Şimdi Ara

'Fiat Linea 1.3 Multijet' vs 'Renault Clio Grand Tour 1.5 dci Extreme' (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
7.248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako

    linea derim netice clio sw estetik bakımdan daha başarılı olur linea

    Teşekkürler. Estetik olarak ikiside güzel aslında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Bende olsam Linea alırdım. Clio zaten son günlerini yaşıyor ve yeni kasa çıktı bile. Linea desen yeni kasa ve şu sıralar fiyat olarakda alınacak en cazip araba. Linea derim. Lineanın dışı Clioya göre daha heybetli ve içide daha şık Clio'dan.
    Birazdan birileri gelip malum arabayı önerirse şaşırmayın sakın.

    Aveo Abi bunu mu kastetmiştin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Self Control

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Bende olsam Linea alırdım. Clio zaten son günlerini yaşıyor ve yeni kasa çıktı bile. Linea desen yeni kasa ve şu sıralar fiyat olarakda alınacak en cazip araba. Linea derim. Lineanın dışı Clioya göre daha heybetli ve içide daha şık Clio'dan.
    Birazdan birileri gelip malum arabayı önerirse şaşırmayın sakın.

    Aveo Abi bunu mu kastetmiştin

    Aynen.




  • Clio denilince Symbol ile ilişkilendiriyor çoğu insan.

    Clio Grandtour motoru, yol tutuş-konforu iyi, tam aile aracı.İç mekan eksi yönlerinden.Yedek lastik aracın alt kısmında, içeride tutamak falan olmaması tuhaf.

    Top Gear bu araç için 10/8 vermiş.Linea hakkında fazla bilgim yok ama motor olarak 1.5 dci tercihim olur.
  • Clio nun yeni kasasi cikti cikacak bayramdan sonra onu dusunebilirsiniz simdiki kasadan cok daha iyi olacak hb modeli cok iyi duruyordu.Ama illa Bayrama kadar alinacak ise linea

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Linea almayında ne alırsanız alın.hiçbir işlevselligi yok.Multijet motordan başka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

    Linea almayında ne alırsanız alın.hiçbir işlevselligi yok.Multijet motordan başka.

    git sütünü iç sen
  • linea
  • linea clio nun yanında kullanım olarak kalas gibi... clio dan diz mesafesi arka taraf için soyluyorum tabi daha fazla...
    bagaj kullanıslıgı olarak clio daha iyi sedan arabada istedigi kadar bagaj olsun atıyorum bi bulasık makinasını soksan girmez ama stationwagon oyle degil...
    clionun kasası degisecek ekime kalmaz sanırım türkiyede satısta...
    linea bayırda cabuk yamuluyor... 1.3 motor turboya girene kadar çok hantal dolayısı ile 1.5 motor yokusu daha rahat tırmanıyor...

    kısaca tercih ederken ne aradıgına baglı... daha az vergi daha fazla diz mesafesimi ?
    yoksa daha konforlu sürüş ve daha kullanışlı bir bagaj mı?
  • Linea C sınıfı, Clio B sınıfı araç,

    Clio bildiğin traktör, konfor sıfır, kalas. Reno 9 ile aralarında tek değişen şey koltuğu oda kurtarmamış. Çok kötü çok.

    Ben Clio almaya niyetlendiğimde içine binip çalıştırmamla hayatımda bindiğim en kalas arabalardan biri oldugunu anlamam bir oldu.

    Hepsinin ön kaputunun ucunda parmak izi, bükülme vs var. Adam avuç bastırarak kapatsa kaportası egiliyor.

    Malzeme kalitesi ve işçilik clio bir alt sınıfta olduğundan dolayı ve kendi sınıfında da vasat seviyede.

    Clio'nun dengi albeadır, Linea 2 gömlek üst gelir,,

    Kesinlikle Linea




  • Linea ve clioyu kıyaslar evvela içerden başlıyalım..
    Kabin genişliği ve kabin içindeki tasarım ve malzeme kalitesi olarak linea önde.
    Clio'da esp varım bilmiyorum ama linea'da var.
    2 araç arasında dizel gürültüsü linea'da daha az.
    Clio triger kayışlı 70 bin km değişiyor,multijet motorlar zincirli kilometre olarak birazdaha geç değişiyor ama birazdaha pahalı diye biliyorum.
    Performans açısından 1.3 ile 1.5 kıyasa girilmez clio her türlü önde olur heleki 1.3'ün kilima açıkkenki rampa tıramanışını veya ilk kalkışı can sıkıcı 1.5 clio bu konuda 1.3 göre baya önde.Ama benim tercihimi soracak olursan 1.3 Multijet linea'mı 1.5 cliomu dersen clio ama.Ama listeye 3.yü ekle 1.6 multijer linea al derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

