Şimdi Ara

Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa) (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
22.072
Cevap
29
Favori
1.978.404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet.mercan

    Merhabalar,
    Aracım 1.6 TDCİ GHIA Magnum Gri. 40.000 KM.
    Genel anlamda problemi yok. Motor ve yol tutuş mükemmel. Savrulma gibi bir derdi de yok. Nitekim kullanılan süspansiyon McPherson. Istanbul- Ankara ortalama 180 KM. hızla gittim. 190-195 KM/hız yaklaşık 1 saat durmaksızın yol aldım. Motorda ses yok yakıt tüketimi süper. Klima açık olmasına rağman. Ankaraya gidiş-dönüş ortalama hızım 170 KM/hız.. toplam yakıt masrafım 140 YTL :).. Araç sahip olduğu donanım ve işcilik kalitesine bakılırsa fiyatı açısından çok düşük. Üstelik Turbo dizel motora sahip. Dizaynıda modern.

    Önerilerim:
    1. 1.5 ayda bir maf sensörü temizlenmeli. (Kolay bir işlem 15 Dk. Servis te tanıdğını zvarsa problem olmaz)
    2. 3 ayda bir mutlaka hava filtresi ve yağ ile ilgili diğer sarf malzemeleri değiştirilmeli. (Siyah duman atmak istemiyorsanız. Ben çok denedim. Yapmayınca şehiriçi ve şehir dışı yakıtı tüketimi 7.5 Lt. aşağı düşmüyor.) benim ortalam 5.5 Lt.
    3. Ayda bir değişen bir program güncellemesi varmı sormanızda fayda var. Neden diye sorabilirisniz. Çünkü motorun çalışma prensipleri ile ilgili değişen önemli güncellmeler olabilir. Benim başıma geldi. 1.5 ay geç gelen bir prgoram (Motor çekiş gücü ile ilgili) yüzünden debriyaj baskı balatamı baskı altında kalarak yıprandı ve en sonun da 37.000 Km. baskı balatam değişti. Acı tecrübe bana 1 Milyara patladı.
    4. 3000 Devirde vites değiştirilmesi ideal sürüş için uygun.
    5. Kesinlikle devir yüksekteyken motoru stop etmeyin. Turbo şarj motoru zarar görebilir.
    6. Şehiriçi trafiğinde çok kalkış duruş yapıyorsanız mutlaka bazen mesela 3.vitesde devir saatini 4000 binde en az 2-3 dakika kullanın. Biriken motorin kurumlarının atılmasını ve temizleyen özelliği devreye girmesini sağlayın.

    Aracın artıları :
    1. Sony MP3 çalar ve ses sistemi mükemmel
    2. Süspansiyon + Jant (Alüm,nyumAlışım) + Lastikler 205x55 16R
    3. Turbo Dizel ve 109 Beygir.
    4. İç konfor
    5. Kararan iç dikiz aynası
    6. Sunroof
    7. Cruise Kontrol sistemi çok işlevli.
    8. Kapılar çok kaliteli.
    9. Kumanda sistemi çok işlevli.
    10. Güvenlik paketi çok başarılı.
    11.Döeşemelrin kalitesi çok iyi. Açık renk döeşemeye dökülen bir şişe kolayı. Kosla ile çıkarabilirisn...
    12 Klima çok başarılı.

    Aracın Eksileri :
    1. Xenon Far

    Problemler :
    1. Kapı gıcırtısı. Bu gıcık gerçekten. Kullanılan fitiller aslında çok kaliteli ama Memleketimizin havası ile maalesef uyum gösteremiyor. Çözüm önerim Arexons'un Sprey yağlama ürünü ile fitiller yağlandıktan sonra ses yok oluyor ama 4-5 yıkamadan sonra tekrar ses başlıyor.
    2. Hava Filtresi çok çabuk tozlanıyor.
    3. Maf Sensörü çok çabuk kirleniyor.
    4. Ford servisinin kullandığı motor yağı 15.000 Kilometre gitmek için uygun değil.
    5. Koltuk altı yay sesleri kesilemiyor.
    6. Ön Farlar iki kez değişmesine rağmen yine içten kirlenme yapıyor. Tüm C-MAX'ciler kontrol etmeli. Garantiden değiştirmeli.
    7. Klima uzun süre çalıştığında ön yolcu paneli altında sus akması meydana geliyor.
    8. Program güncellemeleri takip edilmeli. Sık değişiyor.
    9. Ön konsol zamanla tozlanma etkisi ile sesli olmaya başlıyor.
    10. Benzin şamandırası çok çabuk bozuluyor. Sıfıra düşünce özellikle...
    11. Yol bilgisayarı yeterli.
    12. Motor ivmelenme zamanında fazla enjektör sesi çıkarıyor.






    ARKADAŞLAR LÜTFEN OKUYUNUZ.....!!!!
    Merhabalar,
    Aracım 1.6 TDCİ GHIA Magnum Gri. 40.000 KM.
    Genel anlamda problemi yok. Motor ve yol tutuş mükemmel. Savrulma gibi bir derdi de yok. Nitekim kullanılan süspansiyon McPherson. Istanbul- Ankara ortalama 180 KM. hızla gittim. Böyle bir ortalama hızla gitmek teknik olarak mümkün değil. Virajı var, yokuşu var, trafiği var. Buna rağmen kelle koltukta gidilmişse diğer umuma açık trafikte yapıldığı ve başka insanların da hayatı tehlikeye atılmış olmakla ciddi bir trafik suçu işlenmiş demektir.190-195 KM/hız yaklaşık 1 saat durmaksızın yol aldım. Motorda ses yok yakıt tüketimi süper. Klima açık olmasına rağman. Ankaraya gidiş-dönüş ortalama hızım 170 KM/hız.. toplam yakıt masrafım 140 YTL :).. Araç sahip olduğu donanım ve işcilik kalitesine bakılırsa fiyatı açısından çok düşük. Üstelik Turbo dizel motora sahip.Büyük otomobil firmalarının zaten turbo diesel olmayan motorlu taşıtları yoktur. Tüm diesel'lerde turbo vardırDizaynıda modern.


