Şimdi Ara

FORD FOCUS HARARET SORUNU (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
4
Favori
45.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MURAT1041 M kullanıcısına yanıt
    Bunlar boyle haci 250 de ister 500 de ha şu da var bu sorundan muzdarip olup da cozumunu bulan kimse de yazmaz foruma su yapildi cozumu şu diye onun için boyle adamlara muhtaciz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 sene filan oluyor, bu sorun bizdede vardı.

    Gaziantep doğanlar ford bayiyle görüştük, fordun bu konuyla ilgili bypass içerikli teknik bülten yayımladığını, 750 tlye yapacaklarını ama garanti vermeyeceklerini. Tam çıkarkende belli yaş üzerine hatırlayamadığım bi miktar indirim yapacaklarını 500-600 gibi bi fiyata bu bypass işlemini yapacağını söylemişti. Garanti verseydi yaptıracaktık.



    Forumlardan, sanayi esnafından duyduklarımızla filan çözüm aradık. 74lük delikli termostat denedik 3-4 ay sonra yine başladı. Tamircinin laptopla obdye bağlı 3-4 kere otobana çıktık. Müşürü değiştirdik, Kapağı değiştirdik, servisten orijinal kapak aldık, ventilli kapakla denedik. Artık ufak ufak hırsla gaziantepte temmuzda klima açık 190 üzeri hızlara çıktık. Olmadı, yine yapıyordu.

    Arkasını kaldırdık. Sağağını kaldırdık, solunu kaldırdık. Artık su kabında hiç baloncuk kalmamış gibiydi. Keşke bu şekildede deneseydik ama otobana çıkmaktan yorulup ek olarak Müşürün altına ince bir pul koyduk. Kesildi.



    Bundan biraz zaman sonra ustanın biri yüzünden radyatör delindiğinden, suyu boşaltmak zorunda kaldık tamiri yapıldı. Yine yapar diye bekliyorduk. Hava almaya filan uğraşmadık. Bir daha hiç yapmadı. Tamam belki nasrettin hoca işi gelebilir, zararı olacağını geç fan açacağını düşünebilirsiniz,



    Ama bu kadar eziyetten sonra pul koydurun geçin diyorum. 2 sene filan oluyor bu işi yaptıralı motorda bir sorun görmedim, zaten motorun üzerine titrememize gerek yok çünkü kaçarımız yok bizim subaplar alaşım olduğundan lpgden dolayı er yada geç eriyecekler. Belki bazılarınızda başlamıştır, ışıkta durduğunuzda motor titrer geri toplar.



    Yaz aylarında rampada filan 5-6 bin devir dönmemize rağmen uzun yolda 140-200 yani 4 bin devir üzeri sürekli gitmemize rağmen hararet ibresinin hiç oynadığını hatırlamıyorum.

    Özet bu işin çözümü pul.
    Gaziantepte iseniz Karataş sanayisinde ormancıoğlu oto Burhan usta var. Yardımcı olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZETEC SE -- 27 Mart 2017; 20:21:39 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Belki işinize yarar üst mesaj.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalancı hararet sorununu pul koyarak çözmek usta işi değil, kasap işi. Ustacıkların uğraşmak işine gelmiyor. Aracın önü aşağı gelecek şekilde arkadan kaldırılıp soğutma sistemindeki hava alınacak ve kesinlikle organik antifriz kullanılacak. Pul koyarsanız araç gerçekten hararet yaptığında farkedemessiniz ve çok yazık olur.
  • ZETEC SE kullanıcısına yanıt
    Benim focus um yok aziz dostum amacım olanlara yardimci olmak kan emicilere prim yaptirmamak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar üst kapak yapıldı, hararet müşürü, termostat, devirdaym hepsi değişti hala 100 den sonra hararet yükseliyor ayağımı gazdan çekilince normala dönüyor yardım lütfen. Adana'dan yazıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • strong06 S kullanıcısına yanıt
    EVET ARKADAŞLAR FORD FOKUS hararet (gizli hararet sorunu) ben de artık çözdüm. olay tamamen hava ile ilgili Bende termostat delme .olmadı değişme vs. vs. yaptırdım. hepsi boş.Sakarya bölgesinde oturanlar için söylüyorum. Dört yol Modern sanayi Yelkovan Oto FORD özel servisi Beytullah Yelkovan usta havasını almayı becerdi. Yarım saatten çok uğraştı antifrizli suyu boşalttı motor sıcaktı elleri yandı tekrar doldurdu motoru çalıştırdı hararete zorladı tank kapağını hafif açma pıs pıs yaptırma bildiğimiz hava alma işte tamamdır dedi tecrübeyi sen yap gel benim işim var dedi. E5 Otoban vs dolaştım 140 -150 yaptım hararete zorladım banamısın demedi.Döndüm geldim Borcumu sorduğumda Malzeme olarak 10 tl lik conta taktım sen ne verirsen ver dedi. Verdim bir şey işte.KENDİSİNE TEŞEKKÜR EDİYORUM.Beytullah ustanın telefonu (0533 517 2945) Sakarya da oturmayan arkadaşlar: Havasını iyi bir ustaya aldırın o kadar. Parça falan değiştirtmeyin ben çok masraf yaptım hepsi boş gereksiz.Asla termostadı deldirmeyin bunu çok yapıyorlar. Hadi kolay gelsin.




