basvuru yaptıgımda fiber olmadıgını soylediler internettende baktıgımda yoktu ve normal başvuruda bulundum.fakat baglantı yapılıp modemi aldıgımda fiber zyxel in yeni modemini verdiler. sordugumda da demekki fiber varki fiber bagladılar dediler.eve geldim modemi kurdum baglantıda problem oldugu icin ttnet i aradım arıza kaydı aldılar hattınızda düzensizlik ve anlamsız veri akışı var diyerek size geri dönüş yapılacak denildi. ne arayan var ne soran 2 gün oldu.
1. sormak istedigim soru kapıda ki kutu eski kutu fiber baglı apartmanlarda gordugum o yeni kutu yok. hata yapılmış olabilirmi ?
2. olarakta bana 3 lü avantaj paketi vermişler telefon özellikle istemedim ama satıcı kullanmadıgın sürece sorun olmaz senin icin en ideal tarife buydu dedi ne tivibu nede telefon ihtiyacım yok.
Aynı para ödedikten sonra telefonlu internet daha sağlıklı bağlantı yapmanızı sağlayacaktır, NDSL'de bazen teknik sorunlar ortaya çıkabiliyor. TTNET'in FİBERNET'i için apartman girişinde yeni nesil dağıtım kutusu (T11/A) şart değil. Apartman saha dağıtım dolabına yakınsa da FİBERNET bağlanabilir. Başvurunuzu almaları ve modem teslim etmeleri FİBERNET bağlanacağının garantisi değildir, önümüzdeki günlerde bağlantınızı/başvurunuzu size haber vermeden iptal edebilirler. Takipte kalın. (444 0 375)
hattınız aktif oldgunda sms gelecek dedi gelmedi ben baya bi kurcaladım ip alamadıgım icin vazgectim modeme giremiyordum.aradım hattınız aktif ama bi sorun var hattınız veri trafiginde kalmış filan dedi :D arıza kaydını aldı gidiş o gidiş. bu gun ilgilenmezler sanırım pazartesi günü cıkar ortaya sonuç olarak ilk basvuru tarihim bayramdan önceki hafta hep aynı tas aynı hamam
Ev telefon numaranızı özelden iletirseniz bana giber verme ihtimalleri varmı bakıp söylebilirim
t11 kutusu yoksa fiber olmuyor zaten
3lü avantaj verdi fakat telefon no yok kutu gerekmiyormus ogrendigim kadarı ile ve bu gun sorguladıgımda bulundugum apartmanda fiber cıkmaya basladı