Şimdi Ara

FORD FOCUS LARDAKİ EKSİKLİKLER VE OLMASINI İSTEDİĞİNİZ ŞEYLER (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
9.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bence fordlarda bir eksiklik yok onlarda bilirdi wosvagen yada audi gibi teknolojinin son icatlarını araçlarına hemen eklemeyi ama herkezin ulaşıp alabilmesi için fordun felsefesi geleneklerle en ileri teknolojinin karışımı dır.http://www.ford.com/ bu siteyi bir ziyaret ediniz amerikadaki ford lar yorumlarınızı bekliyorum
  • benim 2006 focus tdci chia aracım var benim sorum aracına paçalık taktıran varmı varsa nasıl duruyor malum türkiye yolları sürekli taş sıçratıyor ve çamurluk alt köşelerinde boya kalkmaya yara izleri oluşmaya başladı. Carub Paçalık BR5100204 Siyah 4lü Bonbeli Kabartma 5100204 internette görüntü olarak bu paçalıkları beğendim sadece önlere takmayı düşünüyorum görüşlerinizi bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yucelmeta

    benim 2006 focus tdci chia aracım var benim sorum aracına paçalık taktıran varmı varsa nasıl duruyor malum türkiye yolları sürekli taş sıçratıyor ve çamurluk alt köşelerinde boya kalkmaya yara izleri oluşmaya başladı. Carub Paçalık BR5100204 Siyah 4lü Bonbeli Kabartma 5100204 internette görüntü olarak bu paçalıkları beğendim sadece önlere takmayı düşünüyorum görüşlerinizi bekliyorum


    ben yaptırmadım ama güzel durduğunu söyleyebilirim bir kaç araçta görmüştüm taş sıçratma sorununa gelince ona yapacak bişey yok gülü seven dikenine katlanır misali olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maestro_34

    en azından yenilerde aux girişi var


    Arkadaşım eskilerde de aux girişi var,ama öyle lanet bi yere koymuşlarki,bul bulabilirsen,Torpido gözünde olduğunu öğrendim halde
    bulana kadar 3 - 4 dakika aramışımdır.ayrıca aux girişini aracı aldıktan 2 sene sonra öğrenmiş olmamda entresan.
    Torpidoya dikatli bak bizde 2009 model titanium var.
  • arka koltukta oturupta ayağını kapıya sürtmeden araçtan inebilen var mı

    Bizim arabanın inerken ayak sürttüğümüz yeri çoktan siyaha çaldı
  • - Kendiliğinden katlanan yan aynalar
    - Yolcu için de emniyet kemeri ikazı
    - Ayrıca yolcu koltuğu da elektrikli olsun isterdim
    - En azından GHIA'larda minimum 140hp motor gücü olsun, böylece biraz daha seri ve performanslı olsun isterdim


    @baddad

    Arka koltuğa çok arkadaşım bindi-indi, ben de bindim 1-2 sefer, ne ben ayağımı sürttüm ne de sürten gördüm.
  • kendiliğinden katlanan yan aynaları nasıl koymazlar ya fiestada bile var focusun titanium modelinde yok
  • Yakıt Kapaginin kapanmamasi bir facia
  • aracım 2007 f2 tdci ghia
    cruser tuşları ışıklı değil, arka kapıların neredeyse tamamı sert plastikten ve anlık yakıt tüketimi yok
  • yol sesini gerçekten çok mu içeri alıyor arkadaşlar? daha önce kullandığım ithal megane 3 dci bir alman kadar sessizdi..
    titanium alsak yine yol sesini duyacakmıyız?
  • titanium donanım farkıdır, başka şeylere etki etmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    yol sesini gerçekten çok mu içeri alıyor arkadaşlar? daha önce kullandığım ithal megane 3 dci bir alman kadar sessizdi..
    titanium alsak yine yol sesini duyacakmıyız?

    megan 3 focus 3 ün rakibi. megane 2 lerde focus 2 ler kadar içeriye yol sesi alır. diğer rakipleri de öyle zaten. ben megan2 sürdüm golf astra ve corollaya da bindim. hepsinde aynıydı. diğ-er japonlar kadar olmasada coralla biraz daha zayıf bu disiplinde.
  • Arkadaşlar merhaba,

    Bende de 2011 model fırtına grisi bir focus comfort var. Eksiklikleri çok fazla. Eşim de ben de genel olarak çok memnunuz araçtan ama özellikle beni deli eden birkaç özellik var, onları saymak isterim.

