Şimdi Ara

FOCUS 2 & MEGANE 3.. ARAÇ ALMA AREFESİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
3.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • doğru olanı tercih etmişsiniz, hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shakerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: shakerr

    ben onu bunu bilmem... Bu renolar genel de çok ölümlü kazaya karışıyor. Ayrıca megane focusa göre çok değer kaybeden bi araç. satmakta sıkıntı çıkartabilir diye düşünüyorum.

    hocam vallahi saçmalıyorsunuz amacınız arkadaşa yardımcı olmak değil renaulta afedersiniz b.k atmak.yazılı herhangi bir kaynak yok elinizde sadece kafanıza göre konuşuyorsunuz ben üstteki mesajda ne diyorum siz yine bildiğinizi okuyorsunuz.

    ben size şimdi bura da tek tek kazaları gösteremem. En basitinden eski kasa kangoolar kaç kazaya karıştı.Flunence'nin ikiye bölünmüş halini göördüm haberlerde.Çoğu yerde okudum; Renault 130 140 km den sonra yılan gibi yolda oynamaya başlıyor diye. . Ben sağda solda duyudugumu gördüklerimi yazdım..Ne Renault ne ford beni ilgilendirmez neyse eksisi artısı onu söylerim. Focusun da bütün forumlarda okuduğum tek sıkıntısı ses alma ve süspasyonların sert olma problemi var.



    Edit: 40 bin tl collectiona verilmez. 35'e bile titaniyum 2010 2011 düşürübilirsin.

    megane 3 ü blmem ama megane 2 gerçekten 130 140 dan sonra hiç güven vermiyor
    zaten her zaman ford renaultdan daha kaliteli arabalar üretti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    doğru olanı tercih etmişsiniz, hayırlı olsun

    teşekkür ederim arkadaşım..

    Yanlız şunu söylemeden geçemiyeceğim malesef; araç privilage donanım olmasına rağmen müzik-ses sistemi 5 kuruş etmez, ( Cd-Bluetooth-aux girişinden mp3 player v.s denedim. Ekolayzer ayarları vs. 1 saat kurcaladım her varyasyonu)

    Sattığım 2008 fiestanın fabrikasyon ses sistemini mumla arıyorum malesef.. Na bas, ne tiz ne doygunluk kesinlikle tatmin edici değil..
    Bunun için ilerleyen zamanlarda bişeyler yapmam lazım diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuikkuik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    doğru olanı tercih etmişsiniz, hayırlı olsun

    teşekkür ederim arkadaşım..

    Yanlız şunu söylemeden geçemiyeceğim malesef; araç privilage donanım olmasına rağmen müzik-ses sistemi 5 kuruş etmez, ( Cd-Bluetooth-aux girişinden mp3 player v.s denedim. Ekolayzer ayarları vs. 1 saat kurcaladım her varyasyonu)

    Sattığım 2008 fiestanın fabrikasyon ses sistemini mumla arıyorum malesef.. Na bas, ne tiz ne doygunluk kesinlikle tatmin edici değil..
    Bunun için ilerleyen zamanlarda bişeyler yapmam lazım diye düşünüyorum.

    aynı aracın dynamic donanımlı versiyonu sahibiyim. aynı dertten muzdarip idim. Gittim 150 tl'ye pioneer oval 2 yollu kolon aldım 150'tl'yi, bunları taktırırkende arka kapılardaki 13cm'lik kolonları iptal ettirdim sorun ortadan kalktı şu andaki ses tatmin edici tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Focus tavsiye edeceğim ancak kendi aracım olduğu için değil, tarafsız olarak.

    Focus megana göre daha doğrusu ford markası renault markasına göre daha dayanıklı, kaporta ve boya kalitesi sağlam, iç mekan elemanları olarak da çok kaliteli olmasa da uzun yıllar deforme olmayacak izlenimi veren araçlar yapıyor. Ufak hasarlara ilişkin bi örnek vereyim. Eşim bi megan sport tourera park yerinden çıkarken çarpmıştı. Tabi çarpma açısı şekli vs. etkiler ama bizim arka tamponda bi delik oluştu, meganın sol arka kapısında büyük bi hasar oluşmuştu. Bizim hasar yetkili serviste 1500tl (tampon değişimi) ile sonuçlandı, meganda 6binküsür hasar olmuştu. Yetkili servis kazığı da olabilir bilemem ama muhtemelen sol arka kapısını değiştirmişlerdir. Biz sadece sonradan karşı taraftaki hasarın miktarını öğrenmiştik. Bi kere de geri geri bi audiye çarptım, audi 85 model civarıydı. Audi tamponunda biraz soyulma oldu, benim aracımda yine en ufak bi çizik bile oluşmadı. Bu yönüyle aracımın ufak hasarlara karşı olan direncine güveniyorum.

