Şimdi Ara

Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa) (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22.072
Cevap
29
Favori
1.978.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: stingerrr

    Ben alırken SP için 1 ay sonrasına gün vermişlerdi,bende kalsın SPsiz olsun demiştim fakat dışarda taktırmak çok daha pahalıya geliyo,yeni araba alacaklara tavsiyem SPli alsınlar.

    Yağ olayına gelince 2 servisle konuştum ikiside 6ay diyor ama kalkıpta 6 ay sonra kesinlikle değişicek demiyolar..6ay sonra bakılır gerekirse değişir,gerekmezse bi sonraki bakımda tekrar kontrol edilir ama sen zaten bakıma götürmedende yağ çubuğundan bakabilirsin nekadar kaldığına.



    zaten doğrusuda odur.. arabanın yağı iki şekildedeğiştirilir.. ya km si gelmiştir yada yağ eksiltmiştir.. o zamanda eklenir yada değiştirilir...
  • Cinuba diger arabaları salla sen alacaksan focus ghia al kesinlikle tavsiye ediorum pişman olmazsın...ne varsa alman arabalarında var...DigerLErini saLLa gel sana focus alalım biz...
  • Focus Sanki alman arabası değil gibi ama neyse :) (ingiltereden geliyor focuslar)
    Ya arkadaşlar Spli 1.6 Trendime sonradan hangi paketleri ekletebilirim ? Motor Dışında neler değiştirebiliyorlar ? Mesela benim kaputta yalıtım yok. Klimam otomatik değil, cruise control yok vs vs (Bu arada o boyama işlemi çok dikkatimi çekti!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rouvax

    Focus Sanki alman arabası değil gibi ama neyse :) (ingiltereden geliyor focuslar)
    Ya arkadaşlar Spli 1.6 Trendime sonradan hangi paketleri ekletebilirim ? Motor Dışında neler değiştirebiliyorlar ? Mesela benim kaputta yalıtım yok. Klimam otomatik değil, cruise control yok vs vs (Bu arada o boyama işlemi çok dikkatimi çekti!

    arabada kaputta mutlaka yalıtım vardır yaw. siyah bir tabaka yokmu kaputun altında. yoksa direk git servise gereğini yapsınlar
  • benzinli 2006 model trendimde kaputun altında hiç bişey yoooook
    , yarın kesinlikle servise götürücem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rouvax -- 27 Eylül 2005, 21:33:34 >
  • benzinlilerde olmuyor. dizellerde var..
    quote:

    Orjinalden alıntı: Rouvax

    benzinli 2006 model trendimde kaputun altında hiç bişey yoooook
    , yarın kesinlikle servise götürücem

  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rouvax

    Focus Sanki alman arabası değil gibi ama neyse :) (ingiltereden geliyor focuslar)
    Ya arkadaşlar Spli 1.6 Trendime sonradan hangi paketleri ekletebilirim ? Motor Dışında neler değiştirebiliyorlar ? Klimam otomatik değil, cruise control yok vs vs (Bu arada o boyama işlemi çok dikkatimi çekti!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AdoLyA

    Cinuba diger arabaları salla sen alacaksan focus ghia al kesinlikle tavsiye ediorum pişman olmazsın...ne varsa alman arabalarında var...DigerLErini saLLa gel sana focus alalım biz...


    zaten alırsam büyük ihtimal ghia alırım.. trend de istediğim özellikler yok.. motor açısından pişma olacağımı zannetmiyorum.. başka şeyler çıkarsa onu bilemem... inşallah çıkmaz.. bu birazda şans işi tabi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cinuba


    quote:

    Orjinalden alıntı: AdoLyA

    Cinuba diger arabaları salla sen alacaksan focus ghia al kesinlikle tavsiye ediorum pişman olmazsın...ne varsa alman arabalarında var...DigerLErini saLLa gel sana focus alalım biz...


    zaten alırsam büyük ihtimal ghia alırım.. trend de istediğim özellikler yok.. motor açısından pişma olacağımı zannetmiyorum.. başka şeyler çıkarsa onu bilemem... inşallah çıkmaz.. bu birazda şans işi tabi...

