Şimdi Ara

Fluence Neden bu kadar kötüleniyor ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
1
Favori
21.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acr


    quote:

    Orijinalden alıntı: UzayMekiğineKafaAtanKedi

    Kozandan kayseriye giden bir virajlı yol var peşime takıldı bitane lan bastıkca geliyor yoluda tam bilmiyorum virajlı riske girmeyim diyorum aynadan viraj çıkışında bakıyorum kaya kaya yanlayarak geliyor adam limiitte sürüyor bildiğin sonra yol biraz düze çıktıdı 2.0 Tdi ın gücünü gosterdim virajlarda tekrar yapıştı arkama yol verdim geçti bu sefer ben yapıştım peşine takip etmek çok kolay oluyomuş bu sefer ben adamı geçmek icin firsat kollamaya başladım adam sekerek zıplayarak girdi virajlara helal olsun dedim fluance ile yanlayarak girdi çoğu viraja bende tren rayı gibi gittim peşinden yolu bilsem daha güzel olacaktı yani kullanmasını bilince iyi araba adam öttürdü resmen arabayı

    dua etde focusla girmemiş sana. yoksa senin passat perte çıkardı. nede olsa focus bu. yol tutuşu eyi.

    Eheheh belen geçidinde gelirse afettmem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fluence ile focusu karşılaştırmanız abes olmuş bence. 4 senedir kurumunun fluencini ve şahsi Aracım focusu kullanıyorum. Fluencei şöyle tanımlayayım; clionun egzozuna pompa takıp hava basmışsınız, öyle şişmiş bi araba. Yol tutuş berbat, sürerken güven vermiyor. Tek avantajı hafif olduğu için torku hissettiren dizel motoru işte... Focusun gözünü seveyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceazr27


    quote:

    Orijinalden alıntı: aNTIWIRUS

    Adamlar vergi oranlarından isyan etmiyor gelip burda türkiyenin en fp aracı olan fluanceyi eleştiriyor motorin olmuş 5 tl bu şartlarıda en az yakan dizel araç gösteriniz desem bana bilmem onun bunun eski arabasını gösterecek bence siz önce oturun bi neyi eleştirmeniz gerektiğini görün ve şunu unutmayın 3.DÜNYA ÜLKESİYİZ

    Hocam millet dişarda 2.0 litreden asagi arabaya binmiyor bizde 1.5 araclarda performans ariyoruz flude hakkini veriyor ama resmen az yakip cok kaciyor :) 2.0 litre araca ne zaman binicez biz bilmiyorum.Benzinde pahali.

    Valla ne olacak bilmiyorum abi ama bu gidişle nah bineriz 2.0 a ha istisnai bir durum olur 96 model yada çöpte para buluruz o ayrı bir mesele :) allah hayır eylesin sonumuzu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam kimsenin arabasini kotulemem ama bir felsefem vardir. Paran varsa Mercedes, yoksa Japon. Bundan sasmam. Tavsiye isteyen olursa da japon tavsiye eder gecerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu accent blue 10sn 0-100 le nasıl sol şerit fatihi oluyor anlamadım?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ceazr27


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    ben 2.5 yıl fluence dci edc 110 luk kullandım;

    son 2 aya dek gayet memnundum;

    performası bir kere gayet yeterli idi, edc de gayet güzel çalışıyordu.

    iç hacmi koltukları vb bence yeterli idi.

    bagajı zaten kocaman. hantal görünmesine rağmen gayet atak ve manevrası kolay bir araçtı.


    ha ufak tefek saçmalıkları vardı, mesela öncamın su tahliye delikleri çok çabuk tukanırdı, sürücü camı cam kontrol düğmeleri 3 ayda bir kırılırdı, pedalların yerleşimi çok iyi değildi alışana kadar ayaklarım ağrımıştı vb.

    yani son iki ayda başıma 7000 lira masraf açmasaydı satmazdım.

    hayırlı günler.

    Hocam ne gibi masraflar açtı merak ettim.Edc sorun cıkartmadı inşallah.

    bir enjektörü değişti;

    birde şansıma edc nin baskı balatasının biteceği dönem bana denk geldi.

    enjektör 1400 tl, baskı balatada 5500 tl idi.

    hayırlı günler.