    Marka olarak bakarsak Ford özellikle focus aracında sürüş kalitesiyle öne çıkıyor. Renault araçlarında hissiz ama kullanımı rahat bir sürüş varken ford araçları biraz daha sert ama keyifli kullanım sunuyor. Megane direksiyonu şehiriçinde tüy gibiyken focus2lerde direksiyon hisli olması adına megana göre daha sert. Tabii sert dediysek elektrohidrolik direksiyon sistemi mevcut akla tofaşlar vs. gelmesin. Focus2lerdeki benim gördüğüm en büyük eksiklik yalıtım zafiyetleri. Ben aracıma alıştım pek farketmiyorum artık ama bu konuda çok hassas kişiler megana bakmalı. Megane özellikle yol sesini içeri focus2ye göre daha az alıyor. Focus3 test etmiştim ve direksiyon biraz daha yumuşamış, ses yalıtımı ise önemli seviyede iyileştirilmiş geldi bana. Ayrıca focus2lerde şanzıman kullanımı da oldukça keyifli, vites geçişleri çok net. Megan de bu hissi yakalamak zor. Megane 3ü kısa süreli bir kere kullandım sürüşüyle ilgili çok iyi izlenimlerim yok, fakat focusla sürüş dinamikleri oldukça farklı geldi bana. Megane huzurlu yolculuk otomobili bence.

    Sonuç olarak konfor ve rahat kullanım için megane3, uzun yıllar dayanıklı, en ufak darbede boyası dökülmeyen, sürüş kalitesi üst seviyede ama sert ve yalıtımı zayıf bi araç olacaksa focus2. Yakıt tüketimi konusunda focus muhtemelen meganın gerisinde kalır. Dci motorların şehiriçinde çok az yaktığı söyleniyor. Performans anlamında bakarsak tabii focus2 1.6 16v 110hp turbodizel motoruyla megandaki 8v 1.5 105 hp motordan özellikle tork üstünlüğüyle öne çıkıyor. Dizel sesi de meganda daha az duyulur.

    Ben olsam focus2 alırım ama collection yerine titaniumu zorlarım.

    +1
    objektif yorum diye buna denir






  • Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Orijinalden alıntı: kuikkuik

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    doğru olanı tercih etmişsiniz, hayırlı olsun

    teşekkür ederim arkadaşım..

    Yanlız şunu söylemeden geçemiyeceğim malesef; araç privilage donanım olmasına rağmen müzik-ses sistemi 5 kuruş etmez, ( Cd-Bluetooth-aux girişinden mp3 player v.s denedim. Ekolayzer ayarları vs. 1 saat kurcaladım her varyasyonu)

    Sattığım 2008 fiestanın fabrikasyon ses sistemini mumla arıyorum malesef.. Na bas, ne tiz ne doygunluk kesinlikle tatmin edici değil..
    Bunun için ilerleyen zamanlarda bişeyler yapmam lazım diye düşünüyorum.

    aynı aracın dynamic donanımlı versiyonu sahibiyim. aynı dertten muzdarip idim. Gittim 150 tl'ye pioneer oval 2 yollu kolon aldım 150'tl'yi, bunları taktırırkende arka kapılardaki 13cm'lik kolonları iptal ettirdim sorun ortadan kalktı şu andaki ses tatmin edici tavsiye ederim.


    İlgili kolonları yada tavsiye edebileceğin kolonların bulundupu bir link var mı dostum, zira bu şekilde zerre kadar müzik dinleyesim yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuikkuik -- 21 Temmuz 2013; 13:52:48 >




  • Orijinalden alıntı: kuikkuik



    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Orijinalden alıntı: kuikkuik

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    doğru olanı tercih etmişsiniz, hayırlı olsun

    teşekkür ederim arkadaşım..

    Yanlız şunu söylemeden geçemiyeceğim malesef; araç privilage donanım olmasına rağmen müzik-ses sistemi 5 kuruş etmez, ( Cd-Bluetooth-aux girişinden mp3 player v.s denedim. Ekolayzer ayarları vs. 1 saat kurcaladım her varyasyonu)

    Sattığım 2008 fiestanın fabrikasyon ses sistemini mumla arıyorum malesef.. Na bas, ne tiz ne doygunluk kesinlikle tatmin edici değil..
    Bunun için ilerleyen zamanlarda bişeyler yapmam lazım diye düşünüyorum.

    aynı aracın dynamic donanımlı versiyonu sahibiyim. aynı dertten muzdarip idim. Gittim 150 tl'ye pioneer oval 2 yollu kolon aldım 150'tl'yi, bunları taktırırkende arka kapılardaki 13cm'lik kolonları iptal ettirdim sorun ortadan kalktı şu andaki ses tatmin edici tavsiye ederim.


    İlgili kolonları yada tavsiye edebileceğin kolonların bulundupu bir link var mı dostum, zira bu şekilde zerre kadar müzik dinleyesim yok..

    http://www.atakantuning.com/Pioneer-TS-A-6995-S-2-X-600-watt-kolon,PR-490.html

    uygun fiyatlı olarak bunu tavsiye ederim. kaliteli bir ses alacağınıza eminim.




  • Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Orijinalden alıntı: kuikkuik



    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Orijinalden alıntı: kuikkuik

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    doğru olanı tercih etmişsiniz, hayırlı olsun

    teşekkür ederim arkadaşım..

