Şimdi Ara

<<<....FIAT PUNTO EVO KULÜBÜ(39 üye)....>>> (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.271
Cevap
19
Favori
118.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • PUNTO EVO 1.3 DYNAMİC

    1500 Km de. şehir için ortalama yakıt tüketimi .5.3 Lt normalmıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasar33




    PUNTO EVO 1.3 DYNAMİC

    1500 Km de. şehir için ortalama yakıt tüketimi .5.3 Lt normalmıdır?


    Bence gayet iyi bir oran. İnsan 6.5 gibi tüketimlerden bahsediyor.
  • beyler bende şu sıralar çok düşünüyorum punto evo almayı bana 1.4 105 lik olanın ve 1.3 dizel hakkında yaktı tüketimleriyle ilgili bilgi verebilirmisiniz 1.4 105 olan bile yakmıyo diyolar kullananlar sizsiniz bi yardımcı olun benide katın aranıza hangi modeli önerirsiniz görüşleriniz neler değerli fikirlerinizi bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_tuncay

    beyler bende şu sıralar çok düşünüyorum punto evo almayı bana 1.4 105 lik olanın ve 1.3 dizel hakkında yaktı tüketimleriyle ilgili bilgi verebilirmisiniz 1.4 105 olan bile yakmıyo diyolar kullananlar sizsiniz bi yardımcı olun benide katın aranıza hangi modeli önerirsiniz görüşleriniz neler değerli fikirlerinizi bekliyorum




    1.3 multijet 75 hp.. kullanıyorum çok memnunum.. aracım 1600 km de olmasına rağmen ortalama şehir içi 5.3 LT yakıyor.. ileride 4.5 LT ye kadar düşecek insallah. şehir dışı bayağı düşüyor tabi. 90 KM SABİT HIZ İLE 45 litre mazot 1200 KM civar yapılır...




  • 5,3 lt yakarken ortalama hızınız ne görünüyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: menzi

    merhaba 17.07.2011 de punto evo 1.3 dizel active modelini (start-stoplu) 32.500 tl.aldım araç şu anda 400 km de genel olarak iyi bir araç grande puntodaki aracın boş olma hissini yaşatmıyor kullanımı rahat yakıtını ciddi anlamda hesaplamadım fakat ş.i şu anda normal kullanımda 200-220 ykr yakıyor ileride düşebileceğini söylediler full paket almak istemedim fabrika çıkışlıda olsa yapılı araç sevmiyorum elektroniği ne kadar bol olursa o kadar ilerde sorun açabileceği kaygısını taşıyorum fiat kaskodan 1.100 tl kasko yaptırdım trf.sigortası 265 tl verdim bagaj kapağı dışardan açılmıyor demişler gerek yok kumandada açma tuşu var start stop kullanmak istemez seniz her araca binişte iptal tuşuna basmanız gerekiyo torpido gözü çok küçük activ de alsanız dinamikte alsanız satarken pek farkı olmuyor alırken arasındaki fark yaklaşık 4-5 bin tl iken satarken 1-2 bin tl oynuyor bu nedenle active almanızı öneririm 1.vites hariç diğer tüm vites geçişleri rahat beyaz renk şu anda hiçbiyerde yok ben istedim çok arattım en son 1 tane bulabildiler 9 000 tl kredi aldım 10.500 olarak geri ödemesi var 438 *24 dosya masrafı 400 tl alıyorlar istersen kredi tutarına ekletebiliyorsun karter koruması yok orjinal punto baskılı paspaslar ve trafik setinden başka hediye yok ilk bakım 10.00-20.000 km de yaplacakmış merak etiiğiniz birşey olursa cevap yazarım iyi günler


    Öncelikle aracınız hayırlı olsun, punto evo almayı isteyip de alamadığım bir araçtı,

    bizlere; kullanımını ve izlenimlerinizi anlatırsanız seviniriz. Tabi foto eklemeyi de unutmayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: menzi

