Şimdi Ara

Fiat tipo alınır mı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
1
Favori
49.119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben aldım 4 ay kullandım.sattım.illallah etmiştim. 99 1.4 enjeksiyonlu

    motorun her yerınden yağ atar.bu bütün tipolarda 10-40 yağda standarttır.

    kışın soguktan kapısı açılmaz.ki toplu temiz bir araçtı.

    gösterge sapıtır.devir rolantide 4 bin devire fırlar kendi kendine dalganır.

    hararet göstergesi 130 a gelir motor fan açmaz.kontagı açar kaparsın 80 e düşer.

    50 tl lık parçası sanayide 150 liraya degişir.

    tüpcüye götürürsün gaz ayarı yapmaz bunlar italyan motor patlıyor der.

    hava filtresi kapagı kendi kendine açılır rolantide stop eder.

    silecekler yol ortasında birbirıyle çarpışır.kırılır.yolda kalırsın.

    araca gaz verince gece farlar canlanır rolantide sönükleşir.

    aküsü biter kapısı açılmaz.

    motor arıza lambası kafasına göre kafasına göre söner

    el freni lambası otobanda kendi kendine yanar.noluyoruz dersin.

    90 dan sonra inanılmaz motor sesi alır.6.vitesi aradıgım başka bir araç yok.

    TAM BİR DERT MAKİNESİ.


    11 e aldım 11 700 e sattım.alana hayırlı olsun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atrix1212 -- 13 Mart 2015; 17:22:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serseri121

    Arkadaşlar merhaba,

    Babama araba almaya karar verdik, maximum 10 12 bin TL araçlara bakıyoruz.

    Fiat tipoya bakmaya başladık bu araçlar hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ? Araba alındıktan sonra mecbur kalmadıktan sonra satmayı düşünmüyoruz yani uzun süre binilebilecek bir araba mıdır ?

    SLX modellere bakıyoruz genelde donanım olarak daha iyi olduğu için ama bu araba hakkında pek bir bilgimiz yok sadece tipi hoşumuza gidiyor. Bu araç alınır mı tercih eder misiniz ?

    İstanbulda şehir içinde kullanılacak ve kesinlikle 1.6 olmasını istiyoruz. Bu aracın artıları ve eksilerini söyleyebilir misiniz ?

    Parçaları pahalı mıdır ? 2. eli nasıldır, satmak istesek aylarca beklemek zorunda kalır mıyız ? yedek parça sıkıntısı var mıdır ? S,SX,SLX modellerinden hangisine bakmalıyız ve neden ? Performans açısından nasıldır ? Yakıt durumu nasıldır ? vb.


    Çok soru sordum ama tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.

    1.4 sx ie modelini 3 senedir kullanıyorum. Sakin kullanımda 1.4 motorun bir sıkıntısını görmedim. 3 senedir rutin bakımlar dışında çok fazla masrafım olmadı ancak benzin şamadırasının kutusu sıkıntılıydı bende yaptırana kadar baya bir uğraştım. Kesinlikle benzinde ve gazda çalıştığına emin ol derim ve iyi bir motoruna baktır. Ben memnunum. Tavsiye ederim. Eğer aile ile kulllanacaksan lpg tüpü ile bagaj baya bir ufalıyor. Diğer yönlerini arkadşlar söylemiş zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    ben aldım 4 ay kullandım.sattım.illallah etmiştim. 99 1.4 enjeksiyonlu

    motorun her yerınden yağ atar.bu bütün tipolarda 10-40 yağda standarttır.

    kışın soguktan kapısı açılmaz.ki toplu temiz bir araçtı.

    gösterge sapıtır.devir rolantide 4 bin devire fırlar kendi kendine dalganır.

    hararet göstergesi 130 a gelir motor fan açmaz.kontagı açar kaparsın 80 e düşer.

