Şimdi Ara

Fiat Linea gibi başka araba var mı ? (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
444
Cevap
2
Favori
32.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Rapid lineadan daha kaliteli bir araba

    Abi gözünü seveyim yapma Rapid'i gördünmü kullandınmı polemik yaratacak yazı yazıyorsun .

    Geçen yıl içinde iş yerimiz için araç araştırırken ki foruma konusunuda açmıştım değerlendirip Linea aldık dizel araç şuan 20.000 km üstü masraf yok , kalite dersen bu sınıf araç alanın pek öyle derdi yok ama yeni kasası Jetta 'ya 10 basar bana kalırsa ha Jetta'ya da yazıldık Mart sonu Nisan başı alacaz oda ayrı mesele .

    Fuarda gordum

    Polemik icin yazmiyorum

    Kesinlikle daha kaliteli ve daha basarili buluyorum ben rapid'i

    En azindan tas gibi araba euro ncap testinden 5 yildizi var bu bile tercih meselesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Bir arabanın çok satmış olması demek o aracın çok başarılı olduğunun mu göstergesidir ?

    Bunu diyen adam daha dün Focus'u savunmak için satış rakamlarını ileri sürdü.

    evet öyle olmuş iyi yakalamışın utku

    yanlız ben focustan bahsederken dünya çapında çok satmasından, hem avrupada hem amerikada üretilen global bi araç olmasından bahsetmiştim Linea sadece Türkiyede çok satıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 8 Şubat 2013; 10:37:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    Linea KENDİ SINIFI OLAN B SEGMENTİNDE hallice bir araçtır. Polo, punto( lineanın sedanı), aveo, logan vb B sınıf araçların rakiplerinden ve sınıf arkadaşlarından biridir.

    Yıllar önce Megane2 ile Linea kıyaslanıyordu. Megane gibi C sınıfında rağbet görmüş ve kullanıcısını konfor ve performans açısından memnun etmiş bir araçla kıyaslanması bile 2005-2006 gibi yıllarda gülünerek karşılanıyordu.

    Linea balon gibi şişirilmiş bir B sınıf araçtır. Malzeme kalitesi, sunduğu konfor ve yol tutuşu ve içerdiği teknikmeksi ve görsel teknoloji C sınıf olmaya müsade etmiyor malesef. Neden ittire ittire B sınıfı bir aracı C sınıfına sürüklemeye çalışıyorsunuz anlamıyorum. Bir Focus, C4, A3 Golf, JEtta, Cıvıc, MErcedes B serisi kesinlikle Lineanın rakibi ve sınıfı değildir. Binaenaleyh Linea bir C sınıfı değidlir.

    peki sevgili kardeş elini vicdanına koyda söyle sence jetta tam c sınıfımıdır ? hele ki son kasası ve malzeme kalitesi ile c sınıfının standartlarını karşılar mı ? meksika üretimi kalitesiz plastik dolu jetta c sınıfı ise linea da c dir benim gözümde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Rapid lineadan daha kaliteli bir araba

    Abi gözünü seveyim yapma Rapid'i gördünmü kullandınmı polemik yaratacak yazı yazıyorsun .

    Geçen yıl içinde iş yerimiz için araç araştırırken ki foruma konusunuda açmıştım değerlendirip Linea aldık dizel araç şuan 20.000 km üstü masraf yok , kalite dersen bu sınıf araç alanın pek öyle derdi yok ama yeni kasası Jetta 'ya 10 basar bana kalırsa ha Jetta'ya da yazıldık Mart sonu Nisan başı alacaz oda ayrı mesele .

    Fuarda gordum

    Polemik icin yazmiyorum

    Kesinlikle daha kaliteli ve daha basarili buluyorum ben rapid'i

    En azindan tas gibi araba euro ncap testinden 5 yildizi var bu bile tercih meselesi

    ncap testinden punto da 5 yıldız aldı hemde 2006 yılında bu bir kriter değildir artık aynı şeyleri söyleyip durmayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Rapid lineadan daha kaliteli bir araba

    Abi gözünü seveyim yapma Rapid'i gördünmü kullandınmı polemik yaratacak yazı yazıyorsun .