    Önerilerim:
    1. 1.5 ayda bir maf sensörü temizlenmeli. (Kolay bir işlem 15 Dk. Servis te tanıdğını zvarsa problem olmaz)
    2. 3 ayda bir mutlaka hava filtresi ve yağ ile ilgili diğer sarf malzemeleri değiştirilmeli. (Siyah duman atmak istemiyorsanız. Ben çok denedim. Yapmayınca şehiriçi ve şehir dışı yakıtı tüketimi 7.5 Lt. aşağı düşmüyor.) benim ortalam 5.5 Lt. Bırakın 15000 km yi şimdi sentetik yağlarla 40000 km. bile yapılabilmektedir. Dünyanın en çok otomobil üreten firması ünvanını almış Ford'un servislerinde bu ünvanını tehlikeye düşürecek bir yağ koyması olanaksızdır. En zor şartlar düşünülerek seçilmiş olan yağ ile 15000 km. yapılması Ford mühendislerinin takdiridir. Kullanıcının değil.
    Ayrıca fazla yakıt yakılmasına tesir eden tek unsur kirlenmiş hava filtresidir. Diğer yağ ile ilgili malzemeler servis zamanı gelince değiştirildiği sürece fazla yakıt yakılmasına neden olmaz. Çok tozlu yollarda gidiliyorsa ve hava filtresi değişim zamanı gelmemişse serviste hava filtresine hava geçiş yönünün tersine olmak üzere basınçlı hava püskürtülerek filtre temizlenebilir.

    3. Ayda bir değişen bir program güncellemesi varmı sormanızda fayda var. Neden diye sorabilirisniz. Çünkü motorun çalışma prensipleri ile ilgili değişen önemli güncellmeler olabilir. Benim başıma geldi. 1.5 ay geç gelen bir prgoram (Motor çekiş gücü ile ilgili) yüzünden debriyaj baskı balatamı baskı altında kalarak yıprandı ve en sonun da 37.000 Km. baskı balatam değişti. Acı tecrübe bana 1 Milyara patladı.Burası çok anlamsız. Motorun çalışma rejimini ilgilendiren program değişiklikleri ile debriyaj sisteminin ne alakası var. Debriyaj basılarak vites değiştirilmesi tamamen sürücünün insiyatifinde olan bir olaydır. Motorun çalışma rejimini değiştiren olaylar yakıt ekonomisine, çekişe tesir yapabilir. Ama sizin debriyajınızın birşeyini değiştirmez. Siz ayağınız debriyaj pedalı üzerinde geziyorsanız, daha çok baskı balata değiştirirsiniz.
    4. 3000 Devirde vites değiştirilmesi ideal sürüş için uygun. Yapmayın kardeşim yarım yamalak öğrendiğiniz bilgilerle başkalarını da yanıltmayın. Turbo diesel motorlar uzun bir devir aralığında (örneğin 1750-3000 gibi) yüksek tork üretirler. Zaten bu anlamda benzinli motorlardan üstündürler. Dolayısı ile kısaca çekiş gücü olarak niteleyebileceğimiz bu uzun tork aralığında her devirde vites değiştirmek uygundur ve yakıt ekonomisine de tesir eder. Ayrıca bu aralıkta düşük-yüksek devirlerde vites değişikliği yapmak sürücünün sürüş özelliği ile de ilgili bir davranış olduğundan illa da şu devir uygun diye birşey yoktur
    5. Kesinlikle devir yüksekteyken motoru stop etmeyin. Turbo şarj motoru zarar görebilir.Doğru ama zaten motor staop ettirileceği zaman kise gaza basmaz.
    6. Şehiriçi trafiğinde çok kalkış duruş yapıyorsanız mutlaka bazen mesela 3.vitesde devir saatini 4000 binde en az 2-3 dakika kullanın. Biriken motorin kurumlarının atılmasını ve temizleyen özelliği devreye girmesini sağlayın.

    Aracın artıları :
    1. Sony MP3 çalar ve ses sistemi mükemmel
    2. Süspansiyon + Jant (Alüm,nyumAlışım) + Lastikler 205x55 16R
    3. Turbo Dizel ve 109 Beygir.
    4. İç konfor
    5. Kararan iç dikiz aynası
    6. Sunroof
    7. Cruise Kontrol sistemi çok işlevli.
    8. Kapılar çok kaliteli.
    9. Kumanda sistemi çok işlevli.
    10. Güvenlik paketi çok başarılı.
    11.Döeşemelrin kalitesi çok iyi. Açık renk döeşemeye dökülen bir şişe kolayı. Kosla ile çıkarabilirisn...
    12 Klima çok başarılı.

    Aracın Eksileri :
    1. Xenon Far

    Problemler :
    1. Kapı gıcırtısı. Bu gıcık gerçekten. Kullanılan fitiller aslında çok kaliteli ama Memleketimizin havası ile maalesef uyum gösteremiyor. Çözüm önerim Arexons'un Sprey yağlama ürünü ile fitiller yağlandıktan sonra ses yok oluyor ama 4-5 yıkamadan sonra tekrar ses başlıyor. Daha ekonomik olarak silikonlu herhangi bir yağlayıcı ile de yağlanabilir.
    2. Hava Filtresi çok çabuk tozlanıyor. Bu sizin aracı kullandığınız yollara bağlı. Sürekli toprak ve tozlu yollarda gezerseniz doğru.
    3. Maf Sensörü çok çabuk kirleniyor.
    4. Ford servisinin kullandığı motor yağı 15.000 Kilometre gitmek için uygun değil. Yukarıda değinildi.
    5. Koltuk altı yay sesleri kesilemiyor.
    6. Ön Farlar iki kez değişmesine rağmen yine içten kirlenme yapıyor. Tüm C-MAX'ciler kontrol etmeli. Garantiden değiştirmeli.
    7. Klima uzun süre çalıştığında ön yolcu paneli altında sus akması meydana geliyor.
    8. Program güncellemeleri takip edilmeli. Sık değişiyor.
    9. Ön konsol zamanla tozlanma etkisi ile sesli olmaya başlıyor.
    10. Benzin şamandırası çok çabuk bozuluyor. Sıfıra düşünce özellikle...
    11. Yol bilgisayarı yeterli.
    12. Motor ivmelenme zamanında fazla enjektör sesi çıkarıyor.

    Not: 1-Kırmızı ile yazıLanLan benim bu yazıya sonradan cevap olarak eklediklerimdir..
    2-ArKaşlar hepimizin akLı ve mantıgı var...! Lütfen yaLan yaLnış şeyler yapıp hep kendinizi hemde arabanızı zora sokmayın..İnsanlarıda yanıltmayın..
    Umuyorumki bu yazıyı okuduktan sonra bana hak vereceksiniz...

