Şimdi Ara

Fiat Linea 2009 1.3 M.jet Active mu yoksa Renault Clio Symbol 2009 1.4 Authentique mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pazartesi kısmetse bu iki araca bakıcam. Hangisini alacağım konusunda çok kararsız kaldım? İkisinin arasında 1.500 tl oynuyor. Performans ve yakıt açısından hangisini tavsiye edersiniz? Günlük 40-60 km arası şehir içi yol yapmaktayım. Sizce hangisi olmalı?



  • Tabiiki Linea bu soruyu hiç sormamış olun eğerki günde 40-60 km yapıyorsanız benzinli arabadan uzaklaşın üstelik ikisi arasında 1500 lira fark ediyor diyorsunuz sanırım linea daha pahalıdır linea cliodan daha iyi her yönüyle daha üstün bir araç bana göre hiç düşünmeden bir linea alın
  • 1.3 1.4 araç alacak olup da performans beklemek zaten yanlış olur, Linea, Symbol'dan daha üst segmenttir, ben olsa Linea alırdım, hem devir ekonomi devri, benzinli symbol alana kadar dizel linea çok daha mantıklı. (Renault Megané I sahibiyim, hiçbir şikayetim yok, aksine son derece memnunum)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    1.3 1.4 araç alacak olup da performans beklemek zaten yanlış olur, Linea, Symbol'dan daha üst segmenttir, ben olsa Linea alırdım, hem devir ekonomi devri, benzinli symbol alana kadar dizel linea çok daha mantıklı. (Renault Megané I sahibiyim, hiçbir şikayetim yok, aksine son derece memnunum)

    Linea, Symbol dan üst segment değildir ikisi de B sınıfında... Fakat Symbol kullanıcısı olmama rağmen, lineayı konfor yönü ve dizel olmasıyla tercih etmenizi öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scaner123

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    1.3 1.4 araç alacak olup da performans beklemek zaten yanlış olur, Linea, Symbol'dan daha üst segmenttir, ben olsa Linea alırdım, hem devir ekonomi devri, benzinli symbol alana kadar dizel linea çok daha mantıklı. (Renault Megané I sahibiyim, hiçbir şikayetim yok, aksine son derece memnunum)

    Linea, Symbol dan üst segment değildir ikisi de B sınıfında... Fakat Symbol kullanıcısı olmama rağmen, lineayı konfor yönü ve dizel olmasıyla tercih etmenizi öneririm.

    Alıntıları Göster
    Bence de Linea




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scaner123

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    1.3 1.4 araç alacak olup da performans beklemek zaten yanlış olur, Linea, Symbol'dan daha üst segmenttir, ben olsa Linea alırdım, hem devir ekonomi devri, benzinli symbol alana kadar dizel linea çok daha mantıklı. (Renault Megané I sahibiyim, hiçbir şikayetim yok, aksine son derece memnunum)

    Linea, Symbol dan üst segment değildir ikisi de B sınıfında... Fakat Symbol kullanıcısı olmama rağmen, lineayı konfor yönü ve dizel olmasıyla tercih etmenizi öneririm.

    Linea C, Albea B segmentidir... forumda yeterince tartışıldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Bence de Linea

    Alıntıları Göster
    Linea Symbol'den her türlü daha iyi bir arabadır. Alacağınız Symbol'de ABS bile olmayacak. Ayrıca 90'lık multijet motor 1.4 Symbol'den çok daha ekonomiktir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: scaner123

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    1.3 1.4 araç alacak olup da performans beklemek zaten yanlış olur, Linea, Symbol'dan daha üst segmenttir, ben olsa Linea alırdım, hem devir ekonomi devri, benzinli symbol alana kadar dizel linea çok daha mantıklı. (Renault Megané I sahibiyim, hiçbir şikayetim yok, aksine son derece memnunum)

    Linea, Symbol dan üst segment değildir ikisi de B sınıfında... Fakat Symbol kullanıcısı olmama rağmen, lineayı konfor yönü ve dizel olmasıyla tercih etmenizi öneririm.

    Linea C, Albea B segmentidir... forumda yeterince tartışıldı

    Alıntıları Göster
    Biraz daha bakın isterseniz. Bir ara B plus falan diyorlardı, şimdi C yapmışlar ne hikmetse.




