Şimdi Ara

Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa) (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22.072
Cevap
29
Favori
1.978.565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: afilizen

    ARKADAŞLAR BABAM TUTTURDU PEUGEOT 407 EXECUTIVE 1.6 HDi ALALIM DİYE BENDE FORD FOCUS 1.6L Duratorq TDCi SEDAN ALALIM DİYE TUTUTDUM KARAR VEREMİYORUM BİR TÜRLÜ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM PEUGEOT 407 10 MİLYAR DAHA PAHALI AMA BİLMİYORUM PEUGEOT 407 2. ELİ İLE FOCUSUN 2, ELİ ARASINDA NE FARK VAR AYRICA VERGİLERİ NASIL BU İKİ ARACIN BİRDE BU İKİ ARACIN KASKOLA FİYATLARI NEDİR BİLEN BİRİNDE RİCA EDİYORUM SÖYLERMİ HANGİSİNİ TAVSİYE EDERSİNİZ BEN KARAR VEREMİYORUM



    Ben de açıkcası focus ghia alcağıma 407 alırım aynı motor. Bi üst sınıf sonuçta ve donanımı daha iyi bildigim kadarıyla focus ghia dan( 407 comfort bile daha iyi)

    407 kullanmadım ama focus gayet mutlu ediyo beni performans açısından(öğlen 3.20-uzay kasa ile kapıştık kırmısı ışıkta; verdim kafasına ) Ama 407 böyle olmaz heralde daha ağır bi araba sonuçta. Vergileri bilmiyorum...

    Uzun süre binmek için alıyosanız arabayı ikinci elini düşünmeyin bence. Sonuçta her iki arabanın da sevenleri var ve sorun olcağını sanmıyorum 2. elin.

    Kaskoyu ben 560 milyona yaptırdım focusa ama indirimim vardı % bilmemkaç. Ama arabayı aldıım yer de önerdi biz yapabiliriz diye 900 küsür milyon gibi bi şey dediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~SERKAN~ -- 22 Ekim 2005, 23:05:35 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bravaman

    3. eğer trend alırsan hergördüğün ghia da gözünüz takılır kalır.



  • quote:

    Orjinalden alıntı: yıldırım99


    quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss

    arkadaşlar ford da koç şirketinde çalışanlara hatırı sayılır indirim yapıyolar.Ayrıca tandık bi yere giderseniz veya önceden ford almış biri varsa indirim yaparlar... bana c-max ghia metlik boya artı park sensör 47500 ytl ye gelmesi gerekirken 41500 ytl ye geldi...


    Aracın tekrar hayırlı olsun.

    Aracının fiyatı gerçekten iyiymiş. Umarım ben de uygun bir fiyat edinebilirim. Yalnız ben en fazla trend tdci alabilirim.

    Aslında hala tam karar veremedim. Yeni focus tdci mi, c-max tdci mi??

    Farklı tipte arabalar olmasına karşın ikisinin de ayrı ayrı cezbeden tarafları var. Ama beni en çok düşündüren yakıt tüketimleri?

    Eğer C-max alırsam umarım daha önce yazdığın değerlerde yakıt tüketimim olur. Çünkü önceki arabam seat leon'du. Çok memnun olmama rağmen ortalama 8.5-9 litre yakmasından dolayı sattım.

    Ayrıca şikayetimvar.com'da Ford hakkında çok değişik şikayetler okuyorum. Özellikle de sevisleri ile ilgili olarak. Umarım o şikayetlerden biri veya birkaçı beni bulmaz.

    Ayrıca yakıt olarak genelde euro dizel mi yoksa normal dizel mi kullanıyorsun, çok farkı var mı?




    teşekkür ederim...ya o siteye bende baktımda nasıl mercedesi mengerler çıkışlı alıp satınca daha avantajlı oluyosun ve servis imkanın daha iyi oluyo sanırım bu fordda da benzer.Düzgün bayiden alcan arabayı özellikle ana bayilerden.Ben hiç o tür sorunlar yaşamadım birazda şanssızlık onlarınki
    euro diesel ve başka benzincilerin bu tür fakat farklı isimler ile satışa sunduğu mazot hariç mazot kullanma zaten benzinciler de tavsiye etmez ve serviste tavsiye etmez...arabaya zarar vermez ve performansı artırıyo deniliyo ama ne kadar doğru bilmiyorum...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: srkanu

    quote:

