Şimdi Ara

FORD KUGA POWERSHIFT (45. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
2.123
Cevap
22
Favori
263.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Murat hocam bir de sen mondeodan inip kugaya binmiş birisin!!! İki araç arasında kıyasla, düşünceni, beğenini ve beklentini paylaş desem???
  • Dochollywood arkadaşım,benim mondeo 2010 model selective düz vites benzinli bir araçtı full+full olması ve fiyat bakımından bana oldukça tatminkar indirim yapılması aracı almamı sağladı,donanım olarak burada yazmayacağım siteden bakabilirsiniz mercedes-bmw de bile olmayan özellikler mevcut bir çok artısı var,arka koltuk mesafesi ve bagaj genişliği yanında göğüs oldukça göze hitap ediyor direksiyon olayı tam bir komedi Kuga daha üst model ama Mondeodaki direksiyon hiç bir aracında yok süper ötesi avuca sığan direksiyon tuşların renkli ve kullanışlı olmasını söylemem yeterli arasındaki farkı anlatmaya sanırım hızlandıkça yere yapıştığı hissi veren balina gövdesi size güven veriyor... Lakin eksileride yok değil 1,6 motor bu araca kesinlikle küçük kalkışlar yavaş 120km hıza geldiğinizde 4000 d/d görmek ve içeriye ses alması hoş olmayan kısımları,ayrıca araç büyük park sorunları yaşıyorsunuz her yere yanlamasına girmek isteyişiniz diğer araçların sinirlerini bozması sadece 1 kaç sebep!!!Yakıt konusu ayrı bir sorun ben 0,400 kuruş yakıyordum öyle gaza yüklenme ani fren falan hariç tüketim çok fazlaydı bu sebeplerden dolayı 4500 km deki sıfır mondeomu kugayla takasa girdim kuganın boyutları otomatik olması dizel olması avantaj olurken mtv kısmı biraz can sıkıyor,sonuç olarak kimseye mondeo tavsiye etmedim etmemde sıkışık trafikte ilerleyecem şehir merkezinde park arıcam arabada at koşturcam derseniz sizlerin bileceği iş,arka koltukta oturan kişiler ayak üstüne attıkları gibi bizim kugadaki mesafe kadar daha boşluk kaldığını söyleyebilirim genişliği siz düşünün sürücü koltuğuda farklı Kugadan bedeni saran geniş bir hacime sahip...Kuga alacaklara tavsiyem iyi düşünüp taşınsınlar benim gibi 5000 km yapmadan satmak zorunda kalmasınlar.




  • Merhaba Arkadaşlar,
    29 Ekim 2010 da almış olduğum aracım ile şuan 5500 Km yaptım
    Sabah ve akşam İstanbulun yoğun trafiğinde yakıt tüketimim 100 km de 8,5 indi. Nerden bu rakama geldin derseniz 15 den başladım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi COMMODORE64 -- 16 Mart 2011; 21:48:09 >
  • 8.5 bence harika bir rakam!! İyi düşürmüşsünüz:)) bravo
  • Murat hocam teşekkürler. Ben ayrıca belirteyim son mondeonun tipini hiç sevmemiştim ve aşırı iri, kaba bir araç olduğunu düşünüyodum son çıkan mondeonun tipi biraz daha estetik olmuş. Ama hiçbir zaman mondeo almazdım sanırım
  • Bizim bir doktor arkadaş mondeo aldı gayet memnun tipide sizin bahsettiğiniz gibi eskiye göre daha estetik ne bileyim belki arka camların siyah oluşu ve led gündüz farları bu fikre itmiş olabilir ayrıca doktor adam ne benzin sıkıntısı var nede park iri olmuş fazla yakmış pek önemi yok!!!.8,5 o sıkışık trafikte gayet başarılı güzel bir rakam
  • Sabah park ederken duvara sürttüm sağ arka kapı 1,5 cm ezildi. :(

    Fkasko mini onarımına mı gitsem, kapıyı da elletmek istemiyorum gerçi. Uygulama dışardan mı kapı içinden mi yapılıyor bilen var mı?
  • teşekkür ederim arkadaşlar uzun zamandır foruma girebildiğim yoktu o yüzden yazamadım.Bugün yine servisi aradım halen daha parça bekliyolarmış artık sinirlerim o kadar yıprandıki gülüyorum.Şöyle bi durumda var bekledikleri parçanın ne zaman geleceğini sorabileceğim serviste kimse yok.Yedek parçaya aktarıyolar bekliyorum bekliyorum açan yok ondan sonra tekrar hasar bölümünü arıyorum dur başka arkadaşa aktaralım diyorlar yok.Biz size dönelim yine yok Bugün o sinirle yine ford müşteri hizmetlerini aradım şikayetinizi genel müdürlüğe iletcez size dönülcek dedi kan resmen beynime sıçradı.Belki farkli bişey dese bu kadar sinir olmıcam ama 3 aydır genel müdürlüğe benim şikayetlerim iletilemedi gitti.Demekki herşey satana kadarmış aman arkadaşlar allah kimseyi servise düşürmesin walla çok büyük sıkıntı var.Bi alabilsem arabayı hemen satcam ama bu gidişle onuda görmicem herhalde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autograph


    quote:

    Orijinalden alıntı: ingilizmurat


    quote:

    Orijinalden alıntı: fordkuga

    Arkadaşlar bu arabalarda çok büyük yedek parça sıkıntısı var.Ben kasım ayında selective buz beyazı modelini aldım.Bir buçuk aya yakın kullandıktan sonra 27 Aralıkta kırmızı ışıkta dururken aracıma arkadan vurdular bende öndeki araca vurdum zincirleme bir kazaya karıştım.Herneyse aradım kasko şirketini yetkili servise çektirdim.Aradan 70 gün geçmesi rağmen aracım halen serviste yatmaktadır.En son cuma günü serviste konuştuğumda yedek parçaların geldiğini aramanın 20 gün içinde teslim edilceğini söylediler.Tam tamına 3 ay serviste yatcak araba.Böyle bi saçmalık böyle bir mantık olabilir mi 80 bin kusur arabaya para veriyorsunuz ve arabanın yedek parçası yok.Ford otosanı arıyorum şikayetimi alıyorlar genel müdürlüğe iletcez size 1-2 gün içinde dönülcek diyorlar ama ne dönen var ne arayan.Kısacası ford otosanda müşteri hizmetleri denen bişey yok.Benim kızdığım olay insan olumlu veya olumsuz bişekilde araması lazım.Ama nerde her aradığımda şikayetiniz genel müdürlüğe iletilmiştir size dönülcek Sözün kısası benim ağzım yandı arabada servisten çıktıktan sonra direk satcam çünkü gelecek birisi vurcak bir yere vurcam korkusuyla kullanmak istemiyorum bidaha 3 ay parça bekleyemem.Alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin ama çok severek aldığım arabamda böyle bir sıkıntı var.


    Öncelikle geçmiş olsun,gerçekten büyük sıkıntı yaşamışsınız Allah sabır versin çekilecek dert değil,müşterilerine karşı bu kadar ilgisiz olduklarına inanamıyorum yani bizimde başımıza böyle bişey gelse 3 ay beklemek zorunda kalacağız demek ki!!! Buna benzer olayı VW de de duymuştum lakin bundan önceki HONDA CIVIC aracımda hiç sıkıntı çekmemiştim hatta ilgi alaka oldukça fazlaydı şimdi bu tip sorunları ford markasında yaşayan arkadaşları okuyunca üzülüyorum,sonra bizim satışlarımız neden geri planda kalıyor diye sızlanıyorlar,müşteri odaklı çalışmadıkları sürece hep aynı seviyede kalacaklar Ford kullanıcısı olarak kimseye artık ford almasını tavsiye etmeyeceğim

    Geçmiş olsun. Sıfır otomobil alıp 3 ay beklemek çok saçma.
    Yaklaşık 10 yıldır VW kullanıyorum. butür bir şeyle hiç karşılaşmadım.
    Daha önceden iki Ford aracım olmuştu. Servis kaliteleri bariz farklı, onu rahatlıkla söyleyebilirim.

    teşekkür ederim arkadaşlar uzun zamandır foruma girebildiğim yoktu o yüzden yazamadım.Bugün yine servisi aradım halen daha parça bekliyolarmış artık sinirlerim o kadar yıprandıki gülüyorum.Şöyle bi durumda var bekledikleri parçanın ne zaman geleceğini sorabileceğim serviste kimse yok.Yedek parçaya aktarıyolar bekliyorum bekliyorum açan yok ondan sonra tekrar hasar bölümünü arıyorum dur başka arkadaşa aktaralım diyorlar yok.Biz size dönelim yine yok Bugün o sinirle yine ford müşteri hizmetlerini aradım şikayetinizi genel müdürlüğe iletcez size dönülcek dedi kan resmen beynime sıçradı.Belki farkli bişey dese bu kadar sinir olmıcam ama 3 aydır genel müdürlüğe benim şikayetlerim iletilemedi gitti.Demekki herşey satana kadarmış aman arkadaşlar allah kimseyi servise düşürmesin walla çok büyük sıkıntı var.Bi alabilsem arabayı hemen satcam ama bu gidişle onuda görmicem herhalde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fordkuga


    quote:

    Orijinalden alıntı: autograph


    quote:

    Orijinalden alıntı: ingilizmurat


    quote:

    Orijinalden alıntı: fordkuga

    Arkadaşlar bu arabalarda çok büyük yedek parça sıkıntısı var.Ben kasım ayında selective buz beyazı modelini aldım.Bir buçuk aya yakın kullandıktan sonra 27 Aralıkta kırmızı ışıkta dururken aracıma arkadan vurdular bende öndeki araca vurdum zincirleme bir kazaya karıştım.Herneyse aradım kasko şirketini yetkili servise çektirdim.Aradan 70 gün geçmesi rağmen aracım halen serviste yatmaktadır.En son cuma günü serviste konuştuğumda yedek parçaların geldiğini aramanın 20 gün içinde teslim edilceğini söylediler.Tam tamına 3 ay serviste yatcak araba.Böyle bi saçmalık böyle bir mantık olabilir mi 80 bin kusur arabaya para veriyorsunuz ve arabanın yedek parçası yok.Ford otosanı arıyorum şikayetimi alıyorlar genel müdürlüğe iletcez size 1-2 gün içinde dönülcek diyorlar ama ne dönen var ne arayan.Kısacası ford otosanda müşteri hizmetleri denen bişey yok.Benim kızdığım olay insan olumlu veya olumsuz bişekilde araması lazım.Ama nerde her aradığımda şikayetiniz genel müdürlüğe iletilmiştir size dönülcek Sözün kısası benim ağzım yandı arabada servisten çıktıktan sonra direk satcam çünkü gelecek birisi vurcak bir yere vurcam korkusuyla kullanmak istemiyorum bidaha 3 ay parça bekleyemem.Alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin ama çok severek aldığım arabamda böyle bir sıkıntı var.


    Öncelikle geçmiş olsun,gerçekten büyük sıkıntı yaşamışsınız Allah sabır versin çekilecek dert değil,müşterilerine karşı bu kadar ilgisiz olduklarına inanamıyorum yani bizimde başımıza böyle bişey gelse 3 ay beklemek zorunda kalacağız demek ki!!! Buna benzer olayı VW de de duymuştum lakin bundan önceki HONDA CIVIC aracımda hiç sıkıntı çekmemiştim hatta ilgi alaka oldukça fazlaydı şimdi bu tip sorunları ford markasında yaşayan arkadaşları okuyunca üzülüyorum,sonra bizim satışlarımız neden geri planda kalıyor diye sızlanıyorlar,müşteri odaklı çalışmadıkları sürece hep aynı seviyede kalacaklar Ford kullanıcısı olarak kimseye artık ford almasını tavsiye etmeyeceğim

    Geçmiş olsun. Sıfır otomobil alıp 3 ay beklemek çok saçma.
    Yaklaşık 10 yıldır VW kullanıyorum. butür bir şeyle hiç karşılaşmadım.
    Daha önceden iki Ford aracım olmuştu. Servis kaliteleri bariz farklı, onu rahatlıkla söyleyebilirim.

    teşekkür ederim arkadaşlar uzun zamandır foruma girebildiğim yoktu o yüzden yazamadım.Bugün yine servisi aradım halen daha parça bekliyolarmış artık sinirlerim o kadar yıprandıki gülüyorum.Şöyle bi durumda var bekledikleri parçanın ne zaman geleceğini sorabileceğim serviste kimse yok.Yedek parçaya aktarıyolar bekliyorum bekliyorum açan yok ondan sonra tekrar hasar bölümünü arıyorum dur başka arkadaşa aktaralım diyorlar yok.Biz size dönelim yine yok Bugün o sinirle yine ford müşteri hizmetlerini aradım şikayetinizi genel müdürlüğe iletcez size dönülcek dedi kan resmen beynime sıçradı.Belki farkli bişey dese bu kadar sinir olmıcam ama 3 aydır genel müdürlüğe benim şikayetlerim iletilemedi gitti.Demekki herşey satana kadarmış aman arkadaşlar allah kimseyi servise düşürmesin walla çok büyük sıkıntı var.Bi alabilsem arabayı hemen satcam ama bu gidişle onuda görmicem herhalde


    Bence direkt Ford genel merkezini arayın. Satıştan yetkili birisi ile görüşün. Ben kitapçık konusunda aradım, 1 aydır gelmeyen kitapçık ertesi gün elimdeydi. Müşteri hizmetleri hikaye, sadece sekreter gibi iletiyorlar, başka bir şey yaptıkları yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lemon48 -- 18 Mart 2011; 11:19:40 >




  • Benim de serviste bekleyen aracımla ford müşteri hizmetlerini birkaç kez arayıp sıkıştırınca daha hızlı ilgilenilmiş ve istenen parçalar bir iki günde gelmişti. Hayret, 3 ay çoook uzun bir süre yahu???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dochollywood

    Benim de serviste bekleyen aracımla ford müşteri hizmetlerini birkaç kez arayıp sıkıştırınca daha hızlı ilgilenilmiş ve istenen parçalar bir iki günde gelmişti. Hayret, 3 ay çoook uzun bir süre yahu???