    50 tl lık parçası sanayide 150 liraya degişir.

    tüpcüye götürürsün gaz ayarı yapmaz bunlar italyan motor patlıyor der.

    hava filtresi kapagı kendi kendine açılır rolantide stop eder.

    silecekler yol ortasında birbirıyle çarpışır.kırılır.yolda kalırsın.

    araca gaz verince gece farlar canlanır rolantide sönükleşir.

    11 e aldım 11 700 e sattım.alana hayırlı olsun.




    Arkadaşım bence sen iyice haşatına denk gelmişsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • o paraya ford escort alınır daha keyifli binilir.
    tipoda hararet problemi mevcut. ben pek tavsiye etmem ikisine de bindim.

    ford escort daha zevkli bir araba en azından motor ve karoser olarak tipo'dan üstün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    ben aldım 4 ay kullandım.sattım.illallah etmiştim. 99 1.4 enjeksiyonlu

    motorun her yerınden yağ atar.bu bütün tipolarda 10-40 yağda standarttır.

    kışın soguktan kapısı açılmaz.ki toplu temiz bir araçtı.

    gösterge sapıtır.devir rolantide 4 bin devire fırlar kendi kendine dalganır.

    hararet göstergesi 130 a gelir motor fan açmaz.kontagı açar kaparsın 80 e düşer.

    50 tl lık parçası sanayide 150 liraya degişir.

    tüpcüye götürürsün gaz ayarı yapmaz bunlar italyan motor patlıyor der.

    hava filtresi kapagı kendi kendine açılır rolantide stop eder.

    silecekler yol ortasında birbirıyle çarpışır.kırılır.yolda kalırsın.

    araca gaz verince gece farlar canlanır rolantide sönükleşir.

    aküsü biter kapısı açılmaz.

    motor arıza lambası kafasına göre kafasına göre söner

    el freni lambası otobanda kendi kendine yanar.noluyoruz dersin.

    90 dan sonra inanılmaz motor sesi alır.6.vitesi aradıgım başka bir araç yok.

    TAM BİR DERT MAKİNESİ.


    11 e aldım 11 700 e sattım.alana hayırlı olsun.




    Siz perti cikmis tipo almissiniz hocam. Ayrica yol sesini bahsettiginiz kadar almiyor. Yani bi kere broadway e falan binin de yol sesi gorun bence
    3000 bin devirde 110 yapiyor bu arada. O yillardaki araclara gore ideal bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ingeniarius -- 13 Mart 2015; 17:35:24 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ingeniarius

    quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    ben aldım 4 ay kullandım.sattım.illallah etmiştim. 99 1.4 enjeksiyonlu

    motorun her yerınden yağ atar.bu bütün tipolarda 10-40 yağda standarttır.

    kışın soguktan kapısı açılmaz.ki toplu temiz bir araçtı.

    gösterge sapıtır.devir rolantide 4 bin devire fırlar kendi kendine dalganır.

    hararet göstergesi 130 a gelir motor fan açmaz.kontagı açar kaparsın 80 e düşer.

    50 tl lık parçası sanayide 150 liraya degişir.

    tüpcüye götürürsün gaz ayarı yapmaz bunlar italyan motor patlıyor der.

    hava filtresi kapagı kendi kendine açılır rolantide stop eder.

    silecekler yol ortasında birbirıyle çarpışır.kırılır.yolda kalırsın.

    araca gaz verince gece farlar canlanır rolantide sönükleşir.

    aküsü biter kapısı açılmaz.

    motor arıza lambası kafasına göre kafasına göre söner

    el freni lambası otobanda kendi kendine yanar.noluyoruz dersin.

    90 dan sonra inanılmaz motor sesi alır.6.vitesi aradıgım başka bir araç yok.

    TAM BİR DERT MAKİNESİ.


    11 e aldım 11 700 e sattım.alana hayırlı olsun.