    merhaba 17.07.2011 de punto evo 1.3 dizel active modelini (start-stoplu) 32.500 tl.aldım araç şu anda 400 km de genel olarak iyi bir araç grande puntodaki aracın boş olma hissini yaşatmıyor kullanımı rahat yakıtını ciddi anlamda hesaplamadım fakat ş.i şu anda normal kullanımda 200-220 ykr yakıyor ileride düşebileceğini söylediler full paket almak istemedim fabrika çıkışlıda olsa yapılı araç sevmiyorum elektroniği ne kadar bol olursa o kadar ilerde sorun açabileceği kaygısını taşıyorum fiat kaskodan 1.100 tl kasko yaptırdım trf.sigortası 265 tl verdim bagaj kapağı dışardan açılmıyor demişler gerek yok kumandada açma tuşu var start stop kullanmak istemez seniz her araca binişte iptal tuşuna basmanız gerekiyo torpido gözü çok küçük activ de alsanız dinamikte alsanız satarken pek farkı olmuyor alırken arasındaki fark yaklaşık 4-5 bin tl iken satarken 1-2 bin tl oynuyor bu nedenle active almanızı öneririm 1.vites hariç diğer tüm vites geçişleri rahat beyaz renk şu anda hiçbiyerde yok ben istedim çok arattım en son 1 tane bulabildiler 9 000 tl kredi aldım 10.500 olarak geri ödemesi var 438 *24 dosya masrafı 400 tl alıyorlar istersen kredi tutarına ekletebiliyorsun karter koruması yok orjinal punto baskılı paspaslar ve trafik setinden başka hediye yok ilk bakım 10.00-20.000 km de yaplacakmış merak etiiğiniz birşey olursa cevap yazarım iyi günler


    Aracınız hayırlı olsun.
    Ben merak ediyorum; niye active yerine my life almadınız???
    Fiat ın sitesindeki fiyatlara baktığımızda Start-stop my life, start stop active den 240 tl daha ucuz. Ucuz olmasına karşın alaşım jant, deri direksiyon, boyalı kapı kolu, perde havayastığı, daha geniş lastikler, sisfarları, blue-me gibi ekstraları var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman


    quote:

    Orijinalden alıntı: menzi

    merhaba 17.07.2011 de punto evo 1.3 dizel active modelini (start-stoplu) 32.500 tl.aldım araç şu anda 400 km de genel olarak iyi bir araç grande puntodaki aracın boş olma hissini yaşatmıyor kullanımı rahat yakıtını ciddi anlamda hesaplamadım fakat ş.i şu anda normal kullanımda 200-220 ykr yakıyor ileride düşebileceğini söylediler full paket almak istemedim fabrika çıkışlıda olsa yapılı araç sevmiyorum elektroniği ne kadar bol olursa o kadar ilerde sorun açabileceği kaygısını taşıyorum fiat kaskodan 1.100 tl kasko yaptırdım trf.sigortası 265 tl verdim bagaj kapağı dışardan açılmıyor demişler gerek yok kumandada açma tuşu var start stop kullanmak istemez seniz her araca binişte iptal tuşuna basmanız gerekiyo torpido gözü çok küçük activ de alsanız dinamikte alsanız satarken pek farkı olmuyor alırken arasındaki fark yaklaşık 4-5 bin tl iken satarken 1-2 bin tl oynuyor bu nedenle active almanızı öneririm 1.vites hariç diğer tüm vites geçişleri rahat beyaz renk şu anda hiçbiyerde yok ben istedim çok arattım en son 1 tane bulabildiler 9 000 tl kredi aldım 10.500 olarak geri ödemesi var 438 *24 dosya masrafı 400 tl alıyorlar istersen kredi tutarına ekletebiliyorsun karter koruması yok orjinal punto baskılı paspaslar ve trafik setinden başka hediye yok ilk bakım 10.00-20.000 km de yaplacakmış merak etiiğiniz birşey olursa cevap yazarım iyi günler


    Aracınız hayırlı olsun.
    Ben merak ediyorum; niye active yerine my life almadınız???
    Fiat ın sitesindeki fiyatlara baktığımızda Start-stop my life, start stop active den 240 tl daha ucuz. Ucuz olmasına karşın alaşım jant, deri direksiyon, boyalı kapı kolu, perde havayastığı, daha geniş lastikler, sisfarları, blue-me gibi ekstraları var.


    güzel soru neden my life değil?bende merak ettim..