    Benim aracımdada ön camda bir leke vardı üretim hatası yani. şubat ayının başında sıpariş verildi. geçen hafta aradılar cam gelmiş. ben hiç kimseyi aramadım. Yeni piyasaya çıkan araçlarda bu sıkıntı hep olur. bu yedek parça bekleme olayını nissan dada yaşamıştık zamanında.
  • Selamlar.

    Abimin bir Kugası var.. Donanım olarak ne seviyede bilmiyorum ama Navigasyon ve geri görüş kamerası taktırmak istiyor. Serviste Navitech takabileceklerini fakat direksiyon üzerindeki kumandaları kullanamayacağını söylemişler. Dün akşam otururken benim için biraz araştırabilir misin diye rica etti. Ön göğüsün de orjinalliğin bozulmasını istemiyoruz. Önereceğiniz markalar varsa sevinirim. Ya da inceyelebileceğimiz linkler paylaşabilirseniz.

    Teşekkürler.
  • Arkadaşlar Ford Kuga Titanyum 2011 model aracın teybine telefonumu nasıl tanıtabilirim
  • Aykut bey merhabalar,navigasyon konusu hakkında detaylıca konuştuk önceki sayfalarda ince ayrıntılar dahil bütün sorularınızın merak ettiklerinizin karşılığını bulabilirsiniz,kısaca benim arabamda necvox var gayet memnun olduğumu binlerce kez söyledim bir kerede sizin için söyleyim,orjinalliğini falan bozulmuyor gayet şık duruyor geri vites kamerasıda mevcut oda güzel bir aparat,orjinallik önemliyse sizin için bırakın öyle kalsın daha fazlasını isterseniz navigasyonu mutlaka taktırın
  • dün yazdan kalma bir oto dergisinde okudum bilmiyordum ;
    kugaların haldex 4 çeker sistemi normalde %90 önlere güç %10 arka lastiklere güç vermekte fakat arazi yapısına göre oran 50-50 ye kadar çıkıyormuş..
  • Orlando doğrudur, akıllı sistem diye geçiyor ve ihtiyaç halinde dört tekerleğe eşit güç dağıtıyor.

    Navigasyon konusunda!!! Koldaki kumandayı niye kullanamıyormuşsunuz anlamadım çünkü birçok marka kumanda koluyla direkt uyumlu ürünlere sahip. Yanlış adım atmayın. Cyclone, roadstar, necvox ve navitech, hatta kendi servislerinde de artık getirdikleri pioneer navigasyon sistemleri tam uyumlu mevcutlaaar. Tabii önemli olan fiyat!!

    Cep telefonunuzu bildiğim bu haliyle tanıtamazsınız çünkü araç sadece hazırlık var. Sistem yok. Ford yetkili bayilerinde de artık takılan veya dışardan alabileceğiniz usb - bluetooth kitini taktırdığınızda direkt tanıtılır ve işe yarar hale geliyor sistem.

    Ya da daha iyisi navigasyon alıp tümünübirden halledersiniz!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dochollywood -- 22 Mart 2011; 11:29:32 >
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ingilizmurat -- 26 Mart 2011; 9:27:08 >
  • merhaba arkadaşlar,
    Bugün Abantda güzel bir gün geçirdik.. tabi ki yakıt tuketimi test etme şansım oldu. öncelikle Ankara çıkışında depoyu doldurdum (Shell V-Power Diesel +GTL ) ortalama yakıt tüketimini ve kilometreyi sıfırladıktan sonra yola koyuldum. 120 km yi hiç geçmedim cruise controlü hiç kullanmadım. Ağırlık açısından arabada 3 kişiydik. eve gelip park etiğimdeki 454.6 km yol yapmıştım depom daha yarı olmamıştı ortalama yakıt tüketimimse 5.9 du. resimi umarım yükleyebilmişimdir.

  • Sevgili chaman, kuga sayfasına gösterdiğin ilgi, destek ve optimum verilerle katkılar açısından şahsım adına teşekkür ederim:)))))))

    Biz de abimle iki kişi dün akşamüstü elmadağa, kayak merkezi denilen yerin oralara turladık. Yollar yukarı çıktıkça kötüleşiyor, hiç bir yerde sıkıntı yaşamadım. Yakıt tüketimini dediğiniz gibi geçen günlerde sıfırlamıştım. Şehir içine dünkü şehirdışı 30-40km'lik yolu da eklersek yakıt ortalamam 8.1lt civarında (bence iyi rakam). Gerçekten keyifli bir yolculuk oldu. Canımın istediği yere girip çıkma özgürlüğü tartışılmaz. SUV tercih ettiğim için çok memnunum...
  • 
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.