    Siz perti cikmis tipo almissiniz hocam. Ayrica yol sesini bahsettiginiz kadar almiyor. Yani bi kere broadway e falan binin de yol sesi gorun bence
    3000 bin devirde 110 yapiyor bu arada. O yillardaki araclara gore ideal bence

    Bahsettiğim araç bırakın perte çıkmayı kazası olmayan hatta avuç içindan büyük boyası olmayan 144 binde orjinal ve diri bir araçtı.Ben kullandıgımı daha dogrusu kullanamadıgımı bilirim.Benim 4 ayda yaşadıklarım bunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    quote:

    Orijinalden alıntı: ingeniarius

    quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    ben aldım 4 ay kullandım.sattım.illallah etmiştim. 99 1.4 enjeksiyonlu

    motorun her yerınden yağ atar.bu bütün tipolarda 10-40 yağda standarttır.

    kışın soguktan kapısı açılmaz.ki toplu temiz bir araçtı.

    gösterge sapıtır.devir rolantide 4 bin devire fırlar kendi kendine dalganır.

    hararet göstergesi 130 a gelir motor fan açmaz.kontagı açar kaparsın 80 e düşer.

    50 tl lık parçası sanayide 150 liraya degişir.

    tüpcüye götürürsün gaz ayarı yapmaz bunlar italyan motor patlıyor der.

    hava filtresi kapagı kendi kendine açılır rolantide stop eder.

    silecekler yol ortasında birbirıyle çarpışır.kırılır.yolda kalırsın.

    araca gaz verince gece farlar canlanır rolantide sönükleşir.

    aküsü biter kapısı açılmaz.

    motor arıza lambası kafasına göre kafasına göre söner

    el freni lambası otobanda kendi kendine yanar.noluyoruz dersin.

    90 dan sonra inanılmaz motor sesi alır.6.vitesi aradıgım başka bir araç yok.

    TAM BİR DERT MAKİNESİ.


    11 e aldım 11 700 e sattım.alana hayırlı olsun.




    Siz perti cikmis tipo almissiniz hocam. Ayrica yol sesini bahsettiginiz kadar almiyor. Yani bi kere broadway e falan binin de yol sesi gorun bence
    3000 bin devirde 110 yapiyor bu arada. O yillardaki araclara gore ideal bence

    Bahsettiğim araç bırakın perte çıkmayı kazası olmayan hatta avuç içindan büyük boyası olmayan 144 binde orjinal ve diri bir araçtı.Ben kullandıgımı daha dogrusu kullanamadıgımı bilirim.Benim 4 ayda yaşadıklarım bunlar.

    Ben 30 bin km kullandim ve dediginiz sorunlarin buyuk bir kismini yasamadim. Demek ki biraz da sans isi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ha bu arada en önemlisini yazmayı unuttum.

    araçın sileceklerını 4 ayda tam 3 yazıyla ÜÇ kere değiştirmeme rağman (kollarıyla birlikte) asla camları tam olarak silmedi.

    ustaya sebebini sordugumda 15 yaşında aracın burçlarının bozulması normal.bu kadırıyla idare et cevabını aldım.

    belki benim beklentilerim yüksektir.

    en son sıfır araç kullandım.ondanda olabilir.
  • atrix1212 kullanıcısına yanıt
    Sizin araba afedersiniz ölüymüş . 8.500 Tl ye ölü sayılabilecek bir Tipo bile bana çok güzel anlar yaşattı hiçte abes sorunla karşılaşmadım. Konforu gidişi kullanımı çok keyifliydi
  • bahsi geçen tipo nun ölü olması değil de doğru ellere girmemiş olması problem, en kral arabayı bile kasaplara verirseniz hiçbir şeyi doğru düzgün yapamaz, usta diye geçinenlerin çoğuna arabaya el sürdürülmemeli, yoksa o tipo nun problemleri kolaylıkla çözülürdü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GReddy.x

    Geçen ay 1.6 SX sattım arabam 205 bindeydi. bu güne kadar 2 kere torsiyon değiştirdim üst kapak değiştirdim komple soğutma sistemini aküyü ön takımı vs değiştirdim falan filan yılda en fazla 450 500 tl bakımı oluyor. Yakıtı ayağına kontrol edersen eğer çok üzmez öyle 40 50 kuruş yakmak hayal den öteye gitmez. Uzun yolda 20 kuruşa şehir içinde en baba 30 kuruşa gezersin. Karbüratörlü 75 hp 5 ileri 120 nm tork var. Performans olarka yarış arabası almadğımız için memnunduk. Ancak klima ve abs nin olmayışı nedeniyle sattık.

    Benim sana tavsiyem Tipo 1.6 SLX ie almandır. Alacağın zaman dikkat et kesinlikle 4 başlık, dijital klima, elektrikli 4 cam, ön arka kol dayama, ABS, Hidrolik direksiyon(Bazılarında elektrikli), elektrikli ayna ve ön far yıkama olsun. Dediğim dolulukta orjinal araç alırsan eğer bu araba seni epeyce götürür. Zaten bu araba 105 hp seni çok çok tatmin eder. Tipodan sonra bineceğin her arabada tatmin etmez. O yüzden 1.6 slx ie den sonra alacağın araba full+full olacak

    Bu arada 10.000-15.000 aralığında bu arabadan başka arabaya binilmez. Dışarıdan eski gözüksede fiyat/performans olarak gerçekten hakkını veriyor.

    Sormak istediğiniz soru varsa elimden geldiğince cevaplayabilirim.

    Edit: SLX modeller en dolusu oluyor. S veya SX lere bakmanı önermem klima abs olmayabiliyor. Parça konusunda 0 radyatör 80 liraydı, komple 2 aks 2 aks körüğü aks milleri, salıncak rot başı rot kolu vs vs toplam 450 ye yaptırmıştım. Öyle ahım şahım bi fiyat pahalılığı yok. Şanzıman değiştirmiştim ben 350 liraya çıkma almıştım. Daha öncede 400 liraya dolu üst kapak almıştım sıfır olarak. Ama üzeirnden 2, 2.5 yıl geçiyor. Bugünde en baba 10-20 lira oynar yine değişen birşey olmaz.




    Abi Tipo 1.6 SX 90 hp değil mi yav? Bizdede şu an 1.6 SX var . Valla ben 90 hp diye biliyordum bu zaman kadar .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tipo yerine bunu almak daha mantıklı değilmi " POLO "

  • Kardeşim benim 2 tane tipom oldu. İlki SLX Tipo idi. Çok uyguna ihtiyaç sahibinden düştü 8,200 e almıştım 10,500 e ertesi hafta verdim. Ardından 98 Tipo SX Kum gri aracımı aldım. 8,500'e almıştım. 4 yıl boyunca bindim. Aldığım vatandaş aracı yayları sanayide ısıtmak suretiyle yere basınca ön takım falan kalmamış zaten. Ben aldığımda stock helezon amortisör takımı vardı. Ön takımı değiştirdikten sonra 4 yıl boyunca hiç ön takım istemedi. Yine o vatandaş arabanın ciğerini sökercesine kullandığı için üst kapak contası yanmış ve üst kapak inceden çatlak haldeydi. Hararet sorunuyla sanayide komple üst kapak yenilendi. Ondan sonra 1 kere dahi olsun hararet yapmadı. Kışın yağını suyunu lastiğini koydum bindim. Yaz gelince yine aynı yağ su lastik koydum bindim. 4 yıl boyunca bir araba nasıl hizmet ederse öyle hizmet etti. Kırıkkaleden 20 Liralık Gaz ile Ankaraya (Evden eve 95km) gidiyordum. Tahminimce içinde benzinliğe gitmek için 1-2 liralıkta gaz kalıyodur. 4 sene hemen her gün binmişimdir arabaya başka bir arıza masraf vermedi. Sadece satmadan 1 hafta evvel kalorifer peteğine gelen su hattının musluğu patlamıştı. Sanayide 75 lira dediler. Parçayı 15 liraya alıp kendim değiştirdim.

    Arabanın kronik sorunlarından birisi fren müşürüdür. 4 yılda 5-6 defa değiştirmişimdir. Tanesi 5 lira. Bir diğer sorun Radyatör Kapağı, eğer kalitesiz yan sanayi parça alırsan contası kalitesiz oluyor ve sürekli kapaktan su atıyor bir süre sonra arabada su kalmıyor. O yüzden orjinal parça al. 4 yılda 2 defa değiştirdim.Yine aldıktan hemen sonra baskı balata değiştirdim. Eğer kalitesiz bir parça ile kötü bir ustaya gelirsen titreme sorununu çözemezsin. O yüzden kaliteli parça alacaksın. Titreme sorunu yüzünden komple şanzuman değiştirdim (450TL). Silecekler doğru silmiyor evet, orjinal parça silecek lastik ve güzel ayar ile camı sıfır siler. Birde son olarak arabayı sattığım gün sağ kapının camı düştü motoruyla vırt zırt birlikte 50 liraya yaptırmıştım.

    Dediğim gibi eğer bilinçli kullanıcıdan alınmış bir temiz bir tipo ile sadece keyfe keder masraf yaparsınız. Ben biraz kıl olduğum ve uzun süre bindiğim için A dan Z ye herşeyini sıfır orjnial parça ile değiştirdim. Temiz sağlıklı bir tipoyu gerçekten otomobil gibi kullanırsan eğer yıllık bakımı 500 Tl den başka hiçbirşey harcamana gerek kalmaz. Ben Arasıra abimin 1.3 Mj 75 hp Punto'suna bindiğim zaman Tipomu özlüyorum. Kolay alışıyorsun zor vazgeçiyorsun

    Aklınıza takılan soru varsa sorabilirsiniz. İyi forumlar..

    Edit: Aracımı satarken 4 parça değişen ve komple boya olduğunu öğrendim. Aldığım kişiden tanıdık vasıtası ile aldığım için sadece motorunu göstermiştim. Bana çok büyük bir ders oldu. Aldığım zamanlarda. Fakat çok güzel bir kâr ile galeriye sattım..




  • Böyle güzel yorumlar yapılınca fiyatlarda güzelleşiyor :)
    Bu araç çok iyi duruyor ama fiyat fazla



    birde bu var




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kdr_81 -- 13 Mart 2015; 23:12:41 >




  • atrix1212 kullanıcısına yanıt
    1- Motorun contaları muhtemelen cortlamış. Bu yüzden yağ atıyordur. Fazla yağ koymak da diğer seçenek, 1.4 fiat enjeksiyonlu motor palio sienada da kullanıldı ve çok tutuldu

    2- kapı fitilleri, yıllarca değişmeyen ve eskiyen fitiller soğuklarda açılmaz, 1.6 sx tiposu olan bir arkaşımın şoför kapısı -22 derece açılmamış ,zorla açtıktan sonra fitiller değişince sorun ortadan kalkmıştı

    3-Gösterdeki kondansatör hatası bahsettiğiniz, ilk başlarda soğukken bu düzensizlik başlar , sonra sıcak soğuk olsun dalgalanma devam eder. küçük bir lehim ile çözümü olan bir problem

    4- Hararet göstergesi de 2 türlü 130'u görür. ya müşürü arızalıdır, bu da doğal olarak araçta dengesizliklere sebep olur. Kaldı ki fan açmadığını da söylediğiniz için fan müşürü ve hararet müşürünün hatalı olduğunu itiraf ediyorsunuz. ikisi 20 tl bir şey

    5-Ülkemiz sanayiisi malesef, Fiat'ın adı çıkmış bir kere civatası değişecek olsa ustalar 'bbunlar araba mı ya' diye başına gidiyor.

    6-İşin ilginç yanı da bu ya, LPG taktrırken herkes italyan malzemesi abi diye hava atmaya kalkar, ancak lpg sistemini italyan araçlara uygularken sapıtırlar. Tamamen ülkemiz sanayisinin beceriksizlikleriyle alakalı.

    7- muhtemelen gevşemiş ve yalama olmuş kapaktan, sıfırı ucuz, alınıp değiştirilebilir.

    8- Silecekleri 13-14 ''YILDIZ'' anahtar ile çok sıkı sıkmak gerekiyor, düz anahtar ile sıkarsanız gevşemeler oluyor, tabii somunlar da yıllarca su ve doğal ortamla karşılaştıığı için eskidiğinden yalama oluyor, bu şikayetle birçok tipo ve tempranın silecek tamirini yaptım.

    9-Rolanti motoruyla ilgili bir sıkıntı, basit bir işlemle çözülebiliyor :)

    10-Aküsü bittiği zaman merkezi sistem nasıl çalışsın, çalışan var mı yoksa? :D manuel olarak kapıları orjinal anahtarı ile açabilirsiniz, bu arada bahsi geçen tipoda immobilizer olduğu için şahin doğan gibi kara düzen çalışmaz.

    11- Arıza lambasının en büyük sebebi bu motorlardaki Lambda sensörü, arıza ışığı yandığında, neyi var acaba arabanın diye bilgisayara sokmak yerine sanayi köşelerinde tek tek parça değiştirerek arızayı bulmak para kaybı yapar :)

    12- değişmiş halatlar yüzünden veya eskimiş halatlar yüzünden yapıyor bu arızayı, el freni ayarları standarda çekildiğinde bu sorun da ortadan kalkıyor.

    13- bu kadar şikayete rağmen 90'dan sonra motor sesine kafayı taktıysanız zaten ciddiye almlaya gerek yok, hava filtre kutusu bile sağlam olmayan araba gürül gürül gidiyordur :)

    Tam bir ülke cahilliğini ortaya koyan makine (sizin için demiyorum, sanayimiz için diyorum) Düşünün ki o tiponun bir de 2.0 16v versiyonu var ne can çekiştirilerek yürütülen,

    Şimdi hocam, Sorun arabada mı yoksa bizde mi? Biz de bu arabalara bindik, biniyoruz, her türlü sorunuyla karşılaştık, ancak doğru müdahale ettiğmizde bizi hiç üzmedi.

    Sağlıcakla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GReddy.x

    Kardeşim benim 2 tane tipom oldu. İlki SLX Tipo idi. Çok uyguna ihtiyaç sahibinden düştü 8,200 e almıştım 10,500 e ertesi hafta verdim. Ardından 98 Tipo SX Kum gri aracımı aldım. 8,500'e almıştım. 4 yıl boyunca bindim. Aldığım vatandaş aracı yayları sanayide ısıtmak suretiyle yere basınca ön takım falan kalmamış zaten. Ben aldığımda stock helezon amortisör takımı vardı. Ön takımı değiştirdikten sonra 4 yıl boyunca hiç ön takım istemedi. Yine o vatandaş arabanın ciğerini sökercesine kullandığı için üst kapak contası yanmış ve üst kapak inceden çatlak haldeydi. Hararet sorunuyla sanayide komple üst kapak yenilendi. Ondan sonra 1 kere dahi olsun hararet yapmadı. Kışın yağını suyunu lastiğini koydum bindim. Yaz gelince yine aynı yağ su lastik koydum bindim. 4 yıl boyunca bir araba nasıl hizmet ederse öyle hizmet etti. Kırıkkaleden 20 Liralık Gaz ile Ankaraya (Evden eve 95km) gidiyordum. Tahminimce içinde benzinliğe gitmek için 1-2 liralıkta gaz kalıyodur. 4 sene hemen her gün binmişimdir arabaya başka bir arıza masraf vermedi. Sadece satmadan 1 hafta evvel kalorifer peteğine gelen su hattının musluğu patlamıştı. Sanayide 75 lira dediler. Parçayı 15 liraya alıp kendim değiştirdim.

