Şimdi Ara

Ford Focus TDCi vs Honda Civic Drag- Roll (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
138
Cevap
2
Favori
8.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kendi 1.4 City aracımla bile yokuşlar sıkıntı olmadan tırmanıyorum. 4000devir ve üzerinde benzer güçteki dizel araçlardan daha bile iyi çekişi olduğunu söyleyebilirim.
    Önemli olan devirdir. Atmosferik aracı 4000 ve üzeri kullanırsanız hiçbir yokuşta bayılmaz.
    2. viteste ise 3000 devir civarı yeterlidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: test53

    Rampada dağ yolunda honda nın seri bi şekilde tırmanmasını istediginiz taktirde vites küçültüp aracı zorlamanız gerekicek aynı zamanda benzini su gibi içmesine neden olucak dizel bir araçla o kıyaslanmaz 2 aracıda kullanıyorum honda 1.6 elegance 2010 125 ps Focus 1.6 collection 109 ps dizel honda ile 257 kadran görürken focusla max 230 gördüm performans olarak tabiki honda ama dağ yolunda kesinlikle focusu yakalaması imkansız dağ yolunda focus ağlatır

    rampa çıkıyordun herhalde 257 de tıkanmışsın ..Ben 280 leri görmüştüm civic le




  • şöyle bir durum da var Focuslarda iki tip motor kullanılıyor 95 ps ve 109 ps diye ama fakat herkes 109 luk diye biliyor :)))

    95 likleri pek cacık değil VW 1.9 TDI caddy ile 0-160 da önde oluyorsunuz düşünün ama 109 lukları çok deli gidiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    quote:

    Orijinalden alıntı: test53

    Rampada dağ yolunda honda nın seri bi şekilde tırmanmasını istediginiz taktirde vites küçültüp aracı zorlamanız gerekicek aynı zamanda benzini su gibi içmesine neden olucak dizel bir araçla o kıyaslanmaz 2 aracıda kullanıyorum honda 1.6 elegance 2010 125 ps Focus 1.6 collection 109 ps dizel honda ile 257 kadran görürken focusla max 230 gördüm performans olarak tabiki honda ama dağ yolunda kesinlikle focusu yakalaması imkansız dağ yolunda focus ağlatır

    rampa çıkıyordun herhalde 257 de tıkanmışsın ..Ben 280 leri görmüştüm civic le

    imzamdaki aracla 250 li gördüm yol bitti yoksa daha gideri vardı

    vay be 1.6 125 ps civicle 257




  • aynen 1.6 civic 125 ps 257 denemek isteyen varsa buyursun otobana çıkarız her türlü
  • 1.4 cıty devir hikaye motor 1.4 zaten 4 kişi bin iptal o araç focus 1.6 dizel 109 ps aradaki inanılmaz farkı yaşamak istiyosan araç var istedigin yerde test edebilirsin Volvo s40 1.6 dizel 109 ps aynı motora sahip araçlar aranızda kullanan varsa bilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: test53

    aynen 1.6 civic 125 ps 257 denemek isteyen varsa buyursun otobana çıkarız her türlü

    Sen 257 yapmaya çalışacan diye , araya gidemem yoksa inerdik otobana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: test53

    1.4 cıty devir hikaye motor 1.4 zaten 4 kişi bin iptal o araç focus 1.6 dizel 109 ps aradaki inanılmaz farkı yaşamak istiyosan araç var istedigin yerde test edebilirsin Volvo s40 1.6 dizel 109 ps aynı motora sahip araçlar aranızda kullanan varsa bilir.

