Şimdi Ara

focusa helal olsun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
2.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar selam.Bugün konutkentten cıktım yola armadaya dogru gidiyorum,beytepe köprüsünü gectikten sonra bir 3.20 beni sıkıştırdı kendimi sag seride attım hızım 100 ne göriyim 2 tane insan yolun ortasında lastik değiştirmeye çalışıyorlar ve yansıtıcı reflektör gibi birşey koymadıkları için çok geç farkettim az daha vuruyordum,ve son anda sol sag yaptım araba bir gram savrulmadı.Orda benim corsa olsaydı kesin duvardaydım yada şirketteki astralarda flan olsaydım kesin savururdu ve sonucları cok kötü olurdu.helal olsun focusa

    NOT:Araç 2004 model 1.6 comfort focus.Bu topigi açma sebebim kavga tartışma konusu açmak değil zaten ben fordu fazla sevmeyen bir insandım ama yigidi öldür hakkını yeme focus yerine başka bir c segmenti olsaydı savururdu büyük ihtimalle.Bu topigi açma niyetim focusa şükranlarımı sunmak

    Ayrıca o an elim ayagım titremese inip o lastik değiştirmeye çalışan sıgırlara 2 çift laf etcektim tamam ulan lastiginiz patlamışta yanaşın en saga orda değiştirin en sagda değillerdi hadi değiştiriyorsanız gecenin bi körü bi yansıtıcı flan bişey koyun ayrıca o kadar sakat yerde lastikmi değiştirilir gidin zorlayın biraz daha ilerde değiştirin sıgırlar.(bilmiyorum su an hala korkuyorum ya vursaydım o 2 şahısa diye belki o yüzden sinirle yanlış düşünüyor olabilirim affedin)







  • geçmiş olsun. trafikte sığır çok sizin de dediğiniz gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -BoZ-

    geçmiş olsun. trafikte sığır çok sizin de dediğiniz gibi.
    Büyük geçmiş olsun,gerçekten şans yanınızdaymış o an,doğru hamleleri yapmışsınız ve maalesef trafikte sadece sığırlar yok,öküzler,mandalar,inek ve koyunlar,keçler de çok sayıda yer alıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talatcaner

    Büyük geçmiş olsun,gerçekten şans yanınızdaymış o an,doğru hamleleri yapmışsınız ve maalesef trafikte sadece sığırlar yok,öküzler,mandalar,inek ve koyunlar,keçler de çok sayıda yer alıyor.

    Alıntıları Göster
    saolun arkadaşlar evet tek araba değil onu birazda gırgır olsun neşelenelim diye yazdım gerçekten şans yanımdaydı cünkü bi an frene asılıyım belki dururum diye bir düşüncede geçti aklımdan ama sonra kırdım direksiyonu nası savrulmadı hızımı hatırlamyorum ama 80li bişeydi ama gercekten lastik değiştirenleri son anda gördüm vursaydım onlara hayatım kaymıştı allah herkesi trafikte korusun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: talatcaner

    Büyük geçmiş olsun,gerçekten şans yanınızdaymış o an,doğru hamleleri yapmışsınız ve maalesef trafikte sadece sığırlar yok,öküzler,mandalar,inek ve koyunlar,keçler de çok sayıda yer alıyor.

    Alıntıları Göster
    Astra'lar kaç model?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talatcaner

    Büyük geçmiş olsun,gerçekten şans yanınızdaymış o an,doğru hamleleri yapmışsınız ve maalesef trafikte sadece sığırlar yok,öküzler,mandalar,inek ve koyunlar,keçler de çok sayıda yer alıyor.

    Alıntıları Göster
    fordların yol tutuşları genelde iyidir. ford ka bile şaşırtıcı derecede iyi yol tutar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    Astra'lar kaç model?


    H kasa hocam 2005
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h.t


    quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    Astra'lar kaç model?


    H kasa hocam 2005


    2004 Focus tutunduysa Astra H da tutunurdu. Tabi lastikler kabak, amortisörler patlak, rot kolları sıkıntılıysa yani şirketteki Astra'ların özel durumları varsa bilemiyorum.