  • satıcının kazığıdır veya ellerinde olmadığından active vermiştir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LorDracula -- 23 Temmuz 2011; 15:29:12 >
  • Bugün Ankara Kartaş'dan mylife benzinli düz vites için fiyat aldım ESP paketli 30.000 e bıraktı. Liste fiyatı 29,594+600+250=30,444 TL yani lütfedip 444 TL indiler.
    Menzi,liste fiyatı 34600 olan start stoplu active dizeli 32500 e almış.Yani demekki her ne kadar Mylife ile Active liste fiyatı aynı olsada Active de daha çok esneyerek fiyat farkı oluşturuyorlar gibi geldi.
    Bir de benim bildiğim kadarıyla Mylife da bordo göğüs ve bordo döşeme olabiliyordu.Satıcı olamayacağını söyledi.Sanırım elinde olmadığından..sizin bilginiz varmı bu hususta?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirizm06

    Bugün Ankara Kartaş'dan mylife benzinli düz vites için fiyat aldım ESP paketli 30.000 e bıraktı. Liste fiyatı 29,594+600+250=30,444 TL yani lütfedip 444 TL indiler.
    Menzi,liste fiyatı 34600 olan start stoplu active dizeli 32500 e almış.Yani demekki her ne kadar Mylife ile Active liste fiyatı aynı olsada Active de daha çok esneyerek fiyat farkı oluşturuyorlar gibi geldi.
    Bir de benim bildiğim kadarıyla Mylife da bordo göğüs ve bordo döşeme olabiliyordu.Satıcı olamayacağını söyledi.Sanırım elinde olmadığından..sizin bilginiz varmı bu hususta?

    Ben dualogic mylife i 29750 ye almıştım,tabi Nisan'da.
    Mylife da bordo döşeme bildigim kadarıyla olmuyor,Fiat sitesinden de bakarsanız bordo sadece dynamic de var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre the king


    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirizm06

    Bugün Ankara Kartaş'dan mylife benzinli düz vites için fiyat aldım ESP paketli 30.000 e bıraktı. Liste fiyatı 29,594+600+250=30,444 TL yani lütfedip 444 TL indiler.
    Menzi,liste fiyatı 34600 olan start stoplu active dizeli 32500 e almış.Yani demekki her ne kadar Mylife ile Active liste fiyatı aynı olsada Active de daha çok esneyerek fiyat farkı oluşturuyorlar gibi geldi.
    Bir de benim bildiğim kadarıyla Mylife da bordo göğüs ve bordo döşeme olabiliyordu.Satıcı olamayacağını söyledi.Sanırım elinde olmadığından..sizin bilginiz varmı bu hususta?

    Ben dualogic mylife i 29750 ye almıştım,tabi Nisan'da.
    Mylife da bordo döşeme bildigim kadarıyla olmuyor,Fiat sitesinden de bakarsanız bordo sadece dynamic de var.


    Fiat sitesinden bulamamıştım.Şimdi buldum haklısınız yokmuş.Yalnız sahibinden'de 2010 bir mylife da var,ya ilan yanlış ya da önceden oluyodu.Fiyat hususunda da başka bayiye sormadım,biraz daha düşebilirler sanıyorum.Ama ille de bordo,o da dynamic demek,o da daha fazla para demek,o zaman ikinci ele devam demek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirizm06


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre the king


    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirizm06

    Bugün Ankara Kartaş'dan mylife benzinli düz vites için fiyat aldım ESP paketli 30.000 e bıraktı. Liste fiyatı 29,594+600+250=30,444 TL yani lütfedip 444 TL indiler.
    Menzi,liste fiyatı 34600 olan start stoplu active dizeli 32500 e almış.Yani demekki her ne kadar Mylife ile Active liste fiyatı aynı olsada Active de daha çok esneyerek fiyat farkı oluşturuyorlar gibi geldi.
    Bir de benim bildiğim kadarıyla Mylife da bordo göğüs ve bordo döşeme olabiliyordu.Satıcı olamayacağını söyledi.Sanırım elinde olmadığından..sizin bilginiz varmı bu hususta?

    Ben dualogic mylife i 29750 ye almıştım,tabi Nisan'da.
    Mylife da bordo döşeme bildigim kadarıyla olmuyor,Fiat sitesinden de bakarsanız bordo sadece dynamic de var.


    Fiat sitesinden bulamamıştım.Şimdi buldum haklısınız yokmuş.Yalnız sahibinden'de 2010 bir mylife da var,ya ilan yanlış ya da önceden oluyodu.Fiyat hususunda da başka bayiye sormadım,biraz daha düşebilirler sanıyorum.Ama ille de bordo,o da dynamic demek,o da daha fazla para demek,o zaman ikinci ele devam demek


    2010 da mylife yoktu. Sadece active ve dynamic vardı. İlanda bir sorun vardır. Bordo döşeme de 2010 larda sadece dynamiclerde vardı.