    2008 yılında sıfır olarak alıp 2 yıl kullandığım Focus Hb Ghia tdci aracım vardı .. ayrıca chipbox takarak ta 1-2 ay kadar kullandım
  • 2011 1.6 115hp focus var geçtiğimiz pazar günü 2011 110hp manuel megane coupe ile düz uzun yolda kalktık 4. vites 5000 devire kadar basabildim yol o kadar yetti baya gerimde kaldı.Ardından bir kere daha denedik farklılık olurmu diye yine aynı sonuç oldu burda civicin yarışın başından beri önde götürmemesi ilginç geldi benim yarıştığım meganeylede 100 e yakın tork farkı vardır ama 2 ye attığım andan itibaren ayrıldı benim araba bu civicler 125hp olması lazım bide
  • Yorumları hepsi birbirinden güzel, hepsi birbirinden komik.



    Son hız olarak en son 257 verildi, yok mu arttıran ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ks16

    2011 1.6 115hp focus var geçtiğimiz pazar günü 2011 110hp manuel megane coupe ile düz uzun yolda kalktık 4. vites 5000 devire kadar basabildim yol o kadar yetti baya gerimde kaldı.Ardından bir kere daha denedik farklılık olurmu diye yine aynı sonuç oldu burda civicin yarışın başından beri önde götürmemesi ilginç geldi benim yarıştığım meganeylede 100 e yakın tork farkı vardır ama 2 ye attığım andan itibaren ayrıldı benim araba bu civicler 125hp olması lazım bide

    Hocam galiba Civic otomatik şanzımanlı, 0-100 ü 12 saniyenin üzerinde bu yüzden geride kalıyordur diye düşünüyorum. Manuel olsa 100 e kadar yan yana giderler diye düşünüyorum açıkçası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Yorumları hepsi birbirinden güzel, hepsi birbirinden komik.



    Son hız olarak en son 257 verildi, yok mu arttıran ?



    257 de birşey mi hocam

    Otomatik Civicin dişli oranlarına göre son hızı 340 km/h




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuuberk

    MeganeI 1.6 16V RXE 107HP 0-100: 9.8saniye

    BMW 3.20D 136HP 1999model 0-100: 9.9saniye

    Çok da şaşılacak bir durum yok. Eski e46yı bulmuş ve bu fırsatı kaçırmamış

    Herkesin aklına bende dahil yeni 3.20d ler geliyor
    99 model 3.20d ile sonuç normalmiş gerçekten.

    2012 Bmw 3.20D Hızlanma 0 - 100 km/sa (sn) 7,6



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antuaRri -- 9 Şubat 2012; 14:50:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Gayet doğal.Kısada dizel uzunda benzinli alır.

    Kısada da uzun da alamaz dizel, öyle birşey yok

    Yok kardeş eğer yeteri kadar seri bir şekilde vitesleri atarsa dizel sahibi atmosferik benzinli(orta halli arabalar)aracı kısa mesafe 0-100 e kadar geçebilir sonrasında benzinin iyi devir çevirebilmesiyle ibre benzinli lehine döner.

    Tartışıldı, teoriden yola çıkıldı denendi vs. İbre hep benzinli yönünde.

    Benzinli atmosferikte tork ve beygir yukarıya doğru arttığı için rölanti devrinden başlayan hızlanmalarda torkun yüksekliği sayesinde dizel önde olur.Ama nefesi çabuk kesildiği için vitesi çabuk atıp tekrar tork bandına düşmesi gerekir.Dizel yüksek devir çevirmeye uygun olmadığından son vitesinde belli devirden hızlanma isteği bitecektir ama benzinlide devir kesiciye kadar yolu var.Ama turbo benzinli her halukarda alır.Bu karşılaştırma turbo dizel ve atmosferikler için geçerli.




  • gözlerini hastasıyım rampaların ustasıyım.

    (taraflı yorum: mesaj sayımın altındaki ford ikonuna tıklayın)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atmosphere -- 9 Şubat 2012; 16:19:25 >
  • Yahu yine mi?

    Focus hiçbir şekilde manuel civici ge-çe-mez.

    Hem beygir gücü düşük focusun hemde daha ağır....

    Ayrıca civicle 257 yapan arkadaşa forumca plaket verelim ne dersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Gayet doğal.Kısada dizel uzunda benzinli alır.

    Kısada da uzun da alamaz dizel, öyle birşey yok

    Yok kardeş eğer yeteri kadar seri bir şekilde vitesleri atarsa dizel sahibi atmosferik benzinli(orta halli arabalar)aracı kısa mesafe 0-100 e kadar geçebilir sonrasında benzinin iyi devir çevirebilmesiyle ibre benzinli lehine döner.

    Tartışıldı, teoriden yola çıkıldı denendi vs. İbre hep benzinli yönünde.

    Benzinli atmosferikte tork ve beygir yukarıya doğru arttığı için rölanti devrinden başlayan hızlanmalarda torkun yüksekliği sayesinde dizel önde olur.Ama nefesi çabuk kesildiği için vitesi çabuk atıp tekrar tork bandına düşmesi gerekir.Dizel yüksek devir çevirmeye uygun olmadığından son vitesinde belli devirden hızlanma isteği bitecektir ama benzinlide devir kesiciye kadar yolu var.Ama turbo benzinli her halukarda alır.Bu karşılaştırma turbo dizel ve atmosferikler için geçerli.

    İyi de kalkış dediğiniz şey rolantide mi yapılıyor. Benzinli tam tork devrinde kalkabiliyor. Dizelin işi daha zor, patinaj onun için bela




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Gayet doğal.Kısada dizel uzunda benzinli alır.

    Kısada da uzun da alamaz dizel, öyle birşey yok

    Yok kardeş eğer yeteri kadar seri bir şekilde vitesleri atarsa dizel sahibi atmosferik benzinli(orta halli arabalar)aracı kısa mesafe 0-100 e kadar geçebilir sonrasında benzinin iyi devir çevirebilmesiyle ibre benzinli lehine döner.

    0-100 süresi civicten fazla , güç olarak civicten düşük bi dizel araç nasıl oluyorda 10 metre fark atabiliyor ? Mümkünatı yok böyle birşeyin. Civic otomatikse anca dediğin sonuç çıkar.




  • O megane de yada bmw de birşey var yoksa geçmesi zor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Gayet doğal.Kısada dizel uzunda benzinli alır.

    Kısada da uzun da alamaz dizel, öyle birşey yok

    Yok kardeş eğer yeteri kadar seri bir şekilde vitesleri atarsa dizel sahibi atmosferik benzinli(orta halli arabalar)aracı kısa mesafe 0-100 e kadar geçebilir sonrasında benzinin iyi devir çevirebilmesiyle ibre benzinli lehine döner.

    Tartışıldı, teoriden yola çıkıldı denendi vs. İbre hep benzinli yönünde.

    Benzinli atmosferikte tork ve beygir yukarıya doğru arttığı için rölanti devrinden başlayan hızlanmalarda torkun yüksekliği sayesinde dizel önde olur.Ama nefesi çabuk kesildiği için vitesi çabuk atıp tekrar tork bandına düşmesi gerekir.Dizel yüksek devir çevirmeye uygun olmadığından son vitesinde belli devirden hızlanma isteği bitecektir ama benzinlide devir kesiciye kadar yolu var.Ama turbo benzinli her halukarda alır.Bu karşılaştırma turbo dizel ve atmosferikler için geçerli.

    İyi de kalkış dediğiniz şey rolantide mi yapılıyor. Benzinli tam tork devrinde kalkabiliyor. Dizelin işi daha zor, patinaj onun için bela

    İyi de o zaman niye çoğu atmosferik motor 3500 devir altında ölü?Hem ayrıca sürücüyü burda usta,aracın sınırlarını bilen biri olarak düşün.Yani vitesleri çabuk ve doğru aralıkta atıp,patinaja düşmeyen biri olarak.Ancak bu şekilde karşılaştırma yapılır.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.