önce 4 tekerlek bağımsız süspansiyon sistemi olacak sonra focusla boy ölçüşecek bazı markaların yeni çıkmış modellerinde bile yok 4 teker bağımsız sistem evet bence de sus :)
çok biliyon ya sen dimi zaten.astrada da war sürekli süspansiyon kontrolü we hatta ids war ayrıca esp plus hatta we hatta elektroparemetre kontrollü direksiyon war ne oldu kal mı geldi
Bazı şeyler neden inkar edilmeye çalışılır ki?
Eski focus çıkana kadar eski astra her zaman için yol tutuşda BİR numara idi. gOLF 4 HİÇBİR zaman bu iki
aracın arasına giremedi. Bazı arkadaşlar neden bilime , araştırmaya hiç saygısıyok anlamak imkansız. bu
kadar dergiler , o dergilerde yazılan yazılar uydurmamı ki araba firmaları bu yazıları ciddiye alıyor.
Fakat daha sonra ne oldu. Focus 2 , yeni astra ve golf 5 çıktı. Golf 5 eski focusun arka tam bağımsız
süspansiyon sistemini kullandı. Focusu süspansiyonlarını biraz yumuşatarak aynen devam etti. Ya yeni astra
zaten yol tutuşda iyi bir isme sahipti ve kimseyi taklit etme lüzumu hissetmedi. Mevcut sistemini çok daha
fazla geliştirerek Adınada IDS koyarak yola devam etti. Ve işte bağımsız test pilotunun izlenimleri::::
Astra Adı, kendisi yeni
Herkes yine birşeyler söylemiş. Birazda gerçeklerrr..... .
Yeni Astra'da yapılan değişiklikler boyutlar ve tasarımla sınırlı değil. Astra aynı zamanda bu sınıfta alışkın olmadığımız teknolojik donanımları da üzerinde bulunduruyor. IDSplus adı verilen sistem ‘‘sport’’ düğmesine basılarak devreye sokulduğunda süspansiyon ayarları değişiyor ve çok daha sportif bir hale geliyor. Bu sistem devamlı amortisör kontrolü gerçekleştiriyor. Ayrıca bu modda direksiyon ve gaz pedalı daha keskin tepkiler veriyor. Bunun yanı sıra Astra'nın yol tutuşunu daha da geliştirmek için IDS adı verilen yeni bir şasi kullanılmış.
Interaktif Sürüş Sistemi de denen bu süspansiyon; önde McPherson gergi-kolları
ile bir alt şasi ve arkada çift duvarlı, U şeklinde profili olan patentli bir torsiyon çubuğu özellikleri ile
donatılmış. Bütün Astra modellerinde standart olarak bulunan bu sistem, otomobilin çevikliğini, yol tutuşunu
iyileştiriyor, sürücüye dinamik ve güvenli bir sürüşü garanti ediyor.
Opel Astra'nın test sürüşünü karşı köşenin sahibi Didem Çoksayar'la Fransa St. Tropez'de yaptık. Astra'yı
daha önce katıldığım fuarlarda görme şansı bulmuştum. Ancak, yoldaki performansı hakkında en ufak bir
fikrim yoktu.
Normal trafiğin dışında, özel bir pistte de Astra'nın yol tutuş yeteneklerini deneme imkanımız oldu.
Astra'nın bugüne kadar kullandığım ve yol tutuşu konusunda iddialı 3-4 otomobilden
biri olduğunu itiraf etmeliyim. 80 km hızla yaptığım Elk (geyik) testinde, önce sağa sonra sola yapılan sert
dönüşte, otomobilin savrulması sınırlı ölçülerde kaldı. Sürücünün sözünü dinleyen direksiyon, ani hareketlere
çabuk tepki verdi ve otomobil yoldan çıkmadı.
SİZCE YOL TUTUŞDA DİĞER 2 OTOMOBİL HANGİLERİ:)) MERSO ? bmw? GERİYE NE KALDI Kİ?? ALINTI:
Bazı şeyler neden inkar edilmeye çalışılır ki?
