Şimdi Ara

focus ile peugeot torku arasındaki fark (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
2.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hocam 5.Viteste Max. Devir ışığını yaktı arkadaş...Hızıda 220'yi gösteriyordu...4500'e geliyor yani.
  • torklar birbirine (biri 155nm diğeri 160 nm) yakın dolayısıyla pek fark olmaz.

    hatta 190 nm tork ile 240 nm tork bile rampada en fazla 30m fark yaratır.

    hatta focus tdci ın 260nm yaratan overbosst olmasa ani bir yavaşlamada 190 nm tork geçer gider.

    anlayan anladı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men

    torklar birbirine (biri 155nm diğeri 160 nm) yakın dolayısıyla pek fark olmaz.

    hatta 190 nm tork ile 240 nm tork bile rampada en fazla 30m fark yaratır.

    hatta focus tdci ın 260nm yaratan overbosst olmasa ani bir yavaşlamada 190 nm tork geçer gider.

    anlayan anladı.



    Overboost'suz 240 Nm tork var...190 Nm torku olan rampada 240 Nm torku olanı geçer

  • diyelimki yeni corolla 1.4 d-4d 190nm tork 90 hp olanı ile

    mevcut focus 1.6 240nm tork (overboost ile 260 nm) 109 hp olanı kapışmış gidiyor.

    focus 30m önde, dahada açılmıyor fark.

    dik bir rampaya geldiğinde aradaki fark 20 m lere düşüyor.

    bir ara focusun önüne araç geliyor ve frenleme yapmak zorunda kaldı.

    corolla geldi geçti ve 30 m fark attı focusa.

    sonra buna içerleyen focus sahibi, aldı overboosta ve geldi corollayı yakaladı ve geçti aradaki fark 20m falan.

    sonra rampa bitti.

    aşağı bayağı eğimli bir rampa.

    her ikiside bastı gidiyor.

    corolla 210kmh da.

    focusa nerdeyse 10m yaklaştı.

    focus bastırıyor ama dahada gitmiyor.

    aradaki fark kapanacakki

    kısa bir zamanda keskin bir viraja girilecek

    focus tırstı ve bastı frene

    corolla bastı gitti virajı.



    sonuçta aradaki 70 nm tork ve 19 hp bu kadar fark yaratıyor.



    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24


    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men

    torklar birbirine (biri 155nm diğeri 160 nm) yakın dolayısıyla pek fark olmaz.

    hatta 190 nm tork ile 240 nm tork bile rampada en fazla 30m fark yaratır.

    hatta focus tdci ın 260nm yaratan overbosst olmasa ani bir yavaşlamada 190 nm tork geçer gider.

    anlayan anladı.



    Overboost'suz 240 Nm tork var...190 Nm torku olan rampada 240 Nm torku olanı geçer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu___men -- 17 Haziran 2008; 13:03:16 >




  • Bir fabrika dolusu mühendisin milyonlarca dolarlık bilgisayar sistemleri ile zar zor hesapladığı performansı iki tane katalog verisini birbirinden çıkararak iki dakikada yaptınız ya, helal olsun...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kerem Arıkantürk

    Bir fabrika dolusu mühendisin milyonlarca dolarlık bilgisayar sistemleri ile zar zor hesapladığı performansı iki tane katalog verisini birbirinden çıkararak iki dakikada yaptınız ya, helal olsun...



    zaten performans karşılaştırılması böyle yapılmaz.. :):)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24

    Hocam 5.Viteste Max. Devir ışığını yaktı arkadaş...Hızıda 220'yi gösteriyordu...4500'e geliyor yani.


    Selamlar,

    O gördüğünüz 220 km aslında 210 km dir , zaten 4500 d/d 216 yapabilir daha fazlasını değil ama kadranda 227 civarında gözükür.
    Focus II ve c-max da %5 hata fabrikasyon standart. Bu konuyu geçen sene falandı Yeni Focus II ve C-max topiğinde de tartışmıştık. Herkeste aynı, zaten Yb test moduna girince orda gerçek hızları km ve mil olarak gösteriyor. Bunun dışında ben üşenmedim ve GPS ile de ölçtüm, sonuç %5 hata Fab. Standart.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxfocus -- 17 Haziran 2008; 18:36:58 >
  • Selamlar,

    Focus , Toyota karşılaştırması için, gerçekten çok ilginç bir yorumlama.
    Hayır hepsini anladım da toyota virajı dönmeye giderde nereye gider oda ayrı bir konu. Toyota ister coralla olsun ister verso, Fordun focusuna da C-max ınıda yol tutuşu konusunda rakip bir araç değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: maxfocus

    Selamlar,

    Focus , Toyota karşılaştırması için, gerçekten çok ilginç bir yorumlama.
    Hayır hepsini anladım da toyota virajı dönmeye giderde nereye gider oda ayrı bir konu. Toyota ister coralla olsun ister verso, Fordun focusuna da C-max ınıda yol tutuşu konusunda rakip bir araç değil.


    +1 yanlış yazmış zaten orda acu__men tam tersi,yani corolla frene basar,focus basar gider olacaktı o




  • quote:

    Orjinalden alıntı: maxfocus


    Selamlar,

    O gördüğünüz 220 km aslında 210 km dir , zaten 4500 d/d 216 yapabilir daha fazlasını değil ama kadranda 226 civarında gözükür.
    Focus II ve c-max da %5 hata fabrikasyon standart. Bu konuyu geçen sene falandı Yeni Focus II ve C-max topiğinde de tartışmıştık. Herkeste aynı, zaten Yb test moduna girince orda gerçek hızları km ve mil olarak gösteriyor. Bunun dışında ben üşemedin ve GPS ile de ölçtüm, sonuç %5 hata Fab. Standart.


    Evet o devirlerde 230 felan görmesi lazım ama yol şartları , eğim vs. aracın hızını etkiliyor...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24
    quote:

    Orjinalden alıntı: maxfocus
    Selamlar,
    O gördüğünüz 220 km aslında 210 km dir , zaten 4500 d/d 216 yapabilir daha fazlasını değil ama kadranda 226 civarında gözükür.
    Focus II ve c-max da %5 hata fabrikasyon standart. Bu konuyu geçen sene falandı Yeni Focus II ve C-max topiğinde de tartışmıştık. Herkeste aynı, zaten Yb test moduna girince orda gerçek hızları km ve mil olarak gösteriyor. Bunun dışında ben üşemedin ve GPS ile de ölçtüm, sonuç %5 hata Fab. Standart.

    Evet o devirlerde 230 felan görmesi lazım ama yol şartları , eğim vs. aracın hızını etkiliyor...


    Selamlar,

    Bu sabah işe c-max la gittim ve yolda arabanın 170 de kaldığını gördüm, epeydir hızlı kullanmamıştım, son dönemde hep eşim kullanıyor genelde de 6-7 km kısa mesafelerde, arabaya bir haller olmuş, başta debriyajmı dedim ama devir normal . Kaçrma olsa devir yüksek olurdu.
    Yine servis yolu gözüktü, 45000(43800 girmişti) bakımdan çıkalı sadece 4000 km ve (47800 km de) 9 ay olmuş. Araba yatmaktan hantallaştı bir uzun yol yapmak gerekiyor herhalde.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men



    aradaki fark kapanacakki

    kısa bir zamanda keskin bir viraja girilecek

    focus tırstı ve bastı frene

    corolla bastı gitti virajı.




    Corolla basıp gitmiş virajı

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.