    Geçen yıl içinde iş yerimiz için araç araştırırken ki foruma konusunuda açmıştım değerlendirip Linea aldık dizel araç şuan 20.000 km üstü masraf yok , kalite dersen bu sınıf araç alanın pek öyle derdi yok ama yeni kasası Jetta 'ya 10 basar bana kalırsa ha Jetta'ya da yazıldık Mart sonu Nisan başı alacaz oda ayrı mesele .

    Fuarda gordum

    Polemik icin yazmiyorum

    Kesinlikle daha kaliteli ve daha basarili buluyorum ben rapid'i

    En azindan tas gibi araba euro ncap testinden 5 yildizi var bu bile tercih meselesi

    ncap testinden punto da 5 yıldız aldı hemde 2006 yılında bu bir kriter değildir artık aynı şeyleri söyleyip durmayın

    Linea'da girsin alsın görelim

    Ben fiyatlarını bekliyorum rapid'in makul bir fiyat olursa bireysel olarak çoğu insan Rapid alır buna da eminim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Rapid lineadan daha kaliteli bir araba

    Abi gözünü seveyim yapma Rapid'i gördünmü kullandınmı polemik yaratacak yazı yazıyorsun .

    Geçen yıl içinde iş yerimiz için araç araştırırken ki foruma konusunuda açmıştım değerlendirip Linea aldık dizel araç şuan 20.000 km üstü masraf yok , kalite dersen bu sınıf araç alanın pek öyle derdi yok ama yeni kasası Jetta 'ya 10 basar bana kalırsa ha Jetta'ya da yazıldık Mart sonu Nisan başı alacaz oda ayrı mesele .

    Fuarda gordum

    Polemik icin yazmiyorum

    Kesinlikle daha kaliteli ve daha basarili buluyorum ben rapid'i

    En azindan tas gibi araba euro ncap testinden 5 yildizi var bu bile tercih meselesi

    ncap testinden punto da 5 yıldız aldı hemde 2006 yılında bu bir kriter değildir artık aynı şeyleri söyleyip durmayın

    Linea'da girsin alsın görelim

    Ben fiyatlarını bekliyorum rapid'in makul bir fiyat olursa bireysel olarak çoğu insan Rapid alır buna da eminim


    Linea'da bu pazarlama stratejisi varken Rapid Linea'yı satış olarak geçemez .

    Koç'un arkası sağlam satışlar düşünce çeker fiyatı aşağı bankası var verir düşük kredi devir daim sağlar .

    Skoda'da VW zihniyeti ile giderse zor satar . Skoda şusıralar altın çağını yaşıyor TR 'de ama yine rakamlar ortada .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Rapid lineadan daha kaliteli bir araba

    Abi gözünü seveyim yapma Rapid'i gördünmü kullandınmı polemik yaratacak yazı yazıyorsun .

    Geçen yıl içinde iş yerimiz için araç araştırırken ki foruma konusunuda açmıştım değerlendirip Linea aldık dizel araç şuan 20.000 km üstü masraf yok , kalite dersen bu sınıf araç alanın pek öyle derdi yok ama yeni kasası Jetta 'ya 10 basar bana kalırsa ha Jetta'ya da yazıldık Mart sonu Nisan başı alacaz oda ayrı mesele .

    Fuarda gordum

    Polemik icin yazmiyorum

    Kesinlikle daha kaliteli ve daha basarili buluyorum ben rapid'i

    En azindan tas gibi araba euro ncap testinden 5 yildizi var bu bile tercih meselesi

    ncap testinden punto da 5 yıldız aldı hemde 2006 yılında bu bir kriter değildir artık aynı şeyleri söyleyip durmayın

    Linea'da girsin alsın görelim

    Ben fiyatlarını bekliyorum rapid'in makul bir fiyat olursa bireysel olarak çoğu insan Rapid alır buna da eminim


    Linea'da bu pazarlama stratejisi varken Rapid Linea'yı satış olarak geçemez .