    Yanlız şunu söylemeden geçemiyeceğim malesef; araç privilage donanım olmasına rağmen müzik-ses sistemi 5 kuruş etmez, ( Cd-Bluetooth-aux girişinden mp3 player v.s denedim. Ekolayzer ayarları vs. 1 saat kurcaladım her varyasyonu)

    Sattığım 2008 fiestanın fabrikasyon ses sistemini mumla arıyorum malesef.. Na bas, ne tiz ne doygunluk kesinlikle tatmin edici değil..
    Bunun için ilerleyen zamanlarda bişeyler yapmam lazım diye düşünüyorum.

    aynı aracın dynamic donanımlı versiyonu sahibiyim. aynı dertten muzdarip idim. Gittim 150 tl'ye pioneer oval 2 yollu kolon aldım 150'tl'yi, bunları taktırırkende arka kapılardaki 13cm'lik kolonları iptal ettirdim sorun ortadan kalktı şu andaki ses tatmin edici tavsiye ederim.


    İlgili kolonları yada tavsiye edebileceğin kolonların bulundupu bir link var mı dostum, zira bu şekilde zerre kadar müzik dinleyesim yok..

    http://www.atakantuning.com/Pioneer-TS-A-6995-S-2-X-600-watt-kolon,PR-490.html

    uygun fiyatlı olarak bunu tavsiye ederim. kaliteli bir ses alacağınıza eminim.

    Teşekkür ederim , inceleyecem..




  • Hocam yılda 10-12 bin km için dizel araca vereceğiniz ekstra paraya değer mi? Ben mantıksız buluyorum. Yılda 30-40 bin km yapan adam dizel alsa tamam ama, 10-12 bin km için bana pek mantıklı gelmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Heudérbaix

    Hocam yılda 10-12 bin km için dizel araca vereceğiniz ekstra paraya değer mi? Ben mantıksız buluyorum. Yılda 30-40 bin km yapan adam dizel alsa tamam ama, 10-12 bin km için bana pek mantıklı gelmiyor

    4 yıldır dizel kullanıyorum, ondan öncede 9 yıl iki benzinli araç kulandım. Zevk de, tork de, az yakması de ne dersen de eksilerinin yanında artıları daha fazla benim için. o yüzden bundan sonra benzinli araç almam sanırım. Artı araç temizse satarkende daha avantajlısınız diye düşünüyorum. ben aracımı iyi bir fiyata sattım, meganeyide iyi bir fiyata aldım o yüzden bi sıkıntım yok cok sükür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dostum şu hoparlör işini nasıl halettiğini acıklarsan sevinirim, işlemi kim yaptı servis mi özelden mi yaptılar? bide anlamadığım bu 6995 leri bagaj bölümüne taktılar sanırım, zira ön kapıdakiler küçül ve yuvarlak, pionerr ise ova ve büyük? ayrıca arka hop sesi bozuyor muydu, iptal ettiğine göre?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuikkuik

    dostum şu hoparlör işini nasıl halettiğini acıklarsan sevinirim, işlemi kim yaptı servis mi özelden mi yaptılar? bide anlamadığım bu 6995 leri bagaj bölümüne taktılar sanırım, zira ön kapıdakiler küçül ve yuvarlak, pionerr ise ova ve büyük? ayrıca arka hop sesi bozuyor muydu, iptal ettiğine göre?


    teker teker cevap veriyim,

    işlemi özel bir oto müzik sistemi satış ve montaj yapan yerde yaptırdım.

    50 tl montaj ücreti verdim.

    Pionerr'ler oval olduğu için bizim kapılardaki 13 cm'lik yuvalara oturmuyor. Bu yüzden bagajdaki pandizot (Mdf) kısmına takılıyor.

    Arka kapıdaki kolonlar iptal ediliyor ve burdan pionerr'lere kablolama yapılıyor.

    Arka kapıdakiler sesi bozacağı için iptal ediliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    quote:

    Orijinalden alıntı: kuikkuik

    dostum şu hoparlör işini nasıl halettiğini acıklarsan sevinirim, işlemi kim yaptı servis mi özelden mi yaptılar? bide anlamadığım bu 6995 leri bagaj bölümüne taktılar sanırım, zira ön kapıdakiler küçül ve yuvarlak, pionerr ise ova ve büyük? ayrıca arka hop sesi bozuyor muydu, iptal ettiğine göre?


    teker teker cevap veriyim,

    işlemi özel bir oto müzik sistemi satış ve montaj yapan yerde yaptırdım.

    50 tl montaj ücreti verdim.

    Pionerr'ler oval olduğu için bizim kapılardaki 13 cm'lik yuvalara oturmuyor. Bu yüzden bagajdaki pandizot (Mdf) kısmına takılıyor.

    Arka kapıdaki kolonlar iptal ediliyor ve burdan pionerr'lere kablolama yapılıyor.

    Arka kapıdakiler sesi bozacağı için iptal ediliyor.

    Tesekkür ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Allah kaza vermesin .yakışıklı ve tasarruflu araç megane 3 doğru karar. megane 3 play modeli bende mevcut, ds4 şimdi idolüm
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.