Şimdi Ara

Ford focus 3 2015 yaptığım kaza hasar kaydı 15.04.2019 Güncel Son durum (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
3.726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkes doğru tahmin etmiş. 20 25 normaldir radyatör, rot, salıncak falanda değişmiştir
    Hava yastığı açsa direk pert olurdu zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaldırım, tabela parasını da isterler hocam. Bildiğim kadarıyla onlar da ucuz değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daciayı serviste yaptırdık vidasına kadar işçilik yazmışlar.. ..fordda ne olur bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fotolara bakınca 25-30 çıkar die düşünmüştüm epey yaklaşmışım. Yeni arabalarda bir köpeğe bile çarpsanız yetkili servislerde 15-20 bin TL arası masraf çıkıyor. Sanayide eski ve çıkma parçalar ile daha ucuza toplanacağına serviste hasar gören tüm parçaları sıfırı ile değiştirsinler isterse hasar kaydı 50 bin gözüksün arabanın eskisinden bir farkı kalmaz. Satarkede biraz daha fazla beklersiniz ama en sonunda arabadan anlayan birisi gelir hasar kaydının miktarına değide servis kaydına bakar öyle alır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D. Targaryen

    Kaldırım, tabela parasını da isterler hocam. Bildiğim kadarıyla onlar da ucuz değil.
    Adrese gelecek herhalde çevreye zarardan ne zaman gelir bir bilgi vermediler 150 250 arası demişti arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun. 22-26 bin arası diyecektim ama cevap vermişsiniz zaten. Ki, o bile iyimser kalmış servisin çıkardığı maliyet yanında. Airbaglerin açılmaması sizin şanssızlığınız olmuş. Eğer airbag açılsaydı, bi de perdeler falan, airbagler, tavan döşemesinin değişimi derken perte ayrılırdı araba ve değer kaybı yaşamamış olurdunuz. Yine de buna şükür. Sizin de dediğiniz gibi, cana geleceğine mala gelsin. Tekrar çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07

    Sonuçta küçük bi kaza 20-25 binler havada uçuşuyor,
    Sanayiide 2-3 bine halledilir diye düşünmüştüm oysa.
    Mazallah büyük kaza olsa arabanın fiyatını koyup geçecek.
    Aynı araçtan kullanıyorum, kasko yaptırmadım, masrafları duyunca tırstım biraz.
    Buarada çok geçmiş olsun.
    Düzgün toplanacaksa halledilmez. Alt takım dağılmıştır bu aracın. Orjinal aksın fiyatını sorun isterseniz. Sanayide tamirli ya da yan sana yaparlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Altan direkt lastiği vurmamışsın, vursaydın, direksiyon kutusu/miline kadar her şey değişirdi. Bu tür hasarlar dışarıdan çok görülmez ama içeride ne var bilinmez.
  • geçmiş olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15.04.2019 Güncelleme ;

    2 3 Haftadır gel gitler yaşandı netlik yaşanmadan güncellemek istemedim sırayla yaşadığımız olayları yazıyorum.