    Koç'un arkası sağlam satışlar düşünce çeker fiyatı aşağı bankası var verir düşük kredi devir daim sağlar .

    Skoda'da VW zihniyeti ile giderse zor satar . Skoda şusıralar altın çağını yaşıyor TR 'de ama yine rakamlar ortada .

    2013 yılı TR'de skoda yılı olacak

    Yeni rapid
    Yeni octavia
    Makyajlı Superb
    Makyajlı Yeti ile bir hayli fazla araç satacaklar buna eminim ben

    Linea geçemez tabi bu bir gerçek ama satacak bu araba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Rapid lineadan daha kaliteli bir araba

    Abi gözünü seveyim yapma Rapid'i gördünmü kullandınmı polemik yaratacak yazı yazıyorsun .

    Geçen yıl içinde iş yerimiz için araç araştırırken ki foruma konusunuda açmıştım değerlendirip Linea aldık dizel araç şuan 20.000 km üstü masraf yok , kalite dersen bu sınıf araç alanın pek öyle derdi yok ama yeni kasası Jetta 'ya 10 basar bana kalırsa ha Jetta'ya da yazıldık Mart sonu Nisan başı alacaz oda ayrı mesele .

    Fuarda gordum

    Polemik icin yazmiyorum

    Kesinlikle daha kaliteli ve daha basarili buluyorum ben rapid'i

    En azindan tas gibi araba euro ncap testinden 5 yildizi var bu bile tercih meselesi

    ncap testinden punto da 5 yıldız aldı hemde 2006 yılında bu bir kriter değildir artık aynı şeyleri söyleyip durmayın

    Linea'da girsin alsın görelim

    Ben fiyatlarını bekliyorum rapid'in makul bir fiyat olursa bireysel olarak çoğu insan Rapid alır buna da eminim


    Linea'da bu pazarlama stratejisi varken Rapid Linea'yı satış olarak geçemez .

    Koç'un arkası sağlam satışlar düşünce çeker fiyatı aşağı bankası var verir düşük kredi devir daim sağlar .

    Skoda'da VW zihniyeti ile giderse zor satar . Skoda şusıralar altın çağını yaşıyor TR 'de ama yine rakamlar ortada .

    2013 yılı TR'de skoda yılı olacak

    Yeni rapid
    Yeni octavia
    Makyajlı Superb
    Makyajlı Yeti ile bir hayli fazla araç satacaklar buna eminim ben

    Linea geçemez tabi bu bir gerçek ama satacak bu araba

    Lİnea bırakmaz skodaya bir kere... Fiat kadar uygun ve bolca bulunan bir araba parçası bulamazsınız ülkemizde. Linea her zaman satar o yüzden...

    Bir de şunu söylemek istiyorum... Şu lineanın önünde Fiat olmasın Mercedes amblemi olsun... Burada övgüler şiirler yazılır arabaya...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: greencher

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Rapid lineadan daha kaliteli bir araba

    Abi gözünü seveyim yapma Rapid'i gördünmü kullandınmı polemik yaratacak yazı yazıyorsun .

    Geçen yıl içinde iş yerimiz için araç araştırırken ki foruma konusunuda açmıştım değerlendirip Linea aldık dizel araç şuan 20.000 km üstü masraf yok , kalite dersen bu sınıf araç alanın pek öyle derdi yok ama yeni kasası Jetta 'ya 10 basar bana kalırsa ha Jetta'ya da yazıldık Mart sonu Nisan başı alacaz oda ayrı mesele .

