vites çerçevesinde sağda bir tuş var o esp. bazı modellerde ısıtmalı koltukta oluyor o zaman vites çerçevesinde biri solda 2 si sağda 3 tuş oluyor. kaygan zemin levhasındaki reme benzer bi sembolü olan esp. ( ısıtmalı koltuklar genelde 2.0 larda oluyor.) 1.6 için ise sağdece sağda o dediğim tuş oluyor. ayrıca 1.6 olup da 4 tekerde de disk varsa büyük ihtimal esp mevcuttur. (1.8 ve 2.0 da 4 disk olsa da esp olmaya biliyor)
1.6 dan bir esp resmi.
Ghia değil ama esp var ilginç...
araç ghia. fasılalı silecek var maun kaplama var
Evet öyle..İlk kasa ghiaları da amma boş yapmış ford..
herkese mrb,2004 model hb sunroofu olan bir focus hangi donanım seviyesidir ve ne kadara gider almak istesem,ayrıca özellikle dikkat edilmesi gereken şeyler varmıdır??
mustafa hocam yine çok aydınlattınız tekrardan tşk.yani kısacası temiz bi focus için 19-20 gibi bi rakam ı gözden çıkaracaz. ufak tefek bi iki sorun var onlarıda halledersek inş makyajlı ghiamızı alacaz .allahın izniyle. özellikle gümüş gri ve içide krem döşeme olanlar çok hoşuma gidiyo.
2002 model 1.6 comfort makyajlı kasa focusa 17400 tl istiyor sahibi .araba daha 40000 de hatasız çok temiz pazarlık payıda var sizce fiyat nasıl bana iyi gibi geldi.ama görüşlerinizi almak istiyorum.(boya ve değişeni yok)
bende yeni öğrendim ama güvenlik paketi olmayan comfortlarda 2004 öncesi abs yokmuş. ben ghia derim. en kötü collection olsun
bunu bilmiyordum mustafa hocam.dün ilanlara bakarken dikkatimi çektide o yüzden sorayım dedim araba çok temiz duruyodu.istersen bi bak sahibinden .com da araba lacivert.abs si bile yoksa o araba alınmaz. tabiki önceliğimiz ghia olacak.collection ve comfort pek aklımızdan geçmiyo.hayırlısı bakalım . tşk ler cevabın için.her gün yeni bişey öğretiyosun.
bende her gün yeni şeyelr öğreniyorum :D ingilizce kitabını buldum :D TIS artık oradan yeni şeyler öğrendikçe paylaşırım. sorunlar ve servisin sorunlara çözümleri felan var. ayrıca aracın tüm sistemleri de mevcut tek sorun ingilizce olması biraz uğraştırıyor
öğrendiğin şeyleride bizimle paylaşman güzel mustafa hocam.bide bu arabaların kronik sorunları var mı acaba.Bi focus kullanıcısı olarak en iyi bilenlerdensindir tabiki.Veya senin arabanda yoksa bile çevrendeki focus kullanıcılarının devamlı şikayetçi oldukları sorunlar var mı?
Benim focusta geçen hafta motoru kontrol ederken soğutma suyunun minimum seviyesinin altına düştüğünü gördüm. Eksik suyu tamamladıktan sonra yaklaşık olarak 1000 km. civarında uzun yolculuğa çıktım; bu yolculuk esnasında kalorifer hep açıktı (Kalorifer bu yıl ilk defa kullanıldı). Yolculuk sonunda tekrar kaputu açtığımda motor soğutma suyunun yine min. seviyeye düştüğünü gördüm. sizce bu eksiltme normalmidir?
quote:
Orijinalden alıntı: piperon
Benim focusta geçen hafta motoru kontrol ederken soğutma suyunun minimum seviyesinin altına düştüğünü gördüm. Eksik suyu tamamladıktan sonra yaklaşık olarak 1000 km. civarında uzun yolculuğa çıktım; bu yolculuk esnasında kalorifer hep açıktı (Kalorifer bu yıl ilk defa kullanıldı). Yolculuk sonunda tekrar kaputu açtığımda motor soğutma suyunun yine min. seviyeye düştüğünü gördüm. sizce bu eksiltme normalmidir?
Normal değil.Başta aracınızda LPG varsa Hortum bağlantılarını ve radyatörleri kontrol edin en çok buralardan kaçırır.
Uzak ihtimalde olsa yağ kapağını açarak veya çubuğunu çekerek yağda kremleşme ve köpüklenme varmı yağa su karıştırıyormu ona bakınız.
quote:
Orijinalden alıntı: sebo-58
öğrendiğin şeyleride bizimle paylaşman güzel mustafa hocam.bide bu arabaların kronik sorunları var mı acaba.Bi focus kullanıcısı olarak en iyi bilenlerdensindir tabiki.Veya senin arabanda yoksa bile çevrendeki focus kullanıcılarının devamlı şikayetçi oldukları sorunlar var mı?
rolanti valfi makyaj sonrası olanlarda daha sıklıkta. kapı kilit sorunu z-rotların hızlı yıpranması. can fitillerinin ilerleyen zamanalrda yıpranması ve ön camalr tam inikken kapı örtünce ses yapması. arak koltuk ilitinden gelen selser fealn filan. daha bi sürü varda şimdi bunlar geldi aklıma
daha birçok derken.bu söledikleriniz çokta önemli sorunlar değil gibi görünüyor.çabucak çözülebilecek şeyler.motoru filan devamlı sorun çıkarır mı ? (tabiki bu arabasına göre değişir ama motorda belli başlı kronik sorun olabiliyor mu)
zetec-s lerde krang gezinti sensörü sorunu var diyorlar 120 bindir bişi olmadı. değişim 50 -60 lira tutuyormuş sonra 100 bini geçince heleki lpg varsa bobin su koyveriyor. he bide 100binden sonra o2 sensörü değişirsen yani 100bini geeçn arabaya 400 lira elektronik masraf yap birde carbon clean 0 gibi olur.
100 bini geçen araba da 400 lirayı hakeder bence.400 lira masraftan (hadi 600 lira olsun) sonra 0 gibi oluyosa helal olsun yediği para.Bir focus kullanıcısı olduğun halde açıkça cevap verdiğin için teşşekkür ederim mustafa hocam.inş başka sorularım olacak onlara da cevap vermeni rica edecem.böylece focusa daha da çok ısınmaya başladım.inş arabayı aldığımızda detaylı bilgi veririm.(temmuz ve sonrası gibi)
ha bu arada o2 sensörü nedir?
oksijen sensörü : lambda, hego da derler. aracın çekişini tüketinmini etkiler 75-100 lira bişidir arızla lambasını bu yakar. yakıt hava oranını etkileyen bişi