    1- Benzin kapağı merkezi kilitle veya herhangi başka bir şekilde kilitlenmiyor. Güvenli yakıt saçmalığından dolayı başka hiçbir şeyle açılmaz diye yalan söylüyorlar ama arabayı aldığımız gün satıcının gözüne baka baka iki parmağımla o delikteki kapakçığı cart diye açıverdim! Yani bu azmetmiş herkesin aracın deposundan içeri yabancı madde atabileceği anlamına geliyor, rahat rahat.
    2- Sürücü koltuğu en yukarıda iken yeterince geri gidemiyor, yeterince geri gitmesi için aşağı almak zorunda kalıyorsunuz ki bu da zaten arkada diz mesafesini mahvediyor doğal olarak.
    3- Comfort serisinde spor koltuk olmadığı için bel desteği rahat olsa da oturma bölümünde destek namına birşey olmadığı için neredeyse kibrit kutusundaki leblebi gibi olabiliyorsunuz bazı virajlarda.
    4- Ön camın sileceklerin olduğu plastik bölümle birleştiği yerde açıkta duran bir plastik kısım var ki bu inanılmaz bir tasarım hatası, aracı alalı 15 ay oldu ve oran içeri camın takıldığı yere kadar girmeyen pislik kalmadı.
    5- Ön camın tavanla birleştiği yer yay biçiminde oldğu için ve de aracın güneşlikleri ufak olduğu için ve de aynanın arkasındaki ufak siyah noktalı zımbırtı yetersiz olduğu için güneşe karşı gitmek çok can sıkıcı.
    6- Aux girişinin torpido gözünde olması bence de saçma, ama ben bayağı uzun bir kabloyu aşağılardan orta konsolun altından filan geçirerek vitesin orada biryerlerde mp3 çalarımı kullanabiliyorum.
    7- Radyo-Teyp'te Aux çıkışı olmalıydı ve radyo-teyp mp3 CD çalabilmeliydi, bu da üzücü.
    8- Frenler iyi olmasına iyi ama 20 yıllık şöför olarak benim de tam ayarlayamadığım zamanlar oluyor.
    9- Bence dünya üzerinde herhangi bir arabada olabilecek en saçma kaput açma şekline sahip bu araba, artıları eksileri tartışılabilir tabi ki ama lütfen tartışmayalım :)
    10- Arabanın içi çok fazla karanlık, özellikle geceleri 6 aylık bebeğimizi arkada çocuk koltuğuna oturtup güvenlik önlemlerini alana kadar paçalarımdan ter damlıyor, en yakın zamanda B ve C sütunlarında üst modellerde ışık takılı olduğunu düşündüğüm yerlere birer (toplam 4 adet) ışık taktırmayı düşünüyorum ve bu vesileyle size sormak isterim oralarda üst modellerde ışık mı takılıdır arkadaşlar?!?!
    11- 195x65x15 jantlar gerçekten "comfort" adına uygun, gayet rahat ama araba çok korkutucu sallanıyor. İnanmayanlar varsa araba park halindeyken silecekleri en yüksek hızda çalıştırıp baksınlar arabanın nasıl sallandığına. Bu arada araba lastik yanaklarından sallanıyor, amortisörler çok iyi çünkü. Hatta dürüstçe söylemeliyim ki bu lastiklerle bile yol tutuşu çok etkileyici ama dediğim nedenden dolayı bazen sanki raydan çıkıp yerine oturuyormuşuz gibi bir his oluyor. Lastiklerimiz Michelin Energy bu arada.
    12- Jant kapakları olan, çelik jant ile bu iş olmazmış be Ford, çok ayıp. Gerçekten çok ayıp. En yakın zamanda çıkma titanium jantları ve 205x55x16 lastikler alacağım inşallah.
    13- Xenon far taktırdığım için parkları da beyaz led yaptırdım, çıkan ufak ampulleri de bagaja taktırdım, toplam 3 ampul oldu bagajda, kesinlikle tavsiye ediyorum çünkü bagaj ışıl ışıl. Xenon farları da tavsiye ediyorum tabi ki.
    14- Arka kapı camlarında allahtan perde yokmuş çünkü ben araca özel tasarlanmış güneşliklerden aldım, bu konuda icat edilmiş en güzel çözüm, camlar açıkken bile durabiliyor. Bunları da tavsiye ediyorum
    15- Arka camların otomatik olmaması pek hoş değil ama kendi arabamda hiç arkada yolculuk yapmayacağım, orada oturan düşünsün :)))
    16- Işık abide Green hava filtresi takmıştım, çok menunum, bu sayede sanırım biraz daha ekonomik yakıt tüketimi oluyor.
    17- Aracımız otomatik şanzımanlı ve çok yakıyor ama bunu bilerek aldık, ama yine de eksi hanesinde yazılması gereken birşey bu.
    18- Geldik en önemli kötü özelliğe. Arkadaşlar, hiç kimse dikkat etmedi mi, arabanın ön camındaki yansımadan dolayı gece bile polarize gözlük takacağım neredeyse. Gündüzleri kışın bile polarize gözlüksüz kullanmak işkence. İnanılmaz bir yansıma var, öyle ki arabayı yeni aldığımızda hediye olarak bizi yolladıkları Sonax'ın başının etini yedim göğüsü temizletmek için ama nafile, neyle silersem sileyim feci yansıma var, tek çözüm polarize gözlük.
    19- A sütunu çapraz görüş sıkıntısına yol açıyor.
    20- Bilgi ekranında vites konumunu gösteren yer tehlikeli biçimde küçük, en azından tiptroniğe alınca tüm ekran vitesi yazsa daha sportif olurdu çünkü araç 4 vitesli olduğu için yüksek bir hızda 1. vitese takmaya çalışmak (biraz eğleneyim yol da uygun diye düşündüğünüz güneşli bir günde) işten bile değil. Şöyle özetleyeyim, 4. viteste giderken vitesi 3 kez ileri itince 1. vites oluyor, vitesler de DSG şanzımanda olduğu gibi seri şekilde değişmediği için "lan vitesi mi geçiremedim acaba" diye endişeye düşüp, 2. vitesteyken bir kez daha ileri iterseniz şanzımanı dikiz aynasından izleyebilirsiniz gibime geliyor :)
    21- Geri vites ışığı hem kötü bir yerde konumlandırılmış hem de tek! 1 Yılda sadece bundan dolay 4-5 kez tehlike atlattım, yasal olarak yolun sağına park ettiğimiz için geri gelirken arka istikametinizden gelen arabalar geri farınızı göremiyor, ben de park etmekte olan focuslara baktığımda aynı şeyi düşünüyorum.
    22- Otomatik cam düğmelerinden sadece şöför camı için tek basışta indirme özelliği var, camı tekrar kapatmak için bu özellik şöför koltuğunda bile yok. Cam kapanana kadar basılı tutmanız gerekiyor.