    Orjinalden alıntı: afilizen

    ARKADAŞLAR BABAM TUTTURDU PEUGEOT 407 EXECUTIVE 1.6 HDi ALALIM DİYE BENDE FORD FOCUS 1.6L Duratorq TDCi SEDAN ALALIM DİYE TUTUTDUM KARAR VEREMİYORUM BİR TÜRLÜ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM PEUGEOT 407 10 MİLYAR DAHA PAHALI AMA BİLMİYORUM PEUGEOT 407 2. ELİ İLE FOCUSUN 2, ELİ ARASINDA NE FARK VAR AYRICA VERGİLERİ NASIL BU İKİ ARACIN BİRDE BU İKİ ARACIN KASKOLA FİYATLARI NEDİR BİLEN BİRİNDE RİCA EDİYORUM SÖYLERMİ HANGİSİNİ TAVSİYE EDERSİNİZ BEN KARAR VEREMİYORUM



    Ben de açıkcası focus ghia alcağıma 407 alırım aynı motor. Bi üst sınıf sonuçta ve donanımı daha iyi bildigim kadarıyla focus ghia dan( 407 comfort bile daha iyi)

    407 kullanmadım ama focus gayet mutlu ediyo beni performans açısından(öğlen 3.20-uzay kasa ile kapıştık kırmısı ışıkta; verdim kafasına ) Ama 407 böyle olmaz heralde daha ağır bi araba sonuçta. Vergileri bilmiyorum...

    Uzun süre binmek için alıyosanız arabayı ikinci elini düşünmeyin bence. Sonuçta her iki arabanın da sevenleri var ve sorun olcağını sanmıyorum 2. elin.

    Kaskoyu ben 560 milyona yaptırdım focusa ama indirimim vardı % bilmemkaç. Ama arabayı aldıım yer de önerdi biz yapabiliriz diye 900 küsür milyon gibi bi şey dediler.


    açıkçası 407 dizeli bende düşündüm.Comfort modeli ile baya ilgilendim ama peugeot larda bi kalitesizlik var özellikle de 307 de kapısı(sıfırı bile) kırılacakmış gibi kapanıyo biraz sert kapatınca.ayrıca o kadar fark verecek bi özellik göremedim ben o araçta...şunu unutmayın araba denildiğinde önce alman malı gelir sonra amerikan ki buraya gelen focuslar ve c-max ler almanya dan geliolar...Fransız arabaları benim içimi pek açmıyo tabi karar sizin...




  • ARKADAŞLAR RESİMLER 407 DİYOR MANTIĞIM FOCUS ARABAYI UZUN SÜRELİ KULLANMAYI PEK DÜŞÜNMÜYORUM BELKİ SENEYE EV ALAÇAK OLURSAM EVİN PEŞİNATI OLARAK SATMAM GEREKEBİLİR ARTI KASKO VE VERGİ GİBİ EK MASRAFLARINI KARŞILAŞTIRMAK GERKİRSE NE OLUYOR









  • Focusun en yakışıklı resmini koymuş

    Kısa süreli ise kesinlikle Focus...Motor aynı zaten...
    407 çok değer kaybedio...zaten verdiin parayı hakeden motor+tipi ---donanım için çok fark komuşlar
  • Bence en yakışıklı resimler bunlar









  • Pegasus Doğru sölüyosun banada araba 36.000 ya geldi. TDCİ HB+sunroof+güvenlik paketi+metalik. Yani Bayağı Bir Farkediyor..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: burako

    Pegasus Doğru sölüyosun banada araba 36.000 ya geldi. TDCİ HB+sunroof+güvenlik paketi+metalik. Yani Bayağı Bir Farkediyor..



    Yuuuuh beeeeeeee

    Ben sadece metalik aldım 36.650 ye. Senin arabayı alsam bana 40 e verirlerdi ancak

    Kazığın alasını yemişiz de haberimiz yokmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~SERKAN~ -- 23 Ekim 2005, 2:39:34 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    1 sene mi dediler, bana 15.000 km ya da altı ay dediler. Yoksa senin benzinli falan mı?


    ya benim bildiğim 15000 km yada 6 ay benim araçta 2006 ama zaten çalışma presnibi gereği en azından aracın yağının 6 ayda bir ortalama olarak değişimi gerekli aktif kullanımlarda

    birde 6 ay yada 15000 km den once gitmemiz gereken bir bakım varmıydı ben unuttum

    ankara daym ya olmazzsa serviste yaptırıcam sensorlerı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: burako

    Pegasus Doğru sölüyosun banada araba 36.000 ya geldi. TDCİ HB+sunroof+güvenlik paketi+metalik. Yani Bayağı Bir Farkediyor..

    nasıl yani. sen ghia versiyonunu 36ya mı aldın. ben metalik+stilpaket tdci sedan ı 36 ya aldım bu fiyat nasıl oluyor
  • evet arkadaslar bende 2 hafta önce aldım focus ghia 1.6 tdci
    forumuda 3 saat civarı oldu anca bitirdim okuyarak
    bende size izlenimleri anlatayım
    arabayı aldığımda klasik koç heryerden soktu doğal olarak
    park sensöru,dıs boya koruma,ziebartın alt ses yalıtımını kendileride yapıyormus ondan yaptırdım
    su kaydırıcı fln hepsini yaptırdık,herkeste var diye metalik bi gri tarzı istemedim beyaz aldım ankara otokoçta gelmişti hemen ayırttık yaklasık 5 gunde teslim aldık.
    arabadan yana hiç aklımda birsey kalmadı liste fiyatının 4-5milyar dusuğune verilen golf e gittim.
    babamla golf erede arabalara bakarken kimse ilgilenmedi bir ara babamın tepesi attı biz musteriyiz yardımcı olalım diyeceğiniz yere biz soruyoruz ustunede ilgilenmiyorsunuz diye sinirlendi.
    golf un test surusunu yaptım hoşuma gitti ama bu berbat görevliler yuzunden babam burdan beleşe verseler almam dedi zorla ford a gittik.
    focus ghia kursunsuzu test ettim orada ve golf u cidden kuçumsedim butun özellikleri bir yana arabanın hafif yuksekliği o 16" jantları bir yana konsolun yukseklik konumu ve cam ile direksiyon arasındaki boşluğun uzunluğu sanki duvara 100 le girsem bile bir sey olmaz gibi hissetmeme sebeb oldu.
    arabada 4-5lt yakıt varmıs teslim aldığımızda hemen bir opete gittim fulledim ve tum gece gezdim.
    ilk 10.kusurlu bir yakıtı vardı yavas yavas dustu araba su an 2100km de sehir içinde dedikleri 6.0-6.2 katalog verilerini yakalamıs durumda sehir dısı ise 5.1-5.2 gördum ama katalog verisi olan 4.0 lara duseceğine eminim cunku arabayı 90-100 arası hep 4. viteste kullandım cunku fazla hız yapmayın ilk kmlerde ve devirsiz kullanmayın demişlerdi...
    trcapitalin söylediği herseye katılıyorum.yokuslarda elfreni kacırıyor onun için arabayı teslim aldığınızda kontrol etmenizde fayda var.
    park sensoru taktırılmasınında faydası var(nhb ise gerek yok bence).
    lastik havalarını hala anlamıs değilim bir yetkili diyor önler 34 arkalar 32 olcak diyeri 32-32 olcak diyor ama arabayı teslim aldığınızda kontrol ettirin bana arabayı 38-38 olarak teslim ettiler.
    bunlar arabayı alacaklara teslim alırlarken dikkat etmeleri gereken seylerdi.
    geleyim arabanın konforuna eski bir opelci olarak kesinlikle opel in astrasından ustun olduğunu dusunuyorum.
    1994 model astra gsi im vardı bilenler bilirler o model astralar 150hp idi ondan cok daha iyi bir yol tutusu var ve biliyormusunuz hızlanması flnda bence ondan iyi.onunla takla attıktan sonra yeni astra aldım simdikinin 1 eskisi ondanda iyi :)
    bir arkadasımın da en yeni astrası var ondanda iyi :)
    butun aynı sınıf arabaları denedim ama focusun özellikleri ile cidden rekabet edemiyorlar.
    ben bu arabayı aldığım için yazmıyorum bunu,aslında ben bir opel delisi idim varsa yoksa vectra astra derdim.focusu almadan önce vectra vectra diye cok uhrastım ama 1.6 sını ancak alabileceğim için vectra alamadım su aralar vectra kullanma fırsatımda oldu ancak iyiki focus almısım diyorum cunku araba gercektende bir harika.
    kullananlar bnm o arabayla işim cıksında hemen bineyim hiç inmiyim diye dusunduğumu doğruluyacaklardır.
    arabada olmaması gereken tek sey deposunun yalıtımının kötuluğu.
    depo hiç yarının altına inmez bende öyle bir huyum vardır ancak fren yaptığımda yada cukura girdiğimde eğer muzik kapalıysa(ki muzik açıksa kazanın bile sesini duymam çunku sony mp3 calar baya bir sağlam)o glup glup sesi beni kıl edio.
    gerisi benim bu arabaya yakıstıramadığım seyler.
    örneğin böyle bir arabada (ki ben 41.150ytl verdim hepsi 43.000ytl ye geldi)xenon bulunması lazımdı.
    yağmur sensorunu hiç ama hiç anlamadım yağmur yağıyo ama silecek çalısmıo :( illa kendim durtecem
    başkada bir derdim yok.
    ama arabamdan son derece memnunum.
    ama bu arabanın bence dedirten en buyuk artısı surucusune verdiği guven.
    ncap ten 5 yıldız alması fln bir yana zaten o konsolu ve camla aranızda olan o mesafeyi görunce yeterindende fazla sağlam hissediyorsunuz...
    yeni focus dusunenlerin sorularını cevaplaya bilirim...
    ne marka olursa olsun aldığınız hayırlı olsun...