  • Pazartesi günü Ankara Ağaçlı'da 95HP dizel dualogic araç sordum. Türkiye'de 8 tane var dediler bayilerde ama bunlar %99 sipariş verip aracını teslim almak için bekleyen müşterilere aittir şeklinde bir tahminleri oldu. Ağustos'da Fiat yaklaşık 3 hafta tatile gireceği için bayiler de ellerindeki arabaları vermezler diye bir yorumda bulundular, doğru yanlış bilmiyorum. Özellikle Ankara'da başka araç var mı dedim, yok dediler. Bursa fabrikaya inmiş olan 1 tane evo grisi araç varmış, bunu açıp sorabiliriz dediler. Eğer bir bayiye fatura edilmediyse biz alabiliriz diyorlar. Araba işinde ne çıkarsa bahtına kavramına sıcak bakmadığımdam kalsın dedim, 2012 model olanlara bakarım artık.

    Tam bu günlerde araba sipariş etmeye gerek yok. Fabrika tatile girsin, sipariş geçilir dediler. Hem bu şekilde tam custom olacak, döşeme renginden evo paketine kadar istediğim her şeyi taktırabileceğim. Böylece araba Ağustos ayında üretilmiş olacak ve yeni yönetmeliğe göre gerçekten 2012 model olacak. Herhangi bir makyaj / revizyon var mı diye sordum, bize ulaşan bir şey olmadı bir değişiklik beklemiyoruz dediler. Bu durumda anormal bir fiyat artışı beklemiyorum ama yine de piyasadaki en iyi fiyat / performans araçlarından biri olduğu için biraz endişe etmiyor değilim. 4-5K zam dayarlarsa Hyundai Accent Blue, Kia Ceed, Skoda Fabia vs. diğer dizel otomatiklere bakmaya başlayabilirim.

    Aracın dış görünüşünü ben olsam farklı dizayn ederdim. Özellikle önden görünüş biraz daha agresif olabilirdi (Bravo gibi). Ama aracın içini bayağı beğendim. Geniş ve ferah bir araç. Kendi kullanma pozisyonuma göre şoför koltuğunu ayarlayıp arkaya geçtim, gayet rahat oturabiliyor benim arkamdaki. Kapılar biraz sert geldi ama çok önemli değil. Göstergeleri direksiyondan dolayı göremiyoruz diyenler olmuş ama beni rahatsız eden bir yanı olmadı. Gerçi ben dik oturarak ve biraz yukarıda kullanırım (ön kaputu az biraz görebileceğim şekilde). Belki gömülü kullanmayı sevenler için durum farklıdır. Showroom da MyLife versiyonu vardı, bunun üzerine yorum yapıyorum bu arada.

    Dikiz aynasının genişliği biraz küçük geldi. Gerçi arka cam da ona göre olduğundan bütün camı görebiliyoruz tabi ama sanki 3-4 cm daha geniş olabilirmiş. Yan aynalar ise çok iyi, görüş alanını çok beğendim. Torpido gözü hacmi çok azmış doğrusu ama dünyayı taşımayacağım neticede torpidoda. Bagajın dışarıdan açılmamasını beğenmedim, tamam kumandadan olsun ama manuel de açılabilsin ne zararı olur ki? Klima, teyp vs. ön konsol da doğrusu muhteşem değil. Fonksiyonel görünüyor fakat biraz daha alengirli olabilirmiş. Benim gibi armudun sapı üzümün çöpü ile uğraşmayan birisi için son derece yeterli ama üzerinde çalışılabilir.

    Genel olarak ben arabadan önce güvenlik sonra yakıt ekonomisi beklerim. Gerisine insan bir süre sonra alışıyor arkadaş. Şehir için hadi 5.2 yakmasın da 6.0 yaksın, 4 senedir 10 lt benzin yakan otomatik Focus'dan sonra ilaç gibi geleceğine eminim. Dualogic, DSG, EDC vs. alengirli şanzumanlardan biraz tırsıyorum ama garanti süresini 5 seneye çıkarttırıp bu sürenin sonuna doğru da satmak gibi bir niyetim var.

    Konfor açısından attan (Focus Ghia) inip eşeğe binmiş gibi olacağız ama performans ve yakıt tüketimi açısından çağ atlayacağımı düşünüyorum.