    Orası oyle haklısın ama alıcaksan bari c4 alma ..Abi araba daha yeni,servisi yaygın deil oyuzden yedek parca problemi var...2. eli fazla para etmior..walla alıcaksan en azından WV,opel veya ford al..Bence Ford al servisi felan her yerde var..2.elide para edior ayrıca Ford son 3 senedir turkiyenin ticari araclar dahil en cok satan arabası...Gectigimiz seninde sadece araba satış bazında 3.sü..geL sen ford dan şaşma aLırsın forD oLursun Lord diye boşuna dememişLEr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AdoLyA -- 28 Eylül 2005, 9:28:11 >




  • AMA BİRDE FORD ÇU OLMAK VAR İŞİN SONUNDA




    aLırsın forD oLursun Lord diye boşuna dememişLEr
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AdoLyA

    quote:

    Orjinalden alıntı: cinuba


    quote:

    Orjinalden alıntı: AdoLyA

    Cinuba diger arabaları salla sen alacaksan focus ghia al kesinlikle tavsiye ediorum pişman olmazsın...ne varsa alman arabalarında var...DigerLErini saLLa gel sana focus alalım biz...


    zaten alırsam büyük ihtimal ghia alırım.. trend de istediğim özellikler yok.. motor açısından pişma olacağımı zannetmiyorum.. başka şeyler çıkarsa onu bilemem... inşallah çıkmaz.. bu birazda şans işi tabi...

    Orası oyle haklısın ama alıcaksan bari c4 alma ..Abi araba daha yeni,servisi yaygın deil oyuzden yedek parca problemi var...2. eli fazla para etmior..walla alıcaksan en azından WV,opel veya ford al..Bence Ford al servisi felan her yerde var..2.elide para edior ayrıca Ford son 3 senedir turkiyenin ticari araclar dahil en cok satan arabası...Gectigimiz seninde sadece araba satış bazında 3.sü..geL sen ford dan şaşma aLırsın forD oLursun Lord diye boşuna dememişLEr



    tabi cıtroen lerin fordlar kadar yaygın servislerinin olmadığı kesin..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emremuslu

    benzinlilerde olmuyor. dizellerde var..
    quote:

    Orjinalden alıntı: Rouvax

    benzinli 2006 model trendimde kaputun altında hiç bişey yoooook
    , yarın kesinlikle servise götürücem





    evet belkide benzinlilerde gerek duymamış olabilirler yalıtım malzemesine... ama benzinlide olsaa bence her arabaya yalıtım malzemesi şart..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: stingerrr

    Herkese merhaba arkadaşlar,bende gruba yeni katıldım.3Ay önce YeniFordFocus 16TDCI HB Trend2005+Metalik boya aldım..aracımdan çok memnunum..Gerçi alırken aklım GHIA da kalmıştı ama napalım..şartlar saolsun:) aldıktan aşağıyukarı 1000km sonra gıcırtı sesleri gelmeye başladı ama çok rahatsız edici bi ses değildi..serviste bu sorunu çözüyolar.Ayrıca kimsenin değindiğini görmedim ama el freni bazen kaydırma da yapabiliyor ama bunuda serviste gideriyolar..Bide ön camın üst lastiği çıkan oldumu hiç??onu merak ettim.serviste tesadüfen aynı şikayetlerden gelen 2 kullanıcı daha vardı o anda..

    Serviste yan çıtaları,yan aynaları ve kapı kollarını boyattım+ön panjuru,ghiaların nikelaj kaplamasından taktırdım.Araba dışardan jantlar dışında,ghia görünümüne kavuştu..Trendi olanlara şiddetle tavsiye ediyorum süpper oluyo.

    Benim derdim,6000CD nin malesef MP3 çalamaması:( sony cd changer taktırıyım dedim,adaptörüyle birlikte 500YTL geçiyo..bazı ototeypcilerde bi kablo çekerek,artık lensinimi değiştiriyo napıyo bilmiyorum mp3'e çeviriyolarmış diye duydum..nekadar doğru bilmiyorum+arabamıda sıradan bi teypciye götürmek istemiyorum..Bu konuda bilgisi olan bi arkadaş varsa ltf yardımlarını bekliyorum..MP3 olayına mutlaka geçmem lazım!


