Şimdi Ara

Ford Focus 1.0 ecoboost inceleme (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
76
Cevap
3
Favori
17.087
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: merogul

    Öncelikle aracınız hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
    İlk aldığımda benim aracım da şehir içi 7lt civarı yakıyordu. Ben Kars'ta şehir içi 100km'de 6 litre yakıyorum. (Fazla dur kalk yapmadığımı da eklemeliyim.) Şu an aracım 950km'de. Aracın vites değiştirme tavsiyelerine uyuyor musunuz? Benim araçta genellikle 2000 devrin üstüne ve yeterli hıza ulaşınca vites büyütme ikazı veriyor. Örneğin düz yolda 60'ı geçince ve motor 2000 devirdeyken 5. vitese atmamı istiyor. 5. vitese atınca motor devri 1500'e düşüyor. Siz aracınızı kaç devirde kullanıyorsunuz? Daha önce otomatik vites kullanıyordum. Bu araçta en az yakıt sarfiyatı için motoru kaç devirde kullanmak lazım bilmiyorum.


    öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim darısı sizin başınıza.. biz de karsta 2 yıl yaşadık geçtiğimiz 2 ay öncesine kadar :) sorunuza gelince ise açıkçası o devir göstergeleri daha önceki yıllarda manuel kullanan birisi için çok düşük kalıyor gösterge panelinde denildiği gibi vites ikazı çıkıyor ama çok düşük aralıklarda çıkıyor gibi, vitesi daha büyük devirlerde değiştiriyoruz biz eski araçtan kalma bir alışkanlık 3500 devir civarı.. ama gözlemledğim bir şey söylemek gerekirse aracın en iyi yakın tutumu hangi vites olursa olsun 2500 devir civarı gibi geldi bana 3 aşağı 5 yukarı.. ama dediğiniz gibi biz de sizin gibi acemisiyiz ve söylediklerim yüzde yüz doğru diyemeyeceğim




  • Aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın


    quote:

    Orijinalden alıntı: hangiaraba?


    Hayırlı olsun, keyifle kullanın.

    Debriyaj + gaz pedalı dengesi nasıl aracın. Yani kavramasını merak ediyorum.
    Böyle düşük hacimli motor olunca ilk kalkışta sanki bir motor gücü sorunu olacakmış gibi geliyor.


    Sorunuza cevap verilmiş ama ben de bir şeyler eklemek istedim. Aracın debriyaj ayarını çok garip yapmışlar.Hem çok aşağıda kavrıyor hem de aniden ileri atıyor arabayı. İlk başta çok yadırgamıştım bu durumu fakat sanırım bu güç sorununu yaşamamak için bu şekilde ayarlanmış.
  • Hayırlı olsun.. Aracınızı iyi günlerde kullanın..
    Devir artık turbo devri.. Daha düşük hacimden daha yüksek güç ve elbette sürüş keyfini arttıran daha yüksek tork..
    Atmosferik motor artık tarih oluyor..
    Renault 0,9 TCe ve 1.2 TCe yi kullanıyor avrupada ( TRnye daha gelmedi sanırım )
    Vag 1.2 TSI ve 1.4 TSI kullanıyor ve artık golf 7 ile 1.6 atmosferik motor vag da da tarih olacak..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faith_388

    Hocam Civic'in fabrika versi şehiriçi 8.9lt
    focus 1.0L şehiriçi 6.4lt
    focus 1.6L şehiriçi 9.3lt birde araba yeni rodaj sürecinde daha fazla yakar bunuda düşünürsek çok iyi deger...

    Veriler yanlış ve eksik.

    Ford.com.tr'de detaylı bilgi var merak eden oradan bakabilir.

    Ayrıca ne sürmüş ne araştırma yapmış insanların yorumlarını umursamayın.Gidin bir bayiye objektif test edin

    Hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: merogul

    Öncelikle aracınız hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
    İlk aldığımda benim aracım da şehir içi 7lt civarı yakıyordu. Ben Kars'ta şehir içi 100km'de 6 litre yakıyorum. (Fazla dur kalk yapmadığımı da eklemeliyim.) Şu an aracım 950km'de. Aracın vites değiştirme tavsiyelerine uyuyor musunuz? Benim araçta genellikle 2000 devrin üstüne ve yeterli hıza ulaşınca vites büyütme ikazı veriyor. Örneğin düz yolda 60'ı geçince ve motor 2000 devirdeyken 5. vitese atmamı istiyor. 5. vitese atınca motor devri 1500'e düşüyor. Siz aracınızı kaç devirde kullanıyorsunuz? Daha önce otomatik vites kullanıyordum. Bu araçta en az yakıt sarfiyatı için motoru kaç devirde kullanmak lazım bilmiyorum.

    Çoğu araba için 1600-1900 devir aralığı motorların en verimli çalıştığı bölge.