    Önümüzdeki 1 ay içinde diğer markalar çok ciddi bir indirim yapmaz ise sanırım bir tane Dynamic 95HP Dizel Dualogic alacağım. Focus'u da hanıma veririm, zaten günde gittiği en fazla 10 km yol.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fabrice -- 28 Temmuz 2011; 9:57:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fabrice

    Pazartesi günü Ankara Ağaçlı'da 95HP dizel dualogic araç sordum. Türkiye'de 8 tane var dediler bayilerde ama bunlar %99 sipariş verip aracını teslim almak için bekleyen müşterilere aittir şeklinde bir tahminleri oldu. Ağustos'da Fiat yaklaşık 3 hafta tatile gireceği için bayiler de ellerindeki arabaları vermezler diye bir yorumda bulundular, doğru yanlış bilmiyorum. Özellikle Ankara'da başka araç var mı dedim, yok dediler. Bursa fabrikaya inmiş olan 1 tane evo grisi araç varmış, bunu açıp sorabiliriz dediler. Eğer bir bayiye fatura edilmediyse biz alabiliriz diyorlar. Araba işinde ne çıkarsa bahtına kavramına sıcak bakmadığımdam kalsın dedim, 2012 model olanlara bakarım artık.

    Tam bu günlerde araba sipariş etmeye gerek yok. Fabrika tatile girsin, sipariş geçilir dediler. Hem bu şekilde tam custom olacak, döşeme renginden evo paketine kadar istediğim her şeyi taktırabileceğim. Böylece araba Ağustos ayında üretilmiş olacak ve yeni yönetmeliğe göre gerçekten 2012 model olacak. Herhangi bir makyaj / revizyon var mı diye sordum, bize ulaşan bir şey olmadı bir değişiklik beklemiyoruz dediler. Bu durumda anormal bir fiyat artışı beklemiyorum ama yine de piyasadaki en iyi fiyat / performans araçlarından biri olduğu için biraz endişe etmiyor değilim. 4-5K zam dayarlarsa Hyundai Accent Blue, Kia Ceed, Skoda Fabia vs. diğer dizel otomatiklere bakmaya başlayabilirim.

    Aracın dış görünüşünü ben olsam farklı dizayn ederdim. Özellikle önden görünüş biraz daha agresif olabilirdi (Bravo gibi). Ama aracın içini bayağı beğendim. Geniş ve ferah bir araç. Kendi kullanma pozisyonuma göre şoför koltuğunu ayarlayıp arkaya geçtim, gayet rahat oturabiliyor benim arkamdaki. Kapılar biraz sert geldi ama çok önemli değil. Göstergeleri direksiyondan dolayı göremiyoruz diyenler olmuş ama beni rahatsız eden bir yanı olmadı. Gerçi ben dik oturarak ve biraz yukarıda kullanırım (ön kaputu az biraz görebileceğim şekilde). Belki gömülü kullanmayı sevenler için durum farklıdır. Showroom da MyLife versiyonu vardı, bunun üzerine yorum yapıyorum bu arada.

    Dikiz aynasının genişliği biraz küçük geldi. Gerçi arka cam da ona göre olduğundan bütün camı görebiliyoruz tabi ama sanki 3-4 cm daha geniş olabilirmiş. Yan aynalar ise çok iyi, görüş alanını çok beğendim. Torpido gözü hacmi çok azmış doğrusu ama dünyayı taşımayacağım neticede torpidoda. Bagajın dışarıdan açılmamasını beğenmedim, tamam kumandadan olsun ama manuel de açılabilsin ne zararı olur ki? Klima, teyp vs. ön konsol da doğrusu muhteşem değil. Fonksiyonel görünüyor fakat biraz daha alengirli olabilirmiş. Benim gibi armudun sapı üzümün çöpü ile uğraşmayan birisi için son derece yeterli ama üzerinde çalışılabilir.

    Genel olarak ben arabadan önce güvenlik sonra yakıt ekonomisi beklerim. Gerisine insan bir süre sonra alışıyor arkadaş. Şehir için hadi 5.2 yakmasın da 6.0 yaksın, 4 senedir 10 lt benzin yakan otomatik Focus'dan sonra ilaç gibi geleceğine eminim. Dualogic, DSG, EDC vs. alengirli şanzumanlardan biraz tırsıyorum ama garanti süresini 5 seneye çıkarttırıp bu sürenin sonuna doğru da satmak gibi bir niyetim var.

    Konfor açısından attan (Focus Ghia) inip eşeğe binmiş gibi olacağız ama performans ve yakıt tüketimi açısından çağ atlayacağımı düşünüyorum.

    Önümüzdeki 1 ay içinde diğer markalar çok ciddi bir indirim yapmaz ise sanırım bir tane Dynamic 95HP Dizel Dualogic alacağım. Focus'u da hanıma veririm, zaten günde gittiği en fazla 10 km yol.


    benim aracımda bagaj dışarıdan açılıyor,fiat logosuna bastıgınızda otomatik olarak açılmıyormuydu sizin baktığınız araç?




  • bende my life almayı düşünüyorum 15-20 güne gelir dediler

    arka camların otomatik olmaması ve dediğiniz gibi bagaj kapagının manuel açılmaması kötü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre the king

    benim aracımda bagaj dışarıdan açılıyor,fiat logosuna bastıgınızda otomatik olarak açılmıyormuydu sizin baktığınız araç?


    Hocam doğrusunu söylemek gerekirse FIAT logosuna basmayı akıl edemedim. Ben bildiğimiz klasik tutup çekilecek bir yer aradım bulamadım. Nasıl açılması gerektiğini söylediğiniz için teşekkürler.
  • vallaha arka camlar da otomatik olsaydı iyi olurdu ama yapacak birşey yok,ben nasıl olsa her zman öndeyim arkada oturanlar düşünsün..
  • 2010 model punto evom bugun motor arıza lambası yaktı evo donuste lpg ile kullanıyorum multiair motor benim ufaklık yarın servis yolu gozuktu moralim bozuk bi sıkıntı var ama cozemedim yarın insallah halledilir
  • arkadaşlar merhaba,
    geçen haftadan bu yana ben de bir evo sahibiyim artık. aracım 1.3 multijet 75 hp, mylife, metalik granit gri. blue&me ve start-stop özellikkleri mevcut. tüm vergiler, işlemler vs. dahil metalik boya farkıyla 33.500 liraya maloldu. 1140 liraya da kasko yaptırdım allianz'dan.

    aracım henüz 80 km'de. :) aslında VW Polo 1.2 TDI düşünüyordum ama gerek istediğim renk 2011 modelini bulamamam, gerekse trendline modeliyle comfortline arasında uçurumlar olması nedeniyle başka araçlara bakmaya başladım ve Evo çok hoşuma gitti.

    şu an için yorumlarımı paylaşmak istedim;

    - öncelikle aracın hatları ve estetiği gayet güzel geliyor gözüme. granit gri çok yakışıyor bence. daha da önemlisi konsol ve iç dizayn muhteşem. kullanılan plastik ve ses sitemindeki parlak piyano dedikleri malzemeyle beraber çok şık duruyor. gösterge kısmı da zevkli tasarlanmış, tek derdim gösterge ve müzik sistemi renklerinin çok fazla kırmızı/turuncudan oluşması. WV veya Hyundai'ın kullandığı beyaz-mavi daha hoş duruyor sanırım.

    - ilk defa dizel kullandığımdan hala alışmaya çalışıyorum bazı küçük farklılıklara. mesela 1700 devirden önce motorun oldukça ölü olduğunu söylemeliyim. ama 2000-3000 devir aralığında son derece atik ve güçlü. motor sesi camlar açıkken kendini hissettirmesine rağmen cam kapandığı an kayboluyor ve bu da aracın ses yalıtımının yeterince iyi olduğunu gösteriyor. keza seyir halindeyken de yol sesinin geldiğini pek hatırlamıyorum. (lastikleri üretimden kalkan good-year'In bir modeli değil continental istedim bu arada.)

    - start&stop özelliğini hiç kapatma gereği duymadım, aksine çok hoşuma gitti. kullanımına alıştığınız anda vazgeçmeyeceğiniz bir yöntem bence, %15 oranında bir yakıt tasarrufundan bahsediliyor ki bu %10 olsa bile çok çok güzel.

    - blue&me'ye henüz ısınamadım. belki uzun yola çıktığımda daha aktif olarak kullanırım. şehir içinde 15-20 dakika telefonumdan uzak kalmak çok da sorun olmuyor henüz.

    - city direksiyonu hep duyuyor ve merak ediyordum. kanaatimce işe en çok yaradığı halde en az bahsedilen özelliklerinden biri bu. dar kapalı otoparklarda resmen hayat kurtarıyor. umarım herhangi bir sorun yaşamam.

    - yakıt tüketimi şu an 6.1 gösteriyor ama dediğim gibi araç henüz 80 km'de. uzun bir süre sonra dikkate almak daha mantıklı olur.

    şu an için aklıma gelen şeyler bunlar. iyi ki de evo almışım diyebiliyorum geçen bir haftada. inşallah hep böyle devam eder. hepinize iyi günler dilerim. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagrika -- 2 Ağustos 2011; 12:34:15 >




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.