    5500 TL neyin baskı balatasıymış yahu ?

    Bende Bayağı renoult araçlarını kullandım
    Çoğuda en full modelleri ama hiçbiri yeteri kadar sürüş zevki vermiyor.
    Manuel kullanımdığımdan vites geçiş hissi bile enazıdan benim istediğim kadar iyi değil(sadece lıkr lukur ses yapıyolar)
    Hiçbir arabasında rahat bir koltuk pozisyonu ve görüş açısını elde edemiyorum.Her arabasında koltuk dik duruyor , sanki HB araba gibi kütük hissi oluşuyor.
    İç malzeme konusunda ve motor aksamında hiç bir sorun yaşamadık , dertsiz araba bas marşa git gibisinden.
    Ama bindiğim çoğu reno uzun yolda üzüyor .
    Gerçi hep megane ve clio bindim en fulleriydi son model , ama talisman daha büyük daha güçlü duruyor renoult un talisman ı güzel gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETERINARY

    Bu accent blue 10sn 0-100 le nasıl sol şerit fatihi oluyor anlamadım?

    Kasa hafifliği ile motor çekişi arasındaki bağlantı.Sürücüye hafif hissettiriyor sanırım.

    Konuya gelirsek ayağımı yerden kessin,hız yapmam ekonomik olsun dersen iş görür.

    Yok ben ülkeyi temsil edecek gibi ralli yolunda kullanacam.Güvenli,sağlam olsun dersen hiç yanaşma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonersec

    Citroen c5 nasıl? Ben memmun değilim çok yaylanıyor güven vermiyor. Fransız arabası bundan sonra almam sanırım.

    Hocam biz c5te düsünmedik degil fakat yüzu cok eskidi bu yüzden ve pek tutmadi diye.C5 konforludur öyle biliyorumda direksiyonunu sevmedim dönmüyor ortasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkinci sınıf bir araba be abicim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETERINARY

    Bu accent blue 10sn 0-100 le nasıl sol şerit fatihi oluyor anlamadım?

    Hocam sol şeritleri bi izleyin anlarsiniz.Adamlar Sinyal vermekten makas atmaktan durmuyor.3 defa önümde z cizdi blueci.Yani premium segment disi cok kacan arac oldugu icin sol serit fatihi deniliyor kendisine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ceazr27 C kullanıcısına yanıt
    Ortası rahatsız etmiyor da yol tutsa bana yeterdi. Çok övdüler alırken şöyle yol tutuyor böyle yol tutuyor diye ama direksiyon tepkileri çok zayıf. Birde ters hareketlerde yığılıp kalıyor tepki sıfır arabada. Konfor dersen tüy üstünde gidiyorsun sanki ama arabada iş yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: They Call Me Alpha

    Hocam kimsenin arabasini kotulemem ama bir felsefem vardir. Paran varsa Mercedes, yoksa Japon. Bundan sasmam. Tavsiye isteyen olursa da japon tavsiye eder gecerim.

    Japon araclarda gitmiyor be hocam.Toyota halen dizeli 1.4 95 bg yani.Atmosferik lpg ile kim urasicak :)Kaçan araba lazım valla japonlar plaka okuyor sürekli yollarda :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genis, ferah. standart bir kullanici icin kullanisli bir otomobil, ancak yol tutus, denge konusunda muhendisler hicbir calisma yapmamis olabilirler bence. Arabayla bir viraja giriyorsun sasi bi tarafa, direksiyon bi tarafa, sen bi tarafa dedigim gibi standart kullanici arabasi, oyle zorlamaya keyif almaya gelmez. Doblodan sonra yol tutusu filan tabii ki daha iyi gelecektir. Ama bu konuda focusla, 308le, astrayla filan kiyaslayan carpilir zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cbascan -- 20 Şubat 2017; 21:1:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • - Yol tutuş kötü

    - Frenler kötü

    - Tasarım kötü. Ön kurtarıyor gene arka felç

    - Konsol tasarımı berbat. 2004 Model corsa aracım bundan iyi konsol tasarımına sahip.

    - Herhangi bir çukura girdiğiniz zaman direksiyon elinizden fırlayabilir. Öyle vuruyor darbe arabanın sağına soluna.

    - Rüzgarda savruluyor.

    - Vites kutusu yolda giderken ha bire sağa sola oynuyor.

    - Kaslı değil. Sağlam bir yapısı yok.

