Şimdi Ara

focuslarda hangi tip'in yol tutuşu daha üstün sizce (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
1.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • [Deleted by Admins]
  • o testleri autobild den alındığını bende çok iyi biliyorum.
    onların dışında hiç kimsenin test yapma şansı yokmu kendince yorum yapamazmı...

    ben kendi yaşadıklarımdan bahsediyorum.
    autobild e alternatif bir dergi çıkaracağımdan bahsetmiyorum.
    zaten vw firması iflas edecek ya o yüzden bu kadar zayıf yol tutan bir araç yapmıştır....
    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    hayatında 2.5 ytlye kıyıp bir tane bile dergi almamış insanlar burada expertiz kesiliyoya yanarımda ona yanarım.

    o 2 paralık dediğiniiz arabam.com test yazılarını autoshowdan alıyor kendi yapmıyor.
    autoshow da testleri autobild den alır bu bilinir.
    e artık autobild de 2 paralık bitek sizin dediğiniz doğru ve sizin yaptığınız testler geçerliyse diyecek lafımız yok buralarda harcanıyorsunuz. :)




  • walla benim arkadasımda war izmirden astra 1,3 dizel yol tutuşu konusunda yani güven hissi bnm ford focus sedan astraya 10 basar neden derseniz sağlam bi viraja 80/90 gibi hızla girdim arka taraf savruluo gibi geldi direk vites küçültüp topladım cocukda biras tırstı aynı yerde yine aynı hızla girdim focusla arabada savrulma olmadı sola doğru biras yattı o kadar benje kesinlikle focus
  • kim ne derse desin yol tutuşta diğer konularda golf bu işin uzmanı
    denemeden yorum yapmamak lazım

    http://www.autoshow.com.tr/karsilastirma/00809/


    Sonuç
    Çetin mücadelelerde rakipler güçlendikçe ayrımı yapmak ve sırayı belirlemek zor oluyor.Ama sürüş özellikleri, kabin kullanışlığı, zengin donanımı ve başarılı fren performansı ile Golf öne çıkıyor ve birinci oluyor.Astra şık tasarımı, rekabetçi fiyatı ve başarılı sürüş özelliklerine rağmen standart donanım eksikliğinden dolayı ikinci sırada yer alıyor.Mazda3, başarılı performansı, fren sistemi ve yakıt tüketimiyle öne çıksada donanım eksikleri ve küçük bagajıyla puan kaybediyor.Megane'ın yol tutuş ve direksiyon sistemindeki zaafları nedeniyle kaybettiklerini zengin donanım, başarılı performansı ve makul yakıt tüketimi ile geri kazanıyor.Bütün bu doneler toplandığında Megan ve 3 üçüncülüğü paylaşıyor.Focus sürüş dinamikleri ile dördüncülüğe oturuyor.Onu Peugeot ve Stilo izliyor.147'nin rakiplerine kıyasla çok yüksek fiyatı tüm üstünlükleri unutturuyor ve Stilo'yu önüne geçiriyor.




  • yanlız gördü iseniz bu focus eski kasa focus yeni kasa focusla karşılaştırmaları bekliyorus
  • quote:

    Orjinalden alıntı: privaters

    arkadaşlar hepiniz arabanızı kazasız belasız güle kullanın. uzun süredir 2. eldeki arabamı elden çıkartmaya çalışıyorum ve ilk fırsatta bir tdci focus veya c-max almaya niyetliyim.benim merakım focus serisinde en yüksek yol tutuş hangi kasada, hb,sdn,sw?? c-max in yol tutuşu focusa nazaran nasıl???
    izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim

    internetteki araba sitelerinde ufak bir araştırma yaparsan (örnek: arabam.com- test sürüşü-)

    focus hb' in yol tutuşunun daha iyi olduğunu görebilirsin...
  • bilgi ve tecrübelerini paylaşan herkese çok teşekkür ederim,pekii hiç focus ve c-max in tdci otomatiğini kullanan veya test eden varmı,izlenmlerini yazarmı lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi privaters -- 12 Nisan 2006; 19:59:18 >
  • c sınıfında en iyi yol tutuş focus sonra astradadır bu tartışılamaz internette ufak bir arama yada herhangi bir oto karşılaştırma testinde görülebilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: atomik07

    abi pek anlamam ama maksat yeşillik olsun. ben sedana bindim o andan itibaren bende bir focus sedan hastalığı çıktı. HASTAYIM ABİİ VARSA YOKSA FOCUUUUUUUUUUUUUUSSSS



    sende bize katılmışsın belli
  • Yazılanlardan çizilenlerden şunu anlıyorum; bu otomobiller arasında yol tutuş üstünlüğünün kimde olduğunu ancak limitleri oldukça zorluyarak anlayabildiğinize göre demek oluyor ki yol tutuş konusunda bu otomobiller arasında çok anlamlı bir fark yok hele normal kullanımda hemen hiç hissetmeyebiliriz doğru mu?
  • yanlış !!!

