Canlı Yayın
Samsung Galaxy S25 ailesi tanıtılıyor! - Galaxy Unpacked 2025 Türkçe Canlı Yayın
Şimdi Ara

Fiat palio hakkında yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar lütfen yardımcı olur musunuz işin içinden çıkamadım. 2003 model 174 binde 1.2 speedgear hl paket bir fiat palio buldum. 25 bin lira istiyor. Expertize götürdüm raporları aşağıya ekliyorum. Sizce almalı mıyım ne kadar masraf açar bana lütfen yardım edin kafam çok bulanık.
    Not: Resimleri kimseye ayıp etmemek açısından kestim bilgi olan kısımlarını.
    Fiat palio hakkında yardımFiat palio hakkında yardım







  • 2 parça değişen, tavan hariç boya var gördüğüm kadarıyla, bilmediğimiz bir diğer durumlar ise bu hasarların nasıl onarıldıklarıdır ( iyi işçilik, orjinal parça Vs ... ) diğeri ise aracın kozmetik olarak ne halde olduğu

    Bunlar da önemli faktörler

    Ancak otomatik bir araç için bu rakamlar neredeyse taban fiyatlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam kaporta olarak benim içime sindi ciddi bir kaza yok ama şu aşağıda yazan masraflar ne kadar tutar onu düşünüyorum. Yani büyük masraf çıkartirsa almasam daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kapgankaan -- 15 Aralık 2018; 20:36:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok masrafı var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne kadar tutar bir tahmininiz var mı? @serhatcn



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kapgankaan -- 15 Aralık 2018; 20:35:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanziman kaciriyor mu vitesi gec atiyor mu ona bak daha önemli

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Masraf kısmı göreceli, 2.500'e de mal olur, 5.000'e mal olur

    Bir profesyonel bu işler İçin min 1.500 TL işçilik ister

    Direksiyon kutusu revizyon olursa Yeni kutu almak zorunda kalmazsınız, yok ben tamir istemem derseniz o size kalmış

    Alt takım parçaları da kullanacağınız malzeme kalitesi ile orantılı , orjinal isterseniz yüksek maliyet olur

    Amortisör, Aks ve teker rulmanlarında sıkıntı varsa masraf epey büyür

    V Kayışı geri rulmani çok maliyetli birşey değil 100 lira civarı

    Bakım için Filtre ve yağ fiyatı 200 TL civarı

    Yağ kaçakları nerden kaynaklanıyor bu önemli

    Şanzıman yağ kaçağı ciddi bir problem sebebi önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Teşekkürler hocam sağolasın. Bu halde almamak mi daha mantıklı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bir tek geri viteste öne geçerken bir zorlanma vardı onun haricinde ne geçişler hissediliyordu ne de kaydırma yapıyordu gayet güzel gidiyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kapgankaan K kullanıcısına yanıt
    Vitesi atmayi cok beklemiyordu bagirmiyordu yani demi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • general4242 kullanıcısına yanıt
    Yok hocam aksine çok seri geçiyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şanzıman Subaru üretimi bir cvt şanzıman. Ustasını bulamazsınız, onarımı sıkıntı olur ki cvt şanzımanda R-D geçişlerinde vuruntu olayı ciddi sıkıntılara işaret eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kapgankaan K kullanıcısına yanıt
    Bir profesyonel'in aracı muayene edip gerekli parça listesini çıkartması gerekiyor, sonrası sizin kullanmak istediğiniz malzeme kalitesine kalıyor

    Vuruntu olayına Yağı eksik olabilir, eskimiş olabilir, yada ilgili vitesin selonaid'inde ( elektro vana da derler ) sorun olabilir

    Bir arkadaş'ın dediği gibi subaru üretimi bir şanzımandır, Çok sağlamdır ancak ilkel bir mimari ve tasarım ile üretilmiştir, sağlamlığı da burdan geliyor,

    Tamiri çok zor bir şanzıman değildir, ancak içinde ki yedek parçaların fiyatları astronomiktir ve orjinal parça bulmak çok zordur

    Şimdiden hakkınızda Hayırlısı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkür ederim hocam sağolasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bana normal geldi ön kaporta neden değişmiş sorsaydınız

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alternatif olarak başka arabalara bak.
    Yağ kaçağı, su kaçağı derken kaçırmayan bir yanı kalmamış.
    Üstüne disk vs. derken masrafı ve harcayacağın vakit canını sıkar.
  • Arkadaşlar bu aracı servise soksam direkt bana sorun cikartmayacak şekilde yaptirtsam maksimum kaç bin TL tutar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 30-35bin aralığına başka marka modellere bak, yaptıracaksın da neyini yaptıracaksın anlamadım ki?
    Başka ülkede olsa çoktan hurdacıda yerini almış ölü arabayı diriltmeye mi çalışacaksın.
  • Aman hocam,benim iş yerinden bı arkadaşım aldı,30 bin TL ye yaklaşık 3 ay falan oluyor araç orijinal 60.000 km de bayandan,araç 2002 model, İstanbul'dan bulmuşlar almislar... Araç su eksiltiyor usta usta gezdirdi araci,motor tapalarından su kaçırıyor 1000 TL istiyorlar sanzumani indirmeye,araca antifriz namına bişi koymadan geçmişler sanırım,triger seti Fiat'ın ilk taktiği fabrikasyon kayislardi hiç değişmemiş görünce şok olduk ustayla,triger seti komple,motor yağ tüm filtreler falan 850 900 lira bı masraf yaptık...su kaçağını radyatör tıkayıcı attık eskisi gibi eksiltme yok ama genede ufak ufak kaçırma var,işin garip tarafı motor blok tapası değiştiricez deyince araç ne diyor ustar Palio diom tmm hemen hallederim dio,bı bakio speedgear hemen baslio kıvırmaya oooo ben bunu indiremem zor 3 günlük iş falan filan....

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.