Şimdi Ara

<<<....FIAT PUNTO EVO KULÜBÜ(39 üye)....>>> (41. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.271
Cevap
19
Favori
118.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: lektonstar

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanak

    2011-2012 model grande punto evo otomatik dizel 2.ellere bakıyorum. Otomatik şanzıman performansı nasıl? 2013 modelde kaldırmaları ( dizelde) insanı düşündürüyor açıkçası.. Bir arkadaşım vites geçişleri iyi değil yığılma yapıyor dedi hakikaten öylemidir kullananlara soruyorum?

    Otomatik pek tavsiye etmem, pişman olabilirsin.Kullananlar pek memnun değil.O modellerin tek avantajı 95 lik oluşu. Sen gene de araştır istersen.

    öyle bir memnuniyetsizlik yok.bende 2,5 yıldır 77 hp lik dualogic var.kullanlarda genelde memnun.neticede kul yapısı ve otamatikleştirilmiş düz şanzuman fakat bir easytronic veya mmt kadar sorunlu değil.bir kullanım karakteri var alıştığınızda çok zevklidir.ayrıca dualogicin kalkması sorundan değil devrini tamamladığındandır.Uzun zamandır alfada tct şanzıman satılıyordu.sanırım fiatda çift kavramlı tct ye geçecek.

    "bir kullanım karakteri var"ı açar mısınız acaba?




  • Güncel...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanak

    quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: lektonstar

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanak

    2011-2012 model grande punto evo otomatik dizel 2.ellere bakıyorum. Otomatik şanzıman performansı nasıl? 2013 modelde kaldırmaları ( dizelde) insanı düşündürüyor açıkçası.. Bir arkadaşım vites geçişleri iyi değil yığılma yapıyor dedi hakikaten öylemidir kullananlara soruyorum?

    Otomatik pek tavsiye etmem, pişman olabilirsin.Kullananlar pek memnun değil.O modellerin tek avantajı 95 lik oluşu. Sen gene de araştır istersen.

    öyle bir memnuniyetsizlik yok.bende 2,5 yıldır 77 hp lik dualogic var.kullanlarda genelde memnun.neticede kul yapısı ve otamatikleştirilmiş düz şanzuman fakat bir easytronic veya mmt kadar sorunlu değil.bir kullanım karakteri var alıştığınızda çok zevklidir.ayrıca dualogicin kalkması sorundan değil devrini tamamladığındandır.Uzun zamandır alfada tct şanzıman satılıyordu.sanırım fiatda çift kavramlı tct ye geçecek.

    "bir kullanım karakteri var"ı açar mısınız acaba?

    bende 1,4 77hp lik 2011 model punto evo var dualogic.üstad rampa çıkarken vitesi manuele alacaksınız yoksa araç gereksiz vites büyütüyor.Aşırı dur kalklı trafikde baskı balara ısınması olabiliyor.Benim başıma çok nadir geldi.Beklemelerde vitesi boşa alarak bu durumu bertaraf edebilirsiniz.Bu konu içerisinde geriye dönük okursanız nickim altında yorumlarım var onlara bakıp daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.




  • *** Benzinin litre fiyatına bu gece saat 24'ten geçerli olacak şekilde 10 kuruşluk indirim yapıldı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanak

    quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: lektonstar

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanak

    2011-2012 model grande punto evo otomatik dizel 2.ellere bakıyorum. Otomatik şanzıman performansı nasıl? 2013 modelde kaldırmaları ( dizelde) insanı düşündürüyor açıkçası.. Bir arkadaşım vites geçişleri iyi değil yığılma yapıyor dedi hakikaten öylemidir kullananlara soruyorum?

    Otomatik pek tavsiye etmem, pişman olabilirsin.Kullananlar pek memnun değil.O modellerin tek avantajı 95 lik oluşu. Sen gene de araştır istersen.

    öyle bir memnuniyetsizlik yok.bende 2,5 yıldır 77 hp lik dualogic var.kullanlarda genelde memnun.neticede kul yapısı ve otamatikleştirilmiş düz şanzuman fakat bir easytronic veya mmt kadar sorunlu değil.bir kullanım karakteri var alıştığınızda çok zevklidir.ayrıca dualogicin kalkması sorundan değil devrini tamamladığındandır.Uzun zamandır alfada tct şanzıman satılıyordu.sanırım fiatda çift kavramlı tct ye geçecek.

    "bir kullanım karakteri var"ı açar mısınız acaba?

    bende 1,4 77hp lik 2011 model punto evo var dualogic.üstad rampa çıkarken vitesi manuele alacaksınız yoksa araç gereksiz vites büyütüyor.Aşırı dur kalklı trafikde baskı balara ısınması olabiliyor.Benim başıma çok nadir geldi.Beklemelerde vitesi boşa alarak bu durumu bertaraf edebilirsiniz.Bu konu içerisinde geriye dönük okursanız nickim altında yorumlarım var onlara bakıp daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.

    yokuş kalkış desteği varsa da bu durum geçerli mi? diğer vites geçişlerinde durum nasıldır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanak

    yokuş kalkış desteği araç rampada durduğunda aracın geri kaçmadan kalkmasını sağlar.Fiat dulogic araçlarda esp,asr ve hillholderi standart olarak sunuyor.Neticede dualogic vites belirli parameterelere göre yazılmış yazılıma sahip bir kontrol ünitesi ile ecuden aldığı bilgilere göre çalışıyor.siz rampada gaza basıp devir arttırınca kontrol üniteside vites büyütüyor bu durumda aracın bayılmasına sebep oluyor.
  • Güncel...
  • Aracı eşime almama rağmen, ben daha fazla kullanıyorum. Araçtan çok ama çok memnun kaldım, servis en az sorun çıkaran modellerden biri olduğunu söylüyor (ilerleyen zaman içinde göreceğiz).

    Aracı eco modunda kullanıyorum, sakın bir şehir içi sürüş sağlıyor, düşük devirlerde vites atıyor. Aracın yığıldığı yorumuna katılmıyorum, araç yokuş yukarı çıkarken dahi vites büyütebiliyor, bu durumda doğal olarak güçsüz kalıyor, tek yapmanız gereken gazı kökleyip ayanızı çekmek, bu durumda vites düşürüyor yada kendiniz bir düşük vitese atıp biraz daha gaz vermek. Manuel arabada gaza az basıp, vites büyütürsen olan şeyin aynısı, bu durumda ne yapıyoruz gaza daha fazla basıyor yada vites küçültüyoruz. Ortalama trafikte, uzun süre kullanım sonucum, 7.2 litre / 100km oldu, beklemediğim kadar iyi bir sonuç, aracı eko modda kullandım fakat, gerektiğinde gaza bastım.

    Start/stop olayı alışana kadar garip gelebilir, fakat alışınca kullanımı hoş. Sorun bu tarz arabaların İstanbul trafiğinde kullanılması, trafik çılgın, hızlı ve önündekinin adeta arka tamponundan ayrılmıyorsun, yeşil ışık yandığı anda roketlemen gerekiyor, aksi taktirde arkandaki delirebiliyor . Bu şartlar altında yapılması gereken ya start stop u kapatacaksın yada ona göre davranacaksın. Yani ışık yanmadan kısa süre önce vitese dokunup, motoru çalıştıracaksın, adım adım ilerleyen trafikte, ya iptal edeceksin yada kısa mesafeleri 10km/saat hızın altında gideceksin, bu durumda start stop motoru durdurmuyor, ama 10km hızın üstüne çıkar ve durursan devreye giriyor.

    Araba 90 km/saat üzerine çıkınca motor gürültüsünü içeri alıyor, fakat bu araba şehir içi kullanımda kendini gösteriyor, 30-90 km süratler arası kullanımı çok zevkli ve sessiz. 1.4 77 beygir otomatik olan bu arabanın motor performansından ben oldukça memnun kaldım, gazı kökleyince, gayet güzel gidiyor.

    Sahip olduğu bir çok üstün özellik (buz çözücü, kararan dikiz aynası, start-stop, city direksiyon, kullanımı zevkli bir otomatik vites, sınıfına göre üstün iç hacim, göze hoş gelen iç dizayn (bordo versiyon), şehir içi iyi yakıt tüketimi, .... bu aracı kullanması oldukça zevkli bir şehir arabası yapıyor. Öyle ki araç benim daha üst segment arabalarda ki beklentimi yükseltti. Araba beğenmekte zorlanıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aerospace

    Aracı eşime almama rağmen, ben daha fazla kullanıyorum. Araçtan çok ama çok memnun kaldım, servis en az sorun çıkaran modellerden biri olduğunu söylüyor (ilerleyen zaman içinde göreceğiz).

    Aracı eco modunda kullanıyorum, sakın bir şehir içi sürüş sağlıyor, düşük devirlerde vites atıyor. Aracın yığıldığı yorumuna katılmıyorum, araç yokuş yukarı çıkarken dahi vites büyütebiliyor, bu durumda doğal olarak güçsüz kalıyor, tek yapmanız gereken gazı kökleyip ayanızı çekmek, bu durumda vites düşürüyor yada kendiniz bir düşük vitese atıp biraz daha gaz vermek. Manuel arabada gaza az basıp, vites büyütürsen olan şeyin aynısı, bu durumda ne yapıyoruz gaza daha fazla basıyor yada vites küçültüyoruz. Ortalama trafikte, uzun süre kullanım sonucum, 7.2 litre / 100km oldu, beklemediğim kadar iyi bir sonuç, aracı eko modda kullandım fakat, gerektiğinde gaza bastım.

    Start/stop olayı alışana kadar garip gelebilir, fakat alışınca kullanımı hoş. Sorun bu tarz arabaların İstanbul trafiğinde kullanılması, trafik çılgın, hızlı ve önündekinin adeta arka tamponundan ayrılmıyorsun, yeşil ışık yandığı anda roketlemen gerekiyor, aksi taktirde arkandaki delirebiliyor . Bu şartlar altında yapılması gereken ya start stop u kapatacaksın yada ona göre davranacaksın. Yani ışık yanmadan kısa süre önce vitese dokunup, motoru çalıştıracaksın, adım adım ilerleyen trafikte, ya iptal edeceksin yada kısa mesafeleri 10km/saat hızın altında gideceksin, bu durumda start stop motoru durdurmuyor, ama 10km hızın üstüne çıkar ve durursan devreye giriyor.

    Araba 90 km/saat üzerine çıkınca motor gürültüsünü içeri alıyor, fakat bu araba şehir içi kullanımda kendini gösteriyor, 30-90 km süratler arası kullanımı çok zevkli ve sessiz. 1.4 77 beygir otomatik olan bu arabanın motor performansından ben oldukça memnun kaldım, gazı kökleyince, gayet güzel gidiyor.

    Sahip olduğu bir çok üstün özellik (buz çözücü, kararan dikiz aynası, start-stop, city direksiyon, kullanımı zevkli bir otomatik vites, sınıfına göre üstün iç hacim, göze hoş gelen iç dizayn (bordo versiyon), şehir içi iyi yakıt tüketimi, .... bu aracı kullanması oldukça zevkli bir şehir arabası yapıyor. Öyle ki araç benim daha üst segment arabalarda ki beklentimi yükseltti. Araba beğenmekte zorlanıyorum

    budur




  • Katılıyorum. Kesinlikle sınıfının üzerinde ve üst sınıftan beklentilerinizi arttıracak bir araba. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar

    Punto Evo 1.3 multijet Dynamic almak üzereyim

    2011

    35.000 km

    Hız sabitleyici-start&stop.opsiyoneller yok

    içi kırmızı kaplamalı

    Kaza boya yok

    30.000 tl fiyat olarak iyi midir?

    performansı şehir içi yakışı konforu hakkında paylaşımlarınızı rica ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b@un

    Arkadaşlar

    Punto Evo 1.3 multijet Dynamic almak üzereyim

    2011

    35.000 km

    Hız sabitleyici-start&stop.opsiyoneller yok

    içi kırmızı kaplamalı

    Kaza boya yok

    30.000 tl fiyat olarak iyi midir?

    performansı şehir içi yakışı konforu hakkında paylaşımlarınızı rica ederim

    Şehir içi 7 lt yaktırdığım da oluyor 5 lt altını gördüğüm de. Trafik durumu, mesafe, hava şartları, kullanım şekline göre değişir.
    Şehir dışı 3,8 lt/100km ortalama ile bitirdigim de oldu 300 km mesafeyi, dönüşü 5,7 lt ortalama ile yaptım örnek olarak. . Yakıt konusunda çok memnunum.
    Performans olarak yeterli gelecektir. Bu sınıfta bence fiyatını fazlasıyla hakeden bir araba.
    İçi bordo olması bir artı, güzel görünüyor.
    30.000 tl bence bu km de ve sorunsuz bir araç için uygun ama 2-3 bin fazlasını verebilirseniz skydome ve diğer opsiyonların bazıları dahil olanını da bulabilirsiniz. g r a n d e p u n t o t r adresine bir göz atın derim. .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi connectpeople -- 15 Mart 2013; 18:15:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: b@un

    Arkadaşlar

    Punto Evo 1.3 multijet Dynamic almak üzereyim

    2011

    35.000 km

    Hız sabitleyici-start&stop.opsiyoneller yok

    içi kırmızı kaplamalı

    Kaza boya yok

    30.000 tl fiyat olarak iyi midir?

    performansı şehir içi yakışı konforu hakkında paylaşımlarınızı rica ederim

    ben aynı sekilde bir araç alma arefesindeyim yalnız arkadaşn dediği gibi hız sabitleyici vs ozelliklerinde olmasını istiyorum o fiyata ya da biraz üzerine.. polodan vazgeçmek zorunda kladım bari evonun en iyisi olsun diyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: merkep

    quote:

    Orijinalden alıntı: b@un

    Arkadaşlar

    Punto Evo 1.3 multijet Dynamic almak üzereyim

    2011

    35.000 km

    Hız sabitleyici-start&stop.opsiyoneller yok

    içi kırmızı kaplamalı

    Kaza boya yok

    30.000 tl fiyat olarak iyi midir?

    performansı şehir içi yakışı konforu hakkında paylaşımlarınızı rica ederim

    ben aynı sekilde bir araç alma arefesindeyim yalnız arkadaşn dediği gibi hız sabitleyici vs ozelliklerinde olmasını istiyorum o fiyata ya da biraz üzerine.. polodan vazgeçmek zorunda kladım bari evonun en iyisi olsun diyorum..

    Hayırlı olsun sizin de şimdi den




  • quote:

    Orijinalden alıntı: b@un

    quote:

    Orijinalden alıntı: merkep

    quote:

    Orijinalden alıntı: b@un

    Arkadaşlar

    Punto Evo 1.3 multijet Dynamic almak üzereyim

    2011

    35.000 km

    Hız sabitleyici-start&stop.opsiyoneller yok

    içi kırmızı kaplamalı

    Kaza boya yok

    30.000 tl fiyat olarak iyi midir?

    performansı şehir içi yakışı konforu hakkında paylaşımlarınızı rica ederim

    ben aynı sekilde bir araç alma arefesindeyim yalnız arkadaşn dediği gibi hız sabitleyici vs ozelliklerinde olmasını istiyorum o fiyata ya da biraz üzerine.. polodan vazgeçmek zorunda kladım bari evonun en iyisi olsun diyorum..

    Hayırlı olsun sizin de şimdi den

    Güle güle kullanın....




  • Arkadaşlar merhaba,

    Bende punto evo 1.3 multijet dynamic model almak istiyorum. Forumu baştan sona okudum. Anladığım kadarıyla araçtan memnun olmayan yok gibi görünüyor. :)

    Ancak bütçeme uygun henüz ikinci elini bulamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maxcrow

    Arkadaşlar merhaba,

    Bende punto evo 1.3 multijet dynamic model almak istiyorum. Forumu baştan sona okudum. Anladığım kadarıyla araçtan memnun olmayan yok gibi görünüyor. :)

    Ancak bütçeme uygun henüz ikinci elini bulamadım.

    ben buldum :)

    darısı size
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maxcrow

    Arkadaşlar merhaba,

    Bende punto evo 1.3 multijet dynamic model almak istiyorum. Forumu baştan sona okudum. Anladığım kadarıyla araçtan memnun olmayan yok gibi görünüyor. :)

    Ancak bütçeme uygun henüz ikinci elini bulamadım.

    Bütçeniz ne kadar bilmiyorum ama linkte forumdan bir arkadaşımızın aracı satılık.. Temiz ve dolu bir araç.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-memur-dan-2010-model-1.3-multijet-dizel-punto-evo-dinamik-119645733/detay/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi connectpeople -- 28 Mart 2013; 10:19:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectpeople

    quote:

    Orijinalden alıntı: Maxcrow

    Arkadaşlar merhaba,

    Bende punto evo 1.3 multijet dynamic model almak istiyorum. Forumu baştan sona okudum. Anladığım kadarıyla araçtan memnun olmayan yok gibi görünüyor. :)

    Ancak bütçeme uygun henüz ikinci elini bulamadım.

    Bütçeniz ne kadar bilmiyorum ama linkte forumdan bir arkadaşımızın aracı satılık.. Temiz ve dolu bir araç.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-memur-dan-2010-model-1.3-multijet-dizel-punto-evo-dinamik-119645733/detay/

    Hocam ilgin için teşekkür ederim. Bütçemi aşıyor doğrusu. 30-31 arası benim bütçem. Birde bu aracın kmsi yüksek. 25.000 km olan araçlar sahibinden'de 31.500 TL'ye satılıyor. Bence fiyatı revize etmeli bu fiyatlara zor satılır bence. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maxcrow

    quote:

    Orijinalden alıntı: connectpeople

    quote:

    Orijinalden alıntı: Maxcrow

    Arkadaşlar merhaba,

    Bende punto evo 1.3 multijet dynamic model almak istiyorum. Forumu baştan sona okudum. Anladığım kadarıyla araçtan memnun olmayan yok gibi görünüyor. :)

    Ancak bütçeme uygun henüz ikinci elini bulamadım.

    Bütçeniz ne kadar bilmiyorum ama linkte forumdan bir arkadaşımızın aracı satılık.. Temiz ve dolu bir araç.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-memur-dan-2010-model-1.3-multijet-dizel-punto-evo-dinamik-119645733/detay/

    Hocam ilgin için teşekkür ederim. Bütçemi aşıyor doğrusu. 30-31 arası benim bütçem. Birde bu aracın kmsi yüksek. 25.000 km olan araçlar sahibinden'de 31.500 TL'ye satılıyor. Bence fiyatı revize etmeli bu fiyatlara zor satılır bence. :)

    Rica ederim, sadece denk geldiği için ve donanım olarak oldukça iyi olduğu için(pop kit,assist kit ve skydome) örnek olarak verdim linki. Bir çok özellik opsiyon olarak alındığından donanım seçeneklerini araştırın karşılaştırma yaparken. Aynı Dynamic donanımlar arasında bile çok fark var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi connectpeople -- 29 Mart 2013; 15:37:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.