  • haa birde arkadaslar siz siz olun sakın serviste fln emniyet kemeri takılı değil uyarısını iptal ettirmeyin veya kemerinizi arkadan takmayın.
    cunku bundan sadece 3 gun önce bir kişi emniyet kemeri uyaısını iptal ettirmiş ve sonraki gun kaza yapmıs airbag açılmamıs ve surucu vefat etmiş.
    sizlere verebileceğim en buyuk tavsiye budur kesinlikle o gıcık sesi duymamak için ceşitli yollara girişmeyin focus ncapten 5 yıldız almıs ve siz buna para veriyorsunuz ama gidip emniyet kemeri takmamak için birşeyler yapıyorsunuz ve surucu hava yastığı ve emniyet kemeri olmayan bir arabaya sizce 5 yıldız verirlermi lutfen mantıklı dusunelim...
    saygılar...
  • Slazer, yeni aracın hayırlı olsun, hep güzel günlerde kullanman dileğiyle. O gulp sesini ben sadece sabahları duyuyorum, anlam verememiştim demek sen çözmüşsün, yakıt deposundan geliyormuş. Ben hep arabayı ilk çalıştırdığımda ve hareket edince duymuştum o yüzden soğutma suyu falan zannetmiştim ama o kadar zayıf bir ses ki duymak için iyi bir kulağa ve ses konusunda hassas olmaya gerek var.

    Lastik konusunda ise sana şu şekilde yardımcı olabilirim. Şöför kapısını açtığında aracın alt tarafına doğru kapının B sütunu içinde lastik basınç değerleri var, yüklü ve yüksüzken, bu değerleri ayarlaman çok iyi olur. İlk günlerde arabayı yeni aldığımdan bu başlık altında yol tutuşunun iyi olmadığını yazmıştım ama farkettim ki bunun tek nedeni lastik basınçlarıymış. Bir araba 40 lastik basıncıyla verilmez ki ya ve ben o şekilde yaklaşık 500 km gittim. Hatta ilk gün arabayı teslim alır almaz yazlığa gitmiştik otobandan, kuzen 100'le gittiğimiz halde bu araba hızı çok gösteriyor, 100'le gidiyoruz ama korktum demişti. Sonra lastikleri normale getirdim ve araba ağda gibi yapışmaya başladı yola. Bir keresinde viraj dönerken içerde kalan eski kasa bir Megane, ben onu dışardan geçerken üstüme çıkıyordu. Ben virajın dışında olmama rağmen savrulmadan o aracı geçmiştim.

    Yaptığım İzmir-Ankara yolculuğundan sonra aracın 4.0 lt tüketime ulaşamayacağına karar verdim, çünkü ben İzmir-Eskişehir arası iniş çıkış sürekli 90 km ile gittim ve ancak 4,9'lara kadar indi. Zaten Sivrihisar'dan sonra 160 km sabit hıza döndüm, ondan sonra pek tasarruf beklenemez. O yüzden 4,9'un altına inersen mutlaka yaz ki bana da gaz olsun benim şahsi rekorumu geçersen.

    Şu an 9000 km'ye yaklaştım ve iki sorunum var. Aslında biri sorun değil istek. Ben bu aracın direksiyon kurulumunu giderken de değiştirebilmek isterdim. Çünkü ayarlar konfordayken şehiriçinde gidince müthiş oluyor, çok rahat ama çevre yoluna çıkınca en ufak direksiyon hareketleri aracı gezdiriyor, o zaman da spora almak gerekiyor ama kenarda dur, spora al tekrar yola koyul olacak iş değil. O yüzden sürekli standartta duruyor ayarlar, diğerlerini pek kullanamıyorum. Sorunum ise hız göstergesi sanırım yaklaşık %10 fazla gösteriyor çünkü arabanın yol bilgisayarının test ekranında mesela hız dijital olarak 92-93 gösterirken normal hız gösterge ibresi 100 falan gösteriyor, bu olayı nasıl çözeceğim bilmiyorum! Servise götürüp açtırmak istemiyorum da sonra tıkırtı yapar falan diye korkuyorum çünkü nazar değmesin çıt çıkmıyor arabadan.




