Şimdi Ara

ford mondeo 1.6 ecoboost mu opel insignia 1.6 t mi passat 1.4 tsi mi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
10.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykutello

    ceavap veren herkese teşekkür ederim sanırım inisgnia yı pek fazla beğenen yok,bir cevap da da debriyaja basmam diyorsan passat demiş bir arkadaş fakat mondeo nun powershift şanzumanı dsg den çok daha iyi olduğu söyleniyor.

    Powershift sadece 2.0 motorlarda var.





    1.6 Ecoboost Mondeo da Powershift yok maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IGBT -- 18 Ocak 2012; 16:56:00 >




  • mondeo diyorum ben de
  • yol tutuş, sürüş keyfi, yakıt tüketimi, donanım, fiyat ve performansta mondeo daha iyidir. süspansiyon yumuşaklığı ve iç mekan malzeme kalitesinde passat biraz daha iyidir. bu yüzden mondeoyu tercih ederdim sıralamamsa şöyle olurdu
    mondeo
    passat
    insignia
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    1.4 turbo Insignia var. Birazdan smg05 ve banchi_doğan kardeşler gelip Taçibanalar misali sağlı sollu yakıt tüketim değerlerini paylaşıp 18 inç jant hasretlerini dile getirmek suretiyle seni ikna ederler.

    O yüzden bu seçenekler gereksiz olmuş.

    O kadar kötü bir izlenim mi sundum millete?

    Not: Senden önce yorum yapmışım bile....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    İnsignia
    Mondeo
    Passat şeklinde olur benim sıralamam..... 3 aracıda test ettim ama insigniadaki zevki hiç bir araç vermiyor.

    Nası bi zevk aldınız insignia dan tarif edebilirmisiniz ?

    Şu yorumu okuyanda İnsigniayı super sport bi otomobil sanıcak yahu..

    Abartmayalım Passatda Mondeode İnsigniada D segmenti birbirine her anlamda yakın araçlar.. Hiçbirinin arasında herhangi bir konuda uçuk farklar yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    İnsignia
    Mondeo
    Passat şeklinde olur benim sıralamam..... 3 aracıda test ettim ama insigniadaki zevki hiç bir araç vermiyor.

    Nası bi zevk aldınız insignia dan tarif edebilirmisiniz ?

    Şu yorumu okuyanda İnsigniayı super sport bi otomobil sanıcak yahu..

    Abartmayalım Passatda Mondeode İnsigniada D segmenti birbirine her anlamda yakın araçlar.. Hiçbirinin arasında herhangi bir konuda uçuk farklar yok.



    Passat 1.4 tsi 122 hp dsg comfortline test ettim araç kalkışlarda atik ve kaliteli malzeme yapısı var ama araçta kayma eğilimi çok fazla diğer araçlara göre peş peşe sert şerit değiştirirsen esp hemen devreye giriyor ve kaydığını bariz anlıyorsun.

    Mondeo 2.0 tdci 140 hp otomatik kullandım araç selective donanımı idi. Gidişi dizel olduğu için çok iyi gidiyor sanıyorsun ama araç belli bir hızdan sonra tıkanıyor, yol tutuşu ise muazzamdı tek kelimeyle 18" jant vardı üstünde konforu törpülese de yol tutuşu çok artırıyor ve tüketim olarak araç fazla yakıyordu, Ayrıca arka koltuklardaki diz mesafesi ile tavan yüksekliği çok ideal diyebilirim ama bagaj nasıl bir tasarımdır öyle. Tam boy yedek lastikten dolayı yüksek ve derin. Bagaj anlamında gerçekten pek iç açıcı bir özelliği yok.

    İnsignia ise ön kokpit tasarımı sürücü odaklı ve vücudu sarıyor, arka diz mesafesi gayet yeterli şayet benim boyum 1,86 ve arkadaşımın boyu 1,84 cm ikimizde gayet rahat oturuyoruz sıkıntı olmuyor. Tavan mesafesinde çok iddaalı değil ama arka koltukta oturanıda yerden yere vurucak bir alçaklık yok. Yol tutuş olarakta maşALLAH araç hakkını veriyor ayrıca 17" jant sayesinde konforuda gerçekten çok iyi özellikle tümsekleri hissetmiyorsun.