    Fuarda gordum

    Polemik icin yazmiyorum

    Kesinlikle daha kaliteli ve daha basarili buluyorum ben rapid'i

    En azindan tas gibi araba euro ncap testinden 5 yildizi var bu bile tercih meselesi

    ncap testinden punto da 5 yıldız aldı hemde 2006 yılında bu bir kriter değildir artık aynı şeyleri söyleyip durmayın

    Linea'da girsin alsın görelim

    Ben fiyatlarını bekliyorum rapid'in makul bir fiyat olursa bireysel olarak çoğu insan Rapid alır buna da eminim


    Linea'da bu pazarlama stratejisi varken Rapid Linea'yı satış olarak geçemez .

    Koç'un arkası sağlam satışlar düşünce çeker fiyatı aşağı bankası var verir düşük kredi devir daim sağlar .

    Skoda'da VW zihniyeti ile giderse zor satar . Skoda şusıralar altın çağını yaşıyor TR 'de ama yine rakamlar ortada .

    2013 yılı TR'de skoda yılı olacak

    Yeni rapid
    Yeni octavia
    Makyajlı Superb
    Makyajlı Yeti ile bir hayli fazla araç satacaklar buna eminim ben

    Linea geçemez tabi bu bir gerçek ama satacak bu araba

    Lİnea bırakmaz skodaya bir kere... Fiat kadar uygun ve bolca bulunan bir araba parçası bulamazsınız ülkemizde. Linea her zaman satar o yüzden...

    Bir de şunu söylemek istiyorum... Şu lineanın önünde Fiat olmasın Mercedes amblemi olsun... Burada övgüler şiirler yazılır arabaya...

    O bir gerçek

    VW olmasa Kimse Skoda seat almaz misal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: greencher

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Rapid lineadan daha kaliteli bir araba

    Abi gözünü seveyim yapma Rapid'i gördünmü kullandınmı polemik yaratacak yazı yazıyorsun .

    Geçen yıl içinde iş yerimiz için araç araştırırken ki foruma konusunuda açmıştım değerlendirip Linea aldık dizel araç şuan 20.000 km üstü masraf yok , kalite dersen bu sınıf araç alanın pek öyle derdi yok ama yeni kasası Jetta 'ya 10 basar bana kalırsa ha Jetta'ya da yazıldık Mart sonu Nisan başı alacaz oda ayrı mesele .

    Fuarda gordum

    Polemik icin yazmiyorum

    Kesinlikle daha kaliteli ve daha basarili buluyorum ben rapid'i

    En azindan tas gibi araba euro ncap testinden 5 yildizi var bu bile tercih meselesi

    ncap testinden punto da 5 yıldız aldı hemde 2006 yılında bu bir kriter değildir artık aynı şeyleri söyleyip durmayın

    Linea'da girsin alsın görelim

    Ben fiyatlarını bekliyorum rapid'in makul bir fiyat olursa bireysel olarak çoğu insan Rapid alır buna da eminim


    Linea'da bu pazarlama stratejisi varken Rapid Linea'yı satış olarak geçemez .

    Koç'un arkası sağlam satışlar düşünce çeker fiyatı aşağı bankası var verir düşük kredi devir daim sağlar .

    Skoda'da VW zihniyeti ile giderse zor satar . Skoda şusıralar altın çağını yaşıyor TR 'de ama yine rakamlar ortada .

    2013 yılı TR'de skoda yılı olacak

    Yeni rapid
    Yeni octavia
    Makyajlı Superb
    Makyajlı Yeti ile bir hayli fazla araç satacaklar buna eminim ben

    Linea geçemez tabi bu bir gerçek ama satacak bu araba

    Lİnea bırakmaz skodaya bir kere... Fiat kadar uygun ve bolca bulunan bir araba parçası bulamazsınız ülkemizde. Linea her zaman satar o yüzden...

    Bir de şunu söylemek istiyorum... Şu lineanın önünde Fiat olmasın Mercedes amblemi olsun... Burada övgüler şiirler yazılır arabaya...

    O bir gerçek

    VW olmasa Kimse Skoda seat almaz misal



    Aynen öyle. Sonuç olarak bizim kalite algımız önce o ambleme bakıyoruz yüzde 90 ona göre karar veriyor çoğu kişi.




