Şimdi Ara

Final Astra Focus Civic 308 Dizel Otomatik Drag&Rolling Yarışı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
228
Cevap
1
Favori
11.979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Fiatın sitesinden baktım, 1295kg yazıyor

    Honda'nın da sitesinden baktım şimdi. Yürür vaziyette 1431kg imiş. Şu ağırlık olayını düzgün bir şekilde verseler artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Fiatın sitesinden baktım, 1295kg yazıyor

    Honda'nın da sitesinden baktım şimdi. Yürür vaziyette 1431kg imiş. Şu ağırlık olayını düzgün bir şekilde verseler artık.
    Katalogda dizel otomatik boş 1320, benzinli otomatik boş 1300 kg geçiyor. Sanırım yakıt ve diğer sıvılar işin içine girince yürür vaziyetteki ağırlığı 1390 kg gibi değerlere çıkıyor.
    https://otomobil.fiat.com.tr/content/dam/fiat/TR/models/brochures/EgeaHatchback.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 13 Mayıs 2019; 14:30:45 >




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Zf değil, fabrika verilerini aşırı gerçekçi vermeye gayret eden absürd japon mantığı. Sadece bu motor değil, bütün versiyonları katalogdan daha hızlı. Aynı durum Toyota'da da var Mazda'da var ve neye hizmet ettiği belli değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Zf değil, fabrika verilerini aşırı gerçekçi vermeye gayret eden absürd japon mantığı. Sadece bu motor değil, bütün versiyonları katalogdan daha hızlı. Aynı durum Toyota'da da var Mazda'da var ve neye hizmet ettiği belli değil.
    Evet Japonlar daha gerçekçi veriler sunsada Aracın Katologdan hızlı olma şansı yok gibi bir şey hocam adam bunun reklamını yapacaktır 0-100 ü 11.5 sanıye olan araca 12 saniye yazmak pazarlama stratejisine ters zaten çoğu zaman 0-50 0-80 değerleride verilmiyor Katologdan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Bilerek yapıyorlar demedim zaten, aşırı gerçekçi dedim. Diğerleri 10 ölçümün en iyisi alırken, bunlar en kötüsünü mü alıyor, ölçümü dolu depo ve yolcuyla mı yapıyorlar, rakım etkisini mi hesaba katıyorlar veya hukuki bazı çekinceleri mi var bilemiyorum. Birşeyler farklı, yayınladıkları veriler aşırı konservatif bildiğim bu.

    Sadece bildiğim değil gördüğüm de bu ayrıca, geçen sene defalarca 1.6 tdi dsg Passatla kendi aracımı denedim, birebir yanyana gidiyor iki araba. En ufak performans farkı yok. Fakat onun katalog'u 10.8, benim 11.9sn. Hız-zaman grafiği farkı olur, ben önce kalkarım o sonradan bana yaklaşıp geçerken ben 100 görmeden Passat görür anlarım. Öyle bir durum da yok, iple bağlanmış gibi yanyana gidiyor araçlar. Civic'de de durum aynı, Corollada da aynı, forumda bir sürü adam bilmeden gömdü 182hp Civic'i 0-100ü 8.5sn diye ama aslında 7.5 gibi hızlanıyor alet. Olması gereken bu zaten, araçlar hızlı falan demiyorum, olması gereken değerler şu veya bu sebepten kataloga yansımıyor diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Zf değil, fabrika verilerini aşırı gerçekçi vermeye gayret eden absürd japon mantığı. Sadece bu motor değil, bütün versiyonları katalogdan daha hızlı. Aynı durum Toyota'da da var Mazda'da var ve neye hizmet ettiği belli değil.
    Evet öyle bi olay var Japonlarda, enteresan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaz lastikli 308 bulamamışlar mı arkadaş ? Eğer bulamıyorlarsa yapmasınlar karşılaştırmayı. Adaletsiz olmuş. Finalde 308’ deki lastikleri değiştirip o şekilde karşılaştırma yapmaları lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az buçuk bilimsel bi karşılaştırma yapabilmek için şartları mümkün mertebe eşit tutmak gerekir.

    Motor1 bu tarz testlerde iddialı olmak istiyorsa az çok eşitliğe dikkat etmeli, mesela bu 308i ya hiç teste sokmamalı ya da yazlık lastikle sokmalı diye düşünüyorum. Frenajda uzaması ve kalkıştaki avantajı kısmen lastik farkından gibi görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Aynı şeye takılmışız :) mantıklı olan da bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben anlamadım, kışlık lastiğin ne gibi artısı var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lazloo kullanıcısına yanıt
    Kalkışta artısı olabilir. Ben şahsen kışlıkla nisan ayına kadar yapabilecek sıcak havalarda hatta ıslak zeminlerde bile hızlı kalkarken bile patinaj yaşamazken yazlıkla biraz zorlayınca esp ışığının uyarı verdiğini görüyum.
    Yalnız şu var bendekiler frende de iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea ya şaşırdım biraz. Çok öbülüyor performansı e hafif ve çift kavrama ama geride kalmış. Mercedes zaten belliydi. 308 in 1.5 130 8Eat versiyonu olsa muhtemelen baya fark açardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nbacıshaquılle

    Egea ya şaşırdım biraz. Çok öbülüyor performansı e hafif ve çift kavrama ama geride kalmış. Mercedes zaten belliydi. 308 in 1.5 130 8Eat versiyonu olsa muhtemelen baya fark açardı
    Benimde şaşırdığım nokta o. Egea 9.8 sn, Civic 10.9 sn. Testte Civic daha hızlı. Peugeot beni şaşırttı. Hızlanması bu dörtlü içinde baya iyi.

    Diğer 4 modeli de görelim bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Round 2


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Astraya bak, opet raklamındaki gitt muamelesi yapmış rakiplere

    136 hp cdti ciddi makine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hb kasa verisi 10.2 saniye, sedan biraz daha hafif olduğu için 9.8

    18 jant da büyük gelmiştir egea'ya

    Bendeki 16 jantlı sedanla elerim bunları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 14 Mayıs 2019; 19:27:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana kalırsa Drag'ta sonuncu olan Leon çünkü Megane biraz daha geç kalktı gibi geldi.

    Roll şaşırtmadı DSG gücünü gösterdi
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Aynen, bizde de corolla var. Fabrika verisi 11.1 sn. Gps ile her denediğimde bu değeri elde ediyorum ama kadranda 10 sn hatta iyimser olursan 9.5 bile çıkıyor. Kadran hatası 7 km/h civarında ama Peugeot aracımızda 2 km/h fark vardı. Japonlarda bu durum var ne yazıkki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Adam basmıştır ama kavrayıp gidene kadar geç basmış gibii geliyor. Tam otomatiklere karşı launch control yoksa yarı Otomotiklerin şansı yok. Zaten her testi tekrar tekrar yapmışlardır. Hep bu sonuç çıkmıştır büyük ihtimalle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmg02

    Adam basmıştır ama kavrayıp gidene kadar geç basmış gibii geliyor. Tam otomatiklere karşı launch control yoksa yarı Otomotiklerin şansı yok. Zaten her testi tekrar tekrar yapmışlardır. Hep bu sonuç çıkmıştır büyük ihtimalle.
    Ben bu kanalı takip etmiyorum hepsini ilk defa gördüm de ilk denemede P'de draga başlaması falan kuşkulandırdı beni videoyu 0.25'e alıp izledim fren lambaları sanki biraz daha geç sönüyor gibi ama zaten tork konvertör farkı olucak her türlü.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.