    2005 Yeni Focus Benzinli Trend SP'li 7000 km.

    Evet aynı cam lastiği çıkma olayı bende de var. Ama servis yapıştırırız dedi.

    Yaw asıl sürprizi geçen gördüm ben. Talihsiz bir kaza sonucu cantı eğdim (16") Bagajdan stepneyi çıkarim dedim. Baba stepneyi bir gördüm beynimden vurulmuşa döndüm yaaa... 31,5 milyar ver araba al. Bir de deki ben bu lastik ve cantları istemiyorum benimki 16" (sanırım 225 di genişliği) olsun de 1,100 fazla ver. Adamların koyduğu stepneye bak yaa... 16" ama genişliği 125 ve üzerinde koskoca "MAX HIZ 80" yazıyor. Böyle bir rezillik varmı yaaaa... 400KM istetmeyle gelmek zorunda kaldım. Sonradan öğrendiğime göre Max 100km gitmen gerekiyormuş. En yakın yerde yaptır diye öyle koymuşlar. Servis öyle dedi. Yaptığım araştırmalara göre yeni çıkan tüm markaların sıfır araçlarında bu istetmelerden konuyormuş. Sadece ilk çıkan araçlarda aynı genişlikte istetme konmuş.

    İşte stepnenin resmi. (Rezilliği)
    http://img252.imageshack.us/my.php?image=dsc003386jr.jpg

    Genel olarak araçtan çok memnunum. Yol tutuşu falan harika. Uzan yolda çok rahat. Rampalarda çok güçlü. Virajlarda hiç bir savurma hissi vermiyor.

    Şimdi sıfır bir araç alacak olsam yine yeni focus alırım ama stepneyi konrol etmeden almam.

    Şu MP3 olayını bende merak ettim bir çözüm bulursanız bende yaptırırım.
    Bir de serviste söylediler. Şu yeni çıkan NAVİGASYON cihazı çok güzel yaa... Sadece ford da varmış. Kesin alırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gezeerbey -- 29 Eylül 2005, 7:18:07 >




  • sp sine kadar aynı araba ben de var. sadece 2006 model, kaputunda yalıtım varmı ? Navigasyon sistemi dışında sonradan hangi paketleri ekletebiliyoruz bir bilgin varmı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gezeerbey


    quote:

    Orjinalden alıntı: stingerrr

    Herkese merhaba arkadaşlar,bende gruba yeni katıldım.3Ay önce YeniFordFocus 16TDCI HB Trend2005+Metalik boya aldım..aracımdan çok memnunum..Gerçi alırken aklım GHIA da kalmıştı ama napalım..şartlar saolsun:) aldıktan aşağıyukarı 1000km sonra gıcırtı sesleri gelmeye başladı ama çok rahatsız edici bi ses değildi..serviste bu sorunu çözüyolar.Ayrıca kimsenin değindiğini görmedim ama el freni bazen kaydırma da yapabiliyor ama bunuda serviste gideriyolar..Bide ön camın üst lastiği çıkan oldumu hiç??onu merak ettim.serviste tesadüfen aynı şikayetlerden gelen 2 kullanıcı daha vardı o anda..

    Serviste yan çıtaları,yan aynaları ve kapı kollarını boyattım+ön panjuru,ghiaların nikelaj kaplamasından taktırdım.Araba dışardan jantlar dışında,ghia görünümüne kavuştu..Trendi olanlara şiddetle tavsiye ediyorum süpper oluyo.

    Benim derdim,6000CD nin malesef MP3 çalamaması:( sony cd changer taktırıyım dedim,adaptörüyle birlikte 500YTL geçiyo..bazı ototeypcilerde bi kablo çekerek,artık lensinimi değiştiriyo napıyo bilmiyorum mp3'e çeviriyolarmış diye duydum..nekadar doğru bilmiyorum+arabamıda sıradan bi teypciye götürmek istemiyorum..Bu konuda bilgisi olan bi arkadaş varsa ltf yardımlarını bekliyorum..MP3 olayına mutlaka geçmem lazım!


    2005 Yeni Focus Benzinli Trend SP'li 7000 km.

    Evet aynı cam lastiği çıkma olayı bende de var. Ama servis yapıştırırız dedi.

    Yaw asıl sürprizi geçen gördüm ben. Talihsiz bir kaza sonucu cantı eğdim (16") Bagajdan istetmeyi çıkarim dedim. Baba istetmeyi bir gördüm beynimden vurulmuşa döndüm yaaa... 31,5 milyar ver araba al. Bir de deki ben bu lastik ve cantları istemiyorum benimki 16" (sanırım 225 di genişliği) olsun de 1,100 fazla ver. Adamların koyduğu istetmeye bak yaa... 16" ama genişliği 125 ve üzerinde koskoca "MAX HIZ 80" yazıyor. Böyle bir rezillik varmı yaaaa... 400KM istetmeyle gelmek zorunda kaldım. Sonradan öğrendiğime göre Max 100km gitmen gerekiyormuş. En yakın yerde yaptır diye öyle koymuşlar. Servis öyle dedi. Yaptığım araştırmalara göre yeni çıkan tüm markaların sıfır araçlarında bu istetmelerden konuyormuş. Sadece ilk çıkan araçlarda aynı genişlikte istetme konmuş.

    İşte istetmenin resmi. (Rezilliği)


    Genel olarak araçtan çok memnunum. Yol tutuşu falan harika. Uzan yolda çok rahat. Rampalarda çok güçlü. Virajlarda hiç bir savurma hissi vermiyor.

    Şimdi sıfır bir araç alacak olsam yine yeni focus alırım ama istetmeyi konrol etmeden almam.

    Şu MP3 olayını bende merak ettim bir çözüm bulursanız bende yaptırırım.
    Bir de serviste söylediler. Şu yeni çıkan NAVİGASYON cihazı çok güzel yaa... Sadece ford da varmış. Kesin alırım.


    abi o her arabada var ya..benim eski arabam polo,onda da vardı..keşke 400km yapmasaydın onla..neyse tekrar geçmiş olsun.umarım cantta çok sorun yoktur..

    arabanız trendse opsiyon olarak eklenebilcek çok şey var aslında..daha öncede yazdığım yan çıtaları kapı kollarını ve aynaları boyatmanız,ön ızgarayı ghialardaki nikelajdan taktırmak arabayı inanılmaz değiştiriyo.bu haftasonu park sensörüde taktırcam.Bide ilk fırsatta camlara ziebarttan film çektircem.gerçi onu ilk önce arabanın resmiyle photoshopta oynayıp görmem lazım.onun dışında MP3 için araştırmalarım hala sürüyo..




  • arabayı almaya düşünenler için bikaç şey yazmak istiyorum
    " ilk neslinde üstün yol tutuş özellikleriyle beğeni toplayanfocus, bunu ilk üretildiği dönemde sınıfı için önemli bir yenilik olan tam bağımsız arka süspansiyona borçluydu. yeni focusda bu sistem daha da geliştirilmiş."arka kontrol kolu" süspansiyondaki geliştirmeler arasında lastik burçları yerine kullanlıan hidrolik burçlar var; bu sistemde dikatle belirlenmiş bir darbe emici etki sağlamak için bir yağ deposuna bağlı su dolu cepler yer alıyor. aracın başlangıçtaki yana yatma hareketlerinin daha iyi kontrol edilmesini sağlamak için mühendisler daha önce focusRS için geliştirilene benzer, özel düşük sürtünmeli çift bilyalı ekleme sahip gelişmiş bir arka denge çubuğu bağlantısı kullanmış............................."
    "yeni ford focus yüksek dirençli ve koruyucu gövde yapısı içinde kapsamlı bir pasif güvenlik sistemi sunuyor. bağımsız test kuruluşu euroNCAPın 15. faz çarpışma testlerinde 5 yıldız alan focus 35,46 puanla(TREND VERSİYONDA YAPILMIŞTIR) sınıfında bugüne dek alınmış en yülsek skoru elde etti.focus bu ödülü, ön ve yan çarpışma testlerinde elde ettiği %100 lük yolcu koruma performansıyla kazanan ilk ve tek araç olma özelliğine de sahip."..............................."focusun gövde yapısı kendi sınıfındaki en gelişmiş yolcu güvenliği sistemlerindden birini sunuyor.bir kaza durumunda darbe enerjisi oluşturulmu çarpışma bölgeleri kullanılarak yolculardan uzaklaştırırken kabine giren cisimlere karşı da korunuyor.hem yolcu kabini hem de çevreleyen enerji emici çarpışma bölgeleri sanal ve fiziksel olarak isveçteki gelişmiş volvo güvenlik merkezinde birçok testten geçirildi........................."
    ............."yeni focus çift katmanlı ve çok güçlü değişken kalınlıkta lazerle kaynaklanmış panellerden üretiliyor. lazerle görme ve kaynaklama, gelişmiş robotlu üretim, özel tekniklerle kaynakların X ışınlarıyla kontrolu gibi en son teknolojilerle üretilen otomobilde panel aralıkları 3,5 mm ye düşürülmüş.".................................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Daywalkerr -- 28 Eylül 2005, 22:01:30 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Daywalkerr

    arabayı almaya düşünenler için bikaç şey yazmak istiyorum
    " ilk neslinde üstün yol tutuş özellikleriyle beğeni toplayanfocus, bunu ilk üretildiği dönemde sınıfı için önemli bir yenilik olan tam bağımsız arka süspansiyona borçluydu. yeni focusda bu sistem daha da geliştirilmiş."arka kontrol kolu" süspansiyondaki geliştirmeler arasında lastik burçları yerine kullanlıan hidrolik burçlar var; bu sistemde dikatle belirlenmiş bir darbe emici etki sağlamak için bir yağ deposuna bağlı su dolu cepler yer alıyor. aracın başlangıçtaki yana yatma hareketlerinin daha iyi kontrol edilmesini sağlamak için mühendisler daha önce focusRS için geliştirilene benzer, özel düşük sürtünmeli çift bilyalı ekleme sahip gelişmiş bir arka denge çubuğu bağlantısı kullanmış............................."
    "yeni ford focus yüksek dirençli ve koruyucu gövde yapısı içinde kapsamlı bir pasif güvenlik sistemi sunuyor. bağımsız test kuruluşu euroNCAPın 15. faz çarpışma testlerinde 5 yıldız alan focus 35,46 puanla(TREND VERSİYONDA YAPILMIŞTIR) sınıfında bugüne dek alınmış en yülsek skoru elde etti.focus bu ödülü, ön ve yan çarpışma testlerinde elde ettiği %100 lük yolcu koruma performansıyla kazanan ilk ve tek araç olma özelliğine de sahip."..............................."focusun gövde yapısı kendi sınıfındaki en gelişmiş yolcu güvenliği sistemlerindden birini sunuyor.bir kaza durumunda darbe enerjisi oluşturulmu çarpışma bölgeleri kullanılarak yolculardan uzaklaştırırken kabine giren cisimlere karşı da korunuyor.hem yolcu kabini hem de çevreleyen enerji emici çarpışma bölgeleri sanal ve fiziksel olarak isveçteki gelişmiş volvo güvenlik merkezinde birçok testten geçirildi........................."
    ............."yeni focus çift katmanlı ve çok güçlü değişken kalınlıkta lazerle kaynaklanmış panellerden üretiliyor. lazerle görme ve kaynaklama, gelişmiş robotlu üretim, özel tekniklerle kaynakların X ışınlarıyla kontrolu gibi en son teknolojilerle üretilen otomobilde panel aralıkları 3,5 mm ye düşürülmüş.".................................


    Kaynak?!?

    Bu arada Focus'un yapımında Volvo'nun nasıl bir payı olmuş bilen var mı? Dün sokağın karşı tarafına benim arabayla aynı renk bir Volvo parketmişti. Yandan resmen Focus zannettim, arkadan da Volvo'nun klasik köşeli bagaj hattı olmasa ayırt edilemez.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    quote:

    Orjinalden alıntı: Daywalkerr

    arabayı almaya düşünenler için bikaç şey yazmak istiyorum
    " ilk neslinde üstün yol tutuş özellikleriyle beğeni toplayanfocus, bunu ilk üretildiği dönemde sınıfı için önemli bir yenilik olan tam bağımsız arka süspansiyona borçluydu. yeni focusda bu sistem daha da geliştirilmiş."arka kontrol kolu" süspansiyondaki geliştirmeler arasında lastik burçları yerine kullanlıan hidrolik burçlar var; bu sistemde dikatle belirlenmiş bir darbe emici etki sağlamak için bir yağ deposuna bağlı su dolu cepler yer alıyor. aracın başlangıçtaki yana yatma hareketlerinin daha iyi kontrol edilmesini sağlamak için mühendisler daha önce focusRS için geliştirilene benzer, özel düşük sürtünmeli çift bilyalı ekleme sahip gelişmiş bir arka denge çubuğu bağlantısı kullanmış............................."
    "yeni ford focus yüksek dirençli ve koruyucu gövde yapısı içinde kapsamlı bir pasif güvenlik sistemi sunuyor. bağımsız test kuruluşu euroNCAPın 15. faz çarpışma testlerinde 5 yıldız alan focus 35,46 puanla(TREND VERSİYONDA YAPILMIŞTIR) sınıfında bugüne dek alınmış en yülsek skoru elde etti.focus bu ödülü, ön ve yan çarpışma testlerinde elde ettiği %100 lük yolcu koruma performansıyla kazanan ilk ve tek araç olma özelliğine de sahip."..............................."focusun gövde yapısı kendi sınıfındaki en gelişmiş yolcu güvenliği sistemlerindden birini sunuyor.bir kaza durumunda darbe enerjisi oluşturulmu çarpışma bölgeleri kullanılarak yolculardan uzaklaştırırken kabine giren cisimlere karşı da korunuyor.hem yolcu kabini hem de çevreleyen enerji emici çarpışma bölgeleri sanal ve fiziksel olarak isveçteki gelişmiş volvo güvenlik merkezinde birçok testten geçirildi........................."
    ............."yeni focus çift katmanlı ve çok güçlü değişken kalınlıkta lazerle kaynaklanmış panellerden üretiliyor. lazerle görme ve kaynaklama, gelişmiş robotlu üretim, özel tekniklerle kaynakların X ışınlarıyla kontrolu gibi en son teknolojilerle üretilen otomobilde panel aralıkları 3,5 mm ye düşürülmüş.".................................


    Kaynak?!?

    Bu arada Focus'un yapımında Volvo'nun nasıl bir payı olmuş bilen var mı? Dün sokağın karşı tarafına benim arabayla aynı renk bir Volvo parketmişti. Yandan resmen Focus zannettim, arkadan da Volvo'nun klasik köşeli bagaj hattı olmasa ayırt edilemez.

    kaynak autobild. ayrıca focuslar volvo s40 platformunda üretildi. o yüzden benzetmişsindir




  • kaç yıldır focus kullanıyorum (eski ve yeni) ne kadar mükemmel bir otmobil kullandığımı daha iyi anladım. aktardığın bilgiler için teşekkürler.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Daywalkerr

    arabayı almaya düşünenler için bikaç şey yazmak istiyorum
    " ilk neslinde üstün yol tutuş özellikleriyle beğeni toplayanfocus, bunu ilk üretildiği dönemde sınıfı için önemli bir yenilik olan tam bağımsız arka süspansiyona borçluydu. yeni focusda bu sistem daha da geliştirilmiş."arka kontrol kolu" süspansiyondaki geliştirmeler arasında lastik burçları yerine kullanlıan hidrolik burçlar var; bu sistemde dikatle belirlenmiş bir darbe emici etki sağlamak için bir yağ deposuna bağlı su dolu cepler yer alıyor. aracın başlangıçtaki yana yatma hareketlerinin daha iyi kontrol edilmesini sağlamak için mühendisler daha önce focusRS için geliştirilene benzer, özel düşük sürtünmeli çift bilyalı ekleme sahip gelişmiş bir arka denge çubuğu bağlantısı kullanmış............................."
    "yeni ford focus yüksek dirençli ve koruyucu gövde yapısı içinde kapsamlı bir pasif güvenlik sistemi sunuyor. bağımsız test kuruluşu euroNCAPın 15. faz çarpışma testlerinde 5 yıldız alan focus 35,46 puanla(TREND VERSİYONDA YAPILMIŞTIR) sınıfında bugüne dek alınmış en yülsek skoru elde etti.focus bu ödülü, ön ve yan çarpışma testlerinde elde ettiği %100 lük yolcu koruma performansıyla kazanan ilk ve tek araç olma özelliğine de sahip."..............................."focusun gövde yapısı kendi sınıfındaki en gelişmiş yolcu güvenliği sistemlerindden birini sunuyor.bir kaza durumunda darbe enerjisi oluşturulmu çarpışma bölgeleri kullanılarak yolculardan uzaklaştırırken kabine giren cisimlere karşı da korunuyor.hem yolcu kabini hem de çevreleyen enerji emici çarpışma bölgeleri sanal ve fiziksel olarak isveçteki gelişmiş volvo güvenlik merkezinde birçok testten geçirildi........................."
    ............."yeni focus çift katmanlı ve çok güçlü değişken kalınlıkta lazerle kaynaklanmış panellerden üretiliyor. lazerle görme ve kaynaklama, gelişmiş robotlu üretim, özel tekniklerle kaynakların X ışınlarıyla kontrolu gibi en son teknolojilerle üretilen otomobilde panel aralıkları 3,5 mm ye düşürülmüş.".................................




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emremuslu

    kaç yıldır focus kullanıyorum (eski ve yeni) ne kadar mükemmel bir otmobil kullandığımı daha iyi anladım. aktardığın bilgiler için teşekkürler.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Daywalkerr

    arabayı almaya düşünenler için bikaç şey yazmak istiyorum
    " ilk neslinde üstün yol tutuş özellikleriyle beğeni toplayanfocus, bunu ilk üretildiği dönemde sınıfı için önemli bir yenilik olan tam bağımsız arka süspansiyona borçluydu. yeni focusda bu sistem daha da geliştirilmiş."arka kontrol kolu" süspansiyondaki geliştirmeler arasında lastik burçları yerine kullanlıan hidrolik burçlar var; bu sistemde dikatle belirlenmiş bir darbe emici etki sağlamak için bir yağ deposuna bağlı su dolu cepler yer alıyor. aracın başlangıçtaki yana yatma hareketlerinin daha iyi kontrol edilmesini sağlamak için mühendisler daha önce focusRS için geliştirilene benzer, özel düşük sürtünmeli çift bilyalı ekleme sahip gelişmiş bir arka denge çubuğu bağlantısı kullanmış............................."
    "yeni ford focus yüksek dirençli ve koruyucu gövde yapısı içinde kapsamlı bir pasif güvenlik sistemi sunuyor. bağımsız test kuruluşu euroNCAPın 15. faz çarpışma testlerinde 5 yıldız alan focus 35,46 puanla(TREND VERSİYONDA YAPILMIŞTIR) sınıfında bugüne dek alınmış en yülsek skoru elde etti.focus bu ödülü, ön ve yan çarpışma testlerinde elde ettiği %100 lük yolcu koruma performansıyla kazanan ilk ve tek araç olma özelliğine de sahip."..............................."focusun gövde yapısı kendi sınıfındaki en gelişmiş yolcu güvenliği sistemlerindden birini sunuyor.bir kaza durumunda darbe enerjisi oluşturulmu çarpışma bölgeleri kullanılarak yolculardan uzaklaştırırken kabine giren cisimlere karşı da korunuyor.hem yolcu kabini hem de çevreleyen enerji emici çarpışma bölgeleri sanal ve fiziksel olarak isveçteki gelişmiş volvo güvenlik merkezinde birçok testten geçirildi........................."
    ............."yeni focus çift katmanlı ve çok güçlü değişken kalınlıkta lazerle kaynaklanmış panellerden üretiliyor. lazerle görme ve kaynaklama, gelişmiş robotlu üretim, özel tekniklerle kaynakların X ışınlarıyla kontrolu gibi en son teknolojilerle üretilen otomobilde panel aralıkları 3,5 mm ye düşürülmüş.".................................





    daha bunun gibi çok şey focus için söylenecek... kendisini kanıtlamış bir araba.. özellikle güvenlik açısından çok iyi..




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.