  • skoda o fiyatlama ile zor satış yapar. o kadar parayı veren gider VW alır. skodaya özel bir ilgisi olmayan almaz bence.
  • Linea f/p araci kim ne derse desin o bir c segmenti. Bir cok kaniti var, fakat gelipte focus la jettayla a serisi yada 1 serisi ile karsilastrmak dogru olmaz. Bu arac orta alt kesime hitap eden bir arac , amac ekonomik ve sorunsuz olmak, konfor yada performans kalitr gibi bir iddalari yok bence.
    Edit: bundan onceki aracimiz linea 1.6 multijet dynamic plus , ayrica aracin oyle 40 la viraj donememe gibi bir problemi yok , ayrica dynamic modellrde esp asr paketi alinabiliyordu. fren sistemleri bosch . Ve 100-0 durma mesafesi c rakipleriyle yarisir durmda. Eksisi konfor malzeme kalitesi cokta eksisi olmasada yol tutus.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LityumİyonPil -- 8 Şubat 2013; 13:28:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c segmentinde audi, bmw ve merc-benz, premium oldukları için ayrı değerlendirilmiyor mu? son yıllarda c+ deniyor bu araçlara. aynı şekilde c- diye de bir sınıf oluşuyor yavaş yavaş. (piyasaya çıkan ve çıkacak b segmenti sedanlara bakın. eskisi gibi değil, c segmentine daha yakınlar. bir nevi b+'lar.) linea da makyajsızken b+'dan biraz daha fazlası olduğu için c- olarak kabul edilebilirdi. ama makyajdan sonra focus, golf gibi araçlarla bir arada değerlendirilmeyi hak ediyor bence.

    iyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    c segmentinde audi, bmw ve merc-benz, premium oldukları için ayrı değerlendirilmiyor mu? son yıllarda c+ deniyor bu araçlara. aynı şekilde c- diye de bir sınıf oluşuyor yavaş yavaş. (piyasaya çıkan ve çıkacak b segmenti sedanlara bakın. eskisi gibi değil, c segmentine daha yakınlar. bir nevi b+'lar.) linea da makyajsızken b+'dan biraz daha fazlası olduğu için c- olarak kabul edilebilirdi. ama makyajdan sonra focus, golf gibi araçlarla bir arada değerlendirilmeyi hak ediyor bence.

    iyi günler.

    Forumca çok önem verilen ESP - Hill Holder'in standart olduğu bir araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    c segmentinde audi, bmw ve merc-benz, premium oldukları için ayrı değerlendirilmiyor mu? son yıllarda c+ deniyor bu araçlara. aynı şekilde c- diye de bir sınıf oluşuyor yavaş yavaş. (piyasaya çıkan ve çıkacak b segmenti sedanlara bakın. eskisi gibi değil, c segmentine daha yakınlar. bir nevi b+'lar.) linea da makyajsızken b+'dan biraz daha fazlası olduğu için c- olarak kabul edilebilirdi. ama makyajdan sonra focus, golf gibi araçlarla bir arada değerlendirilmeyi hak ediyor bence.

    iyi günler.

    Evet hocam, kesinlikle haklısınız.
    Linea denilince makyajsız kasa geliyor akla; ama makyajlısı ve aracım olan Linea eskisinden gayet üstün.
    Ön / arka görünüşleri çok fazla dikkat çekiyor ve dinamik bir hale getirildi. Konsol bölümünde yapılan iyileştirmelere ise kimsenin bir şey demeye hakkı olamaz.
    Motor ve yol sesi yalıtımı da iyileştirildi, artık tam C sınıfı araç oldu kim ne derse desin.
    Konfor ve güvenlik donanımları da tam aracımın, motor desen zaten çok üstün...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Passenger -- 8 Şubat 2013; 18:15:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    c segmentinde audi, bmw ve merc-benz, premium oldukları için ayrı değerlendirilmiyor mu? son yıllarda c+ deniyor bu araçlara. aynı şekilde c- diye de bir sınıf oluşuyor yavaş yavaş. (piyasaya çıkan ve çıkacak b segmenti sedanlara bakın. eskisi gibi değil, c segmentine daha yakınlar. bir nevi b+'lar.) linea da makyajsızken b+'dan biraz daha fazlası olduğu için c- olarak kabul edilebilirdi. ama makyajdan sonra focus, golf gibi araçlarla bir arada değerlendirilmeyi hak ediyor bence.

    iyi günler.