  • slazer arabanın fotoğraflarını gönderebilirmisin ??? beyaz rengini çok merak ettim acaba nasıl duruyor
  • yağmur sensörünü bir kontrol ettir istersen benimki direk çalışıyor çünkü
    Hayırlı olsun
  • Bence yağmur sensörünü aktive etmiyorsun çünkü dediğine göre çalıştırmak için bir kere dokunman gerekiyorsa sensör kapalı konumdadır. Zaten eğer sistem açık ve çalışıyorsa arabayı her açtığında bir kez camı silmesi gerekiyor. Sensörleri aktive etmek için silecek kolunu bir kademe yukarı kaldırdın mı? Ben yağmur sensörünü kapalı tutuyorum çünkü arabayı her açtığımda bir kez camı siliyor, boşu boşuna çizik yapacak camı.
  • hayır ben onun açıp kapaması olduğunu bilmiyordum kendisi otomatik yapıyor sanıyordum...
    bir deneyeyim ancak bide su var kolu yağmurda 1 kere yukarı kaldırınca (hani en yavas ayarı) yağmur eğer hızlıysa deli gibi çalısıyor eğer yavassa kendi hızında (1 kademelik hızda)çalısıyor...
    birde yeni bir sey daha öğrendim bana devirli ve fazla hızlı kullanmayın demişlerdi ilk 1000 km de sonrada gene abartmayın hızı dediler ama en iyi devir 1750dd mıs bunu bilmiyordum heralde alışkanlıktan olsa gerek eski arabamın devir saati 8 di bunda 6 bu yuzdendir...
    birde eğer 4.0 lara dusebilirsem yazıcağım trcapital ancak hala sehir içinden cıkamadım ilk cıktığımdada zaten araba 1000km yi gecmemişti,ama su an sehir içi fabrika verilerinde yakıyor 5.9-6.0-6.1 hep böyle göruyorum zaten fabrika veriside 6.2 sehir içi sehir dısı 4.0 sehir dısına cıktığımda (ki yakın zamanda cıkacahım) verileri yazarım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Slazer

    hayır ben onun açıp kapaması olduğunu bilmiyordum kendisi otomatik yapıyor sanıyordum...
    bir deneyeyim ancak bide su var kolu yağmurda 1 kere yukarı kaldırınca (hani en yavas ayarı) yağmur eğer hızlıysa deli gibi çalısıyor eğer yavassa kendi hızında (1 kademelik hızda)çalısıyor...



    Tamam işte tam tahmin ettiğim gibi, zaten sen kola dokununca camı siliyor dediğin zaman uyanmıştım ben. Bak şimdi silecek kolu nu bir kez aşağı çektiğinde silecek tek siliş yapıyor kol yerine ger idönüyorsa kapalı durumdadır. Şimdi kolu bir tık yukarı kaldırırsan yağmus sensörü devreye girer. Zaten devreye girdiğin şuradan anlarsın; eğer arabayı her çalıştırdığında silecek bir kez siliyorsa yağmur sensörü devrede demektir. Artık cama düşen suya göre hız kendiliğinden ayarlanır. Zaten kendin de farkında olmadan sensörü kullanmışsın yani her hangi bir sorun yok gibi gözüküyor. Kolu bir tık daha yukarı kaldırırsan fasılalı silecek moduna geçer. Kolun üzerindeki kaydırma düğmesiyle sabit olarak sileceklerin hızını ayarlayabilirsin. Bir tık daha yukarı kaldırırsan normal sürekli silme moduna geçer. Ben hep kapalıda tutuyorum, sadece yağmurlu bir hava olursa sensörü devreye sokuyorum yoksa arabayı her çalıştırdığımda silecek camı siliyor, bu da camın çok çabuk çizilmesine neden olabilir.

    Bu arada FollowMeHome özelliğini kullanmayı biliyorsundur sanırım. Hani kontak kapalıyken bir kez sellektör yapılan şey




  • quote:

    Orjinalden alıntı: burako

    Pegasus Doğru sölüyosun banada araba 36.000 ya geldi. TDCİ HB+sunroof+güvenlik paketi+metalik. Yani Bayağı Bir Farkediyor..

    o oooo buna TDCİ + sunroof+ GP+ Metalik dahil mi ????? Arkadaşlar bu TDCİ ların normal servis bakımlarının ücreti hakkında bilgi verebilecek olan var mı?
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.