    SAYGILAR.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AdoLyA -- 25 Eylül 2005, 23:16:43 >




  • güzel cevap olmuş.......
    quote:

    Orjinalden alıntı: AdoLyA



    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet.mercan

    Merhabalar,
    Aracım 1.6 TDCİ GHIA Magnum Gri. 40.000 KM.
    Genel anlamda problemi yok. Motor ve yol tutuş mükemmel. Savrulma gibi bir derdi de yok. Nitekim kullanılan süspansiyon McPherson. Istanbul- Ankara ortalama 180 KM. hızla gittim. 190-195 KM/hız yaklaşık 1 saat durmaksızın yol aldım. Motorda ses yok yakıt tüketimi süper. Klima açık olmasına rağman. Ankaraya gidiş-dönüş ortalama hızım 170 KM/hız.. toplam yakıt masrafım 140 YTL :).. Araç sahip olduğu donanım ve işcilik kalitesine bakılırsa fiyatı açısından çok düşük. Üstelik Turbo dizel motora sahip. Dizaynıda modern.

    Önerilerim:
    1. 1.5 ayda bir maf sensörü temizlenmeli. (Kolay bir işlem 15 Dk. Servis te tanıdğını zvarsa problem olmaz)
    2. 3 ayda bir mutlaka hava filtresi ve yağ ile ilgili diğer sarf malzemeleri değiştirilmeli. (Siyah duman atmak istemiyorsanız. Ben çok denedim. Yapmayınca şehiriçi ve şehir dışı yakıtı tüketimi 7.5 Lt. aşağı düşmüyor.) benim ortalam 5.5 Lt.
    3. Ayda bir değişen bir program güncellemesi varmı sormanızda fayda var. Neden diye sorabilirisniz. Çünkü motorun çalışma prensipleri ile ilgili değişen önemli güncellmeler olabilir. Benim başıma geldi. 1.5 ay geç gelen bir prgoram (Motor çekiş gücü ile ilgili) yüzünden debriyaj baskı balatamı baskı altında kalarak yıprandı ve en sonun da 37.000 Km. baskı balatam değişti. Acı tecrübe bana 1 Milyara patladı.
    4. 3000 Devirde vites değiştirilmesi ideal sürüş için uygun.
    5. Kesinlikle devir yüksekteyken motoru stop etmeyin. Turbo şarj motoru zarar görebilir.
    6. Şehiriçi trafiğinde çok kalkış duruş yapıyorsanız mutlaka bazen mesela 3.vitesde devir saatini 4000 binde en az 2-3 dakika kullanın. Biriken motorin kurumlarının atılmasını ve temizleyen özelliği devreye girmesini sağlayın.

    Aracın artıları :
    1. Sony MP3 çalar ve ses sistemi mükemmel
    2. Süspansiyon + Jant (Alüm,nyumAlışım) + Lastikler 205x55 16R
    3. Turbo Dizel ve 109 Beygir.
    4. İç konfor
    5. Kararan iç dikiz aynası
    6. Sunroof
    7. Cruise Kontrol sistemi çok işlevli.
    8. Kapılar çok kaliteli.
    9. Kumanda sistemi çok işlevli.
    10. Güvenlik paketi çok başarılı.
    11.Döeşemelrin kalitesi çok iyi. Açık renk döeşemeye dökülen bir şişe kolayı. Kosla ile çıkarabilirisn...
    12 Klima çok başarılı.

    Aracın Eksileri :
    1. Xenon Far

    Problemler :
    1. Kapı gıcırtısı. Bu gıcık gerçekten. Kullanılan fitiller aslında çok kaliteli ama Memleketimizin havası ile maalesef uyum gösteremiyor. Çözüm önerim Arexons'un Sprey yağlama ürünü ile fitiller yağlandıktan sonra ses yok oluyor ama 4-5 yıkamadan sonra tekrar ses başlıyor.
    2. Hava Filtresi çok çabuk tozlanıyor.
    3. Maf Sensörü çok çabuk kirleniyor.
    4. Ford servisinin kullandığı motor yağı 15.000 Kilometre gitmek için uygun değil.
    5. Koltuk altı yay sesleri kesilemiyor.
    6. Ön Farlar iki kez değişmesine rağmen yine içten kirlenme yapıyor. Tüm C-MAX'ciler kontrol etmeli. Garantiden değiştirmeli.
    7. Klima uzun süre çalıştığında ön yolcu paneli altında sus akması meydana geliyor.
    8. Program güncellemeleri takip edilmeli. Sık değişiyor.
    9. Ön konsol zamanla tozlanma etkisi ile sesli olmaya başlıyor.
    10. Benzin şamandırası çok çabuk bozuluyor. Sıfıra düşünce özellikle...
    11. Yol bilgisayarı yeterli.
    12. Motor ivmelenme zamanında fazla enjektör sesi çıkarıyor.






    ARKADAŞLAR LÜTFEN OKUYUNUZ.....!!!!
    Merhabalar,
    Aracım 1.6 TDCİ GHIA Magnum Gri. 40.000 KM.
    Genel anlamda problemi yok. Motor ve yol tutuş mükemmel. Savrulma gibi bir derdi de yok. Nitekim kullanılan süspansiyon McPherson. Istanbul- Ankara ortalama 180 KM. hızla gittim. Böyle bir ortalama hızla gitmek teknik olarak mümkün değil. Virajı var, yokuşu var, trafiği var. Buna rağmen kelle koltukta gidilmişse diğer umuma açık trafikte yapıldığı ve başka insanların da hayatı tehlikeye atılmış olmakla ciddi bir trafik suçu işlenmiş demektir.190-195 KM/hız yaklaşık 1 saat durmaksızın yol aldım. Motorda ses yok yakıt tüketimi süper. Klima açık olmasına rağman. Ankaraya gidiş-dönüş ortalama hızım 170 KM/hız.. toplam yakıt masrafım 140 YTL :).. Araç sahip olduğu donanım ve işcilik kalitesine bakılırsa fiyatı açısından çok düşük. Üstelik Turbo dizel motora sahip.Büyük otomobil firmalarının zaten turbo diesel olmayan motorlu taşıtları yoktur. Tüm diesel'lerde turbo vardırDizaynıda modern.