    Linea almayında ne alırsanız alın.hiçbir işlevselligi yok.Multijet motordan başka.

    git sütünü iç sen

    Sporcuyum sütümüde içiyorum.Sanada tavsiye ederim beyin gelişimine yardımcı olur.Tarafsız gözlem yapma yetenegin artar.Gelelim mevzuya
    Şundan emin ol benden fazla fiatcı olamazsın.Ama fiat yurt dışındaki kaliteyi model çeşitliligini Türkiyeye yansıtmıyor.Linea nın kaşını gözünü çekiştirip,puntodaki iç yapıyı alıp yeni linea diye piyasaya sürüyor.Punto keza öyle evo dan sonra ön tampon degişti yeni punto diye bunuda piyasaya sürdü.iç koltuk döşemesi degiştirilerek yeni model yaratılmaz.Stilo vardı aracı resmen bitirdiler,bravo keza öyle olacak.Adamlarda haklı nabıza göre şerbet veriyorlar.Fiatı Türkiyede fiat yapan ticari segmentidir.lineada rent acarcılara dua etsin %99 şirket aracı.Tabi siz yinede abs dahi ilave donanım olarak sunan araca toz kondurmayın.




  • Euro5 lınea 1.3 dizel motor oldukça tatmin edici şekilde bir alt devir performansına sahip ve bir önceki motora göre oldukça canlı.Eskisi gibi devir bekleme ortadan kaybolmuş ki fiyatıda bana göre oldukça cazip.Tabi parça fiyatları ve vergiside çekiciliğini daha fazla arttırıyor.

    Clio yenisinin gelmesi ilede birazcık denklem dışına çıkıyor ancak yinede karar sizin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    Linea C sınıfı, Clio B sınıfı araç,

    Clio bildiğin traktör, konfor sıfır, kalas. Reno 9 ile aralarında tek değişen şey koltuğu oda kurtarmamış. Çok kötü çok.

    Ben Clio almaya niyetlendiğimde içine binip çalıştırmamla hayatımda bindiğim en kalas arabalardan biri oldugunu anlamam bir oldu.

    Hepsinin ön kaputunun ucunda parmak izi, bükülme vs var. Adam avuç bastırarak kapatsa kaportası egiliyor.

    Malzeme kalitesi ve işçilik clio bir alt sınıfta olduğundan dolayı ve kendi sınıfında da vasat seviyede.

    Clio'nun dengi albeadır, Linea 2 gömlek üst gelir,,

    Kesinlikle Linea

    Linea C sınıfı bir araç değil.

    Punto'nun üzerinde yükselen bir araç sırf boyu uzun diye C segmenti olmaz.

    Sürüş dinamikleri,yol tutuşu,yalıtımı,konforu herşeyiyle B sınıfıdır linea.

    Clio'da öyle sınıfının en kötü malzemesine,en kötü yalıtımına sahip bir aracı değildir.Aksine yalıtımı ve konforu sınıfına göre gayet iyidir.

    Malzeme kalitesi ise donanıma göre değişiyor eğerki üst donanım alırsanız oda gayet güzel.

    Bu iki araç arasında kalsam kesinlikle Clio alırdım herşeyden öte en azından şekli şemali daha yerinde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    Linea C sınıfı, Clio B sınıfı araç,

    Clio bildiğin traktör, konfor sıfır, kalas. Reno 9 ile aralarında tek değişen şey koltuğu oda kurtarmamış. Çok kötü çok.

    Ben Clio almaya niyetlendiğimde içine binip çalıştırmamla hayatımda bindiğim en kalas arabalardan biri oldugunu anlamam bir oldu.

    Hepsinin ön kaputunun ucunda parmak izi, bükülme vs var. Adam avuç bastırarak kapatsa kaportası egiliyor.

    Malzeme kalitesi ve işçilik clio bir alt sınıfta olduğundan dolayı ve kendi sınıfında da vasat seviyede.

    Clio'nun dengi albeadır, Linea 2 gömlek üst gelir,,

    Kesinlikle Linea

    Linea C sınıfı bir araç değil.

    Punto'nun üzerinde yükselen bir araç sırf boyu uzun diye C segmenti olmaz.

    Sürüş dinamikleri,yol tutuşu,yalıtımı,konforu herşeyiyle B sınıfıdır linea.

    Clio'da öyle sınıfının en kötü malzemesine,en kötü yalıtımına sahip bir aracı değildir.Aksine yalıtımı ve konforu sınıfına göre gayet iyidir.

    Malzeme kalitesi ise donanıma göre değişiyor eğerki üst donanım alırsanız oda gayet güzel.

