Şimdi Ara

Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa) (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22.072
Cevap
29
Favori
1.978.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar,
    Arkada disk fren veya kampana olması neyi etkiler.Görüntü dısında...
  • Kampana frenler diskler kadar güçlü değildir + kampana frenler daha çabuk ısınıp tutmaz olur...

    quote:

    Orjinalden alıntı: mask6060

    Merhaba arkadaslar,
    Arkada disk fren veya kampana olması neyi etkiler.Görüntü dısında...
  • kampana fren mesafesini etkilemez hiç merak etme ben çok uzun araştırmalar yaptım çok sağlam kaynaklara dayalı + test edip onaylanmış olarak kesinlikle fren mesafesini etkilemez için rahat olsun sadece disk daha zor ısını kampana daha kolay ısnır ancak zaten arabayı yarış arabası gibi kullanmıyacak isen sorun yok incelediğim bağımsız test yapılan araçlarla ilgili bilgi aldığım ve kendimde denediğim kadarı ile şunu söyleyebilirmiki art artda yapılan sert fren testlerinde bile araba duruşmesafesinden taviz vermiyor zaten testleride incelediyseniz focus fren performansı olarak oldukça üstün bir araç
  • güle güle kullanın, kazasız belasız

    ben nedense alışamadım focusa, arabaya neresinden bakarsam bakayım, eski kasaya veya yeni kasaya, bir compactlık eksikliği var yani arabanın bir yeri sanki tam oturmamış gibi

    hele arkadan bakınca öndeki motor bloğunu bile görebiliyorsun

    eski kasalarda kokpit bir facia bence, dağınık bir görüntü, simetrik olmayan tasarım bana cok itici geldi ama yeni kasada bayağı düzeltmişler bunu

    biz şirkette fiesta 1,4 tdci kullanıyoruz, tamam yakıtı falan iyi ama abicim araba tank gibi ya, estetik yok, konfor yok, hele yeni nesil elktroservo direksiyonlardan sonra direksiyonu gemi dümeni gibi

    çevremde focus kullanan arkadaşlardan bazıları çok memnun bazıları sürekli servize taşınıyorular

    alanlara, kullananlara hayırlı olsun kazasız belasız ama benim araba, estetik anlayışımda maalesef çok gerilerde focus
  • quote:

    Orjinalden alıntı: boss71

    güle güle kullanın, kazasız belasız

    ben nedense alışamadım focusa, arabaya neresinden bakarsam bakayım, eski kasaya veya yeni kasaya, bir compactlık eksikliği var yani arabanın bir yeri sanki tam oturmamış gibi

    hele arkadan bakınca öndeki motor bloğunu bile görebiliyorsun

    eski kasalarda kokpit bir facia bence, dağınık bir görüntü, simetrik olmayan tasarım bana cok itici geldi ama yeni kasada bayağı düzeltmişler bunu

    biz şirkette fiesta 1,4 tdci kullanıyoruz, tamam yakıtı falan iyi ama abicim araba tank gibi ya, estetik yok, konfor yok, hele yeni nesil elktroservo direksiyonlardan sonra direksiyonu gemi dümeni gibi

    çevremde focus kullanan arkadaşlardan bazıları çok memnun bazıları sürekli servize taşınıyorular

    alanlara, kullananlara hayırlı olsun kazasız belasız ama benim araba, estetik anlayışımda maalesef çok gerilerde focus




    bu zevk meselesi.. eski kasa focus lar biraz çizgi dışıydı.. simetrik olarak olağan dışı olması çoğu insan için çekici geldi.. sıradışı olması bana görede tutulmasının en büyük sebebi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: boss71
    hele arkadan bakınca öndeki motor bloğunu bile görebiliyorsun




    Ben estetiğe çok önem veririm....Beni bu arabdan vazgeçiren de bu....Bir de arka tasarımmm...Kendini güvensiz hisseden bi herif gibi bişi....Bööle içine çökmüş biraz......Mondeo gibi olsa daaa ii olurdu....

    Nese zewk meslesi gerçekten.....
  • arkadan bakıldığında aks ların görülmesi insanı biraz arabadann uzaklaştırıyor ama içerisinne binince o his ortadan kayboluyor. tabi C4 te onlar yok.. araba daha bi estetik açısından focustan önde...
  • seni tebrik ediyorum çok hemde çoook iyi bir tercih yapmışsın mükemmel bir araba her yönden sınıfının en iiyisi hatta bazı üst sınıflarının da iyisi ama ben senin yernde olsam hatcback magnum grisi alırdım
  • bir kere sınıfında en yuksek guvenlık notunu almış bir araç
  • arkadaşım öncelikle yeni ford focus 1.6 tdci marka aracın için hayırlı olsun.Yalnız bir iki konuda yanlış bilgi edinmişsin ya da bilmiyosun.1 hafta önce 2001 ford focus ghia 1.6 100 hp aracımı satıp ford focus c-max 1.6 tdci ghia marka araba aldım.1. si bu araçlar 250 değil 240 nm tork üretiyor.2. si eski ford focus bu bizim motordaki araçları havada karada sollar.senin arabanın aynısını da kullandım eski ford focus 100 hp gibi seri değil.Ama diğer söylediğin herşeye katılıyorum özellikle az yakmasına. :) en güzel özelliklerinden biri de ne biliyomusun bu araçların? uzaktan kumandayla bütün camları ve sunroof u açıp kapatabiliyosun ve bu da çok hoş oluyo...
  • ya ben kapatıyorum ama açamıyorum açmak için napiorz kitapçıktakini denedim yapmadım bir ara servise sorim diodum sen çıktın karşıma
  • abicim şimdi kapamak için kapama tuşuna basılı tutuyosun kapanıyo ya... açmak içinde açma tuşuna basılı tutuyosun açılıyo... senin araba kaç model ve ghia mı?
  • 2006 ghia bide öle denim ben önce 1 kere basıp kapıorm sona basılı tutuyorm açarkende aynısını denediğim için muhtemelen olmuyor kitapçıkta yazdıgı kadarı ile sanırım belli bir miktar açılmasını falanda programlaya biliyormuşuz ben kitapçıktan okudum sıkışma kontrolü iptal edilebiliyormuş en kısa sürede onu iptal edicem düşünsenize ortalık kötü herif elini attı arabanın içine camı kapatayım dicen cam açılacak kapnacagı yerde
  • sen onu araçtan uzaklaşıp yaparsan kötü dediğin olabilir.yakından yap.ayrıca kapılar kilitliyken açma düğmesine bas ve basılı tut.elini çekmeden!açılacaktır göreceksin.Sıkışma kontrolüyse önceki ford focustan hatırladığım kadarıyla 1 2 defa camı kapatırken elini koy 3. sünde sıkıştırmaya başlıyodu sanırım... ve ayarıda sıkışmaya programlı kalıyo...
  • merhaba arkadaşlar benim 2004 focusum var.comfort olmasına rağmen tüm ghia aksesuarlarını ekledim.
  • srkanu
    Er




    Mesaj: 8



    5 Ekim 2005, 4:58:36


    --------------------------------------------------------------------------------

    Ya arkadaşlar bi şey dicem. Bende de yeni focus var TDCİ olanından. Araba daha 500 km yi yeni geçti ama depoda 3 çeyrek bitti. Nası oldu anlamadım, hani ben 900 km gidecektim bu arabayla şehir içinde..Ya 100 ü de geçmedim rodaj ayağına. Dinamik sürüşten de kaçınıyorum ama hesaplarıma göre en fazla bi 200 km daha gider bu mazotla araba. yani 700kmln yapcam ben bi depoyla. Niye böyle oldu bu şimdi.
    Ya bu yoksa ilk depo diye mi oldu? Birisinden duymuştum; ilk 2-3 depo çok yakarsın sonra yavaş yavaş düzelir demişti. Doğru mu bu? Yani sizin focuslarda da mı böyle oldu ilk dapolarda.
    Bi de bi şey dicem; bu dizel sesi bana çok geldi sanki. İlk kez dizel araba kullanıyorum belki ondandır ama çok gibi sanki ses.Siz nası düşünüyorsunuz? Bu ses de azalır mı 3000-4000km de falan.

    Yeni focus dizel alıp da kılometre yapmış arkadaşların mesajlarını bekliyorum....

    Lütfen yardım...







    srkanu sana katılıyorum.benim ford focus c-max te şu an 1 haftalık ve dediin gibi 700 kilometre yaptı ilk depoda... ama motoru biraz açmak ve 2000 ve üstü devirlerde gitmek gerek anladıım kadarıyla.çünkü alt devirde araç yakıyor ve yeni olmasının etkiside var tabii...




  • megane dizelle bir depoyla 1000 km yaptığını iddia edenler var.üstelik rödaj zamanı.gerçi deposu daha büyük ama fark çok . bu teknoloji ile 700km az geldi bana.
    bende benzinli 2004 focus var.ilk 1000km de aynı sıkıntıyı bende yaşadım.servis 5000 i bekle dedi.hakkaten zamanla farkedilir biçimde sarfiyat azalıyo.
    son çıkan bütün c sınıfı arabaları kullandım.sadece yol tutuşu için bile focustan vazgeçilmez.honda ve corolla nın gaza tepkisi gerçekten başarılı ama ilk viraja kadar...sonrası focusun...
    motorinin kaliteside çok önemli onunla ilgisi olabilir.
  • arkadaşım ilk 5000 km doldurana kadar çok yakacaksın ama gitgide düşecek sarfiyatın
    normal kullanımda 2000-2500 devirde vites büyüt föreceksin çok az yakacak
    otomobilin torku 240 Nm fakat bu motorlarda overboost diye bir özellik var ani yüklenmelerde anlık olarak 260 Nm tork üretebiliyor makina fakat bu ani patlamayı 5000 km den sonra daha net hissedeceksin

    bizde hem c-max tdci var hemde eski kasa focus comfort sw gerçektende eski kasa lar daha seri
  • abi ne diyosun kasıntı oldum.Ortalamayı düşürmeye çalışıyorum sürekli ama şehir içinde yaptığı için normal geliyodu bana fakat testlerinde sakin kullnımlarda 1000 km yi geçebileceğini sölüyolar ortalama olarak.Bakalım 2 depo sonra düzeleceini tahmin ediyorum...
  • okyaypay açıklaman için teşekkür ederim.İlk defa dizel kullandığım için çok iyi bilmiyorum bu araçları.ayrıca bu tdci motoru çok metedenlere söylüyorum... Hiç volkswagen caddyle gezdinizmi? inanılmayacak kadar hızlı gidiyo... ve çok az yakıyo... bi denemenizi tavsiye ederim...
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.