    Yol tutuşta mondeo > insignia> passat diyebilirim.

    Fiyat olayında da istediğim donanım ve motor seçeneğinde insignia bariz öne çıkıyor kaldı ki 60.000 tl ye bu araçların hiç birini alamazsın aynı donanım ve özelliklerde.




  • Son saniyelerde bir vw ye bakın bir de mondeoya..Mondeo daha kalite ve ağır duruyor..Passatın yüzü de eskidi artık...
  • insignia ile mondeo arasında kalırdım.ama insignia nın görüntüsü daha spor daha hoş bence.tercihim insignia dan yana olurdu.
  • Cosmo olacaksa insignia
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    İnsignia
    Mondeo
    Passat şeklinde olur benim sıralamam..... 3 aracıda test ettim ama insigniadaki zevki hiç bir araç vermiyor.

    Nası bi zevk aldınız insignia dan tarif edebilirmisiniz ?

    Şu yorumu okuyanda İnsigniayı super sport bi otomobil sanıcak yahu..

    Abartmayalım Passatda Mondeode İnsigniada D segmenti birbirine her anlamda yakın araçlar.. Hiçbirinin arasında herhangi bir konuda uçuk farklar yok.



    Passat 1.4 tsi 122 hp dsg comfortline test ettim araç kalkışlarda atik ve kaliteli malzeme yapısı var ama araçta kayma eğilimi çok fazla diğer araçlara göre peş peşe sert şerit değiştirirsen esp hemen devreye giriyor ve kaydığını bariz anlıyorsun.

    Mondeo 2.0 tdci 140 hp otomatik kullandım araç selective donanımı idi. Gidişi dizel olduğu için çok iyi gidiyor sanıyorsun ama araç belli bir hızdan sonra tıkanıyor, yol tutuşu ise muazzamdı tek kelimeyle 18" jant vardı üstünde konforu törpülese de yol tutuşu çok artırıyor ve tüketim olarak araç fazla yakıyordu, Ayrıca arka koltuklardaki diz mesafesi ile tavan yüksekliği çok ideal diyebilirim ama bagaj nasıl bir tasarımdır öyle. Tam boy yedek lastikten dolayı yüksek ve derin. Bagaj anlamında gerçekten pek iç açıcı bir özelliği yok.

    İnsignia ise ön kokpit tasarımı sürücü odaklı ve vücudu sarıyor, arka diz mesafesi gayet yeterli şayet benim boyum 1,86 ve arkadaşımın boyu 1,84 cm ikimizde gayet rahat oturuyoruz sıkıntı olmuyor. Tavan mesafesinde çok iddaalı değil ama arka koltukta oturanıda yerden yere vurucak bir alçaklık yok. Yol tutuş olarakta maşALLAH araç hakkını veriyor ayrıca 17" jant sayesinde konforuda gerçekten çok iyi özellikle tümsekleri hissetmiyorsun.

    Yol tutuşta mondeo > insignia> passat diyebilirim.

    Fiyat olayında da istediğim donanım ve motor seçeneğinde insignia bariz öne çıkıyor kaldı ki 60.000 tl ye bu araçların hiç birini alamazsın aynı donanım ve özelliklerde.

    Hah şimdi oldu işte..

    Ama kıyasladığınız Motorlar yine aynı değil.. 2.0 TDCİ ile 1.4 İnsigniayı kıyaslamak yanlış.

    Passatın kayma eğilimini ilk defa sizden duydum,diğerlerinde haklısınız ama.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    Passatın kayma eğilimini ilk defa sizden duydum,diğerlerinde haklısınız ama.

    Virajlarda kafadan kayar.

    1996'dan beri tüm kasalarında varolan bir kronik sorunudur.
  • Donanım olarak mondeo bir gömlek üstün diğerlerinden. Ama otomatik olsun, 2 . elde değer kaybı az olsun diyorsanız passat derim ayrıca işçilik diğer ikisine göre bariz kaliteli. İnsignia ise bende hiçbir his uyandırmıyor sadece performans olarak iyi diğerlerinden kaldı ki ecoboost mondeo ile çokta fark yok aralarında ama çok daha fazlasını yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    İnsignia
    Mondeo
    Passat şeklinde olur benim sıralamam..... 3 aracıda test ettim ama insigniadaki zevki hiç bir araç vermiyor.

    Nası bi zevk aldınız insignia dan tarif edebilirmisiniz ?

    Şu yorumu okuyanda İnsigniayı super sport bi otomobil sanıcak yahu..

    Abartmayalım Passatda Mondeode İnsigniada D segmenti birbirine her anlamda yakın araçlar.. Hiçbirinin arasında herhangi bir konuda uçuk farklar yok.



    Passat 1.4 tsi 122 hp dsg comfortline test ettim araç kalkışlarda atik ve kaliteli malzeme yapısı var ama araçta kayma eğilimi çok fazla diğer araçlara göre peş peşe sert şerit değiştirirsen esp hemen devreye giriyor ve kaydığını bariz anlıyorsun.

    Mondeo 2.0 tdci 140 hp otomatik kullandım araç selective donanımı idi. Gidişi dizel olduğu için çok iyi gidiyor sanıyorsun ama araç belli bir hızdan sonra tıkanıyor, yol tutuşu ise muazzamdı tek kelimeyle 18" jant vardı üstünde konforu törpülese de yol tutuşu çok artırıyor ve tüketim olarak araç fazla yakıyordu, Ayrıca arka koltuklardaki diz mesafesi ile tavan yüksekliği çok ideal diyebilirim ama bagaj nasıl bir tasarımdır öyle. Tam boy yedek lastikten dolayı yüksek ve derin. Bagaj anlamında gerçekten pek iç açıcı bir özelliği yok.

    İnsignia ise ön kokpit tasarımı sürücü odaklı ve vücudu sarıyor, arka diz mesafesi gayet yeterli şayet benim boyum 1,86 ve arkadaşımın boyu 1,84 cm ikimizde gayet rahat oturuyoruz sıkıntı olmuyor. Tavan mesafesinde çok iddaalı değil ama arka koltukta oturanıda yerden yere vurucak bir alçaklık yok. Yol tutuş olarakta maşALLAH araç hakkını veriyor ayrıca 17" jant sayesinde konforuda gerçekten çok iyi özellikle tümsekleri hissetmiyorsun.

    Yol tutuşta mondeo > insignia> passat diyebilirim.

    Fiyat olayında da istediğim donanım ve motor seçeneğinde insignia bariz öne çıkıyor kaldı ki 60.000 tl ye bu araçların hiç birini alamazsın aynı donanım ve özelliklerde.

    Hah şimdi oldu işte..

    Ama kıyasladığınız Motorlar yine aynı değil.. 2.0 TDCİ ile 1.4 İnsigniayı kıyaslamak yanlış.

    Passatın kayma eğilimini ilk defa sizden duydum,diğerlerinde haklısınız ama.

    Ellerinde 1.6 160 hp vardı ama test aracı yoktu malesef o yüzden test edemedim. Onun yerine 2.0 dizel verdiler test sürüşü için gerçi çok fark etmez performansta da.

    Passat öyle aman aman yanlarcasına kaymıyor zaten kendini hissettirir şekilde kayıyıor birde highline haricinde jantlar hep 16" ve süspansiyonlar yumuşak bunlar da biraz neden olabilir. Esp standart olması güzel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    1.4 turbo Insignia var. Birazdan smg05 ve banchi_doğan kardeşler gelip Taçibanalar misali sağlı sollu yakıt tüketim değerlerini paylaşıp 18 inç jant hasretlerini dile getirmek suretiyle seni ikna ederler.

    O yüzden bu seçenekler gereksiz olmuş.

  • Arkadaşlar hemen hemen her marka model araca binmiş kimisinin donanımsal bazda üstünlüğü,kimisinin,sürüş aktivetisle üstünlüğü kimisinin ikinci el degeriyle üstünlüğü vs ,vs yani diyeceğim şudurki her marka ve modelin diğerinden üstünlükleri mutlaka vardır.
    Bende 47 yaşına ayak basmış yani orta yaşı geçmiş biri olarak tekraren bir araba almaya karar verdim benim araç alırken beklentim sizlerden daha farklı olabilir örnegin araçta sayamayacagımız kadar donanımın (örnegin sanroof benim için bir önemi yok örn:dvd örn:anahtarsız çalıştırma vs,vs ) özeliklerinin, peki ben araç alırken ne istiyorum ne bekliyorum benimde olmasasa olmazlarım var örneğin aracın sürüş esnekliği,yol tutuş özelliği,esp,,tabiki ekonomik bir motor ve aracımın geniş ve ferah bir araç olması işte bunlardan dolayı bir çok marka ve modeli eleyerek yeni passat ve mondeo arasında kaldım peki sizce hangisini almalıyım.
    Mondeo 2012 1.6 tdci 115 ,270 tork 1750-2500
    Passat 2012 1.6 tdı 105 ,250 tork 1500-2500
    önceki gün kiralık bir firmadan passat 1.6 105 lik araç kiraladım kiraladıgım gün içerisinde aşagı yukarı 400 km otoban,normal asfalt ,köy yolu ve değişik yerderde yapmış oldugum testlerde gayet başarılı bir araç izlenimini aldım , bu arada ford mondeo 1.6 dizel araçıda test etme şansını yakaladım passat kadar uzun olmasada mondeo yu test etme şansım oldu ve iki saat içerisinde evet işte benim istediğim araç buydu diyerek mondeo almaya karar verdim. KIsaca neden mondeo almaya karar vermemdeki nedenlere gelir isek öncelikle sürüş dinamikleleri yani sürüş zevki araçın içindeki rahatlık aracın sade ve gösterşten uzak ama bir okadar da asil tasarımı ve tabiki yol tutuşu işte benim arac almamdaki olmassa olmazlarım bunlar idi ve bunlarıda inanın mondeoda buldum.
    Evet arkadaşım yaklaşık 16 gün önce almış olduğum 2012 1.6 tdci mondeo gerek yakıt,gerek sürüş dinamikleri,gerek ekonomik tüketim(aracım henüz 600 km tamamı şehir içi 7.3 tüketim degerleriyle) yani inanın çok severek ve beğenerek aldıgım aracıma biniyorum,sende ne alırsan al inşaallah begenerek binersin bilmem anlatabildimmi ?




  • 1-insignia
    2-passat
    3-mondeo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    1.4 turbo Insignia var. Birazdan smg05 ve banchi_doğan kardeşler gelip Taçibanalar misali sağlı sollu yakıt tüketim değerlerini paylaşıp 18 inç jant hasretlerini dile getirmek suretiyle seni ikna ederler.

    O yüzden bu seçenekler gereksiz olmuş.

  • Soylenenler guzel hos da, mondeonun kasasinin neresi guncel, yeni kasa ortaya cikti, tanitildi. Ve eskisiyle arada ediyle budu kadar fark var.
    Cok daha albenili bir arac olmus.
    Suan guncel kasa Mondeo almak buyuk kayiplara yol acar demedi demeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Soylenenler guzel hos da, mondeonun kasasinin neresi guncel, yeni kasa ortaya cikti, tanitildi. Ve eskisiyle arada ediyle budu kadar fark var.
    Cok daha albenili bir arac olmus.
    Suan guncel kasa Mondeo almak buyuk kayiplara yol acar demedi demeyin.

    Sözlerinize üzülsemde kesinlikle haklısınız. Bu saatten sonra mondeo falan alınmaz. Zaten düşük olan ikinci el değeri yeni arabanın yüzünü göstermesinden dolayı iyice değer kaybedecektir. Ancak ikinci el 1-2 yaşında bir mondeo almak için en iyi zaman. Çok kaliteli ama fiyatı düşük bir araba almak isteyenler ikinci elde mondeoya yönelsin.
  • mondeo dayımda var 2000 km lerde filan araba güzel o kasa nasıl atlıo anlamadım süper ötesi 1.6 ecoboost motorda otomatik yok sanırım içi çok geniş müthiş sessiz bn 24 yaşındayım alırmıyım almam bnm tercihim insignia olurdu daha spoerif olduğu için ama yaş 30 olursa mondeo passat için prestij arabası aslında hepsi güzel sen ne arafığını söylesen bnce daha mantıklı cvp lar gelir
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.