Şimdi Ara

Focus 1.6 TDCI 4.000 devirden sonra anlık motor arıza ışığı yanıp sönüyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2011 model focus 1.6 TDCI aracimla genelde 2 bin 3 bin devir arası seyir ederim binde bir şehirler arası müsait yolda 4500 devire kadar bir iki km kullanırım ki kurum atsın diye bugün de öyle yaptım fakat 4 bin deviri geçince anlık motor arızası ışığı yanıp sönüyor hatta 5. 6. ikazinda ne olduğunu okiyabildim sizce bunun sebebi nedir bir sorun mu var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arıza olarak bişey yazıyomu. Anlık veriyosa yakıt basınçcı düşüyor olabilir, yada yağ basıncında anormallik vardır , aşırı ısınıyor olabilir motor neden çok akü kutup başı gevsemiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servise goturun,ariza kodunu ogrenin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boğaz kelebeginden olabilir mi arkadaşlar yanlış yazmışım olay 4000 devire yakınken oluyor 3500 devirden sonra oluyor başka markalarda da aynı sorunu yaşayanlar olmuş boğaz kelebeğinden kaynaklı olanlar varmış. Yarın olmazsa bi servise göstereceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dİzelde boğaz kelebeği olmaz, fakat TDCI motorda ona benzer bir yapı hatırlıyorum. Sorun turbo basıncı kaynaklı olabilir.
  • ÇVK kullanıcısına yanıt
    Turbo basıncı ciddi birssorun mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kirli/hatalı yakıt filtresi olabilir.

    Servisler periyodik bakımda değişmesi gereken yakıt filtresini değiştirmeyebiliyorlar, 2009 Focus II aracımda sizinkiyle aynı sorun başıma geldiğinden biliyorum.
  • Sorun wastegate kaynakli olabilir, bunu kontrol eden bir selenoid var veya borularda bir basinc kacagi olabilir, bir catlak ya da yirtik gibi? Yaglama sorunu olsa yag lambasi yanar, alternetor olsa aku isigi yanar, tahminim turbo ile ilgili. Yazilim var mi aracinizda? O anlik ariza isigi overboost kaynakli olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egr dolmuş olabilir veya bogaz kelebegi sandığınız turbo basinc valfi sorunludur
    Diger türlü hortum falan delik olsa belli eder gidisinden, westgate de kolay kolay bozulmaz(ust devirlerde bypass yapan-turbo basincini kısan parca) mekanik bir koldan tahrik aliyor, ancak birisi eline alacak anahtari kolun ayarini bozacak ki sorun cikarsin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün servise götürdüm usta ile test sürüşüne çıktık usta pc bağlayıp o şekilde test etti defalarca anlık arıza ışığı yanıp sönmesin rağmen sağlıklı bir sonuca varamadı en son lifte kaldırıp map ve krank sensörünün değişmesi gerek dedi değiştirdi tekrar test sürüşüne çıktık defalarca 4000 deviri geçmesine rağmen aynı uyarı hiç çıkmadı. Arıza, krank ve map sensörünün değişimi ile hal oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.