    Önerilerim:
    1. 1.5 ayda bir maf sensörü temizlenmeli. (Kolay bir işlem 15 Dk. Servis te tanıdğını zvarsa problem olmaz)
    2. 3 ayda bir mutlaka hava filtresi ve yağ ile ilgili diğer sarf malzemeleri değiştirilmeli. (Siyah duman atmak istemiyorsanız. Ben çok denedim. Yapmayınca şehiriçi ve şehir dışı yakıtı tüketimi 7.5 Lt. aşağı düşmüyor.) benim ortalam 5.5 Lt. Bırakın 15000 km yi şimdi sentetik yağlarla 40000 km. bile yapılabilmektedir. Dünyanın en çok otomobil üreten firması ünvanını almış Ford'un servislerinde bu ünvanını tehlikeye düşürecek bir yağ koyması olanaksızdır. En zor şartlar düşünülerek seçilmiş olan yağ ile 15000 km. yapılması Ford mühendislerinin takdiridir. Kullanıcının değil.
    Ayrıca fazla yakıt yakılmasına tesir eden tek unsur kirlenmiş hava filtresidir. Diğer yağ ile ilgili malzemeler servis zamanı gelince değiştirildiği sürece fazla yakıt yakılmasına neden olmaz. Çok tozlu yollarda gidiliyorsa ve hava filtresi değişim zamanı gelmemişse serviste hava filtresine hava geçiş yönünün tersine olmak üzere basınçlı hava püskürtülerek filtre temizlenebilir.

    3. Ayda bir değişen bir program güncellemesi varmı sormanızda fayda var. Neden diye sorabilirisniz. Çünkü motorun çalışma prensipleri ile ilgili değişen önemli güncellmeler olabilir. Benim başıma geldi. 1.5 ay geç gelen bir prgoram (Motor çekiş gücü ile ilgili) yüzünden debriyaj baskı balatamı baskı altında kalarak yıprandı ve en sonun da 37.000 Km. baskı balatam değişti. Acı tecrübe bana 1 Milyara patladı.Burası çok anlamsız. Motorun çalışma rejimini ilgilendiren program değişiklikleri ile debriyaj sisteminin ne alakası var. Debriyaj basılarak vites değiştirilmesi tamamen sürücünün insiyatifinde olan bir olaydır. Motorun çalışma rejimini değiştiren olaylar yakıt ekonomisine, çekişe tesir yapabilir. Ama sizin debriyajınızın birşeyini değiştirmez. Siz ayağınız debriyaj pedalı üzerinde geziyorsanız, daha çok baskı balata değiştirirsiniz.
    4. 3000 Devirde vites değiştirilmesi ideal sürüş için uygun. Yapmayın kardeşim yarım yamalak öğrendiğiniz bilgilerle başkalarını da yanıltmayın. Turbo diesel motorlar uzun bir devir aralığında (örneğin 1750-3000 gibi) yüksek tork üretirler. Zaten bu anlamda benzinli motorlardan üstündürler. Dolayısı ile kısaca çekiş gücü olarak niteleyebileceğimiz bu uzun tork aralığında her devirde vites değiştirmek uygundur ve yakıt ekonomisine de tesir eder. Ayrıca bu aralıkta düşük-yüksek devirlerde vites değişikliği yapmak sürücünün sürüş özelliği ile de ilgili bir davranış olduğundan illa da şu devir uygun diye birşey yoktur
    5. Kesinlikle devir yüksekteyken motoru stop etmeyin. Turbo şarj motoru zarar görebilir.Doğru ama zaten motor staop ettirileceği zaman kise gaza basmaz.
    6. Şehiriçi trafiğinde çok kalkış duruş yapıyorsanız mutlaka bazen mesela 3.vitesde devir saatini 4000 binde en az 2-3 dakika kullanın. Biriken motorin kurumlarının atılmasını ve temizleyen özelliği devreye girmesini sağlayın.

    Aracın artıları :
    1. Sony MP3 çalar ve ses sistemi mükemmel
    2. Süspansiyon + Jant (Alüm,nyumAlışım) + Lastikler 205x55 16R
    3. Turbo Dizel ve 109 Beygir.
    4. İç konfor
    5. Kararan iç dikiz aynası
    6. Sunroof
    7. Cruise Kontrol sistemi çok işlevli.
    8. Kapılar çok kaliteli.
    9. Kumanda sistemi çok işlevli.
    10. Güvenlik paketi çok başarılı.
    11.Döeşemelrin kalitesi çok iyi. Açık renk döeşemeye dökülen bir şişe kolayı. Kosla ile çıkarabilirisn...
    12 Klima çok başarılı.

    Aracın Eksileri :
    1. Xenon Far

    Problemler :
    1. Kapı gıcırtısı. Bu gıcık gerçekten. Kullanılan fitiller aslında çok kaliteli ama Memleketimizin havası ile maalesef uyum gösteremiyor. Çözüm önerim Arexons'un Sprey yağlama ürünü ile fitiller yağlandıktan sonra ses yok oluyor ama 4-5 yıkamadan sonra tekrar ses başlıyor. Daha ekonomik olarak silikonlu herhangi bir yağlayıcı ile de yağlanabilir.
    2. Hava Filtresi çok çabuk tozlanıyor. Bu sizin aracı kullandığınız yollara bağlı. Sürekli toprak ve tozlu yollarda gezerseniz doğru.
    3. Maf Sensörü çok çabuk kirleniyor.
    4. Ford servisinin kullandığı motor yağı 15.000 Kilometre gitmek için uygun değil. Yukarıda değinildi.
    5. Koltuk altı yay sesleri kesilemiyor.
    6. Ön Farlar iki kez değişmesine rağmen yine içten kirlenme yapıyor. Tüm C-MAX'ciler kontrol etmeli. Garantiden değiştirmeli.
    7. Klima uzun süre çalıştığında ön yolcu paneli altında sus akması meydana geliyor.
    8. Program güncellemeleri takip edilmeli. Sık değişiyor.
    9. Ön konsol zamanla tozlanma etkisi ile sesli olmaya başlıyor.
    10. Benzin şamandırası çok çabuk bozuluyor. Sıfıra düşünce özellikle...
    11. Yol bilgisayarı yeterli.
    12. Motor ivmelenme zamanında fazla enjektör sesi çıkarıyor.