  • tabiki Linea arkadasim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scaner123

    Biraz daha bakın isterseniz. Bir ara B plus falan diyorlardı, şimdi C yapmışlar ne hikmetse.

    http://forum.donanimhaber.com/m_48221046/tm.htm

    lastik genişliği, jant çapı gibi değerlerine de bakın derim, c segmentte 14 inç jant bulmanız zordur, linea'da da en küçük jant 15 inçtir... mesela accent blue'da 14 inç jant mevcuttur

    ayrıca hadi diyelim Linea B, Albea ne o zaman? A segmentte mi? o plus artı eksi muhabbetleri yok artık Allah'tan. Suberb'e de kalkıp D+ Octavia'ya C+ diyenler vardı, artık yok çok şükür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 17 Aralık 2011; 18:25:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: scaner123

    Biraz daha bakın isterseniz. Bir ara B plus falan diyorlardı, şimdi C yapmışlar ne hikmetse.

    http://forum.donanimhaber.com/m_48221046/tm.htm

    lastik genişliği, jant çapı gibi değerlerine de bakın derim, c segmentte 14 inç jant bulmanız zordur, linea'da da en küçük jant 15 inçtir... mesela accent blue'da 14 inç jant mevcuttur

    ayrıca hadi diyelim Linea B, Albea ne o zaman? A segmentte mi? o plus artı eksi muhabbetleri yok artık Allah'tan. Suberb'e de kalkıp D+ Octavia'ya C+ diyenler vardı, artık yok çok şükür

    Alıntıları Göster
    Hiç ama hiç düşünmeden LİNEA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Hiç ama hiç düşünmeden LİNEA

    Alıntıları Göster
    linea ile symbol kıyaslanmaz bile tabiki linea. otomobil distribütörleri verilerine göre satış rakamları açısından 2011 yılında c segmentinde linea aylarca birinci sırada idi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: scaner123

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    1.3 1.4 araç alacak olup da performans beklemek zaten yanlış olur, Linea, Symbol'dan daha üst segmenttir, ben olsa Linea alırdım, hem devir ekonomi devri, benzinli symbol alana kadar dizel linea çok daha mantıklı. (Renault Megané I sahibiyim, hiçbir şikayetim yok, aksine son derece memnunum)

    Linea, Symbol dan üst segment değildir ikisi de B sınıfında... Fakat Symbol kullanıcısı olmama rağmen, lineayı konfor yönü ve dizel olmasıyla tercih etmenizi öneririm.

    Linea C, Albea B segmentidir... forumda yeterince tartışıldı

    forumda tartışılınca araç c segmentine mi yükseldi
    yapmayın gözünüzü seviyim.

    sorunuza gelince hocam günde 50 km gibi yol yapıyorsanız dizelden şaşmayın. ayrıca linea daha konforlu ve kaliteli bir araç. uzun süre m.jet kullandım tasarruflu performansı yeterli, herhangi bir sıkıntıyla karşılaşmadım. bu arada bakacağınız araç kaç km. hangi donanım ve fiyat öğrenebilirmiyiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scaner123

    Biraz daha bakın isterseniz. Bir ara B plus falan diyorlardı, şimdi C yapmışlar ne hikmetse.

    "e" ye kadar yolu var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S0KRATES

    quote:

    Orijinalden alıntı: scaner123

    Biraz daha bakın isterseniz. Bir ara B plus falan diyorlardı, şimdi C yapmışlar ne hikmetse.

    "e" ye kadar yolu var.

    Alıntıları Göster
    dalga mı geçiyosun arkadaşım tabii ki Linea...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: scaner123

    Biraz daha bakın isterseniz. Bir ara B plus falan diyorlardı, şimdi C yapmışlar ne hikmetse.

    http://forum.donanimhaber.com/m_48221046/tm.htm

    lastik genişliği, jant çapı gibi değerlerine de bakın derim, c segmentte 14 inç jant bulmanız zordur, linea'da da en küçük jant 15 inçtir... mesela accent blue'da 14 inç jant mevcuttur

    ayrıca hadi diyelim Linea B, Albea ne o zaman? A segmentte mi? o plus artı eksi muhabbetleri yok artık Allah'tan. Suberb'e de kalkıp D+ Octavia'ya C+ diyenler vardı, artık yok çok şükür

    o zaman brovo da "d" sınıfı hatta doblo "suv"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altunay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: scaner123

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    1.3 1.4 araç alacak olup da performans beklemek zaten yanlış olur, Linea, Symbol'dan daha üst segmenttir, ben olsa Linea alırdım, hem devir ekonomi devri, benzinli symbol alana kadar dizel linea çok daha mantıklı. (Renault Megané I sahibiyim, hiçbir şikayetim yok, aksine son derece memnunum)

    Linea, Symbol dan üst segment değildir ikisi de B sınıfında... Fakat Symbol kullanıcısı olmama rağmen, lineayı konfor yönü ve dizel olmasıyla tercih etmenizi öneririm.

    Linea C, Albea B segmentidir... forumda yeterince tartışıldı

    forumda tartışılınca araç c segmentine mi yükseldi
    yapmayın gözünüzü seviyim.

    sorunuza gelince hocam günde 50 km gibi yol yapıyorsanız dizelden şaşmayın. ayrıca linea daha konforlu ve kaliteli bir araç. uzun süre m.jet kullandım tasarruflu performansı yeterli, herhangi bir sıkıntıyla karşılaşmadım. bu arada bakacağınız araç kaç km. hangi donanım ve fiyat öğrenebilirmiyiz.

    Linea C segmentidir; Fiat'ın B segmentindeki temsilcisi Albea'dır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    quote:

    Orijinalden alıntı: altunay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: scaner123

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    1.3 1.4 araç alacak olup da performans beklemek zaten yanlış olur, Linea, Symbol'dan daha üst segmenttir, ben olsa Linea alırdım, hem devir ekonomi devri, benzinli symbol alana kadar dizel linea çok daha mantıklı. (Renault Megané I sahibiyim, hiçbir şikayetim yok, aksine son derece memnunum)

    Linea, Symbol dan üst segment değildir ikisi de B sınıfında... Fakat Symbol kullanıcısı olmama rağmen, lineayı konfor yönü ve dizel olmasıyla tercih etmenizi öneririm.

    Linea C, Albea B segmentidir... forumda yeterince tartışıldı

    forumda tartışılınca araç c segmentine mi yükseldi
    yapmayın gözünüzü seviyim.

    sorunuza gelince hocam günde 50 km gibi yol yapıyorsanız dizelden şaşmayın. ayrıca linea daha konforlu ve kaliteli bir araç. uzun süre m.jet kullandım tasarruflu performansı yeterli, herhangi bir sıkıntıyla karşılaşmadım. bu arada bakacağınız araç kaç km. hangi donanım ve fiyat öğrenebilirmiyiz.

    Linea C segmentidir; Fiat'ın B segmentindeki temsilcisi Albea'dır..

    linea dediğiniz araç puntonun sedanı sedan olunca sınıf mı atladı. o zaman city den aveo sedana hepsi c sınıfı. tamam sınıfında güzel ve konforlu bir araç ona lafım yok zaten. ama b sınıfı alt yapılı bir sedan sadece ötesi değil. hatta ilk çıktığı zamanlardaki uzman yorumlarını hatırlıyorum compact (c) sınıfı zorlayacak ve onlara bir alternatif oluşturacak b sınıfı bir sedan geliyor diye.
    hem bu yorumunuza göre lineanın abisi olan bravo da "d" sınıfı oluyor.

    neyse bunları tartışıpta arkadaşın konusunu mahvetmeyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altunay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    quote:

    Orijinalden alıntı: altunay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: scaner123

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    1.3 1.4 araç alacak olup da performans beklemek zaten yanlış olur, Linea, Symbol'dan daha üst segmenttir, ben olsa Linea alırdım, hem devir ekonomi devri, benzinli symbol alana kadar dizel linea çok daha mantıklı. (Renault Megané I sahibiyim, hiçbir şikayetim yok, aksine son derece memnunum)

    Linea, Symbol dan üst segment değildir ikisi de B sınıfında... Fakat Symbol kullanıcısı olmama rağmen, lineayı konfor yönü ve dizel olmasıyla tercih etmenizi öneririm.

    Linea C, Albea B segmentidir... forumda yeterince tartışıldı

    forumda tartışılınca araç c segmentine mi yükseldi
    yapmayın gözünüzü seviyim.

    sorunuza gelince hocam günde 50 km gibi yol yapıyorsanız dizelden şaşmayın. ayrıca linea daha konforlu ve kaliteli bir araç. uzun süre m.jet kullandım tasarruflu performansı yeterli, herhangi bir sıkıntıyla karşılaşmadım. bu arada bakacağınız araç kaç km. hangi donanım ve fiyat öğrenebilirmiyiz.

    Linea C segmentidir; Fiat'ın B segmentindeki temsilcisi Albea'dır..

    linea dediğiniz araç puntonun sedanı sedan olunca sınıf mı atladı. o zaman city den aveo sedana hepsi c sınıfı. tamam sınıfında güzel ve konforlu bir araç ona lafım yok zaten. ama b sınıfı alt yapılı bir sedan sadece ötesi değil. hatta ilk çıktığı zamanlardaki uzman yorumlarını hatırlıyorum compact (c) sınıfı zorlayacak ve onlara bir alternatif oluşturacak b sınıfı bir sedan geliyor diye.
    hem bu yorumunuza göre lineanın abisi olan bravo da "d" sınıfı oluyor.

    neyse bunları tartışıpta arkadaşın konusunu mahvetmeyelim.

    punto'nun sedanı öyle mi siz şimdi aynı platformda üretiliyor da dersiniz, çok gördük böylelerini, hatta demişsiniz bile b sınıfı alt yapılı diye

    bravo hb, linea sedan hani... golf ve jetta gibi oldu mu?

    bunları tartışmaya gerek yok forumda biraz araştırın, daha da çok bilgi istiyorsanızhttp://forum.donanimhaber.com/m_48221046/tm.htm

    alt yapı (platform) nedir, aynı platformda üretilen araçlarda neler aynıdır biraz öğrenin ondan sonra tartışalım... mesela ford focus II, volvo s40, mazda 3... bakın bakalım ortak özellikleri nelermiş, bir de bunlar için punto-linea karşılaştırması yapın...

    cumartesi pazar forumdaki yorumlara çok gülüyorum, keşke haftanın 7 günü okul olsa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 17 Aralık 2011; 21:05:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S0KRATES

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    quote:

    Orijinalden alıntı: altunay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: scaner123

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    1.3 1.4 araç alacak olup da performans beklemek zaten yanlış olur, Linea, Symbol'dan daha üst segmenttir, ben olsa Linea alırdım, hem devir ekonomi devri, benzinli symbol alana kadar dizel linea çok daha mantıklı. (Renault Megané I sahibiyim, hiçbir şikayetim yok, aksine son derece memnunum)

    Linea, Symbol dan üst segment değildir ikisi de B sınıfında... Fakat Symbol kullanıcısı olmama rağmen, lineayı konfor yönü ve dizel olmasıyla tercih etmenizi öneririm.

    Linea C, Albea B segmentidir... forumda yeterince tartışıldı

    forumda tartışılınca araç c segmentine mi yükseldi
    yapmayın gözünüzü seviyim.

    sorunuza gelince hocam günde 50 km gibi yol yapıyorsanız dizelden şaşmayın. ayrıca linea daha konforlu ve kaliteli bir araç. uzun süre m.jet kullandım tasarruflu performansı yeterli, herhangi bir sıkıntıyla karşılaşmadım. bu arada bakacağınız araç kaç km. hangi donanım ve fiyat öğrenebilirmiyiz.

    Linea C segmentidir; Fiat'ın B segmentindeki temsilcisi Albea'dır..

    linea dediğiniz araç puntonun sedanı sedan olunca sınıf mı atladı. o zaman city den aveo sedana hepsi c sınıfı. tamam sınıfında güzel ve konforlu bir araç ona lafım yok zaten. ama b sınıfı alt yapılı bir sedan sadece ötesi değil. hatta ilk çıktığı zamanlardaki uzman yorumlarını hatırlıyorum compact (c) sınıfı zorlayacak ve onlara bir alternatif oluşturacak b sınıfı bir sedan geliyor diye.
    hem bu yorumunuza göre lineanın abisi olan bravo da "d" sınıfı oluyor.

    neyse bunları tartışıpta arkadaşın konusunu mahvetmeyelim.

    Alıntıları Göster
    Sınava girseler Linea C-, Symbol B alır. Anladınız siz onu




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.