    Evet hocam, kesinlikle haklısınız.
    Linea denilince makyajsız kasa geliyor akla; ama makyajlısı ve aracım olan Linea eskisinden gayet üstün.
    Ön / arka görünüşleri çok fazla dikkat çekiyor ve dinamik bir hale getirildi. Konsol bölümünde yapılan iyileştirmelere ise kimsenin bir şey demeye hakkı olamaz.
    Motor ve yol sesi yalıtımı da iyileştirildi, artık tam C sınıfı araç oldu kim ne derse desin.
    Konfor ve güvenlik donanımları da tam aracımın, motor desen zaten çok üstün...

    ayrıca 2007'de, linea 6 vites sunarken; yine makyajlanan megane'nin önce 100 bg, sonra da 105 bg'lik motorla sunduğu bu vitesi, -yanlışım varsa lütfen düzeltin- diğer çoğu marka sunmuyordu. otomatikleri saymıyorum, bahsettiğim standart manueller.

    bir de iki dizel arasındaki güç farkı biraz daha fazla olmalı bence. (motor hacimleri de farklı, oraya hiç girmiyorum.) 10 bg'in fiyatlara yansıması ilginç oluyor. mesela 1.3 95 bg yerine 85 bg olsa, haliyle fiyatta da iyileşme olacaktır. çünkü iki motor arasında pek fiyat farkı yok, 1.3 motorlu bir linea daha da ucuz olsa, aracın f/p konusunda aldığı övgüler daha da artacaktır. focus'ta farklar gayet ideal mesela. (95-115) ya da aksi bir şekilde, 1.6 motorun gücünü arttırıp, fiyatta pek arttırıma gitmeyebilirler. mesela bravo'nun 120 bg motoru hiç fena olmazdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    Linea KENDİ SINIFI OLAN B SEGMENTİNDE hallice bir araçtır. Polo, punto( lineanın sedanı), aveo, logan vb B sınıf araçların rakiplerinden ve sınıf arkadaşlarından biridir.

    Yıllar önce Megane2 ile Linea kıyaslanıyordu. Megane gibi C sınıfında rağbet görmüş ve kullanıcısını konfor ve performans açısından memnun etmiş bir araçla kıyaslanması bile 2005-2006 gibi yıllarda gülünerek karşılanıyordu.

    Linea balon gibi şişirilmiş bir B sınıf araçtır. Malzeme kalitesi, sunduğu konfor ve yol tutuşu ve içerdiği teknikmeksi ve görsel teknoloji C sınıf olmaya müsade etmiyor malesef. Neden ittire ittire B sınıfı bir aracı C sınıfına sürüklemeye çalışıyorsunuz anlamıyorum. Bir Focus, C4, A3 Golf, JEtta, Cıvıc, MErcedes B serisi kesinlikle Lineanın rakibi ve sınıfı değildir. Binaenaleyh Linea bir C sınıfı değidlir.

    peki sevgili kardeş elini vicdanına koyda söyle sence jetta tam c sınıfımıdır ? hele ki son kasası ve malzeme kalitesi ile c sınıfının standartlarını karşılar mı ? meksika üretimi kalitesiz plastik dolu jetta c sınıfı ise linea da c dir benim gözümde

    Bir aracı üretildiği memlekete göre kıyaslayarak itibarsızlaştırmak yanlış. Linea nerede üretilirse üretilsin Lineadır. Jettada nerede üretilirse üretilsin Jettadır. Artık günümüzde otomasyon sistemde ürünler üretilmektedir. 150 - 200 lira vererek giydiğimiz nıke, adidas; 2000 lira verip kullandığımız I phone vb. bir çok ürün maliyetlerin azaltılması yönünde işçiliğin ucuz olduğu ülkelerde istihdam olanakları sunarak hem o ülkedeki insanları mağduriyetten kurtaıyor, hemde otomasyon sistemle birlikte kaliteden ödün vermiyor. Kullandığım JEtta meksika üretimi ancak Alman üretimi 2010 bir Golfün içerisine oturuduğumda kalite namına hiçbir farklılık göremiyorum. MARKA kavramının algısı malesef ülkemizde tam anlamıyla oturmadığı için ülkelere göre kalite değerlendirilmesi yapılıyor.

    Bakın bir örnek vereyim Toyota İngilterede bir fabrika kurdu. Bundan sonra ülkemize gelecek bir çok toyota İngiliz üretimi olacak. Bu bilgiyi bir televizyon programındaki araç testinde öğrendim. Ve testi yapan kişi kullandığı ingiltere üretimi toyotanın, Türkiye üretimi toyotadan, malzeme kalitesi yönünden bir adım geride olduğunu vurguladı.

    Bir örnek daha Opelin yeni çıkardığı küçük Suv segmentindeki MOKKA güney korede eski daewoo, yeni chevrolet fabrikasında üretiliyo. MOKKAYI test etmiş birisi olarak hiç kalitesiz bulmadım. Aksine başarılı ve güzel bir otomobil üretilmiş.

    Sorunuza gelecek olursak, Jetta C sınıfı bir araçtır hemde Allahına kadar Son kasayıda kullanmış birisi olarak aracın kapılarının iç kısımında kullanılan geniş plastik kısımlar haricinde olumsuz gördüğüm bir nokta yok açıkçası. Linea ile JEttayı yan yana koyun ve yoldan geçen herhangi birine hangisi daha lüx(daha üst sınıf) bir araçtır sorusunu sorun. Cevabı tahmin ediyorsunuzdur. Çünkü JEtta c sınıfı ise ya Line B sınıfıdır, Line C sınıfı ise Jetta D sınıfıdır. Fark bu kadar belirgindir iki araç arasında. Konu Jetta, line kıyaslaması değil, sadece sorunuza cevap vermek için yazdım.




  • soru?
    bir C sınıfı araç başka bir C sınıfı araçtan daha lüks veya sıradan, ucuz veya pahalı olamaz mı? yani hem linea hem de jetta farklı fiyat ve beklentilere sahip iki alıcı kitlesine sunulmuş C sınıfı araçlar olamaz mı?
    Platformlarında üretilen diğer araçlar düşünüldüğünde, evet, jetta c, linea ise b olarak düşünülebilir. Ancak ben lineanın bir b sınıfı olduğunu düşünmüyorum. Öte yandan bomboş dizel versiyonu 57-58 bin lira bir jetta ile en full versiyon 45 bin liraya alınacak iki aracın karşılaştırmasını pek adil bulmuyorum. muhakkak ki üzerine en az 10000 tl verilerek alınan bir aracın daha albenili ve prestijli olması beklenir. Aynı zamanda bu durum lineanın tam anlamıyla bir P/F aracı olduğuna da işaret eder.
    şahsi kanaatlerim, polemiğe gerek yok...
    Saygılarımla
  • Linea B sınıfıdır.
    Linea C sınıfıdır.
    Linea D sınıfıdır.

    Sonuç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    Linea KENDİ SINIFI OLAN B SEGMENTİNDE hallice bir araçtır. Polo, punto( lineanın sedanı), aveo, logan vb B sınıf araçların rakiplerinden ve sınıf arkadaşlarından biridir.

    Yıllar önce Megane2 ile Linea kıyaslanıyordu. Megane gibi C sınıfında rağbet görmüş ve kullanıcısını konfor ve performans açısından memnun etmiş bir araçla kıyaslanması bile 2005-2006 gibi yıllarda gülünerek karşılanıyordu.

