konunun başlığı değiştirilsin bi zahmet fıatı kınıyorum değil artık FIAT BENİ KINIYOR OLMALI..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bursatipo

    konunun başlığı değiştirilsin bi zahmet fıatı kınıyorum değil artık FIAT BENİ KINIYOR OLMALI..


    bence bu başlığın değişmesine gerek yok...sn laguna48 bazı şikayetlerini dile getirdi...burada değerlendirildi..

    sn yönetici türbülans'ın da belirttiği gibi seviyeli ve kaliteli bir tartışma ortamı oluşturuldu...

    bu arada da fiat'la ilgili genel konuların da tartışıldığı güzel bir platform oluştu...

    bu başlık ilgi çekiyor...okunma oranı artıyor...

    fiat firmasını ve ürünlerini burada da tartışabiliriz gibime geliyor....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 12 Mart 2008; 19:54:55 >
  • allah akıl fikir versin başka söze gerek yok.opelde aynı motor kullanılıyor ses yok iş fiat olunca kıyamet kopuyor.arkadaşlar clio III (1.5 dci)daha performanslı demiş motor hacmini bi okusunlar körseler lafım yok.burdaki amaç 1.3 mj motorla yakıt tüketiminden ziyade vergidir(ülkemizin acı gerçeğidir).hem ekonomi istiyosunuz hem performans hemde ucuz;bu istediğiniz şartları karşılayan araçlar E270 CDİ,3.30 D bunlar olur bunlarında ne vergisi nede fiyatı ucuz olur..
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.