    Geçmiş olsun, her gün yaşadığımız şeyler maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio


    quote:

    Orijinalden alıntı: h.t


    quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    Astra'lar kaç model?


    H kasa hocam 2005


    2004 Focus tutunduysa Astra H da tutunurdu. Tabi lastikler kabak, amortisörler patlak, rot kolları sıkıntılıysa yani şirketteki Astra'ların özel durumları varsa bilemiyorum.

    Geçmiş olsun, her gün yaşadığımız şeyler maalesef.


    Hocam astrayla böyle bir tehlike yasamadıgım için(allah yasatmasın) yorum yapamicam saygılarımı sunarım dogrudur :)




  • Ayı daha çok, özellikle bu bölgede... At ve eşek de kalmadı eskisi kadar (çoğu kesildiklerinden...)

    quote:

    Orijinalden alıntı: -BoZ-

    geçmiş olsun. trafikte sığır çok sizin de dediğiniz gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h.t

    quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio


    quote:

    Orijinalden alıntı: h.t


    quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    Astra'lar kaç model?


    H kasa hocam 2005


    2004 Focus tutunduysa Astra H da tutunurdu. Tabi lastikler kabak, amortisörler patlak, rot kolları sıkıntılıysa yani şirketteki Astra'ların özel durumları varsa bilemiyorum.

    Geçmiş olsun, her gün yaşadığımız şeyler maalesef.


    Hocam astrayla böyle bir tehlike yasamadıgım için(allah yasatmasın) yorum yapamicam saygılarımı sunarım dogrudur :)

    Alıntıları Göster
    araçların yol tutuşu oyle sanıldıgı kadar büyük farklar içermiyor.%90 her c sınıfı araç o manevrayı yapardi.araçların slalom hızları ve skidpad testinde ''lateral acceleration'' yani yanal olarak aldıkları maximum g ler bir ferrariyle bir c sınıfı araç için bile birbirine çok yakın. asıl farkı esp varmı yokmu o oluşturuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Ayı daha çok, özellikle bu bölgede... At ve eşek de kalmadı eskisi kadar (çoğu kesildiklerinden...)

    quote:

    Orijinalden alıntı: -BoZ-

    geçmiş olsun. trafikte sığır çok sizin de dediğiniz gibi.


    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun ucuz atlatmışsınız sığırlarında canlarına kastı vardı heralde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diferansiyeli kırarsın!

    Geçmiş olsun ucuz atlatmışsınız sığırlarında canlarına kastı vardı heralde.

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Geçmiş olsun

    Alıntıları Göster
    Focus' u bu yüzden seviyorum.Bu sınıfta araçların yol tutuşu birbirine yakındır (özellikle Astra,Golf,Focus,C4) fakat ani şerit değiştirmede Focus benide buna benzer bir olayda çok etkiledi.

    Ayrıca bu sabah Uzyunçayır Metrobüs duragının altındaki virajda müthiş bir çatırtı koptu ve herkes o tarafa doğru koşuyordu,büyük bir kaza oldu galiba ama ben göremedim.Gören var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter

    Focus' u bu yüzden seviyorum.Bu sınıfta araçların yol tutuşu birbirine yakındır (özellikle Astra,Golf,Focus,C4) fakat ani şerit değiştirmede Focus benide buna benzer bir olayda çok etkiledi.

    Ayrıca bu sabah Uzyunçayır Metrobüs duragının altındaki virajda müthiş bir çatırtı koptu ve herkes o tarafa doğru koşuyordu,büyük bir kaza oldu galiba ama ben göremedim.Gören var mı?

    Alıntıları Göster
    dırnaklı focus yeniden yollarda demekki yanlız duyduğumuz kadarıyla manevra yerine frende yapsanız problemsiz duruyormuş focuslar F 4 gibi arkadan paraşüt açıyormuş. bence çok kasmışsınız gece gece fren yapsaymışsınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lexus

    dırnaklı focus yeniden yollarda demekki yanlız duyduğumuz kadarıyla manevra yerine frende yapsanız problemsiz duruyormuş focuslar F 4 gibi arkadan paraşüt açıyormuş. bence çok kasmışsınız gece gece fren yapsaymışsınız