    araba kullanmaktan birazcık anlayan biri focusun diğerlerinden bariz üstün olduğunu daha ilk virajda anlar.
    hatta düz giderken bile yolun direksiyona verdiği histen ,arabanın dengesinden anlar.
  • doğru söze ne denir. anlamadığım yol tutma konusunda referans olmuş ,lider olmuş,testlerde bu konudaki üstünlüğü onaylanmış ve tüm uzmanlarca yıllardır defalarca söylenmiş olan focus hala niye tartışılıyorki.
    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    yanlış !!!

    araba kullanmaktan birazcık anlayan biri focusun diğerlerinden bariz üstün olduğunu daha ilk virajda anlar.
    hatta düz giderken bile yolun direksiyona verdiği histen ,arabanın dengesinden anlar.
  • TEK TERCİHİN FOCUS. BU ANLAŞILIYOR. BENİM ANLAMADIĞIM, NEDEN SADECE YOL TUTUŞ DURUMUNA GÖRE, KASA SEÇİMİ YAPMAYI DÜŞÜNÜYORSUN?
    KONFORA BAK, KALİTEYE BAK, PERFORMANSA BAK, DONANIMA BAK, BAGAJ BÜYÜKLÜĞÜNE BAK... İNCELE BUNLARI...
    AMA, FOCUSALARDA EN SON DERT EDECEĞİN ŞEY YOL TUTUŞ OLMALI...
    ÇÜNKÜ, FOCUSLARIN HEPSİNDE (C.MAX-HB-SEDAN) YOL TUTUŞ MÜKEMMELE YAKINDIR. BUNU DERT ETME.

    BURDA SORULAN SORU "FOCUSUN HANGİ KASASININ DAHA İYİ YOL TUTUŞA SAHİP OLDUĞU" İKEN, YİNE OLAY MARKA KARŞILAŞTIRMASINA DÖNMÜŞ... İLGİNÇ...


    quote:

    Orjinalden alıntı: privaters

    arkadaşlar hepiniz arabanızı kazasız belasız güle kullanın. uzun süredir 2. eldeki arabamı elden çıkartmaya çalışıyorum ve ilk fırsatta bir tdci focus veya c-max almaya niyetliyim.benim merakım focus serisinde en yüksek yol tutuş hangi kasada, hb,sdn,sw?? c-max in yol tutuşu focusa nazaran nasıl???
    izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim




  • zaten bu benim ilk aracım. ben ne anlarımki......... yaş 19
    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    yanlış !!!

    araba kullanmaktan birazcık anlayan biri focusun diğerlerinden bariz üstün olduğunu daha ilk virajda anlar.
    hatta düz giderken bile yolun direksiyona verdiği histen ,arabanın dengesinden anlar.
  • arkadaşlar,birçoğunuzun da anlamış olduğu gibi forum konum ford, evet;başka marka mukayesesi yapmıyorum.biraz tecrübe biraz kişisel, ford bana uyan araba. zaten mevcutta 98 escordumu sıfırdan beri kullanıyorum. parçacı arkadaşım ,tanıdık ustam var ve ford'a binerken sıkıntı yaşamayıcağım için tercih ederim. bazı sıkıntılı durumlarda serviste pahalı çözüm gerektiği durumlarda dışarda güvenilir şekilde hallettirebildiğim için tercihim ford,umarım izah edebildim,kişsel tercih.
    hangi kasa derken bildiğim duyduğum kadarıyla zaten focus ilk çıktığında altın direksiyon ödülünü hb kasa ile almıştı, sedan ,sw sonradan geldi. benim sorguladığım sedan ve sw nin yol yutuşlarında hb e nazaran gezme yayılma varmı( virajlarda).
    şahsen kiralık olarak olarak alıp izmirden ankara'ya geldiğim sedan araca ve virajlarda ki yol tutuşuna hayran kalmıştım !!! ama!! araç esp li idi, bu da bende ciddi soru işareti oluşturdu , çünkü uzun yolda virajlı yollarda pek radar olmadığından düz yoldaki açığı keyifli virajlarda kapatabiliyoruz, eh,arabada virajlarda sizi bırakmıyorsa çok yavaşlamak zorunda kalmıyorsunuz.
    sonuç itibariyle,golf astra falan filan benim zaten pek tercihim değil,edene de karışmam.focus veya c-max tdci almayı düşünüyorum ama sedan esp li olmazsa,yol tutuşu hb e nazaran zayıf olacaksa o zaman hb yi tercih ederim,param yeterse esp li sedan ı alırım tabii ki. ha,bagaj,keyif tercih sen bilirsin diyen arkadaşlar için yaıyorum,gönlümden geçen c-max ama aynı kaygılar onun için de geçerli.eğer öyleyse c-max almam focus alırım.yok c-max zaten focus baz üzerine üretildi ,virajlarda focustan hiç bir farkı yoksa o zaman rahat rahat alır binerim
    uzun oldu ama umarım ifade edebildim,

    yazan ,yazmayan sağolsun,
    kazasız keyifli sürüşler




  • bende hem hb hem sw focus var
    inan aralarında farkedilir bir fark yok.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: roverci

    TEK TERCİHİN FOCUS. BU ANLAŞILIYOR. BENİM ANLAMADIĞIM, NEDEN SADECE YOL TUTUŞ DURUMUNA GÖRE, KASA SEÇİMİ YAPMAYI DÜŞÜNÜYORSUN?
    KONFORA BAK, KALİTEYE BAK, PERFORMANSA BAK, DONANIMA BAK, BAGAJ BÜYÜKLÜĞÜNE BAK... İNCELE BUNLARI...
    AMA, FOCUSALARDA EN SON DERT EDECEĞİN ŞEY YOL TUTUŞ OLMALI...
    ÇÜNKÜ, FOCUSLARIN HEPSİNDE (C.MAX-HB-SEDAN) YOL TUTUŞ MÜKEMMELE YAKINDIR. BUNU DERT ETME.

    BURDA SORULAN SORU "FOCUSUN HANGİ KASASININ DAHA İYİ YOL TUTUŞA SAHİP OLDUĞU" İKEN, YİNE OLAY MARKA KARŞILAŞTIRMASINA DÖNMÜŞ... İLGİNÇ...


    quote:

    Orjinalden alıntı: privaters

    arkadaşlar hepiniz arabanızı kazasız belasız güle kullanın. uzun süredir 2. eldeki arabamı elden çıkartmaya çalışıyorum ve ilk fırsatta bir tdci focus veya c-max almaya niyetliyim.benim merakım focus serisinde en yüksek yol tutuş hangi kasada, hb,sdn,sw?? c-max in yol tutuşu focusa nazaran nasıl???
    izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim




    bu forumda hangi konu bu hale gelmiyorki sonuçta..kısaca ilk mesajımda da yazdığım gibi hangi ford modeli olursa olsun sınıfında yol tutuş konusunda kriterleri belirlemiştir ve hala aynı çizgide devam etmektedir..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: CANuser

    kim ne derse desin yol tutuşta diğer konularda golf bu işin uzmanı
    denemeden yorum yapmamak lazım

    http://www.autoshow.com.tr/karsilastirma/00809/


    Sonuç
    Çetin mücadelelerde rakipler güçlendikçe ayrımı yapmak ve sırayı belirlemek zor oluyor.Ama sürüş özellikleri, kabin kullanışlığı, zengin donanımı ve başarılı fren performansı ile Golf öne çıkıyor ve birinci oluyor.Astra şık tasarımı, rekabetçi fiyatı ve başarılı sürüş özelliklerine rağmen standart donanım eksikliğinden dolayı ikinci sırada yer alıyor.Mazda3, başarılı performansı, fren sistemi ve yakıt tüketimiyle öne çıksada donanım eksikleri ve küçük bagajıyla puan kaybediyor.Megane'ın yol tutuş ve direksiyon sistemindeki zaafları nedeniyle kaybettiklerini zengin donanım, başarılı performansı ve makul yakıt tüketimi ile geri kazanıyor.Bütün bu doneler toplandığında Megan ve 3 üçüncülüğü paylaşıyor.Focus sürüş dinamikleri ile dördüncülüğe oturuyor.Onu Peugeot ve Stilo izliyor.147'nin rakiplerine kıyasla çok yüksek fiyatı tüm üstünlükleri unutturuyor ve Stilo'yu önüne geçiriyor.




    İyide bu testde yeni kasa golfle eski kasa focus karşılaştırılmış çok sağlıklı bir karşılaştırma degil o dönemlerde




  • SEDAN OLMAYAN KASALARIN BİRAZ DAHA İYİDİR.GENELDE FOCUSLARDA BAĞIMSIZ SÜSPANSİYON SİSTEMİ OLDUĞUNDAN DOLAYI YOL TUTUŞLARI MÜKEMMEL
  • hepsi aynı fark, farkedilemeyecek kadar merak etmeyin.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.