Şimdi Ara

Ford Focus II Lpg'den Subap Yaktı...! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
9.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Dizellerde co daha düşük ama nox daha fazla

    Ford Focus II Lpg'den Subap Yaktı...!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ic06 -- 30 Kasım 2017; 19:16:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    ne marka sistem takılıydı

    Teleflex

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demek ki fıat'ın motorları sağlammış.Bu zamana kadar kullandığım iki fıat motoru da lpg liydi ve tık demedi.130000 km de sattığım 1.6 benzinli palioda ve 126000 de sattığım 1.4 lpg li puntoda hiç sorun yaşamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: drfree1


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Şu LPG yasaklansa çok iyi olacak aslında. Hem trafik sorunu da fazlasıyla çözülür.

    bence yanlis dusunyorsunuz hava cok kirli dizel arac geldi dun onume cam acamadim egsoz gazindan munkunse dizeller yasaklansin

    Euro 6 dizellerin emisyonları, benzinlilerden düşük.

    Dizele şart gelmesi lazım, kısmen haklısın.

    10 numara yağ, kırsal motorin vs... gibi yakıtların yasaklanması ve dpf iptali veya dizel araçlara yapılan egzoz ve kat iptallerine 10-15.000TL ceza kesilmesi lazım.

    Ankara'da 1.3CDTI van Corsa'lara, 1.4TDCI Van Fiesta'lara modifiye yapıp simsiyah duman attıranlar var 155 işlem yapmıyor şikayet edince.

    Haklısınız bende şikayet etmiştim ne oldu bilmiyorum ama yolda yürüyenler dahil sövüyordu aracın içindekilere




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Demek ki fıat'ın motorları sağlammış.Bu zamana kadar kullandığım iki fıat motoru da lpg liydi ve tık demedi.130000 km de sattığım 1.6 benzinli palioda ve 126000 de sattığım 1.4 lpg li puntoda hiç sorun yaşamadım.

    Bi orası sağlam zaten
  • LPG takılı her araç belirli bir km'den sonra motor açtıracaktır. Bu, her motor her marka araç için geçerli. Hiçbir araç %100 uyumlu değildir Lpgye. Sen su içmeye alışkınsın, sana deseler artık bundan sonra su değil kola içeceksin sürekli. Belirli bir süreden sonra mideye zarar verecektir. LPG de aynı şekilde. Sen benzin için optimize edilmiş bir motora LPG takarsan %100 verim alamazsın. Eski aracımda VW Hitler motor vardı 1.4'lük atmosferik, o bile 250.000'de motor açtırdı. Geçmiş olsun tekrardan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subapları değişen araç eski randımanı verebilir mi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ymetu -- 1 Aralık 2017; 14:3:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şıh Hazretleri

    LPG takılı her araç belirli bir km'den sonra motor açtıracaktır. Bu, her motor her marka araç için geçerli. Hiçbir araç %100 uyumlu değildir Lpgye. Sen su içmeye alışkınsın, sana deseler artık bundan sonra su değil kola içeceksin sürekli. Belirli bir süreden sonra mideye zarar verecektir. LPG de aynı şekilde. Sen benzin için optimize edilmiş bir motora LPG takarsan %100 verim alamazsın. Eski aracımda VW Hitler motor vardı 1.4'lük atmosferik, o bile 250.000'de motor açtırdı. Geçmiş olsun tekrardan.

    Doğrudan LPG ile çalışması için tasarlanmış olan, Hyundai'nin 1.0 kappa motoru var. İ10'da kullanıldı ama piyasada fazla bilinmiyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=VZRxfsMLV7M




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce


    quote:

    Orijinalden alıntı: Şıh Hazretleri

    LPG takılı her araç belirli bir km'den sonra motor açtıracaktır. Bu, her motor her marka araç için geçerli. Hiçbir araç %100 uyumlu değildir Lpgye. Sen su içmeye alışkınsın, sana deseler artık bundan sonra su değil kola içeceksin sürekli. Belirli bir süreden sonra mideye zarar verecektir. LPG de aynı şekilde. Sen benzin için optimize edilmiş bir motora LPG takarsan %100 verim alamazsın. Eski aracımda VW Hitler motor vardı 1.4'lük atmosferik, o bile 250.000'de motor açtırdı. Geçmiş olsun tekrardan.

    Doğrudan LPG ile çalışması için tasarlanmış olan, Hyundai'nin 1.0 kappa motoru var. İ10'da kullanıldı ama piyasada fazla bilinmiyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=VZRxfsMLV7M

    Bildiğin kadarıyla i10'lar fabrika çıkışı Lpgli oluyor. Eğer Civic'teki gibi değilse, ki öyle biliyorum, motor, piston, enjektör gibi parçalar yüksek ısıya dayanıklı olacak şekilde iyileştirme ve geliştirme yapılıyor diye biliyorum. Fakat sonradan dönüşüm yaptırdığımız araçlarda yanma ısısı ve yakıt karışım oranı benzine göre optimize edildiği için LPG'de verim alınamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Şu LPG yasaklansa çok iyi olacak aslında. Hem trafik sorunu da fazlasıyla çözülür.

    Eskiden mantikli yorumlar gelirdi bu hesaptan.baskasi mi elegecirdii naapti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şıh Hazretleri kullanıcısına yanıt
    Doğrudur. Sonradan yapılan LPG dönüşümlerinde motor ısıya dayanamıyor. Hyundai'nin Bifuel motorunda bazı parçalarda çelik kullanılmış, ısı dayanımı için. Hatta Hyundai aracın ağırlıklı olarak LPG'de kullanımını sağlık vermiş. Gösterge'de bile benzin ve lpg için 2 ayrı depo göstergesi var. LPG girişi benzin depo kapağının içinde olduğu için kapalı otopark girişlerinde sorun yok. Şehir içi kullanım için çok güzel bir araç aslında.
  • lpg ye uyumlu sübaplar değil focus2 ler,3 ler.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.