  • ewet abi aynen katılıyorum çok abartılı bilgiler bunlar ayrıca burda bahsettiğin çoğu bilğide yanlış 3 ayda bir yağ değişir die bişi yok adam ayda 1000 km yapıosa 3000 kmde yağmı değişicek yani ne alaka!
    demişinki debriyajı bozdu birkere derbiyaj 1 milyar masraf çıkartmaz sen 5 de 140 ile gidip R ye alırsan o başka baskı balata komple set en fazla 400 ytl dir
    program güncellemesi demişsin iyi güzelde ford zaten sana satarken gerekli sistemi kurulu veriyo bu sistem kendi kendine bozulmuyorki senin dediğin gibi debiyajı dağatsın güncellemezsen en fazla yeni ayarlardan yoksun olursun ki bunuda ilk kez senden duyuyorm daha çok şey var yazacak ama bunlarn çoğu abartılı bilgiler ilk okuduğmda bende şoka girdim ama arabam şuan 5000 km ve yakıt sarfiyatında hala bir fark yok ve bu dediği sorunlarn hiç birisi yok benim yorumum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Absinthe* -- 26 Eylül 2005, 20:07:19 >




  • Focus TDCi'm 7000. km'sinde, Ankara'ya gittim geldim yüzümü güldürdü kerata, yanımda arkadaşım da vardı o da çok memnun kaldı. Bütün yol 90 sabit hızda gidip, Afyon Özdilek'te de alışverişe ve muhabbete dalınca çok sallandığımızı farkedip Sivrihisar - Ankara arası 175-180 km ile gittim, Korukent'e kadar sadece bir Mercedes geçti. Kaputu açtım motorun üstünde çok az toz olmuş, öyle yalıtım yapmışlar yani. Rampalar süper zevkli bu araçla, resmen trafik kuralları değişmeli. Hani bazı uzun inişlerde çıktığınız vitesle ininiz diye uyarı olur ya, bu araç tüm rampaları 5'le çıktığı için bir anlamı kalmamış.

    Bu arada BBC televizyonunda yayınlanan TopGear programının Focus'u tanıttığı bölümü izledim, araç İngiltere'de 6 vites olarak sunuluyor. Ayrıca çok güzel bir mizansen yapmışlar programda; eski kasa Focus'u gösteriyor. Yıllarca otomobillerin kralı oldu, tahtına kimseyi yaklaştırmadı falan diyor ama kral da sonunda yaşlandı ve onu tahtından indirmek isteyenler kuyusunu kazmaya başladı diyor. O sırada Honda Civic, VW Golf, Renault Megan fln köpekbalığı gibi Focus'un etrafında daireler çiziyorlar. Sonra birden karanlığın içinden Yeni Focus geliyor ve işte veliaht, hanedanlık daha uzun süre devam edecek gibi gözüküyor diyor. Golf, Civic fln da direkt arazi oluyorlar sahneden, bayaa koptum izlerken




  • quote:

    Orjinalden alıntı: swatcamgoz

    ewet abi aynen katılıyorum çok abartılı bilgiler bunlar ayrıca burda bahsettiğin çoğu bilğide yanlış 3 ayda bir yağ değişir die bişi yok adam ayda 1000 km yapıosa 3000 kmde yağmı değişicek yani ne alaka!
    demişinki debriyajı bozdu birkere derbiyaj 1 milyar masraf çıkartmaz sen 5 de 140 ile gidip R ye alırsan o başka baskı balata komple set en fazla 400 ytl dir
    program güncellemesi demişsin iyi güzelde ford zaten sana satarken gerekli sistemi kurulu veriyo bu sistem kendi kendine bozulmuyorki senin dediğin gibi debiyajı dağatsın güncellemezsen en fazla yeni ayarlardan yoksun olursun ki bunuda ilk kez senden duyuyorm daha çok şey var yazacak ama bunlarn çoğu abartılı bilgiler ilk okuduğmda bende şoka girdim ama arabam şuan 5000 km ve yakıt sarfiyatında hala bir fark yok ve bu dediği sorunlarn hiç birisi yok benim yorumum


    banada çok abartılı geldi.. bu kadar problemli bir araç olsa bu kadar satılırmıydı...




  • bırakın ya kendi arabası prim yapsın isteyenler böyle haberler yayıyor...
  • doru diyorsun.. adam hem biraz biraz övmüş arkasından öyle bir kötülemiş ki saydığı şeyler şuan kullandığım 98 model arabada yok bu kadar problem...
  • Herkese merhaba arkadaşlar,bende gruba yeni katıldım.3Ay önce YeniFordFocus 16TDCI HB Trend2005+Metalik boya aldım..aracımdan çok memnunum..Gerçi alırken aklım GHIA da kalmıştı ama napalım..şartlar saolsun:) aldıktan aşağıyukarı 1000km sonra gıcırtı sesleri gelmeye başladı ama çok rahatsız edici bi ses değildi..serviste bu sorunu çözüyolar.Ayrıca kimsenin değindiğini görmedim ama el freni bazen kaydırma da yapabiliyor ama bunuda serviste gideriyolar..Bide ön camın üst lastiği çıkan oldumu hiç??onu merak ettim.serviste tesadüfen aynı şikayetlerden gelen 2 kullanıcı daha vardı o anda..

    Serviste yan çıtaları,yan aynaları ve kapı kollarını boyattım+ön panjuru,ghiaların nikelaj kaplamasından taktırdım.Araba dışardan jantlar dışında,ghia görünümüne kavuştu..Trendi olanlara şiddetle tavsiye ediyorum süpper oluyo.

    Benim derdim,6000CD nin malesef MP3 çalamaması:( sony cd changer taktırıyım dedim,adaptörüyle birlikte 500YTL geçiyo..bazı ototeypcilerde bi kablo çekerek,artık lensinimi değiştiriyo napıyo bilmiyorum mp3'e çeviriyolarmış diye duydum..nekadar doğru bilmiyorum+arabamıda sıradan bi teypciye götürmek istemiyorum..Bu konuda bilgisi olan bi arkadaş varsa ltf yardımlarını bekliyorum..MP3 olayına mutlaka geçmem lazım!




  • arkadaşım hayırlı olsun . bende 4 ay önce tdci trend 2005 y. focus sedan aldım 7600 km ye geldim. çok memnunum bahsettiğin çıta ayna boyama krom ızgara işlemleri kaça maloldu ? orjinali gibi oldumu? artık birde alaşımlı jant aldınmı tam olur .alaşımlı jant fiyatını sordunmu? çünkü alırken sadece jant ve sis far farkından 1200 ytl istediler. bana o fark fazla geldi.sorunlara gelince gıcıtı yok ama el freni çok dik yokuşta zor tutuyor. kaydırıyor. birde klimayı ilk açtığımda rahatsız eden bir koku geliyor biraz sonra geçiyor.birde şunu soracağım çok önemli 2005 ler 6 ayda yağ değişimine gidecekmiş ama 2006 lar 12 ayda gidecekmiş bana biraz garip geldi birde sen sor bakalım servise çünkü 2005 le 2006 aynı araba ...
    quote:

    Orjinalden alıntı: stingerrr

    Herkese merhaba arkadaşlar,bende gruba yeni katıldım.3Ay önce YeniFordFocus 16TDCI HB Trend2005+Metalik boya aldım..aracımdan çok memnunum..Gerçi alırken aklım GHIA da kalmıştı ama napalım..şartlar saolsun:) aldıktan aşağıyukarı 1000km sonra gıcırtı sesleri gelmeye başladı ama çok rahatsız edici bi ses değildi..serviste bu sorunu çözüyolar.Ayrıca kimsenin değindiğini görmedim ama el freni bazen kaydırma da yapabiliyor ama bunuda serviste gideriyolar..Bide ön camın üst lastiği çıkan oldumu hiç??onu merak ettim.serviste tesadüfen aynı şikayetlerden gelen 2 kullanıcı daha vardı o anda..

    Serviste yan çıtaları,yan aynaları ve kapı kollarını boyattım+ön panjuru,ghiaların nikelaj kaplamasından taktırdım.Araba dışardan jantlar dışında,ghia görünümüne kavuştu..Trendi olanlara şiddetle tavsiye ediyorum süpper oluyo.

    Benim derdim,6000CD nin malesef MP3 çalamaması:( sony cd changer taktırıyım dedim,adaptörüyle birlikte 500YTL geçiyo..bazı ototeypcilerde bi kablo çekerek,artık lensinimi değiştiriyo napıyo bilmiyorum mp3'e çeviriyolarmış diye duydum..nekadar doğru bilmiyorum+arabamıda sıradan bi teypciye götürmek istemiyorum..Bu konuda bilgisi olan bi arkadaş varsa ltf yardımlarını bekliyorum..MP3 olayına mutlaka geçmem lazım!




  • Tşkler..sana da hayırlı olsun.Ford satışta bi arkadaşım olduğu için ucuza geldi biraz..araba orda kaldığı sürece bütün servis işleriyle o ilgilendi.Yaklaşık 250-300YTL ye maloldu.Ama normalde daha pahalı diye duydum."Orjinali gibi" lafı biraz hafif kalır:) orjinalinden de orjinal oluyor..yaptırmadan önce bi eksiklik hissetmiyosun ama yaptırınca vaybe araba noldu böyle filan diyosun.Yaptır,,bana tşk etceksin:) Jant olayını bu aralar düşünmüyorum.biraz daha ilerde,lastiklerim birazdaha eskiyince.e şimdi aldıkmı 17" almak lazım,onun içinde lastiklerinde değişmesi gerekir biliyosun.Fiyat farkı fazla ama biliyosun jantlar biraz el yakıyo.Hele bunu serviste taktırmaya kalkarsan daha da pahalı.El freni olayını mutlaka servise baktır,zaten garantiden yaptıkları için ücrette ödemiyosun.Yağ değişimini ben alırken 6 ay yada 15000km demişlerdi.2006larda 12 ay çok saçma olur.Kasa ve teknik özellik olarak arabalar arasında hiç fark yokken yağ değişimi konusunda böyle bi fark saçma.Bence sen başka servislere de sor.İşin doğrusu 6ay yada 15000km.Hangisi önce olursa.Zaten 6 ay sonra yağ çubuğundan bakarak nekadar yağ kaldığını kontrol edebilirsin diye düşünüyorum.. Kolay gelsin..




  • teşekkürler......
    quote:

    Orjinalden alıntı: stingerrr

    Tşkler..sana da hayırlı olsun.Ford satışta bi arkadaşım olduğu için ucuza geldi biraz..araba orda kaldığı sürece bütün servis işleriyle o ilgilendi.Yaklaşık 250-300YTL ye maloldu.Ama normalde daha pahalı diye duydum."Orjinali gibi" lafı biraz hafif kalır:) orjinalinden de orjinal oluyor..yaptırmadan önce bi eksiklik hissetmiyosun ama yaptırınca vaybe araba noldu böyle filan diyosun.Yaptır,,bana tşk etceksin:) Jant olayını bu aralar düşünmüyorum.biraz daha ilerde,lastiklerim birazdaha eskiyince.e şimdi aldıkmı 17" almak lazım,onun içinde lastiklerinde değişmesi gerekir biliyosun.Fiyat farkı fazla ama biliyosun jantlar biraz el yakıyo.Hele bunu serviste taktırmaya kalkarsan daha da pahalı.El freni olayını mutlaka servise baktır,zaten garantiden yaptıkları için ücrette ödemiyosun.Yağ değişimini ben alırken 6 ay yada 15000km demişlerdi.2006larda 12 ay çok saçma olur.Kasa ve teknik özellik olarak arabalar arasında hiç fark yokken yağ değişimi konusunda böyle bi fark saçma.Bence sen başka servislere de sor.İşin doğrusu 6ay yada 15000km.Hangisi önce olursa.Zaten 6 ay sonra yağ çubuğundan bakarak nekadar yağ kaldığını kontrol edebilirsin diye düşünüyorum.. Kolay gelsin..




  • benim anlamadığım mehmet.mercen ını yazdığı:- ön konsol zamanla tozlanmanın etkisiyle sesli olmaya başlıyor-bu ne anlama geliyor??

    benzin şamandırası bozulan varmı aranızda???? onuda yazmışşş....

    klima fazla çalıştığında ön konsolun altından suyu gelen varmı???

    artık abartıdan gerçekten komik hale gelmiş bu problemler bu kadarda kötülenmez ama bir araba...