    Öncelikler arabayı fordun yetkili servisi Arkas otomotive bıraktım günler sonra RaySigorta'dan kasko ekspertiz'i geldi ve aracın genel olarak detaylı olmadan bakıldı 20 bin lira hasar parça değişim vs . 10 Bin lira üzerinde işçilik istedi ford arkas kaskodan.
    Sonra günler sonra arabanın sırası geldi ve iç aksamlar vs. bakıldı detaylı şekilde son hali 25 Bin Lira parça değişim 5 bin Lira işçilik masrafı olduğunu bildirdi arkas otomotiv.
    Günler sonra kasko ekspertiz gelip tekrar araca baktı ve ford yetkili servisinin hasarı şişirdiğini bildirdi ve arkas ile pazarlık/konuşma tarzı bir şey yapıyorlar ve bana gelen bilgiyle 20 bin lira hasar kaydı olup 10 bin lirada işçilik söyledi .
    Kasko ekspertizi bana aracın 6-7 bin hasarı olduğunu dışarıda ( anlaşmalı özel serviste ) yaptırmamız gerektiğini iki taraf için de daha karlı olacağını ( hasar kaydı az çıkacak ) söyledi fakat biz bunu kabul etmedik ford yetkili servisinde yapılmasını söyledik.
    Diğer gün kasko şirketi arkasa 15 bin lira kdv dahil üstüne işçilik parasını vereceklerini fazla vermeyeceklerini söyledi fakat ford arkas yetkili servisi bunu kabul etmediğini belirtti .
    Diğer günler de biz RaySigorta'nın bölge genel müdürü ile irtibata geçtik ve olayları söyledik genel müdür bize arkasın çok şişirdiğini ya özel serviste yaptıralım ya da perte ayırtalım 65.000 tl nakit olarak verelim demesinin üzerine biz aracın piyasasının 80-75 bin tl olduğunu belirtik . 5 Bin sizden 5 Bizden diyip 70.000 TL ye perte ayırtabiliriz ya da arkasta araba yapılır dedik.
    Cuma günü yapılan bu konuşma genel müdür tarafından pazartesi ekspertiz gönderip tekrar arabaya baktıktan sonra karar vereceklerini söyledi .
    Bugün pazartesi arkasa gittim arabanın durumu öğrenmek için fakat ekspertiz tekrar 65 bin tl vereceklerini ya da arkasta yapılırsa 15 tl + işçilik parasını vereceklerini söylediler. Biz ya 70 bin tl ya da arkastaki tüm masrafı karşılayacaklarını söyledik .



    Aklımda bir soru arkasta yaptırmak istiyoruz arabayı fakat 20 bin hasar var diyor arkas kasko şirketi de ben 15 bin veririm diyor ama araç benim araç istediğim yer de yaptırma hakkım yok mu ? yani hepsini vermek zorunda değil mi ?




  • Kaskoda yetkili servis ve orijinal parça ile tamirat yazıyorsa yapmak zorunda diye biliyorum.
  • Eğer poliçenizde yetkili servis ve orijinal parça klozu varsa seve seve fordda yapılacak. Eğer yoksa sigortanın elindesiniz.

    Perte ayıracaksanız araba 75-80 ediyorsa niye 70 istiyorsunuz? Size hayrına mi veriyor kasko parayı? Siz her sene para vermiyor musunuz bu durumlar icin?

    Bu üç kâğıtçılara para kaptırmayın. Gerekirse hukuki yolla alın paranin tamamını.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay be, millet (şirketler) yavşak olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-5A1BF912D

    Eğer poliçenizde yetkili servis ve orijinal parça klozu varsa seve seve fordda yapılacak. Eğer yoksa sigortanın elindesiniz.

    Perte ayıracaksanız araba 75-80 ediyorsa niye 70 istiyorsunuz? Size hayrına mi veriyor kasko parayı? Siz her sene para vermiyor musunuz bu durumlar icin?

    Bu üç kâğıtçılara para kaptırmayın. Gerekirse hukuki yolla alın paranin tamamını.
    Tek taraflı kaza olduğu içi değer kaybı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15 bin veririm işine geliyorsa demek ne demek yahu.. Orjinal parça ce yetkili servis klozu var mı anlaşmanız nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OrQuN

    15 bin veririm işine geliyorsa demek ne demek yahu.. Orjinal parça ce yetkili servis klozu var mı anlaşmanız nasıl?
    15 bin tl işine geliyorsa ford servisine diyor bize deme hakkı yok bize diyor ki özelde yaptıralın hasar az çıkar. Poliçe de orjinal parça değişimi zorunludur yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoubleTh1nk

    15 bin tl işine geliyorsa ford servisine diyor bize deme hakkı yok bize diyor ki özelde yaptıralın hasar az çıkar. Poliçe de orjinal parça değişimi zorunludur yazıyor.

    Alıntıları Göster
    Hakkınızı sonuna dek arayın anlaşmanız böyleyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınız servıste yapıldı dıyelım ve sonra o hasar kaydı ıle satmaya karar verdınız. Pıyasası kac bın tl oluyor aracınız ? 70bın tl kurtarıyor mu sızı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ie36 kullanıcısına yanıt
    Birtane kaportacı bulun. O sigortadan exper çağırsın. Exper aracı inceleyip masrafı belirleyip ücreti senin banka hesabına yatırır..kaportacıyada 200 lira ateşlersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecmis olsun hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.