    Yani harcanan yakıta oranla en fazla güç üretilen devir aralığı.
    (maksimum güç değil, maksimum verimlilik)

    Bu devir aralığında aracın gücü ürettiği gücü o anki yol koşuluna ve sürüş tarzınıza uygun buluyorsanız ekonomik sürüş için oldukça uygun bir devir aralığı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uA_Y_C_A

    quote:

    Orijinalden alıntı: faith_388

    Hocam Civic'in fabrika versi şehiriçi 8.9lt
    focus 1.0L şehiriçi 6.4lt
    focus 1.6L şehiriçi 9.3lt birde araba yeni rodaj sürecinde daha fazla yakar bunuda düşünürsek çok iyi deger...

    Veriler yanlış ve eksik.

    Ford.com.tr'de detaylı bilgi var merak eden oradan bakabilir.

    Ayrıca ne sürmüş ne araştırma yapmış insanların yorumlarını umursamayın.Gidin bir bayiye objektif test edin

    Hayırlı olsun

    evet haklısın dikkat etmemişim yanlışlıkla 1.6L otomatik değerini yazmışım... 1.6L şehiriçi 8.1lt şehirdışı 4.8 ortalama 6lt...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Resimleri ben ekleyim.

     Ford Focus 1.0 ecoboost inceleme

     Ford Focus 1.0 ecoboost inceleme

     Ford Focus 1.0 ecoboost inceleme


    imzamdaki aracı kullanıyorum 1600 cc valla benim kaputun altı bundan daha boş geldi gözüme :)))




  • benim ki de aynı renk hayırlı olsun..çok özel değilse pmden maliyetini atarsanız sevinirim. Arkadaşlar araçdan çok memnunum 4. vitesde 185 e kadar çıkabiliyor...şehir içi sarfiyatı şuan yoğun olmayan trafikde 6-6,5 arası...90 ı geçmesseniz uzun yolda 4,8 4,9 ları görüyorsunuz....tapa gaz roll vs. 9,5 max gördüm... 210 u da gördüğümü belirtmek isterim ...
  • Araç atmosferik 1.6 ya göre hem daha performanslı olup hem de daha düşük tüketime sahip olacaktır.. Sürüş keyfi de cabası tabi..
    Zaten 125 ps ve 170 nm değerler de az değil.. Neredeyse normal bir 1.8 lt atmosferik motor değerleri..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın. Yorumunuzu okuduktan sonra merakım oldukça arttı. Bir ara Bayiye gidip test etmek istiyorum veya belki yakın bir tanıdık alırda daha uzun bir izlenim olur.
  • konuyu baştan sona okudum çok faydalı oldu. google'dan arayıp bulduğum en işe yarar kaynaktı burası.

    kullanıcılar yorumlarını yazarken araçları yeniydi; 2000 km üzeri yapan varsa tüketim değerlerini yazarsa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.F. ASLAN

    konuyu baştan sona okudum çok faydalı oldu. google'dan arayıp bulduğum en işe yarar kaynaktı burası.

    kullanıcılar yorumlarını yazarken araçları yeniydi; 2000 km üzeri yapan varsa tüketim değerlerini yazarsa sevinirim.

    Focus Club'a bakdınız mı? orada çok kişi bu araçtan aldı, -sürekli- detaylı yorumlar bulabilirsiniz.
  • Konuyu hortlatiyorumm çünkü focus titanium full+full 1.0 almayı düşünüyorum kısmetse.. Hic kimseden ses çıkmamış 2 senedir, ya tutulmadi yada herkes cok memnun aracından :) 1.0 focus kullanan arkadaslar 2 senelik deneyiminizi yazarsaniz, google dan aratan kisilerede cok faydaniz dokunmuş olacak ;)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu motorun 2500 - 3000 devirlerde 6. viteste hangi hızlarda seyrettiğini yazabilir misiniz? Motor gerçekten çok iyi. Chip tuning ile 240 nm tork ve 150 hp güce ulaşabiliyor. Ancak fiyatı şu an çok pahalı.Fiyatı düşünce alınacak bir araç gibi.
  • Bende şuan araç araştırıyorum 2013 model 1.0 ecoboost 55bin tl civarında motorunu çok merak ediyorum alınırmı tavsiye edermisiniz. Aklımda 1.2 tsi rapid spaceback ve ibiza modelleride var yakıt konusunda üzermi teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gzhn61

    Bende şuan araç araştırıyorum 2013 model 1.0 ecoboost 55bin tl civarında motorunu çok merak ediyorum alınırmı tavsiye edermisiniz. Aklımda 1.2 tsi rapid spaceback ve ibiza modelleride var yakıt konusunda üzermi teşekkürler

    Ne yaptın, hala 1.0 araçtırmaya devam ediyor musun?
    Benimde aklımda bu araç var trendx veya style donanım.
    Bu araçların motorları kaç bin km gider.
    2012 - 2013 modellerinde kronik sorunlar var mı?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.