    Linea balon gibi şişirilmiş bir B sınıf araçtır. Malzeme kalitesi, sunduğu konfor ve yol tutuşu ve içerdiği teknikmeksi ve görsel teknoloji C sınıf olmaya müsade etmiyor malesef. Neden ittire ittire B sınıfı bir aracı C sınıfına sürüklemeye çalışıyorsunuz anlamıyorum. Bir Focus, C4, A3 Golf, JEtta, Cıvıc, MErcedes B serisi kesinlikle Lineanın rakibi ve sınıfı değildir. Binaenaleyh Linea bir C sınıfı değidlir.

    peki sevgili kardeş elini vicdanına koyda söyle sence jetta tam c sınıfımıdır ? hele ki son kasası ve malzeme kalitesi ile c sınıfının standartlarını karşılar mı ? meksika üretimi kalitesiz plastik dolu jetta c sınıfı ise linea da c dir benim gözümde

    Bir aracı üretildiği memlekete göre kıyaslayarak itibarsızlaştırmak yanlış. Linea nerede üretilirse üretilsin Lineadır. Jettada nerede üretilirse üretilsin Jettadır. Artık günümüzde otomasyon sistemde ürünler üretilmektedir. 150 - 200 lira vererek giydiğimiz nıke, adidas; 2000 lira verip kullandığımız I phone vb. bir çok ürün maliyetlerin azaltılması yönünde işçiliğin ucuz olduğu ülkelerde istihdam olanakları sunarak hem o ülkedeki insanları mağduriyetten kurtaıyor, hemde otomasyon sistemle birlikte kaliteden ödün vermiyor. Kullandığım JEtta meksika üretimi ancak Alman üretimi 2010 bir Golfün içerisine oturuduğumda kalite namına hiçbir farklılık göremiyorum. MARKA kavramının algısı malesef ülkemizde tam anlamıyla oturmadığı için ülkelere göre kalite değerlendirilmesi yapılıyor.

    Bakın bir örnek vereyim Toyota İngilterede bir fabrika kurdu. Bundan sonra ülkemize gelecek bir çok toyota İngiliz üretimi olacak. Bu bilgiyi bir televizyon programındaki araç testinde öğrendim. Ve testi yapan kişi kullandığı ingiltere üretimi toyotanın, Türkiye üretimi toyotadan, malzeme kalitesi yönünden bir adım geride olduğunu vurguladı.

    Bir örnek daha Opelin yeni çıkardığı küçük Suv segmentindeki MOKKA güney korede eski daewoo, yeni chevrolet fabrikasında üretiliyo. MOKKAYI test etmiş birisi olarak hiç kalitesiz bulmadım. Aksine başarılı ve güzel bir otomobil üretilmiş.

    Sorunuza gelecek olursak, Jetta C sınıfı bir araçtır hemde Allahına kadar Son kasayıda kullanmış birisi olarak aracın kapılarının iç kısımında kullanılan geniş plastik kısımlar haricinde olumsuz gördüğüm bir nokta yok açıkçası. Linea ile JEttayı yan yana koyun ve yoldan geçen herhangi birine hangisi daha lüx(daha üst sınıf) bir araçtır sorusunu sorun. Cevabı tahmin ediyorsunuzdur. Çünkü JEtta c sınıfı ise ya Line B sınıfıdır, Line C sınıfı ise Jetta D sınıfıdır. Fark bu kadar belirgindir iki araç arasında. Konu Jetta, line kıyaslaması değil, sadece sorunuza cevap vermek için yazdım.

    valla insanların ön yargısından kaynaklanıyor linea ya vw jetta ya fiat arması koysan sokaktan geçen insan linea yı seçer Türk halkının araç seçimine göre değerlendireceksek çok işimiz var her neyse jetta benim görüşüm asla o paraları hak eden bir araç değil ama linea f/p olarak yeterli neyse konu uzamasın herkese kazasız sürüşler ...




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.