Merhaba arkadaşlar, Yıl başında 2. el olarak 2011 model 1.3 Motor 90HP bir Linea araç satın aldım, arabayı 187.800 civarında aldım şuan 194.200 KM'de yaklaşık ancak arabayı aldığımdan beri sıcak soğuk fark etmezsizin araba yaptığı kilometreden dolayı 2 seferde marş alma sorunu mevcut arabayı satın aldığım zaman periyodik bakımlarını vb. yaptırdım motor durumu kötü değil, lakin bu sorundan dolayı akü değiştirdim akü değerleri düşüktü akü ömürünü bitirmişti bir kaç tanıdık usta çokta soruna detaylı bakmak istemedi motor katkısı falan önerdiler açıkçası çokta işe yaramadı attığım katkı würth enjektör temizleyici olması lazımdı. Bunları yapmama rağmen dün arabayı park ettim arabayı çalıştırdığımda 6 seferde marş aldı ve 1-2 km yol yaptıktan sonra tekrar stopladım daha sonra çalıştırdım aracı 2-3 seferde marş aldı bazen bu tarz geç marş alma yapabiliyor ancak biraz araştırma yaptım enjektörler çok tıkalı olduğu zaman arabada performans kaybı veya duman atma yapabilirmiş bende bu durumlar söz konusu değil, sebebi sizce ne olabilir? Bu durum sizce normalmidir Liena araçlar için? Bu şekilde beni çok rahatsız etmiyor ama böyle kullanmaya devam edersem ilerideki zamanlarda daha büyük sonuçlara sebebiyet verir mi? Not: Araba taksi çıkması değildir.
Benzer sıkıntıyı daha önce ben de yaşamıştım. 2-3 seferde marş alıyordu. En son ummadığım anda birgün hiç almadı. Kontağı çevirince ön taraftan sadece bir defa tık diye bir ses geliyor, marş almıyordu. Vurdurmak zorunda kaldım.
Çözüm: marş motoru otomatiği değişti, düzeldi.
Değerli yorumun için teşekkürler, bu şekilde kullanım olursa peki arabanın marş motoruna veya diğer aksamlarına sorun yapar mı?
Enjektorleri olcturun pompacida. Eger saglam ise mars motorunu valeo nun 1.8 kw tipi ile degisim yapim. Anahtara dokunur dokunmaz calisir.
Yakıt pompası kaynaklı olabiliyor. Ek olarak marş motoru ve volanda da sorun olabilir
hector2011H
kullanıcısına yanıt
Benim yaşadığımı yaşarsınız. Beklemediğiniz anda araç çalışmaz, vurdurmak zorunda kalırsınız. Diğer arkadaşların belirttiği parçaları da gösterin, ama o ustaya değil.
Katkı maddeleriyle uğraşmayın. Onun yerine aracınızı devirli kullanın. 3 veya 4. viteste hafif yokuş yukarı 2500-3000 devirlerde seyredin. Katkı maddelerine ihtiyaç duymayacaksınız.
Benim de enjektörlerde sıkıntı olmadığı halde kara duman atmadığı halde bu sorun çıktı. Çekişte bir problem yoktu.
Selam üstadım, öncelikle yanıtın için teşekkür ederim, senin sorun tam olarak nerede çıktı bu şekil kullanırsam motora bir zarar verir mi?
Marş dinamosundan yapar. Bir de dinamonun kablo bağlantıları.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme