Şimdi Ara

FINAL FANTASY VII REBIRTH {PC ANA KONU} {Çıktı/2025} (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
4
Favori
2.787
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • JePinkman kullanıcısına yanıt
    Neyse ki ilk oyundaki gibi gölge ve kaplama ayarı verip gitmemişler. Bir de ilk oyunda asla kapanmayan dynamic res vardı ama iyi çalışıyordu gerçi. Dx11 yapınca anca akıcı oluyor, ancak vsync ve hdr çalışmıyordu bu sefer.
    Şu yılda FSR olmaması ayrı tuhaf ama Japonlar kafalarına estiği gibi kullanıyor teknolojileri.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Glasscannon G kullanıcısına yanıt

    İlki rezaletti ona kıyasla iyi ama klasik Square Enix işi yine de. Pc tarafını anlayamıyorlar halen. İlkinde ben sorunları Engine.ini editleyip çözdüm. Dynamic res. falan oradan kapattım direkt. Bunda da yine lazım olacak muhtemelen konfig ayarları başta post process ayarları olmak üzere.

  • 144 GB indiriyor. Hadi bakalım.

  • DLSS 3.7.10 ile geliyor. DLSS Swapper ile 3.8.10'a çekmenizi tavsiye ederim.

  • FINAL FANTASY VII REBIRTH {PC ANA KONU} {Çıktı/2025}


    FINAL FANTASY VII REBIRTH {PC ANA KONU} {Çıktı/2025}


    FINAL FANTASY VII REBIRTH {PC ANA KONU} {Çıktı/2025}


    FINAL FANTASY VII REBIRTH {PC ANA KONU} {Çıktı/2025}

    1440p çözünürlüğe ayarladım ama oldu mu olmadı mı anlamıyorum oyunda. DLSS açıp %66'ya aldım min ve max değeri. 120 fps açılış sekansı için iyi olsa da kasaba alanında 110-90 arası olduğu için 100'e sabitledim. Yürümede vs stutter yok ama combat'a girince oluyor maalesef. Gölge kalitesi de iç mekanlarda evlere şenlik, anlatmaya gerek yok görüyorsunuz zaten.
    Çözünürlük değiştirmek için windowed yapıp istediğiniz çözünürlüğü seçip borderless yapıyorsunuz.
    Dx11 yapmaya izin yok.

    Açıkçası ilk oyun DX 11 yapınca çok iyi oluyordu. Genel görüntü kalitesi anlamında biraz daha iyiydi. FG de koymamışlar. Saçma sapan iş yapmışalar. DLAA da yok sanki.

    Combat ve her şey çok iyi, FF 16’yı katlar bu yönden. 10/10 oyun E F S A N E.

    Edit: Stutter sorunu rtss ile sabitleyince iyi derecede düzeliyor ama nadiren bazı yerlerde ve combat sonrası sinematik girince olabiliyor. Açıkçası UE motoru olmasına rağmen çok akıcı deneyim sunuyor genel anlamda. Sağ tarafta %1 değeri var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Glasscannon -- 24 Ocak 2025; 7:0:22 >




  • Glasscannon G kullanıcısına yanıt

    yabancı forumlarda yeni gelecek dlss4.0 dan dolayı olmayan bazı ayarların güncelleneceği yönünde haberler yazmakta


    alıntı " DLSS seçeneklerini Dinamik Çözünürlük ölçekleme yüzdesi aracılığıyla seçersiniz. %100 = Yerel/DLAA, %66 = Kalite, %58 = Dengeli, %50 = Performans ve %33 = Ultra Performans."




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gamer007_ -- 24 Ocak 2025; 8:53:40 >
  • Klasik bir Square Enix portu. Başarısız. Stabil değil. En yüksek ayarlarda bile yeterli değil. Sadece DLSS var o da yeterince iyi uygulanmamış. Bazı yerlerde görüntüde bozulmalar var. DLSS görmesek DLSS'i kötü sanarız.

    Motion Blur başta olmak üzere post process efektlerini kapatma bile yok oyunda. Pc dünyasını maalesef bir türlü çözemedi Square Enix. Şu portları işi bilen bir firmaya yaptırmaları gerekiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 24 Ocak 2025; 9:11:48 >
  • Gamer007_ kullanıcısına yanıt

    Bence doğru değil. Square Enix oyununa bug fix bile zor getiren firma. Bunlarla uğraşacağını hiç sanmıyorum. DLSS 3'ü becerememişler daha yeni çıkan 4'u hiç yapamazlar :)

  • Optimizasyon sıkıntılı, şaşırtmadı. Fakat oyuna bayıldım. Önceki oyunu geçen hafta bitirdiğim için farkları çok net anlayabiliyorum. Kombat daha akıcı hale gelmiş kesinlikle, durmadan üst üste kombolar yapabiliyorum. Intermission dlcsindeki Synergy olayını komple oyuna yedirmişler, güzel olmuş. Hikaye de merak uyandırıyor. Daha ilk chapterı yeni bitirdim ama kafam biraz karıştı. Crisis Core'a göre normalde geçmiş kısımlarında Zack'in de olması lazımdı. Ayrıca oyunun başında Zack'in kontrolünü sanki Crisis Core'dan hemen sonra almış gibiydik çünkü Cloud da yaralıydı. Bu olay biraz kafamı karıştırdı ama anlayacağız herhalde oynadıkça.