Eski focus çıkana kadar eski astra her zaman için yol tutuşda BİR numara idi. gOLF 4 HİÇBİR zaman bu iki
aracın arasına giremedi. Bazı arkadaşlar neden bilime , araştırmaya hiç saygısıyok anlamak imkansız. bu
kadar dergiler , o dergilerde yazılan yazılar uydurmamı ki araba firmaları bu yazıları ciddiye alıyor.
Fakat daha sonra ne oldu. Focus 2 , yeni astra ve golf 5 çıktı. Golf 5 eski focusun arka tam bağımsız
süspansiyon sistemini kullandı. Focusu süspansiyonlarını biraz yumuşatarak aynen devam etti. Ya yeni astra
zaten yol tutuşda iyi bir isme sahipti ve kimseyi taklit etme lüzumu hissetmedi. Mevcut sistemini çok daha
fazla geliştirerek Adınada IDS koyarak yola devam etti. Ve işte bağımsız test pilotunun izlenimleri:::: Astra Adı, kendisi yeni
Herkes yine birşeyler söylemiş. Birazda gerçeklerrr..... .
Yeni Astra'da yapılan değişiklikler boyutlar ve tasarımla sınırlı değil. Astra aynı zamanda bu sınıfta alışkın olmadığımız teknolojik donanımları da üzerinde bulunduruyor. IDSplus adı verilen sistem ‘‘sport’’ düğmesine basılarak devreye sokulduğunda süspansiyon ayarları değişiyor ve çok daha sportif bir hale geliyor. Bu sistem devamlı amortisör kontrolü gerçekleştiriyor. Ayrıca bu modda direksiyon ve gaz pedalı daha keskin tepkiler veriyor. Bunun yanı sıra Astra'nın yol tutuşunu daha da geliştirmek için IDS adı verilen yeni bir şasi kullanılmış.
Interaktif Sürüş Sistemi de denen bu süspansiyon; önde McPherson gergi-kolları
ile bir alt şasi ve arkada çift duvarlı, U şeklinde profili olan patentli bir torsiyon çubuğu özellikleri ile
donatılmış. Bütün Astra modellerinde standart olarak bulunan bu sistem, otomobilin çevikliğini, yol tutuşunu
iyileştiriyor, sürücüye dinamik ve güvenli bir sürüşü garanti ediyor.
Opel Astra'nın test sürüşünü karşı köşenin sahibi Didem Çoksayar'la Fransa St. Tropez'de yaptık. Astra'yı
daha önce katıldığım fuarlarda görme şansı bulmuştum. Ancak, yoldaki performansı hakkında en ufak bir
fikrim yoktu.
Normal trafiğin dışında, özel bir pistte de Astra'nın yol tutuş yeteneklerini deneme imkanımız oldu.
Astra'nın bugüne kadar kullandığım ve yol tutuşu konusunda iddialı 3-4 otomobilden
biri olduğunu itiraf etmeliyim. 80 km hızla yaptığım Elk (geyik) testinde, önce sağa sonra sola yapılan sert
dönüşte, otomobilin savrulması sınırlı ölçülerde kaldı. Sürücünün sözünü dinleyen direksiyon, ani hareketlere
çabuk tepki verdi ve otomobil yoldan çıkmadı. SİZCE YOL TUTUŞDA DİĞER 2 OTOMOBİL HANGİLERİ:)) MERSO ? bmw? GERİYE NE KALDI Kİ?? ALINTI:
iki nizin arasında yakınlık varmı bilmiyorum ama böyle cevaplar yazacaksanız bu foruma girmeyelim,aranızda istediğiniz gibi konuşun ,bu forum herkesin kullandığı bir forum bildiğim kadarıyla,nedemek kal mı geldi , bu cevabın cevap yzdığın arkadaşı destekleyenlerede geliyor.ben focusu öneririm sen astrayı ,olabilir ama lafın nereye gittiğini düşünerek yzın lütfen.
quote:
Orjinalden alıntı: ThE GaSeS
quote:
Orjinalden alıntı: okyaypay
önce 4 tekerlek bağımsız süspansiyon sistemi olacak sonra focusla boy ölçüşecek bazı markaların yeni çıkmış modellerinde bile yok 4 teker bağımsız sistem evet bence de sus :)
çok biliyon ya sen dimi zaten.astrada da war sürekli süspansiyon kontrolü we hatta ids war ayrıca esp plus hatta we hatta elektroparemetre kontrollü direksiyon war ne oldu kal mı geldi
mahalle ağzıyla tartışmaya girmeye hiç niyetim yok eğer sen her zavunduğun fikri böyle savunuyorsan ( kal mı geldi falan) sana hayatta başarılar diyecek bişeyim yok. astranla mutlo ol arkadaşım.
quote:
Orjinalden alıntı: okyaypay
bence de sus :)
böyle cewaba böyle karşılık arkadaşım yoksa ben de mahalle ağızları sewmem tabiki şimdi ben onu gırgırına dedim diyebilirsin olabilir.ama sonuçta ben de burada ağır bi lisan ile konuşmadım heralde dimi,bilmeden küfür falan mı ettim???yoo herneyse yaptıklarım we yapacaklarım için özür dilerim ama çok normal bir kelime kullandığımı düşünüyorum hala...
tamam uzatmaya gerek yok.
quote:
Orjinalden alıntı: privaters
arkadaşlar hepiniz arabanızı kazasız belasız güle kullanın. uzun süredir 2. eldeki arabamı elden çıkartmaya çalışıyorum ve ilk fırsatta bir tdci focus veya c-max almaya niyetliyim.benim merakım focus serisinde en yüksek yol tutuş hangi kasada, hb,sdn,sw?? c-max in yol tutuşu focusa nazaran nasıl??? izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
arkadaşım soruna cevap alabildin mi bilmem ama gördüğün gibi açtığın konu neydi..sonuç ne..senin soruna verilecek bir kaç cevap var...öncelikle focusun her modeli yol tutuş konusunda sınıfında kriterdir..hb,sedan ve sw focus arasından en iyi yol tutuşa sahip olan hb karoserdir çünkü ağırlık merkezi dağılımı daha iyidir..sedan focuslardan ghia donanımının yol tutuşu ambienteye göre %2 civarında daha iyidir çünkü ghia daki lastik tabanları daha geniştir..eğer kriteriniz yol tutuş ise ve söz konusu olan herhangi bir ford modeliyse fazla düşünmenize gerek yok..focus sınıfının en iyi yol tutan aracıdır..model uzantısı ne olursa olsun..saygılar
quote:
Orjinalden alıntı: türbülans
quote:
Orjinalden alıntı: privaters
arkadaşlar hepiniz arabanızı kazasız belasız güle kullanın. uzun süredir 2. eldeki arabamı elden çıkartmaya çalışıyorum ve ilk fırsatta bir tdci focus veya c-max almaya niyetliyim.benim merakım focus serisinde en yüksek yol tutuş hangi kasada, hb,sdn,sw?? c-max in yol tutuşu focusa nazaran nasıl??? izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
arkadaşım soruna cevap alabildin mi bilmem ama gördüğün gibi açtığın konu neydi..sonuç ne..senin soruna verilecek bir kaç cevap var...öncelikle focusun her modeli yol tutuş konusunda sınıfında kriterdir..hb,sedan ve sw focus arasından en iyi yol tutuşa sahip olan hb karoserdir çünkü ağırlık merkezi dağılımı daha iyidir..sedan focuslardan ghia donanımının yol tutuşu ambienteye göre %2 civarında daha iyidir çünkü ghia daki lastik tabanları daha geniştir..eğer kriteriniz yol tutuş ise ve söz konusu olan herhangi bir ford modeliyse fazla düşünmenize gerek yok..focus sınıfının en iyi yol tutan aracıdır..model uzantısı ne olursa olsun..saygılar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme