Şimdi Ara

Ford focus powershift arızası ile yine karşı karşıyayım bıktım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
2
Favori
13.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • servis 52 bin km deki focus için onun şanzıman yağı da değişmeli dedi

    1.440 tl şanzıman yağ ve filtresi
    1000 tl motor yağı ve filtreler



    yağı kendim getirsem dedim yok olmuyor öyle dedi
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Evet dizel powershift de öyle bi saçmalık var benzinlilerde öyle bir problem yok ama adam akıllı bir kavrama takılsa sorun çözülecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CaNeRR kullanıcısına yanıt
    hadi onu anladık ta bu motor 5 litre yağ alsa 300 TL ve filtrelerin toplam maliyeti 200 TL yi geçmez
    1000 TL nedir ya
    resmen soygun
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Garanti yoksa dışarda değiştir yarı parası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    Garanti yoksa dışarda değiştir yarı parası
    zaten garanti olduğu için bunlarla muhatap oldum
    sıfır km aldığım toya aracımın yağ bakım zamanı geldiğimde motor yağını dışarıdan aldım ve garantiyi etkilememişti
  • ford türkiye her servis aynı fiyatı vermez başka bir yetkili servise de sor dedi
  • diğer yetkili servis 450 tl daha fazla fiyat verdi
  • Araba sahibi olmamakla çok iyi bir tercih ettiğimi düşünüyorum çünkü daima söğüşlenen araç sahipleri oluyorlar..

    Üçlü çete olarak adlandırdığım DEVLET - AKARYAKIT - SERVİS araç sahiplerini çok fena söğüşlüyorlar.

    Tabi değnekçileri hesaba katmıyorum, ama o da bu üçlüye dahil olmak istiyor
  • Honda Cift kavrama kullansaydı Acil Stop tavrı nasıl olurdu merak etmiyor degilim.Ayrıca VW Tam otomatige geciyorsa vurdukları tek yer de gidiyor demektir.
    CVT dedigin Scooter Vitesi onun yerine DSG kullanıp 100.000 KM de degistirmeyi tercih ederim.

    En ideali ise tam otomatik ZF,Aisin gibi...
  • Pederde 2012 Mondeo 2.0 TDCI powershift yağlı tip vardı. Rezalet bir şanzımandı. 100 binde Kavrama değişmesi gerekiyordu.2 sene önce serviste 9000 civarı fiyat çıktı. Uzak durun derim. Dsg daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Honda Cift kavrama kullansaydı Acil Stop tavrı nasıl olurdu merak etmiyor degilim.Ayrıca VW Tam otomatige geciyorsa vurdukları tek yer de gidiyor demektir.
    CVT dedigin Scooter Vitesi onun yerine DSG kullanıp 100.000 KM de degistirmeyi tercih ederim.

    En ideali ise tam otomatik ZF,Aisin gibi...
    Son nesil cvt s lerden araç kullandınız mı? Ciddi farklar var deniyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Onu diyenler ayrı alem zaten çift kavrama olup ömürlük denebilecek olanlar yağlı kavrama olanlar ki onlarda da bir ömür var.

    Kuru kavramada ömür kısa. Focusta bu kadar sık değişmesi powershiftin kalitesizliği. Bizde 2012 model Octavia dizel otomatik var. 120 binde ilk defa kavraması değişti. Kavrama ücreti işçilik ile beraber 2500 lira.

    Honda’nın cvt için 2 yılda bir aldığı 680 lira şanzıman yağı ücretini düşününce fazla gelmiyor 😁
    2500 çok makul. Manuel olsa o kadar tutardı ve 100binde biterdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Honda Cift kavrama kullansaydı Acil Stop tavrı nasıl olurdu merak etmiyor degilim.Ayrıca VW Tam otomatige geciyorsa vurdukları tek yer de gidiyor demektir.
    CVT dedigin Scooter Vitesi onun yerine DSG kullanıp 100.000 KM de degistirmeyi tercih ederim.

    En ideali ise tam otomatik ZF,Aisin gibi...
    Civic kullanıyorsak Honda'nın hissesini satın almadık ya. Honda çift kavramaya geçmiş olsa şu anda benim altımda Levorg ya da Forester olurdu. Mevcut aracımı alırken test sürüşü yapıp epey ikilimde kalarak Civic Rs aldım.