  • The Frost kullanıcısına yanıt

    Hocam Crisis Core daki olaylar orjinal FF 7 ye göre gidiyor. FF 7 remake ve rebirth , orjinal FF 7 den farklı gidiyor hikaye açısından. Bu nedenle Crisis Core daki olayları baz almayın.


    Crisis Core daki olayları baz almak istiyorsanız orjinal PS 1 deki FF 7 yi oynamanız gerekiyor sonrasında.

  • Or-Chan O kullanıcısına yanıt

    Hocam bazı olayların farklı ilerlediğini biliyordum ama başta Zack'i Cloud'u taşırken görünce dedim herhalde direkt Crisis Core'un alternatif olarak devamı burası. Çünkü malum Crisis Core'un sonunda tam tersi Cloud ayakta kalıyor. Orada dedim zaten alternatif bir geçmiş yazılmış herhalde bu oyunda diye ama sonrasında Cloud geçmişi Zack olmadan bambaşka bir şekilde anlattı bu sefer. Yani kafa karışıklığımın sebebi başta Zack'in gösterilip, Cloud'un anlattığı geçmişi oynarken Zack'in gösterilmemesiydi. Sephiroth'la falan dövüşüyor olması lazım zaten Zack'in o kısımlarda. Hadi diyelim Zack'i o kısımdan çıkardılar, o zaman oyunun başında gösterilen Zack'in kısımları hangi zamana ait? Yani Crisis Core'u baz almazsak bile kafa karıştırıcı. Sanki üç farklı evren varmış gibi oluyor böyle.

  • The Frost kullanıcısına yanıt

    Çok kafa karıştıran kısımlar var doğru dediğiniz gibi


    FF 7 remake ve Rebirth de giden olaylar orjinalinden çok farklı şu an. Büyük ihtimalle part 3 yani final oyunu ile açıklığa kavuşacak bazı kısımlar. Eğer sıfırdan yeniden yorumlama yoksa paralel evren olaylarının girme ihtimali var hikayeye. Bunun emarelerini FF 7 remake in son boss kapışmasında son boss ile Cloud un konuşmalarında biraz göstermişlerdi. Rebirth ü heniz oynamadım ben de, FF 7 remake deki açıkta kalan bazı mevzuları bağlayacaklar mı ben de merak ediyorum şu an


    Dolayısıyla Crisis Core hikayesi orjinal ps 1 deki ff 7 ile bağlı. Çok takılmayın yani Crisis Core a, FF 7 remake ve rebirth den giden hikaye üzerinden




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Or-Chan -- 24 Ocak 2025; 13:38:11 >
  • The Frost kullanıcısına yanıt

    Zack kısımları bir nevi multiverse kafasında gidiyor hocam.

  • Or-Chan O kullanıcısına yanıt
    Evet hocam aynı şekilde düşündüm ben de. Remake'in sonundan beri çoklu evren gibi bir şey yapmaya çalıştıklarını düşünüyordum. Rebirth'ün ilk chapterını bitirdim ve bu düşüncem daha da arttı. Bakalım, oynadıkça göreceğiz.

    Oynayan ve oynayacak olan herkese iyi oyunlar. :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • radeon 6800 de herşey ultra 2,5K da 180 ile 192 FPS arasında fluid frame 2 açık.

  • iki oyunu da aldım ama direk bunu oynamak istiyorum. çok fazla şey mi kaybederim hikayeden? youtube üzerinden özet izlesem yeterli olur mu?

  • edwardweo kullanıcısına yanıt

    Evet kaybedersin hocam. Dizi gibi düşün. Direkt bölümün bittiği yerden başlayan sonraki bölüm bu. Özet ile olacak iş değil. Özet hikayeyi özetler ama karakterler de bir o kadar önemli. Onları özetle tanımak çok zor. Oynayın derim.

  • Teknik ve görsel açıdan gayet iyi iş çıkartmışlar. 4060Ti 12400F 32GB ram'li mütevazi sistemimle 1440p ultra detaylar DLSS kalite (dinamik çözünürlük %66) 100-120 FPS alıyorum herhangi bir stutter sorunuyla karşılaşmadım şimdilik.


    Yalnız oyun 1440p native'de bile bulanık görünüyor önceki sayfada JePinkman arkadaşın paylaştığı yöntem ile motion blur, alan derinliği, grain gibi efektleri kapatınca daha net, temiz bir görüntü elde ediliyor.


    İndirim görmesini bekler öyle alır başlarım diyordum ama steam fiyatı sürpriz oldu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MisterX06 -- 24 Ocak 2025; 23:32:14 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.