    - Konfor yok. (16 inc bir nebze, 17 inc teker leylek gibi)



    + Motor iyi ve ömürlü

    + Az yakıyor

    + Yedek parçaları ucuz denilebilir

    + Anahtarsız çalıştırma ve kapıdan buton ile açma güzel

    + Adaptiv hız sabitleyici çok rahat

    + Farların altında gündüz led çok şık

    + Vites geçişleri yumuşak (Elinizden fırlamazsa)

    + Malzeme kalitesi çabuk dökülecek cinsden değil.



    Özetle benim çoluk, çocuğum var. Uslu uslu sakin sakin giderim. Ara hızlanma ve yüksek hız yapmam, sakin kullanırım arabayı diyenler için güzel bir seçenek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ceazr27 C kullanıcısına yanıt
    Atmosferik motorda yuksek hizlarda rakiplerini geciyor hocam. Youtubeda guzel videolar var. Ama dediginiz gibi turbolu araclar gibi ilk 100km/h performansi vermiyor. Her aracin artisi eksisi var. Ben sehirdisi cok kullandigimdan ilk 100km/h den cok surerken hissettigim, markaya guvenim, ariza olasiliginin dusuk olmasi ve yolda kalmamak gibi seyler oluyor. Dediginiz gibi ilk 150km/h de cok kacan arabalar degil. Ama ariza verme olasiligi olarak mazdadan sonra en dusuk toyota sanirim istatistiklere gore. Tabi paramiz olcak alicaz Mercedes ayri hikaye :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Leş gibi araba...

    Tip desen tip yok yol tutuşu desen o da yok... Ne kalitesi var ne konforu, ancak çapsız kurumsal personel aracı olmaktan öteye gidemez. Şirkette kullandığımız Fransız araçları 20,000 km'yi görmeden abuk subuk elektronik arıları vermeye başladı, benden uzak Allah'a yakın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Leş gibi araba...

    Tip desen tip yok yol tutuşu desen o da yok... Ne kalitesi var ne konforu, ancak çapsız kurumsal personel aracı olmaktan öteye gidemez. Şirkette kullandığımız Fransız araçları 20,000 km'yi görmeden abuk subuk elektronik arıları vermeye başladı, benden uzak Allah'a yakın...

    Hocam Fluence yi şirket araçı olarak kullanmaktayım yorumunuzu okuduktan sonra araçtan soğudum valla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben daha yeni fluence den golf e geçtim ikiside şirket aracı oldugu için marka bağımlılıgım yok
    Fluence 85 bg dizel manuel business
    Gollf 110 bg dizel otomatik comfotline
    Motor sessizliginde fluence iyi
    Yol tutuşta golf
    İç mekan kalitesinde golf önde
    Farlarda golf iyi , flu nun farı bariz kötü
    Flu daha az yakıyor
    Fluence durmuyormuş bunu golfe geçince anladım
    Kullandıgım fluence 0-3 yaşındaydı arada yedek araç olarak sıfır edc li fluda kullandım, renoda bir yıl model yeniligi bariz fark yaratabiliyor, dsg zevkli vites diyorlardı doğruymuş,edc de iyi ama bir dsg değil, reno da kafaya takarsan çok az yaktırabiliyorsun( yakıt bana bedava buna ragmen ekonomik kullanmaya çalışıyorum)
    Golfte ise hız yapma isteği doguyor.
    ......

    Sonuçta parana ve ihtiyacına göre ne uygunsa onu alıyorsun kendime araç alacak olsam
    Vw alamıyorsam reno alırım( bu arada benim için maliyetlerkriter değil) iki araçta şirket aracı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Leş gibi araba...

    Tip desen tip yok yol tutuşu desen o da yok... Ne kalitesi var ne konforu, ancak çapsız kurumsal personel aracı olmaktan öteye gidemez. Şirkette kullandığımız Fransız araçları 20,000 km'yi görmeden abuk subuk elektronik arıları vermeye başladı, benden uzak Allah'a yakın...

    Hocam Fluence yi şirket araçı olarak kullanmaktayım yorumunuzu okuduktan sonra araçtan soğudum valla

    Öyle ama. Büyük ve şişkin bir araba diye abartıldı sadece. Megane bu arabadan daha başarılıydı.




  • DCI motoru çıkartırsak her manada konserve kutusu diyebilirim.



    İçi berbat zevksiz kokpit hele otom.vites kol gibi zevk yoksunu yahu bu fransızlar.



    Gerçi sedan c4 ü gördükten sonra fluence tasarım harikası bence...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.