    Bu iki araç arasında kalsam kesinlikle Clio alırdım herşeyden öte en azından şekli şemali daha yerinde.

    sınıflar dingil mesafesine göre ayrılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1 HiT u DowN -- 12 Ağustos 2012; 21:19:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    Linea C sınıfı, Clio B sınıfı araç,

    Clio bildiğin traktör, konfor sıfır, kalas. Reno 9 ile aralarında tek değişen şey koltuğu oda kurtarmamış. Çok kötü çok.

    Ben Clio almaya niyetlendiğimde içine binip çalıştırmamla hayatımda bindiğim en kalas arabalardan biri oldugunu anlamam bir oldu.

    Hepsinin ön kaputunun ucunda parmak izi, bükülme vs var. Adam avuç bastırarak kapatsa kaportası egiliyor.

    Malzeme kalitesi ve işçilik clio bir alt sınıfta olduğundan dolayı ve kendi sınıfında da vasat seviyede.

    Clio'nun dengi albeadır, Linea 2 gömlek üst gelir,,

    Kesinlikle Linea

    Linea C sınıfı bir araç değil.

    Punto'nun üzerinde yükselen bir araç sırf boyu uzun diye C segmenti olmaz.

    Sürüş dinamikleri,yol tutuşu,yalıtımı,konforu herşeyiyle B sınıfıdır linea.

    Clio'da öyle sınıfının en kötü malzemesine,en kötü yalıtımına sahip bir aracı değildir.Aksine yalıtımı ve konforu sınıfına göre gayet iyidir.

    Malzeme kalitesi ise donanıma göre değişiyor eğerki üst donanım alırsanız oda gayet güzel.

    Bu iki araç arasında kalsam kesinlikle Clio alırdım herşeyden öte en azından şekli şemali daha yerinde.

    sınıflar dingil mesafesine göre ayrılıyor.

    2011 Alfa Romeo 159 dingil mesafesi: 2700 mm
    2011 Epica dingil mesafesi: 2700 mm
    2011 Avensis dingil mesafesi: 2700 mm
    2011 Fluence dingil mesafesi: 2702 mm
    2011 Astra Sedan dingil mesafesi: 2703 mm

    O zaman fluence ve astra sedan'da D sınıfı diyorsunuz?

    Linea'nın dingil mesafesinin uzun olması onu C sınıfı yapmaz.

    Linea dediğin araba fiat punto platformunu kullanıyor oda FİAT-GM Small Car platformu gamma platformu oluyor.Corsa,meriva,tigra gibi araçlarla aynı platform.

    Arabanın yol tutuşu,yalıtımı zaten herşeyi B sınıflarıyla yarışır durumda.

    C sınıfı diyebileceğiniz tek noktası uzun boyu ve dingil mesafesi.Buda bir arabayı bir üst segmente taşımak için yeterli değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    Linea C sınıfı, Clio B sınıfı araç,

    Clio bildiğin traktör, konfor sıfır, kalas. Reno 9 ile aralarında tek değişen şey koltuğu oda kurtarmamış. Çok kötü çok.

    Ben Clio almaya niyetlendiğimde içine binip çalıştırmamla hayatımda bindiğim en kalas arabalardan biri oldugunu anlamam bir oldu.

    Hepsinin ön kaputunun ucunda parmak izi, bükülme vs var. Adam avuç bastırarak kapatsa kaportası egiliyor.

    Malzeme kalitesi ve işçilik clio bir alt sınıfta olduğundan dolayı ve kendi sınıfında da vasat seviyede.

    Clio'nun dengi albeadır, Linea 2 gömlek üst gelir,,

    Kesinlikle Linea

    Linea C sınıfı bir araç değil.

    Punto'nun üzerinde yükselen bir araç sırf boyu uzun diye C segmenti olmaz.

    Sürüş dinamikleri,yol tutuşu,yalıtımı,konforu herşeyiyle B sınıfıdır linea.

    Clio'da öyle sınıfının en kötü malzemesine,en kötü yalıtımına sahip bir aracı değildir.Aksine yalıtımı ve konforu sınıfına göre gayet iyidir.

    Malzeme kalitesi ise donanıma göre değişiyor eğerki üst donanım alırsanız oda gayet güzel.

    Bu iki araç arasında kalsam kesinlikle Clio alırdım herşeyden öte en azından şekli şemali daha yerinde.

    Kusura bakmayın ama, bunu tartışmanın hiç bir anlamı yok.

    Ortada ispat edilecek bir durum yok çünkü.

    Burada sabahtan aksama kadar inkar etseniz de,

    Birlik olup tüm konularda segmentini düşürmeye çalışsanızda,

    Toplanıp taksim meydanında eylem yapsanızda,

    Linea'nın segmenti bellidir.




