Şimdi Ara

Fiat linea neden sevilmiyor? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
507
Cevap
3
Favori
62.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Albea bile linea'dan daha kaliteli bir araç bence.


    Bu durumda Palio da punto'dan kaliteli oluyor. Peki.

    Albea'nın yalıtımı linea'dan çok daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Albea bile linea'dan daha kaliteli bir araç bence.


    Bu durumda Palio da punto'dan kaliteli oluyor. Peki.

    Albea'nın yalıtımı linea'dan çok daha iyi.

    yeni linea'da tüm yalıtım eksikleri giderilmiş
    Yeni Linea gerçek bir C segmenti.




  • yenisini bilemem ben eski kasasını kıyaslıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    yenisini bilemem ben eski kasasını kıyaslıyorum.
    yanlış mesaj.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 4 Eylül 2012; 21:43:49 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    yenisini bilemem ben eski kasasını kıyaslıyorum.

    Eskisi de Albea'dan iyi. Niyete göre değişir tabii.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    yenisini bilemem ben eski kasasını kıyaslıyorum.

    Eskisi de Linea'dan iyi. Niyete göre değişir tabii.

    neyin eskisi lineadan iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Benim sevmeme nedenlerim:
    - Çirkin,
    - Ensiz ve boylu,
    - İnatla, elini kolunu sallayanın 5 yıldız aldığı euroNCAP'e girmemesi,
    - Yol tutuşunun çok da iyi olmaması,
    - Özellikle ilk kasada iç kısımdaki kalite problemi.

    Hoşuma giden noktaları ise uygun fiyatı ve multijet motoru.

    Katılmamak elde degıl,
    Alan da zaten araba ıyı oldugundan degıl ,multıjey motorun ıyı oldugundan alıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    yenisini bilemem ben eski kasasını kıyaslıyorum.

    Eskisi de Albea'dan iyi. Niyete göre değişir tabii.

    Arkadaşım sen neden herşeyin altında bir artniyet arıyorsun anlamakta güçlük çekiyorum?

    bahsi geçen araçlar7-24 orda burda kullandıgım araçlar.

    uzunyolda albea'nın yalıtımı daha başarılı bana göre. hem rüzgar hemde motor yalıtımı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    yenisini bilemem ben eski kasasını kıyaslıyorum.

    Eskisi de Albea'dan iyi. Niyete göre değişir tabii.

    Arkadaşım sen neden herşeyin altında bir artniyet arıyorsun anlamakta güçlük çekiyorum?

    bahsi geçen araçlar7-24 orda burda kullandıgım araçlar.

    uzunyolda albea'nın yalıtımı daha başarılı bana göre. hem rüzgar hemde motor yalıtımı.



    Yok canım niye art niyet arayayım. Albea hakkında çok iyi niyetlisindir belki.

    Yoksa farletmemwk mümkün değil. Grande Punto'nun yalıtımı Palio'dan, Linea'nın yalıtımı da Albea'dan daha iyi.

    Hatta Albea'nın yalıtımı benim araçtan, benim aracın yalıtımı da Linea'dan kötü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    yenisini bilemem ben eski kasasını kıyaslıyorum.

    Eskisi de Albea'dan iyi. Niyete göre değişir tabii.

    Arkadaşım sen neden herşeyin altında bir artniyet arıyorsun anlamakta güçlük çekiyorum?

    bahsi geçen araçlar7-24 orda burda kullandıgım araçlar.

    uzunyolda albea'nın yalıtımı daha başarılı bana göre. hem rüzgar hemde motor yalıtımı.



    Yok canım niye art niyet arayayım. Albea hakkında çok iyi niyetlisindir belki.

    Yoksa farletmemwk mümkün değil. Grande Punto'nun yalıtımı Palio'dan, Linea'nın yalıtımı da Albea'dan daha iyi.

    Hatta Albea'nın yalıtımı benim araçtan, benim aracın yalıtımı da Linea'dan kötü.


    Ne iyi niyetli olacam yahu az kalsın canıma okuyordu alet.

    Ayrıca bırak lineayı vectra b den bile daha iyi yalıtımı var bence albeanın.




  • Aracı hiç kullanmamış koltuğunda dahi oturmamış bazı arkadaşlar yorum yapmış.

    Aracın konforu kesinlikle C segmenti standartlarında. Hatta iş icabı ara sıra bindiğim Fluence'dan uzun yol konforu açısından kesinlikle daha iyi. Yol sesi ve motor sesi açısından da tamamen sınıf standartlarında.

    Motorlara zaten laf yok

    İç mekan kalitesi olarak makyajlı versiyon kesinlikle diğer C sınıfı araçlardan aşağı değil. Sürekli kullandığım 62 bin TL ye satılan henüz 40 bindeki Corolladan da tıkırtı çıtırtı vs. geliyor.

    Linea daha uzuuuuun seneler C segmentinin satış lideri olacak bunda hiç şüphe yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Sadece euroncap değil hiçbir ülkenin hiçbir testine girmemiş. Nette aradığımda sadece gta oyunu için yapılmış bir test çıkıyor. 2005 grande puntonun daha ucuz ve kalitesiz hali. Aynı şey symbol için de geçerli. Ama ne hikmetse bizim millet kapış kapış alıyor ikisini de. Şahin, toros hastalığı hala devam ediyor sanırım.



    oyun için yapılmış bir testi insanların soğutmak için eklemen ne derece etik ?

    insanlar kapış kapış alıyor doğrudur..sana kalsa bir tek sen anlıyorsun otomobilden bir tek aveo almak mantıklı diğerlerini alanlar saf değil mi?

    insanların görüşlerine saygın yok..

    şahin toros almak hastalık mı oluyor? onları alan insanların neden o araçlara karar verdiklerinin senin için bir önemi yok mu? saygı duymak gerekmez mi?

    seni çok tutulan bütün araçlar rahatsız ediyor ..okuduklarımla yazdıklarınla bu görüş sabittir...merak eden arkadaşlar inceleyebilirler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurts -- 10 Eylül 2012; 12:36:20 >




  • Lineayı güvensiz diyenlere passatla kafa kafaya çarpışma videosunu izlemesini ve özür dilemesini tavsiye ederim ..



    http://forum.donanimhaber.com/m_44323198/tm.htm




  • Bu fiyata dizel başka araç varsa vatandaş onuda alabilir, ayağı yere basan bir araçtır yol tutuşu hiçde kötü değildir tenekemsi bir his yoktur, bagajı 500 litre dir, puntonun içi küçüktür ama lineanın içi punto ya göre bariz geniştir, omuz omuza seyahat etmezsiniz ondan dolayı alınabilir bir araçtır, genelde symbol ile karşılaştırılır ama symbolle karşılaştırılamayacak kadar farklıdır sınıf olarak herkesin dediği gibi B ile C sınıfı arasındadır (B+)
  • Arkadaşlar merhaba...ilk defa linea 2012 model 1.3 turbo jet kullandım ...tecrübem 4 günlük...paylaşmak istedim ....
    Araç bence hiçte küçümsenmeyecek kadar şık ....koltuklar rahat 3 saatlik yolculuk boyunca hiç rahatsızlık duymadım ...2500 kilometredeki araç tı uzun yolda birazda hız yapınca iyice açıldı ve 170 km hızla titreme hemen hemen hiç yok gibiydi....620 km yi 160 liraya götürdü (yolun yarısı klima 1. seviyede açıktı )....sürmekten keyip aldım doğrusu yüksek rampalarda dahi zorlanmadı ,yavaşlatma tümseklerinden çok rahat geçtim ,hiç altını vurmadı ...Yüksek olmasına rağmen yolda fazla gürültü yapmadı....Sadece virajlara 100 den hızlı girmemek lazım ama 90 da virajı sarsılmadan arkası atmadan çok güzel aldım....
    doğrusu hiç ummamıştım ama bence fiyatının arabası ben niyeti olanlara tavsiye ederim ....
  • Aynı motora sahip Tata modelleri var. Örneğin Manza modeli 1.4 benzinlisi Linea'dan 10 Bin TL daha ucuz. İç hacmi Lİnea kadar geniş ve mekanik sistemleri Lİnea'dan cok daha iyi. Bu nedenle Tata seçmek çok daha mantıklı. Geçen yıl Lİnea 32 Bİn TL idi dizel modeli bu yıl makyajla beraber 40 oldu. Aynı motora sahip Tata Vista su an 25 Bin. Manza'nın dizeli gelse 28'e satsalar tadından yenmez valla 1-2 aya kadar gelecek zaten. Bir de Tata Vista'nın elektrikli modeli var ve İngilterede sınıfının en iyi elektrikli aracı secilmişti. O model Türkiye'ye gelecek mi diye mesaj attım ancak gelmeyeceğini soylediler. Keşke gelseydi tek sarjla 160 km yol yapıyor ve batarya kirası vb. masrafları yoktu o aracın. Hemde dizeli ile aynı fiyat etiketine sahipti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crippax