    Arkadaşlar bu sorunların çoğunu toplamda 600bin km civarı yol yapmış eski bir ilaç reprezantı olan ve 4-5 focus kullanmış bir arkadaştan da duydum. Bunu şu yüzden söylüyorum, Ford bu arkadaşın onayı ile arkadaşın şirketine araç verebiliyordu, yani yönetici konumunda olduğu için. O yüzden, bu arkadaş da altında çalışanlardan sorumlu olduğu için sürekli olarak şikayetleri dinleyip Ford ile fikir teatisi yapıyorlardı.

    Ben sizlerin yorumlarına ek olarak birkaç iyi özellik de belirtmek istiyorum ki biraz da mutlu olalım.
    1- Otomatik viteslerdeki tiptronik özelliğin (+) ve (-) yani vites büyütme ve küçültme konumlarının doğru olarak yerleştirildiği az markadan biri Ford. Rahatça "doğru" tabirini kullandım çünkü Top Gear'daki Jeremy bile (+) yani vites büyütme konumu ileride olan araçlar için "wroooooong" diye anırıyordu!
    2- Yol tutuşu 195x65x15 lastik ölçüleriyle bile çok iyi diye düşünüyorum, otomatik vitesten dolayı çok kıvrak bir araç değil kabul ediyorum ama uzun yolda vb güven veriyor.
    3- Sınıfında yer alan birçok arabaya göre bagaj kapasitesi büyük. İçi (yukarıda saydığım sürücü koltuk ayarlarının yanlışlığını saymazsak) ferah ve sanki bir üst sınıf araba kullanıyormuş hissi veriyor.
    4- Donanımının en alt model bir araba için tüm eksilere rağmen mükemmel olduğunu düşünüyorum, bana bunu dedirten en önemli özellikk "cruise control". Hala birçok markada üst modellerde bile opsiyonel bir özellik bu. Ve de gerçekten çok işe yarıyor!


    Herkese sevgiler saygılar sunarım.
    Mert



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertimir -- 14 Aralık 2011; 1:33:37 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.