  • dostum valla ben bu yazılanları hayatımda ilk kez duyuyorum..

    cinuba, benim yazılarımı okuduysan mp3 ile ilgili bi fikrin varmı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: stingerrr

    dostum valla ben bu yazılanları hayatımda ilk kez duyuyorum..

    cinuba, benim yazılarımı okuduysan mp3 ile ilgili bi fikrin varmı?



    walla ben kablo çekerek yada lensini falan değiştirerek mp3 e çevirdiklerini duymadım... sen 500 ytl falan verip yada başka + masraf yapıp teypini değiştirme..yazık olur yeni teype hemde orjinal.. bence sen yeni teyp alıp bu teypi değiştireceğine küçük mp3 çalar tak.. cep mp3 çalarlarından .sana enfazla 100-150 milyona mall olur.. taşınabilir kumandalı olanlar var.. çok güzel takıp çok güzel bir yere orjinallini bozmadan koyarsın.. en hesaplısı ve en kolay yolu bu bence..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cinuba


    quote:

    Orjinalden alıntı: stingerrr

    dostum valla ben bu yazılanları hayatımda ilk kez duyuyorum..

    cinuba, benim yazılarımı okuduysan mp3 ile ilgili bi fikrin varmı?



    walla ben kablo çekerek yada lensini falan değiştirerek mp3 e çevirdiklerini duymadım... sen 500 ytl falan verip yada başka + masraf yapıp teypini değiştirme..yazık olur yeni teype hemde orjinal.. bence sen yeni teyp alıp bu teypi değiştireceğine küçük mp3 çalar tak.. cep mp3 çalarlarından .sana enfazla 100-150 milyona mall olur.. taşınabilir kumandalı olanlar var.. çok güzel takıp çok güzel bir yere orjinallini bozmadan koyarsın.. en hesaplısı ve en kolay yolu bu bence..



    zaten 500ytl vererek orjinal teybi bozmıcam,sadece mp3 destekli sony cd-changer takıcam ama pahalı bi olay..mp3çalar tak demişsin ama teybe herhangi bi girişte yok,gerçi serviste onu ayarlarlar heralde..bilmiyorum şuan kararsızım iyice araştırıp en iyi çözümü bulmaya çalışcam..

    bu arada ziebarttan camlara film çektiren varmı hiç??görüntüsün nasıl olduğunu merak ediyorum,eğer varsa ve fotosunu yollarsa çok iyi olur..




  • beyler bu camdaki lastik sorunu bende var bodrumda farkettim uzun yola cıkıp hız yapınca oncamın ustunde lastık kalkmıs tavana yapısmıstı servıse gıttım bır baktık cam catlak tamo sıyah fılm gıbı olan yerden catlamıs ufak bır catlak tas falan gelmıstır dediler ama tam o en ust sıyah yere tas gelmesı zor gelsede dıkıne çatlak ilk defa goruyorm ilginc geldı ve camda hıc tas ızı yok ben beklemeye geçtm başka bole şikayeti olan olckamı die sanırım fabrikasyon bir sorun bu şasi nin rijit liği açısından öncam oldukca önemlidir ve etki eder eğer cam takılırken ufak bir hata olduysa set bir virajda yada cukurda atmış olabilir cam o yuzden ben garantiden bastırıcam eğer çatlak ilerlerse
  • quote:

    Orjinalden alıntı: swatcamgoz

    beyler bu camdaki lastik sorunu bende var bodrumda farkettim uzun yola cıkıp hız yapınca oncamın ustunde lastık kalkmıs tavana yapısmıstı servıse gıttım bır baktık cam catlak tamo sıyah fılm gıbı olan yerden catlamıs ufak bır catlak tas falan gelmıstır dediler ama tam o en ust sıyah yere tas gelmesı zor gelsede dıkıne çatlak ilk defa goruyorm ilginc geldı ve camda hıc tas ızı yok ben beklemeye geçtm başka bole şikayeti olan olckamı die sanırım fabrikasyon bir sorun bu şasi nin rijit liği açısından öncam oldukca önemlidir ve etki eder eğer cam takılırken ufak bir hata olduysa set bir virajda yada cukurda atmış olabilir cam o yuzden ben garantiden bastırıcam eğer çatlak ilerlerse



    abi o taş filan değil..servislerde ayak yapmaya başladı iyice.Fabrikadaki öncam kalıplarında sorun olduğu için bazı araçların öncamlarında çok küçükte olsa tam oturmama gibi sorunlar oluşabiliyo.Bu yüzden OTOSAN dan bütün servislere kesin talimat geldi.Bu şikayetle gelen bütün araçların öncam lastiklerini özel bi silikonla yapıştıyolar,üzerine bi bant çekiyolar,bantı 5-6 saat sonra çıkarttığında işlem tamamlanmış oluyo.Yalnız bandı çıkartma işlemini servise yaptırın çünkü bazı servislerin yapıştırdığı bantlar çıkardıktan sonra berbat bi iz bırakıyo,bide onla uğraşmayın.

    Türkiye için üretilmiş focuslarla diğer avrupa ülkeleri için (mesela ingiltere) üretilmiş focuslar arasında malesef kalite farklılıkları var..araba yeni kasa olduğu içinde,malesef bunun cefasını ilk kullanıcılar çekiyor.Örneğin;benim arabam ghia değil gerçi de ghialarda bazen torpido ışığının düğmesi takılıyo ve torpidoyu açıp kapattığında ışık yanmıyo gibi problemler var ama arabanın gerçekten çok iyi olması böyle ufak tefek sorunları kapatıyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emremuslu

    arkadaşım hayırlı olsun . bende 4 ay önce tdci trend 2005 y. focus sedan aldım 7600 km ye geldim. çok memnunum bahsettiğin çıta ayna boyama krom ızgara işlemleri kaça maloldu ? orjinali gibi oldumu? artık birde alaşımlı jant aldınmı tam olur .alaşımlı jant fiyatını sordunmu? çünkü alırken sadece jant ve sis far farkından 1200 ytl istediler. bana o fark fazla geldi.sorunlara gelince gıcıtı yok ama el freni çok dik yokuşta zor tutuyor. kaydırıyor. birde klimayı ilk açtığımda rahatsız eden bir koku geliyor biraz sonra geçiyor.birde şunu soracağım çok önemli 2005 ler 6 ayda yağ değişimine gidecekmiş ama 2006 lar 12 ayda gidecekmiş bana biraz garip geldi birde sen sor bakalım servise çünkü 2005 le 2006 aynı araba ...
    quote:

    Orjinalden alıntı: stingerrr

    Herkese merhaba arkadaşlar,bende gruba yeni katıldım.3Ay önce YeniFordFocus 16TDCI HB Trend2005+Metalik boya aldım..aracımdan çok memnunum..Gerçi alırken aklım GHIA da kalmıştı ama napalım..şartlar saolsun:) aldıktan aşağıyukarı 1000km sonra gıcırtı sesleri gelmeye başladı ama çok rahatsız edici bi ses değildi..serviste bu sorunu çözüyolar.Ayrıca kimsenin değindiğini görmedim ama el freni bazen kaydırma da yapabiliyor ama bunuda serviste gideriyolar..Bide ön camın üst lastiği çıkan oldumu hiç??onu merak ettim.serviste tesadüfen aynı şikayetlerden gelen 2 kullanıcı daha vardı o anda..

    Serviste yan çıtaları,yan aynaları ve kapı kollarını boyattım+ön panjuru,ghiaların nikelaj kaplamasından taktırdım.Araba dışardan jantlar dışında,ghia görünümüne kavuştu..Trendi olanlara şiddetle tavsiye ediyorum süpper oluyo.

    Benim derdim,6000CD nin malesef MP3 çalamaması:( sony cd changer taktırıyım dedim,adaptörüyle birlikte 500YTL geçiyo..bazı ototeypcilerde bi kablo çekerek,artık lensinimi değiştiriyo napıyo bilmiyorum mp3'e çeviriyolarmış diye duydum..nekadar doğru bilmiyorum+arabamıda sıradan bi teypciye götürmek istemiyorum..Bu konuda bilgisi olan bi arkadaş varsa ltf yardımlarını bekliyorum..MP3 olayına mutlaka geçmem lazım!



    jant ve sis farı olayını ben de almadan önce düşünmüştüm almaya gerek yok diye. ama bi hesap kitap yaptım. lastik ebadı ve büyüklüğü deişiyor + alaşım jant ve yine jant ebadı değişiyor+ sis farı(400 ytl gibi bi fiyatı var. hepsi birden ayrı olarak yapınca 2000ytlye mal oluyodu o yüzden ben sp li aldım

    @emremuslu: benimki 2006 model diye geçiyo ve bana 12 ay sonra gel dediler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Daywalkerr -- 27 Eylül 2005, 16:56:00 >




  • aslında alırken stil paketli alsam iyiymiş ama olsun böylede güzel önemli olan kazasız belasız kullanmamız.....
    quote:

    Orjinalden alıntı: Daywalkerr

    quote:

    Orjinalden alıntı: emremuslu

    arkadaşım hayırlı olsun . bende 4 ay önce tdci trend 2005 y. focus sedan aldım 7600 km ye geldim. çok memnunum bahsettiğin çıta ayna boyama krom ızgara işlemleri kaça maloldu ? orjinali gibi oldumu? artık birde alaşımlı jant aldınmı tam olur .alaşımlı jant fiyatını sordunmu? çünkü alırken sadece jant ve sis far farkından 1200 ytl istediler. bana o fark fazla geldi.sorunlara gelince gıcıtı yok ama el freni çok dik yokuşta zor tutuyor. kaydırıyor. birde klimayı ilk açtığımda rahatsız eden bir koku geliyor biraz sonra geçiyor.birde şunu soracağım çok önemli 2005 ler 6 ayda yağ değişimine gidecekmiş ama 2006 lar 12 ayda gidecekmiş bana biraz garip geldi birde sen sor bakalım servise çünkü 2005 le 2006 aynı araba ...
    quote:

    Orjinalden alıntı: stingerrr

    Herkese merhaba arkadaşlar,bende gruba yeni katıldım.3Ay önce YeniFordFocus 16TDCI HB Trend2005+Metalik boya aldım..aracımdan çok memnunum..Gerçi alırken aklım GHIA da kalmıştı ama napalım..şartlar saolsun:) aldıktan aşağıyukarı 1000km sonra gıcırtı sesleri gelmeye başladı ama çok rahatsız edici bi ses değildi..serviste bu sorunu çözüyolar.Ayrıca kimsenin değindiğini görmedim ama el freni bazen kaydırma da yapabiliyor ama bunuda serviste gideriyolar..Bide ön camın üst lastiği çıkan oldumu hiç??onu merak ettim.serviste tesadüfen aynı şikayetlerden gelen 2 kullanıcı daha vardı o anda..

    Serviste yan çıtaları,yan aynaları ve kapı kollarını boyattım+ön panjuru,ghiaların nikelaj kaplamasından taktırdım.Araba dışardan jantlar dışında,ghia görünümüne kavuştu..Trendi olanlara şiddetle tavsiye ediyorum süpper oluyo.

    Benim derdim,6000CD nin malesef MP3 çalamaması:( sony cd changer taktırıyım dedim,adaptörüyle birlikte 500YTL geçiyo..bazı ototeypcilerde bi kablo çekerek,artık lensinimi değiştiriyo napıyo bilmiyorum mp3'e çeviriyolarmış diye duydum..nekadar doğru bilmiyorum+arabamıda sıradan bi teypciye götürmek istemiyorum..Bu konuda bilgisi olan bi arkadaş varsa ltf yardımlarını bekliyorum..MP3 olayına mutlaka geçmem lazım!



    jant ve sis farı olayını ben de almadan önce düşünmüştüm almaya gerek yok diye. ama bi hesap kitap yaptım. lastik ebadı ve büyüklüğü deişiyor + alaşım jant ve yine jant ebadı değişiyor+ sis farı(400 ytl gibi bi fiyatı var. hepsi birden ayrı olarak yapınca 2000ytlye mal oluyodu o yüzden ben sp li aldım

    @emremuslu: benimki 2006 model diye geçiyo ve bana 12 ay sonra gel dediler




  • Ben alırken SP için 1 ay sonrasına gün vermişlerdi,bende kalsın SPsiz olsun demiştim fakat dışarda taktırmak çok daha pahalıya geliyo,yeni araba alacaklara tavsiyem SPli alsınlar.

    Yağ olayına gelince 2 servisle konuştum ikiside 6ay diyor ama kalkıpta 6 ay sonra kesinlikle değişicek demiyolar..6ay sonra bakılır gerekirse değişir,gerekmezse bi sonraki bakımda tekrar kontrol edilir ama sen zaten bakıma götürmedende yağ çubuğundan bakabilirsin nekadar kaldığına.
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.