    Arkadaşlar merhaba...ilk defa linea 2012 model 1.3 turbo jet kullandım ...tecrübem 4 günlük...paylaşmak istedim ....
    Araç bence hiçte küçümsenmeyecek kadar şık ....koltuklar rahat 3 saatlik yolculuk boyunca hiç rahatsızlık duymadım ...2500 kilometredeki araç tı uzun yolda birazda hız yapınca iyice açıldı ve 170 km hızla titreme hemen hemen hiç yok gibiydi....620 km yi 160 liraya götürdü (yolun yarısı klima 1. seviyede açıktı )....sürmekten keyip aldım doğrusu yüksek rampalarda dahi zorlanmadı ,yavaşlatma tümseklerinden çok rahat geçtim ,hiç altını vurmadı ...Yüksek olmasına rağmen yolda fazla gürültü yapmadı....Sadece virajlara 100 den hızlı girmemek lazım ama 90 da virajı sarsılmadan arkası atmadan çok güzel aldım....
    doğrusu hiç ummamıştım ama bence fiyatının arabası ben niyeti olanlara tavsiye ederim ....

    Virajlarda güzel ancak kayarsa toparlamak imkansız gibi malesef bu nedenle esp mutlaka gerekli diye dusunuyorum. Bende 40 Bin km'lik tecrübemi paylaşmıştım bu araçla ilgili umarım yararı olur:

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=55142213




  • sevilmiyo değil yine alan çok olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bob Seger -- 11 Eylül 2012; 21:11:34 >
  • Arkadaşlar Tata ile Fiat'ın aynı platformda oldugunu söyledigim konumda bazı Fiat sahibi arkadaşlar gelip konuyu sürekli taciz ediyor ve sürekli şikayet edip konu kitleniyor. Belliki TATA'nın 10 Bin TL daha ucuza çok kaliteli araçlar satmasını sindirememişler. Verdigin linkte "aynı platform" ibaresini görmemişler buyrun link:



    Hala göremiyorsanız görenlerde mesaj atsın burda kimin kör olup kimin kör olmadıgını bilelim ona göre davranalım

    Yorum yapamıyorsanız altında kalınca surekli şikayet ediyorsunuz ve yandaş yöneticileriniz konuyu sürekli kilitliyorlar. Özgur bir forum istiyoruz

    Konu Linkleri (İkisinede bakın lutfen):

    http://resim.donanimhaber.com/fb.asp?m=65810999

    http://resim.donanimhaber.com/fb.asp?m=65849875




  • Ayni platforumu kullaniyor olmalarinda sorun yapacak ne var pek anlayamadim. Tatanin Turkiye'deki ilk imaji cok kotuydu araclari cok problem cikartti ve dagildi muhtemelen Fiat'in yillar once yaptigi gibi. O yuzden fiyati cok ucuz olsa da zor satar.
    Marka imajini pek umursamayin derim. Linea parasina gore guzel arac. Son 6 aydir baya zamlandigi icin 2. El daha mantikli suan.

    Daha once yazmistim. 1.3 emition dualogic aracim var aldigimda ailem dahil herkes kotu yorum yapti. İcerisine binip kullandiktan sonra tek kotu yorum vites gecisleri hissettiriyor ve ilk hizlanma kotu oldu. Diger ozellikleri ozellikle donanimlari super. Baska marka benzer aractan 6-7 bin tl ucuz. Niye daha fazla para vereyim ki. Aracta yasamiyorum biryerden baska biryere beni ulastiriyor. Fazla para vermek bence gereksiz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.