  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 06ghost06 -- 29 Eylül 2017; 9:3:14 >
  • Bu hararet sıkıntısı hala devam ediyor mu 5-6 ay foruma bakmadım uzamış muhabbet. Yok pul, yok müşür... çözüm çok basit. El becerin varsa kendin bile yaparsın. Anlik hararet yukselip gazi kesince normale dönüyorsa kesin net çözüm mail at kurtul...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mail adresiniz nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 54keskin 5 kullanıcısına yanıt
    Beytullah usta termostat deliyormus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harun464646 H kullanıcısına yanıt
    mail adresim kemalmrt@gmail.com çözümün nasıl olduğunu yazabilir misiniz
  • harun464646 H kullanıcısına yanıt
    hayırlı sbahlar harun bey: mail adresim kemalmrt@gmail.com
  • harun464646 H kullanıcısına yanıt
    Hocam iyi günler,
    Konu hakkında yardımcı olabilir misiniz? ogu.gultekin@hotmail.com
  • Motorun ön kısmında su giriş hortumu var. Siboblu hortum da deniyor. Motora girmeden önce motora doğru bükülmüş bölümünden önce bir sert bölüm var. Oranin icicnde yay ve plastik bir parca var. Onlar kirilmis ve yipranmis oldugu icin suyu motora yeterli veremiyor. Hortumu sök icindekileri cikar hiç bir sikintin kalmaz. Kalorifer 5 dakika icinde isiniyorsa bu islemden sonra birkac dakika gec isinir. Istersende 300 tl verip hortumu yenile. Kesin cozum bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harun464646 H kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun bendede var hocam mail adresim tarikyanaz@hotmail.com

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harun464646

    Motorun ön kısmında su giriş hortumu var. Siboblu hortum da deniyor. Motora girmeden önce motora doğru bükülmüş bölümünden önce bir sert bölüm var. Oranin icicnde yay ve plastik bir parca var. Onlar kirilmis ve yipranmis oldugu icin suyu motora yeterli veremiyor. Hortumu sök icindekileri cikar hiç bir sikintin kalmaz. Kalorifer 5 dakika icinde isiniyorsa bu islemden sonra birkac dakika gec isinir. Istersende 300 tl verip hortumu yenile. Kesin cozum bu.

    Yanlış anlamaadıysam bu arkadaş termostatı komple kökleyip atıyor

    Oha lan oha, nusrette yok böyle kasaplık




  • ExpForCuTT kullanıcısına yanıt
    Aynen yaylı parça dediği bildiğin termostat.

    2-3 yıl önce bu hararet olayı hakkında gaziantep doğanlar ford servisiyle görüşmüştük.

    Teknik bültenle yayımlanan bypass operasyonundan bahsettiler. 750 tl dedi. O zaman 5 yaş üzeri araçlara indirimde vardı.500 küsür fiyat verilmişti.
    Ama garanti verilmemişti.

    Müşürün altına pul koyduk geçtik. O zamandan bu yana hiç yapmadı.

    Düşündümde aslında bizimkide kasaplık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZETEC SE -- 5 Ocak 2018; 20:26:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam o model fordlara lpg gitmiyor lpg takınca kıçı başı dağıtıyor, ne yazıkkı sorunu servis dışında bulmanız zor,
  • Arkadaşım termostat motorun çıkışında olur. Termostat, motor ile radyatör arasında olur ve cikarirsan sürekli devirdaim nedeniyle kalorifer ısınmaz . Benim konu bahis hortum ile termostadin bağlantısı yok. Ayrıca ustanın benim aracta çözüm şekli bu. 100 de yüz sorun çözüldü. Kalorifer de ateş gibi isitiyor. Begenmezsin yapmazsın uslubün yanlıs. Elestireceksen konuşmana dikkat ederek yaparsan iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.