    Arabanın kronik sorunlarından birisi fren müşürüdür. 4 yılda 5-6 defa değiştirmişimdir. Tanesi 5 lira. Bir diğer sorun Radyatör Kapağı, eğer kalitesiz yan sanayi parça alırsan contası kalitesiz oluyor ve sürekli kapaktan su atıyor bir süre sonra arabada su kalmıyor. O yüzden orjinal parça al. 4 yılda 2 defa değiştirdim.Yine aldıktan hemen sonra baskı balata değiştirdim. Eğer kalitesiz bir parça ile kötü bir ustaya gelirsen titreme sorununu çözemezsin. O yüzden kaliteli parça alacaksın. Titreme sorunu yüzünden komple şanzuman değiştirdim (450TL). Silecekler doğru silmiyor evet, orjinal parça silecek lastik ve güzel ayar ile camı sıfır siler. Birde son olarak arabayı sattığım gün sağ kapının camı düştü motoruyla vırt zırt birlikte 50 liraya yaptırmıştım.

    Dediğim gibi eğer bilinçli kullanıcıdan alınmış bir temiz bir tipo ile sadece keyfe keder masraf yaparsınız. Ben biraz kıl olduğum ve uzun süre bindiğim için A dan Z ye herşeyini sıfır orjnial parça ile değiştirdim. Temiz sağlıklı bir tipoyu gerçekten otomobil gibi kullanırsan eğer yıllık bakımı 500 Tl den başka hiçbirşey harcamana gerek kalmaz. Ben Arasıra abimin 1.3 Mj 75 hp Punto'suna bindiğim zaman Tipomu özlüyorum. Kolay alışıyorsun zor vazgeçiyorsun

    Aklınıza takılan soru varsa sorabilirsiniz. İyi forumlar..

    Edit: Aracımı satarken 4 parça değişen ve komple boya olduğunu öğrendim. Aldığım kişiden tanıdık vasıtası ile aldığım için sadece motorunu göstermiştim. Bana çok büyük bir ders oldu. Aldığım zamanlarda. Fakat çok güzel bir kâr ile galeriye sattım..


    Hocam Allah razı olsun cok guzel anlatmissin butun detaylari ile birlikte anlatmissin sagolasin. Bu yorumlari gordukten sonra iyice emin oldum eger temiz motoru yipranmamis curugu carigi olmayan bi Tipo slx bulursam alacağım.

    Peki hocam dijital gosterge ile ilgili problem yaşadın mi hic ? Soylenildigi gibi tamiri masraflı mi ?

    Ön takim cok hassas diyenler var ama senin de dediğin gibi duzgun kullanildiktan sonra surekli ariza yapacagini sanmiyorum bende.

    Seni bulmusken aklima gelenleri sorayim dedim kusura bakma :)

    Yorumlarin icin de tesekkur ederim tekrardan kardesim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MaVu! kullanıcısına yanıt
    yok işte hocam.tekirdağdayım bu araçtan anlayan şerefli bir tane usta bulamadım.
    yukarıda hiç bahsetmedim ama marka modele göre sürüş keyfi çok tatlı bir araçtı.
    yakışıta hiç fena degildi.
    eger iyi bir ustam olsaydı yıllarca kullanabilirdim.
  • MaVu! kullanıcısına yanıt
    Yazdım kenara. Notepad'e kopyaladım

    Teşekkürler Mavu :)
  • Kalavun kullanıcısına yanıt
    kalavun ismini görünce acaba yine hangi konuda ters düştük diye düşünmüştüm,

    rica ederim , tecrübelerimizi paylaşmamız gerekiyor sonuçta
  • atrix1212 kullanıcısına yanıt
    üzücü bir durum, neyse yaşanmış bitmiş, bundan sonraki araçlarınızda memnun kalırsınız umarım
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.