     'Fiat Linea 1.3 Multijet' vs 'Renault Clio Grand Tour 1.5 dci Extreme'




  • Bazı arkadaşlar Clio ile Clio Grand Tour arasındaki farkı bilmiyorlar çok belli oluyor =)
    neyse dostum ben yaklaşık 4 yıllık bir grand tour sahibi olarak eğer ailen genişse bagajın bolsa yada biraz olsun estetiğe önem veriyorsan sada söyleyebileceğim tek şey grand tour lineayı ezer geçer

    yakıt ortalamam kış aylarında bile 5.5 litreyi geçmedi şehir içi işe git-gellerde bile malzeme kalitesi falan çok fazla birşey bekleme

    ama koltukları yatıyor ve yattığında gerçekten kocaman diye tabir edebileceğimiz bir boşluk ki o boşlukta 2 kişi rahatlıkla uyuyabiliyor not:boyum 1.83,

    kliması baraşılı motor performans olarak gayet yeterli en azından multijet gibi 1-2. viteslerde eşek değil daha atak yerden yüksekliğide yeterli ben lastik yanak boyutunu arttırarak dahada yükselttim bir sorun yaşamadım.

    uzun lafın kısası bizim milletimizde almış başını gitmiş bu sedan hastalığı ben lineasınada puntosunada bindim fiat odun gibi sert bir araç bana göre tek beğendiğim yanı yol tutuştur . umarım Clio Grand Tour alırsın şimdiden hayırlı uğurlu olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    Linea C sınıfı, Clio B sınıfı araç,

    Clio bildiğin traktör, konfor sıfır, kalas. Reno 9 ile aralarında tek değişen şey koltuğu oda kurtarmamış. Çok kötü çok.

    Ben Clio almaya niyetlendiğimde içine binip çalıştırmamla hayatımda bindiğim en kalas arabalardan biri oldugunu anlamam bir oldu.

    Hepsinin ön kaputunun ucunda parmak izi, bükülme vs var. Adam avuç bastırarak kapatsa kaportası egiliyor.

    Malzeme kalitesi ve işçilik clio bir alt sınıfta olduğundan dolayı ve kendi sınıfında da vasat seviyede.

    Clio'nun dengi albeadır, Linea 2 gömlek üst gelir,,

    Kesinlikle Linea

    Linea C sınıfı bir araç değil.

    Punto'nun üzerinde yükselen bir araç sırf boyu uzun diye C segmenti olmaz.

    Sürüş dinamikleri,yol tutuşu,yalıtımı,konforu herşeyiyle B sınıfıdır linea.

    Clio'da öyle sınıfının en kötü malzemesine,en kötü yalıtımına sahip bir aracı değildir.Aksine yalıtımı ve konforu sınıfına göre gayet iyidir.

    Malzeme kalitesi ise donanıma göre değişiyor eğerki üst donanım alırsanız oda gayet güzel.

    Bu iki araç arasında kalsam kesinlikle Clio alırdım herşeyden öte en azından şekli şemali daha yerinde.

    sınıflar dingil mesafesine göre ayrılıyor.

    2011 Alfa Romeo 159 dingil mesafesi: 2700 mm
    2011 Epica dingil mesafesi: 2700 mm
    2011 Avensis dingil mesafesi: 2700 mm
    2011 Fluence dingil mesafesi: 2702 mm
    2011 Astra Sedan dingil mesafesi: 2703 mm

    O zaman fluence ve astra sedan'da D sınıfı diyorsunuz?

    Linea'nın dingil mesafesinin uzun olması onu C sınıfı yapmaz.

    Linea dediğin araba fiat punto platformunu kullanıyor oda FİAT-GM Small Car platformu gamma platformu oluyor.Corsa,meriva,tigra gibi araçlarla aynı platform.

    Arabanın yol tutuşu,yalıtımı zaten herşeyi B sınıflarıyla yarışır durumda.

    C sınıfı diyebileceğiniz tek noktası uzun boyu ve dingil mesafesi.Buda bir arabayı bir üst segmente taşımak için yeterli değil.

    Sınıflar buna gore ayrılır yol tutusuna gore değil corolladan daha fazla dingil mesafesi öyle düşünecek olursak BMW 3 serisi de d sınıfı Latitude da.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tercihim hiç düşünmeden Linea olurdu. Sebebi de tasarim ve kullanim zevki. İki araca da sahip değilim ancak Linea yi gecen sene kiralamistim Budget dan ve cok memnun kalmıştık araçtan, beklediğimden cok daha iyi bir aracı. Clio ise kayınpederimin aracı, aynı zamanda babamda da var o sebeple yabancı olmadığım bir arac, sürüş zevki olarak ve mekan kalitesi olarak Linea bence birkaç adım daha onde. Deneyerek asli kararı kendiniz verebilirsiniz bence, mutlaka test sürüsü yapın ve farkı kıyaslayacak tercihinizi kendiniz yapın.

    Forumda böyle sorulara taraflı cevaplar veren cok fazla bilinçsiz kullanıcı var, o sebeple aklınız karışmasın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.