    Hayatında Cvt kullanmadığın için kesin çift kavrama alırdım filan diyorsun. Cvt'nin konforu ve dayanıklılığı yanında çift kavrama şanzımanların kullanımı o kadar kötü ki ne kadar anlatırsak anlatalım tecrübe etmeden anlayamazsın.

    Cvt ile arabayı çalıştırıp gaza basıp giderken çift kavrama şanzımanlar ayağını frenden çekince arabayı vitese geçirip hareketlenmek için 1-2 saniye düşünüyor. Cvt ile hassas dur kalk hareketleri ve park manevraları kolaylıkla yapılırken çift kavrama şanzımanlar ile aracı park edemiyorum konuları açılıyor. Ani hızlanma ihtiyacı doğduğunda Cvt ile gaza basıp uzarken o performansı ile övülen çift kavrama şanzımanlar bir alt vitese düşürebilmek için 1 saniye bekliyor.

    Kullanmadığın, bilmediğin, görmediğin, tecrübe etmediğin şeyler hakkında biliyormuş gibi kesin kanılar sunma derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bide Fiat ' ı beğenmezler adamlar taş gibi çift kavramalı şanzıman yapmışlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Bu aracı tesadüfen hesaplı denk getirip aldık. Kavrama hatta mekatronik çıkacağını hesap ederek girdim çünkü 2012 model ancak mekatronik sapasağlam, ilk sahibi çok temiz kullanmış.

    Çorum’da Vw den çıkan ustam var orjinal güncel kavrama İle değişim yapıldı. Mekatronik çıksaydı o da 3500 liraya değişecekti. Bundan dolayı takılmadık bu hususa.

    Ha şu var yetkili servis bakımlı olsa iyi niyete girecekti araç sahibi özele dönmüş bizden önce 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Civic kullanıyorsak Honda'nın hissesini satın almadık ya. Honda çift kavramaya geçmiş olsa şu anda benim altımda Levorg ya da Forester olurdu. Mevcut aracımı alırken test sürüşü yapıp epey ikilimde kalarak Civic Rs aldım.

    Hayatında Cvt kullanmadığın için kesin çift kavrama alırdım filan diyorsun. Cvt'nin konforu ve dayanıklılığı yanında çift kavrama şanzımanların kullanımı o kadar kötü ki ne kadar anlatırsak anlatalım tecrübe etmeden anlayamazsın.

    Cvt ile arabayı çalıştırıp gaza basıp giderken çift kavrama şanzımanlar ayağını frenden çekince arabayı vitese geçirip hareketlenmek için 1-2 saniye düşünüyor. Cvt ile hassas dur kalk hareketleri ve park manevraları kolaylıkla yapılırken çift kavrama şanzımanlar ile aracı park edemiyorum konuları açılıyor. Ani hızlanma ihtiyacı doğduğunda Cvt ile gaza basıp uzarken o performansı ile övülen çift kavrama şanzımanlar bir alt vitese düşürebilmek için 1 saniye bekliyor.

    Kullanmadığın, bilmediğin, görmediğin, tecrübe etmediğin şeyler hakkında biliyormuş gibi kesin kanılar sunma derim.

    Alıntıları Göster
    çift kavrama 1-2 sn düşünüyormuş. civic otomatik de kullandım (öyle 1-2 saat değil, çok kullandım), şu an dsg de kullanıyorum. dsg kesinlikle çok daha iyi. 1-2 sn düşünme olayını da nereden çıkardın acaba? "Kullanmadığın, bilmediğin, görmediğin, tecrübe etmediğin şeyler hakkında biliyormuş gibi kesin kanılar sunma derim."




  • Ford focus powershift arızası ile yine karşı karşıyayım bıktım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çoluk çocuğun lafına bakmayın.birşeyden haberleri yok burada üflüyorlar. araba alırken evli,ev geçindiren insanlardan tavsiye alın. cvt veya tam oto .hariç otomatik vitesli araçlara bulaşmayın,üzülürsünüz. ben simdiye kadar sorunsuz biniyorum diyenine rastlamadım. sorun çıkınca sessiz sedasız satıyorlar. alanın başına kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    Abi resim yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Abi resim yok

    Alıntıları Göster
    Ford focus powershift arızası ile yine karşı karşıyayım bıktım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.