    Alıntıları Göster
    2000 yılında benim başıma eski kasa 1999 model fiesta ile geldi. ( fiesta fun) 110 ile giderken ani direkyion kırmak zorunda kaldım arka taraf bir kaç kez salladı biraz yan gittik ama dengeyi kaybetmedi. O gün bu gündür ford lara saygı ile bakarım. O poziyonda yumuşak yürüyenli bir araç olsa şbüyük bir kaza yapmış olacaktım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erakcora

    2000 yılında benim başıma eski kasa 1999 model fiesta ile geldi. ( fiesta fun) 110 ile giderken ani direkyion kırmak zorunda kaldım arka taraf bir kaç kez salladı biraz yan gittik ama dengeyi kaybetmedi. O gün bu gündür ford lara saygı ile bakarım. O poziyonda yumuşak yürüyenli bir araç olsa şbüyük bir kaza yapmış olacaktım.

    Alıntıları Göster
    demekki aracın dengesini bozacak kadar kırmamışsınız direksiyonu aracı ilahlaştırmaya gerek yok.
    ESP zaten mevcut değil dua edinde araç savrulmamış yoksa ayıkla pirincin taşını...
    bizdede 2004 octavia var ESP'si mevcut ESP'ye güvenerekten aracın dengesini bozmaya çalışırım kolay kolay ESP devreye girmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nadirgurece

    demekki aracın dengesini bozacak kadar kırmamışsınız direksiyonu aracı ilahlaştırmaya gerek yok.
    ESP zaten mevcut değil dua edinde araç savrulmamış yoksa ayıkla pirincin taşını...
    bizdede 2004 octavia var ESP'si mevcut ESP'ye güvenerekten aracın dengesini bozmaya çalışırım kolay kolay ESP devreye girmez.

    Alıntıları Göster
    gecmıs olsun

    ford bu yapar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    gecmıs olsun

    ford bu yapar

    Alıntıları Göster
    Benim dayımda Tipo vardı sattığı hafta 2006 sıfır km focus aldı çok geçmedi 1 ay sonra kaza yaptı. Tipoyla döndüğü virajı focusla dönmeye kalkmış bariyere binmişti aracın motor kısmından ağır hasar aldığı için perte çıkmıştı. Şimdi bu ne demek Tipo Focustan daha iyi yol tutuyor denmez heralde. Bende espli araç kullanıyorum ama lastikler 60000km devirmişken her babada yanlaya yanlaya dönüyodum. Şimdi lastikleri değiştirdim boş yolda arabayı zorlayabildiğim kadar zorluyorum banamısın demiyor. 100 liralık lastikle 120 liralık lastik arasında bile fark oluyor babamın corollasında da bunu yaşadım.
    C sınıfı araçların 3 aşağı 5 yukarı aynı koşullarda yol tutuşları aynıdır ekstradan güvenlik ekipmanları varsa o farklı derecede ayırır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sezgintr

    Benim dayımda Tipo vardı sattığı hafta 2006 sıfır km focus aldı çok geçmedi 1 ay sonra kaza yaptı. Tipoyla döndüğü virajı focusla dönmeye kalkmış bariyere binmişti aracın motor kısmından ağır hasar aldığı için perte çıkmıştı. Şimdi bu ne demek Tipo Focustan daha iyi yol tutuyor denmez heralde. Bende espli araç kullanıyorum ama lastikler 60000km devirmişken her babada yanlaya yanlaya dönüyodum. Şimdi lastikleri değiştirdim boş yolda arabayı zorlayabildiğim kadar zorluyorum banamısın demiyor. 100 liralık lastikle 120 liralık lastik arasında bile fark oluyor babamın corollasında da bunu yaşadım.
    C sınıfı araçların 3 aşağı 5 yukarı aynı koşullarda yol tutuşları aynıdır ekstradan güvenlik ekipmanları varsa o farklı derecede ayırır.

    Alıntıları Göster
    Büyük geçmiş olsun bu arada olaydaki asıl sığır sizi sıkıştıran kişi diye düşünüyorum
    + ESP bir araçta şart ne kadar dikkatli olursanız olun trafikte sizin dışınızda birçok faktör var her an her şeye hazırlıklı olmak lazım




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.