Arkadaşlar Öncelikle Merhaba; Bugün Fiat Panda 109.000 KM'de 2006 Model aracı 14.750 TL'ye satın aldım...Fakat araç yokuşlarda ve normal durumlarda kaydırma yapıyor.Dualogic şanzımanmış birde araç.Bende birde Honda Accord 2.4 Triptonic var fakat bu araçta aynı sorunu yaşamadan kullanıyorum...Frenden ayağımı çekince Honda ilerlemeye başlıyor fakat Panda'da frenden ayağını çektiğinde öylece duruyor...Ayrıca başlangıçta Check yaparken çalıştırmayınca bir daha çalışmıyor. Aracın kaymasının nedeninin şanzıman yağından kaynaklanabileceğini söyleyenler oldu fakat şanzıman yağı normal durumda... Şimdiden Teşekkürler...
robotik şanzımanlaı biraz kaçırması norlmaldir.honda accord 2.4 lt araç sanırım rölanti devrindeki motor gücü ile bile arabayı yürütebilmekte.fakat pandada ki 1.2 veya 1.4 motor ne ise bunu yapamaz o nedenle kaçrma normal.el freni kullanın.
quote:
Orijinalden alıntı: comanchee
robotik şanzımanlaı biraz kaçırması norlmaldir.honda accord 2.4 lt araç sanırım rölanti devrindeki motor gücü ile bile arabayı yürütebilmekte.fakat pandada ki 1.2 veya 1.4 motor ne ise bunu yapamaz o nedenle kaçrma normal.el freni kullanın.
Teşekkürler cevap için...1.2 motor olduğu için motorun ısınmasıda epey bir zaman almakta belkide bu yüzden biraz da kaydırma yapıyordur...Panda'nın rölantı 800 civarında seyir etmekte acaba o rölantı 1100'e getirsek geri kaydırmayıda engellemiş olmaz mıyız?
maalsef ısınmış veya ısınmamış motorla alakası yok baskı balataya da bir baktırın eğer geri kaçma çok fazla ise.dulaogic şanzımanlar burada edindiğim bilgiye göre yarı otomatikler içerisinde en iyilerinden biri.Fakat bilmeniz gereken yarı otomatikler tam otomatikler gibi değil tork konvertörü yok aynı manuel şanzıman ve kavrama sistemi gibi.sadece vites geçişlerini dijital bir entegre chip ve yazılımla yapıyor.bunun sonucu baskı balata normal vitesli araçlara göre biraz daha çabuk yıpranıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: comanchee
maalsef ısınmış veya ısınmamış motorla alakası yok baskı balataya da bir baktırın eğer geri kaçma çok fazla ise.dulaogic şanzımanlar burada edindiğim bilgiye göre yarı otomatikler içerisinde en iyilerinden biri.Fakat bilmeniz gereken yarı otomatikler tam otomatikler gibi değil tork konvertörü yok aynı manuel şanzıman ve kavrama sistemi gibi.sadece vites geçişlerini dijital bir entegre chip ve yazılımla yapıyor.bunun sonucu baskı balata normal vitesli araçlara göre biraz daha çabuk yıpranıyor.
Sıcak motorda daha güzel çıkıyor...Soğuk motorda ayağım frende yokuşta dururken hafif tekleme yapıyor fakat sıcak motorda tekleme olmuyor ve daha kolay çıkıyor.Benim sürerken sezdiğim bu fakat Fiat ile ilgili pek bilgim yok.Yinede Dualogic şanzıman idare eder geçişler arası biraz uzun sürüyor.Diğer aracım Honda'da yarı otomatik fakat hiç kaydırma yapmıyor.Hillholder olduğunuda sanmıyorum fakat daha güzel.Honda aracımın otomatiği ile Fiat'ın hiç alakası yok
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme