Şimdi Ara

<<<....FIAT PUNTO EVO KULÜBÜ(39 üye)....>>> (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.271
Cevap
19
Favori
118.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre the king


    quote:

    Orijinalden alıntı: taka1122
    Merhaba

    Punto evo 1.3multijet dinamik + ak ile aranıza katılmış bulunmaktayım. Nasip olursa Salı günü teslim alacağım aracı. Sizlere sorum rodaj süresinde nelere dikkat etmeliyim acaba.

    Ben aldığımda yüksek devirllerde fazla tutmayın,bir de ani devir yükseltmeleri yapmamanızı tavsiye ediyoruz demislerdi. Sizde sadece bunlara dikkat ederseniz kafi olacaktır.


    Dikkat edicem teşekkürler
  • merhaba benim evo hakkımda en merak ettigim şeylerin basında diyelimki arabada 4 kişi varrr yuluşta sıkıntı oluyormu ?? yani zorlanıyormu motor ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emq53

    herkese merhaba, bende tüp benzin karışımı yapmaktan bıktım ve 10 yıllık emektarı vermek zor olsa da bugün teslim ettik ve 1.3 mutijet active aldık. Pazartesi günü nasipse teslim alacağız. Kullanıcı arkadaşlardan almak istediği tavsiyeler var.

    -Rodaj süresi acaba nedir?
    -Rodaj süresince dikkat etmem gereken hususlar nelerdir?
    -İlk defa dizel araç kullanacak biri olarak dikkat etmem gerekenler var mı? (forumu bu amaç için kurcaladım, ısıtmam ve kapatırken beklemem gerekiyormuş onları öğrendim. Bu araç için özel bilgiler varsa daha iyi olur)

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. Herkese keyifli sürüşler...



    gelişlen teknoloji ile birlikte hata oranları milimetrenin 100/1 biri kadar oluyor. Araçlarımız 1980 lerden kalma üretim teknolojileri ile üretilmiyor. silindir ile piston arasında ki mesafe bilgisayarda yapılan teknik hesaplamaların belkide 100 de 1'i kadar bir hata payı ile üretiliyor. o yüzden aman açılır mı yoksa sağır mı kalır telaşı yapmak çok doğru değil...

    lakin aracın motorunda çalışan parçaların bir birine tam uyum sağlaması ve motorun tam verimli çalışabilmesi için ilk 1000 km de biraz dikkatli sürmek gerekiyor...

    bu dönem içinde ani devirden, sert sürüş ve yüksek devir bandından kaçınmanız gerekiyor...ve aynı şekilde aracınızı tam tersi kullanmak yani çok düşük devirde kullanıp aracı silkelemek, devrini almadan vites yükseltmek de pek uygun bir sürüş tarzı değil...

    bu konu ile ilgili onlarca faydalı yazı var internet üzerinde. bu işten anlayan bir çok kişinin birleştiği ana konu motoru sakince devirlendirip uzun vites geçişleri yapmak...nedir bu; hafifce gaza basarak, ani yüklenme yapmadan !! dizel araçlar için mesala 3000 3250 devirde vites atmak...uzun yol yapmak motoru açmak için en ideal olanı... burada da dikat edilmesi gereken temel konu sürekli aynı devirde seyehat etmemek ara ara motoru devirlendirip gerekirse vites küçülterek motoru alıştırmaya çalışmak...

    küçükyalı birmot servisinde, servis görevlisi arkadaşlarında tavsiyeleri bu yönde idi.

    Dizel araç kullanımında en dikkat edilecek konu bence yakıt. kötü yakıt dizel motorlar için uzun vadede ciddi bir sorun oluşturuyor. eurodizel harici bir mazot asla kullanmayın. ayrıca güvendiğiniz ve bildiğiniz bir istasyondan yakıt alın. ben sürekli olarak bostancı total den alıyorum yakıtımı...çok memnunum.

    bir diğer konuda Carbon Clean. küçükyalı birmot bunu 20.000 km de bir yaptığını söledi. gittiğiniz servise bunu özellikle sorun.

    Turbo konusunu ise siz zaten araştırmışsınız. aracınızın motoru yüksek devirle çalışırken birden stop etmeyin. motor yağlamayı kestiği için turbonuz zarar görebilir. ve aynı şekilde özellikle kışın motorunuzu ısıtmadan yüksek devir yapmayın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shuffyonline

    cumartesi günü bayiiye gittim. çorlu / haliç oto. inanılmaz kalabalıktı. linea kampanyadan ötürü inanılmaz satıyor. yavuz bey ile görüştük. çok ilgilendi sağolsun

    5K DYNAMIC Start & Stop 1.3 MULTIJET 75HP Beyaz renk
    ek olarak;
    assist kit
    skydome
    ESP/MSR/ASR/HBA/HILLHOLDER

    38750 fiyat aldım. sizce nasıl?

    şayet plakayı istanbul değilde tekirdağ yaptırırsam trafik sigortasını hediye edebileceklerini söyledi. zaten şu anda kullandığım araçta 59 plaka. şayet punto evo yu 59 plaka olarak alırsam kasko ve trafik sigortasında 500 tl civarı bir kar edebileceğimi söyledi.

    tek sorun teslimat süresi. 2-3 ay arası diyor. çok uzun bir süre şahsen bu kadar süre arabasız kalamam diye düşünüyorum. şu anki aracımı sattığım arkadaşla görüşeceğim. en azından belli bir süre aracı birlikte kullanmayı teklif edeceğim :D



    37.750 TL ye aldım. biraz daha pazarlık yap bence.




  • Herkese selamlar,kazasız sürüşler.

    Evo konusunda sorular yöneltiyor arkadaşlar,özellikle de almayı düşünenler için bu yazacaklarım.
    Her markada sıkıntılar var müşteri memnuniyeti yönünden,ancak fiat hala müşterileri sıraya sokup 131 gibi araçları kalite kaygısı gözetmeden sattığı günlerde kalmış diye düşünüyorum.

    Yılbaşında multijet 1.3 active evo aldım.3 ay sonra manuel klimanın ısı ayar düğmesini yerde buldum.yerine de takılmıyordu.İzmirde Enrico Aliberti servise götürdüm.Garantiye girmiyor 400 tl ödeme yapacaksınız dediler.Aldığım gündenberi 1 veya 2 kez kullandığım bir parçanın bu kadar kolay arıza vermesi beni şaşırttı.
    Arabayı yıkamaya verdinizmi diye sordular evet yanıtı alınca araç yıkamacıları silerken yapmışlardır diye arızanın nedenini de çözüverdiler bir çırpıda.
    Plastik bir düğme için 400 TL fiyatı içime sindiremedim müşteri hizmetlerini aradım.Bir hafta düşünüp geri döndüler.Hiç bir şekilde yardımcı olamayacaklarını ve ücretini ödeyip değiştirtmem gerektiğini söylediler.Parçanın fiyatı 400 tl ise neden bu kadar kalıtesiz veya kalıtesiz bir malzemeye bu fiyat fazla değilmi soruma da yanıt alamadım tabiki.

    Şimdi dikkat,

    İzmir Birmot servise gittim birde orayı denemekte yarar gördüm.

    117 tl fiyat verdi Birmot (Müşteri hizmetleri fiyat konusunda niye uyarmadı beni) bu kadar fiyat farkı mı olur servisler arasında.Ödemeyi alacaklarını parça gelince haber vereceklerini söylediler ve ödeme yapıp parça değişim müracatını da aldım.

    20 gün geçti arayan olmadı bu kezde Birmot u ben aramaya başladım birkaç gün ve birkaç kez aramadan sonra parçayı sipariş etmeyi unuttuklarını söylediler.1 hafta sonra gelir dediler.

    Sonuç ne,

    Bir hafta da geçti ve Birmot Parasını aldığı parçayı hala temin edebilmiş değil.

    Bana sanırım tüketici mahkemesi yolları görünmeye başladı.

    Alacak olanlara son söz.

    Plastik adi parçalar,standart olmayan fiyatlar,ilgisiz müşteri hizmetleri ve servisler,basit bir parça temininde bile yaşanan zorluklar.
    arabayı satın aldıktan sonra sizi bekleyen bunlar.

    İnşallah sadece benim şanssızlığımdır.




  • Benide eklermisiniz.

    2011 (Evo)Beyaz Punto Evo 1.3 75hp Dynamic Skydome+popkit+güvenlikkit+Blue&Me TomTom
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasar33

    Benide eklermisiniz.

    2011 (Evo)Beyaz Punto Evo 1.3 75hp Dynamic Skydome+popkit+güvenlikkit+Blue&Me TomTom


    Hayırlı olsun, ben de sizin gibi benzinli Focus'a tercih etmiştim. İsabetli bir karar verdiğinize emin olabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasar33

    Benide eklermisiniz.

    2011 (Evo)Beyaz Punto Evo 1.3 75hp Dynamic Skydome+popkit+güvenlikkit+Blue&Me TomTom


    Hayırlı olsun,kazasiz belasiz inşallah...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre the king


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasar33

    Benide eklermisiniz.

    2011 (Evo)Beyaz Punto Evo 1.3 75hp Dynamic Skydome+popkit+güvenlikkit+Blue&Me TomTom


    Hayırlı olsun,kazasiz belasiz inşallah...

    Tesekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectpeople


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasar33

    Benide eklermisiniz.

    2011 (Evo)Beyaz Punto Evo 1.3 75hp Dynamic Skydome+popkit+güvenlikkit+Blue&Me TomTom


    Hayırlı olsun, ben de sizin gibi benzinli Focus'a tercih etmiştim. İsabetli bir karar verdiğinize emin olabilirsiniz.

    Alışma sürecindeyim insallah alışırım. 8 yıl focus kullandım. bakalım zaman neyi gösterecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferduh

    Herkese selamlar,kazasız sürüşler.

    Evo konusunda sorular yöneltiyor arkadaşlar,özellikle de almayı düşünenler için bu yazacaklarım.
    Her markada sıkıntılar var müşteri memnuniyeti yönünden,ancak fiat hala müşterileri sıraya sokup 131 gibi araçları kalite kaygısı gözetmeden sattığı günlerde kalmış diye düşünüyorum.

    Yılbaşında multijet 1.3 active evo aldım.3 ay sonra manuel klimanın ısı ayar düğmesini yerde buldum.yerine de takılmıyordu.İzmirde Enrico Aliberti servise götürdüm.Garantiye girmiyor 400 tl ödeme yapacaksınız dediler.Aldığım gündenberi 1 veya 2 kez kullandığım bir parçanın bu kadar kolay arıza vermesi beni şaşırttı.
    Arabayı yıkamaya verdinizmi diye sordular evet yanıtı alınca araç yıkamacıları silerken yapmışlardır diye arızanın nedenini de çözüverdiler bir çırpıda.
    Plastik bir düğme için 400 TL fiyatı içime sindiremedim müşteri hizmetlerini aradım.Bir hafta düşünüp geri döndüler.Hiç bir şekilde yardımcı olamayacaklarını ve ücretini ödeyip değiştirtmem gerektiğini söylediler.Parçanın fiyatı 400 tl ise neden bu kadar kalıtesiz veya kalıtesiz bir malzemeye bu fiyat fazla değilmi soruma da yanıt alamadım tabiki.

    Şimdi dikkat,

    İzmir Birmot servise gittim birde orayı denemekte yarar gördüm.

    117 tl fiyat verdi Birmot (Müşteri hizmetleri fiyat konusunda niye uyarmadı beni) bu kadar fiyat farkı mı olur servisler arasında.Ödemeyi alacaklarını parça gelince haber vereceklerini söylediler ve ödeme yapıp parça değişim müracatını da aldım.

    20 gün geçti arayan olmadı bu kezde Birmot u ben aramaya başladım birkaç gün ve birkaç kez aramadan sonra parçayı sipariş etmeyi unuttuklarını söylediler.1 hafta sonra gelir dediler.

    Sonuç ne,

    Bir hafta da geçti ve Birmot Parasını aldığı parçayı hala temin edebilmiş değil.

    Bana sanırım tüketici mahkemesi yolları görünmeye başladı.

    Alacak olanlara son söz.

    Plastik adi parçalar,standart olmayan fiyatlar,ilgisiz müşteri hizmetleri ve servisler,basit bir parça temininde bile yaşanan zorluklar.
    arabayı satın aldıktan sonra sizi bekleyen bunlar.

    İnşallah sadece benim şanssızlığımdır.

    Selamlar, öncelikle geçmiş olsun, birçok markada benzer sıkıntılar yaşanabiliyor ama insan tabiki kendi yaşadıklarını biliyor ve etrafına yansıtıyor. Ama ben de Fiat Müşteri Hizmetlerinden memnun değilim. Yağmur sonrası ve aracı yıkattıktan sonra bagaj kapağı içinde su birikmesi sıkıntısı var ve bu konuda yalnız olmadığımı biliyorum, Türkiye'de ve dünya çapındaki forumlarda bu tarz şikayetler var. Kendileriyle konuştum ama durumun bana "normal" olduğunu bildirdiler. Hangi mantıkla bagaj kapağının içine su girip orada birikip 3-5 defa kapağı kaldırınca suyun dışarı akması "normal" oluyor?

    Motor devirli kullanımda çok atak ama alt devirler başka muadil dizel motorlara göre cansız sayılabilir. Ben klimanın performansını da yeterli bulmadım. Ama bunlar çok kafa takılacak durumlar değil.

    Olumlu yönleriyse, 2011 Model dizel dynamic + A.K. aracımı 30.400 TL'na aldım ve takasta da aracımı değerinden değerlendirdim. Konfor ve donanım olarak araç sınıf üzeri bir araç. Ayrıca dış görünümü de çok sportif.

    bunlar da benim gözlemlerim...




  • çok teşekkür ederim katkılarınızdan dolayı. tam zamanında yardım ettiniz aracı bugün teslim alabildim :)))
  • Aklıma gelmişken sormak istedim. Bagaj kapısının açılma sistemi alırken hiç aklıma gelmemişti ve lakin korktuğum başıma geldi. Active modellerde sanırım bagaj dışardan açılmıyor. Bagaj kilidini dynamic modellerdeki şekliyle aracıma yaptırabilir miyim? Teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lionissimo


    quote:

    Orijinalden alıntı: ferduh

    Herkese selamlar,kazasız sürüşler.

    Evo konusunda sorular yöneltiyor arkadaşlar,özellikle de almayı düşünenler için bu yazacaklarım.
    Her markada sıkıntılar var müşteri memnuniyeti yönünden,ancak fiat hala müşterileri sıraya sokup 131 gibi araçları kalite kaygısı gözetmeden sattığı günlerde kalmış diye düşünüyorum.

    Yılbaşında multijet 1.3 active evo aldım.3 ay sonra manuel klimanın ısı ayar düğmesini yerde buldum.yerine de takılmıyordu.İzmirde Enrico Aliberti servise götürdüm.Garantiye girmiyor 400 tl ödeme yapacaksınız dediler.Aldığım gündenberi 1 veya 2 kez kullandığım bir parçanın bu kadar kolay arıza vermesi beni şaşırttı.
    Arabayı yıkamaya verdinizmi diye sordular evet yanıtı alınca araç yıkamacıları silerken yapmışlardır diye arızanın nedenini de çözüverdiler bir çırpıda.
    Plastik bir düğme için 400 TL fiyatı içime sindiremedim müşteri hizmetlerini aradım.Bir hafta düşünüp geri döndüler.Hiç bir şekilde yardımcı olamayacaklarını ve ücretini ödeyip değiştirtmem gerektiğini söylediler.Parçanın fiyatı 400 tl ise neden bu kadar kalıtesiz veya kalıtesiz bir malzemeye bu fiyat fazla değilmi soruma da yanıt alamadım tabiki.

    Şimdi dikkat,

    İzmir Birmot servise gittim birde orayı denemekte yarar gördüm.

    117 tl fiyat verdi Birmot (Müşteri hizmetleri fiyat konusunda niye uyarmadı beni) bu kadar fiyat farkı mı olur servisler arasında.Ödemeyi alacaklarını parça gelince haber vereceklerini söylediler ve ödeme yapıp parça değişim müracatını da aldım.

    20 gün geçti arayan olmadı bu kezde Birmot u ben aramaya başladım birkaç gün ve birkaç kez aramadan sonra parçayı sipariş etmeyi unuttuklarını söylediler.1 hafta sonra gelir dediler.

    Sonuç ne,

    Bir hafta da geçti ve Birmot Parasını aldığı parçayı hala temin edebilmiş değil.

    Bana sanırım tüketici mahkemesi yolları görünmeye başladı.

    Alacak olanlara son söz.

    Plastik adi parçalar,standart olmayan fiyatlar,ilgisiz müşteri hizmetleri ve servisler,basit bir parça temininde bile yaşanan zorluklar.
    arabayı satın aldıktan sonra sizi bekleyen bunlar.

    İnşallah sadece benim şanssızlığımdır.

    Selamlar, öncelikle geçmiş olsun, birçok markada benzer sıkıntılar yaşanabiliyor ama insan tabiki kendi yaşadıklarını biliyor ve etrafına yansıtıyor. Ama ben de Fiat Müşteri Hizmetlerinden memnun değilim. Yağmur sonrası ve aracı yıkattıktan sonra bagaj kapağı içinde su birikmesi sıkıntısı var ve bu konuda yalnız olmadığımı biliyorum, Türkiye'de ve dünya çapındaki forumlarda bu tarz şikayetler var. Kendileriyle konuştum ama durumun bana "normal" olduğunu bildirdiler. Hangi mantıkla bagaj kapağının içine su girip orada birikip 3-5 defa kapağı kaldırınca suyun dışarı akması "normal" oluyor?

    Motor devirli kullanımda çok atak ama alt devirler başka muadil dizel motorlara göre cansız sayılabilir. Ben klimanın performansını da yeterli bulmadım. Ama bunlar çok kafa takılacak durumlar değil.

    Olumlu yönleriyse, 2011 Model dizel dynamic + A.K. aracımı 30.400 TL'na aldım ve takasta da aracımı değerinden değerlendirdim. Konfor ve donanım olarak araç sınıf üzeri bir araç. Ayrıca dış görünümü de çok sportif.

    bunlar da benim gözlemlerim...



    Tamamen aynı fikirdeyim sizinle.Diğer markalarda da aynı şeyler yaşanabiliyor malesef.Tüketici bilincinin gelişmesiyle ilgili firmaların davranışı.
    Şirket e ait olan kullandığım Ford Fiesta 2010 aracımda da geri vites geçişlerinde sıyırma yapıyor 2 yıldır düzeltemediler arıza olarak kabul etmiyorlar geri vites dişlisi konik dişli olduğu için yapar diyorlar yani araç tasarımdan sorunlu Buna karşılık da en çok satan ve tutulan modellerden biri.Türk olarak kabulleniyoruz.Fiesta avrupada alman üretimi Türkiyede ispanya üretimi olarak satılıyor.
    Bu arada Birmot dün için kesin arayacağını söylemişti.Arayan olmadı tabiki.




  • Öncelikle araçlarını yeni alan kullanıcılara hayırlı olsun dileyip, araçlarını kazasız günlerde kullanmalarını temenni ediyorum.

    Yeni olmasına rağmen, Punto Evo ların 2011 modellerinin 2.el olarak satıldıklarını gözlemliyorum. birkaç tane olsa yine "neyse" diyeceğim ama daha fazla satmaya çalışanlar olduğunu görüyorum.

    Kullanıcılardan veya bilgisi olanlardan ricam; Göründüğü gibi bir araç değil midir? Punto Evo, Grande punto lardaki kronik arızalar bunda da devam etmekte midir? yoksa sadece dizel motordan kaynaklanan düşük performans mı etki ediyor. Zayıf not vermeye?


    2011 Model benzinli araçların satılmasına bir mantık etkeninde karşılık birşey yazılır ama popüler bir araç, yakıtta cimri otomobil (punto evo dizel) neden zararına satılır..?
  • Punto Evo 1.3 multijet Dynamic + Cam tavan vs anahtar teslim fiyatı tam olarak nedir ?
  • PUNTO EVO
    5K ACTIVE 1.3 MULTIJET 75 HP 33,895
    5K ACTIVE Start & Stop 1.4 FIRE 77 HP 29,673
    5K ACTIVE Start & Stop 1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC 31,897
    5K ACTIVE Start & Stop 1.3 MULTIJET 75 HP 34,651
    5K MY LIFE Start & Stop 1.4 FIRE 77 HP 29,594
    5K MY LIFE Start & Stop 1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC 31,752
    5K MY LIFE Start & Stop 1.3 MULTIJET 75 HP 34,414
    5K DYNAMIC 1.3 MULTIJET 75 HP 36,262
    5K DYNAMIC Start & Stop 1.4 FIRE 77 HP 31,978
    5K DYNAMIC Start & Stop 1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC 34,230
    5K DYNAMIC Start & Stop 1.4 MULTIAIR 105 HP 33,660
    5K DYNAMIC Start & Stop 1.3 MULTIJET 75 HP 37,018
    5K DYNAMIC Start & Stop 1.3 MULTIJET 95HP DUALOGIC 40,525


    Opsiyon Fiyatları

    METALİK BOYA 250
    ESP/MSR/ASR/HBA/HILLHOLDER 600
    SKYDOME 2.000
    ASSIST KIT (YAĞMUR SENSÖRÜ, CRUISE CONTROL, IŞIĞA DUYARLI OTOMATİK KARARAN İÇ DİKİZ AYNASI) 400
    EVO KIT (YAĞMUR SENSÖRÜ, PERDE HAVA YASTIKLARI, CRUISE CONTROL, IŞIĞA DUYARLI OTOMATİK KARARAN İÇİ DİKİZ AYNASI,BLUE&ME, HI-FI SES SİSTEMİ*, BLUE&ME TOMTOM NAVİGASYON ÖN HAZIRLIK, GÖVDE RENGİ YAN ÇITALAR, TAMPONLAR ÜZERİNDE KARBON GÖRÜNÜMLÜ KORUMA BANDI) 2.100

    http://www.fiat.com.tr/pages/tr/otomobiller/puntoevo_fiyat.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi connectpeople -- 7 Temmuz 2011; 23:27:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectpeople

    PUNTO EVO
    5K ACTIVE 1.3 MULTIJET 75 HP 33,895
    5K ACTIVE Start & Stop 1.4 FIRE 77 HP 29,673
    5K ACTIVE Start & Stop 1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC 31,897
    5K ACTIVE Start & Stop 1.3 MULTIJET 75 HP 34,651
    5K MY LIFE Start & Stop 1.4 FIRE 77 HP 29,594
    5K MY LIFE Start & Stop 1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC 31,752
    5K MY LIFE Start & Stop 1.3 MULTIJET 75 HP 34,414
    5K DYNAMIC 1.3 MULTIJET 75 HP 36,262
    5K DYNAMIC Start & Stop 1.4 FIRE 77 HP 31,978
    5K DYNAMIC Start & Stop 1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC 34,230
    5K DYNAMIC Start & Stop 1.4 MULTIAIR 105 HP 33,660
    5K DYNAMIC Start & Stop 1.3 MULTIJET 75 HP 37,018
    5K DYNAMIC Start & Stop 1.3 MULTIJET 95HP DUALOGIC 40,525


    Opsiyon Fiyatları

    METALİK BOYA 250
    ESP/MSR/ASR/HBA/HILLHOLDER 600
    SKYDOME 2.000
    ASSIST KIT (YAĞMUR SENSÖRÜ, CRUISE CONTROL, IŞIĞA DUYARLI OTOMATİK KARARAN İÇ DİKİZ AYNASI) 400
    EVO KIT (YAĞMUR SENSÖRÜ, PERDE HAVA YASTIKLARI, CRUISE CONTROL, IŞIĞA DUYARLI OTOMATİK KARARAN İÇİ DİKİZ AYNASI,BLUE&ME, HI-FI SES SİSTEMİ*, BLUE&ME TOMTOM NAVİGASYON ÖN HAZIRLIK, GÖVDE RENGİ YAN ÇITALAR, TAMPONLAR ÜZERİNDE KARBON GÖRÜNÜMLÜ KORUMA BANDI) 2.100

    http://www.fiat.com.tr/pages/tr/otomobiller/puntoevo_fiyat.aspx


    İyice abardı fiyatlar. bu sezon araba almak pek mantıklı değil bence...sezon sonu kampanyalarını beklemek lazım...




  • herkes msezon sonunu bekliyo bu seferde sezon sonu talep çok diye fiyatlar inmeyecek :D

    bu arada arkadaşlar sizce

    2011 honda jazz 1.4 vtec Fun (panoromik cam soğutmalı torpido otomatik klima abs esp 8 hav. yast. c.control usb led stop benzinli 100km uuzn yol 5lt ş.içi 6,5lt yakıyor)
    38000 tl
    yoksa

    punto dizel full olan DYNAMIC mi? (düz vites full dizel evo kit skydome esp asist kit vs vs en full şekilde beyaz renk almak istersek ne kadar oluyor onu anlamadım tablodakileri ekstra para ödeyerek mi alabiliyoruz dynamic versiyonda?)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan_wrc -- 8 Temmuz 2011; 16:06:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    herkes msezon sonunu bekliyo bu seferde sezon sonu talep çok diye fiyatlar inmeyecek :D

    bu arada arkadaşlar sizce

    2011 honda jazz 1.4 vtec Fun (panoromik cam soğutmalı torpido otomatik klima abs esp 8 hav. yast. c.control usb led stop benzinli 100km uuzn yol 5lt ş.içi 6,5lt yakıyor)
    38000 tl
    yoksa

    punto dizel full olan DYNAMIC mi? (düz vites full dizel evo kit skydome esp asist kit vs vs en full şekilde beyaz renk almak istersek ne kadar oluyor onu anlamadım tablodakileri ekstra para ödeyerek mi alabiliyoruz dynamic versiyonda?)



    2. el değerlerini göz önüne alırsak jazz derim. Ama punto evo da çok ciddi bir seçenek. Kişisel terchler kapsamında değerlendirilmeli.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.