Şimdi Ara

FORD MONDEO KULUBÜ (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.985
Cevap
52
Favori
706.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şimdiden hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
    quote:

    Orjinalden alıntı: zeytinpark

    Kısmetse önümüzdeki hafta içinde 5K 1.6 Titanium Mondeo'mu teslim alacağım. Birkaç gün sonra ben de aranızdayım inşallah :)
  • ya arkadaşlar bende 2008 titanyum kullanıcısıyım. Arabamdan çok memnunum ama bu jantlar beni arabadan soğutacak. şimdi 45000 i geçtim. yakında lastik istiyecektir. lastiklerle birlikte jantları da değiştirmeyi düşünüyorum. değiştiren arkadaş varmı. araca zararı oluyormu ebat büyültmenin. sarsıntı, yakıt gibi. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.
  • ALDIK SONUNDA

    İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Allah sizlere çok daha iyilerini versin inşallah...

    FOTOLAR

     FORD MONDEO KULUBÜ


     FORD MONDEO KULUBÜ


     FORD MONDEO KULUBÜ


     FORD MONDEO KULUBÜ


     FORD MONDEO KULUBÜ


     FORD MONDEO KULUBÜ


     FORD MONDEO KULUBÜ


     FORD MONDEO KULUBÜ


     FORD MONDEO KULUBÜ


     FORD MONDEO KULUBÜ


     FORD MONDEO KULUBÜ


     FORD MONDEO KULUBÜ




  • zeytin park aracınız hayırlı olsun mersin otomobil fuarında inceledim çok güzel bir araba tekrar hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
  • Gerçekten çok güzel 5 kapı pek hoşuma gitmiyordu ama bu kadar ayrıntılı görmemiştim gerçekten çok güzel allah kazadan beladan korusun
  • hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın.

    bu arada eski modelden parçalarda kullanılmış demek.sunroof tuşu aynı
    sedanın abartılı büyüklüğüne göre çok daha hoş görünüyor göze.titanium olması da cabası
  • bendede 2001mk3 mondeo var.bu güne kadar sadece benzin pompası arızalandı.ruge nin dedigi gibi çeyrek deponun altına inmmemek lazım
  • focustan şaşma aklını şaşırma
  • Focus ??
  • focus
  • Selam arkadaslar.Başka bi konu hakkında arastırma yaparken şans eseri burayı buldum.Bende safkan Mondeocuyum:))97 yılından beri

    97mondeo ghia+sunroof+dijitalKlima+gto1202 kabinbass+xetec150-2anfii+6 lı cd changer+ferrarikorna+APP plaka+50 binde massmavi boncuk gibi:))

    şimdilik bu kadar..:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hazırasker -- 1 Ocak 2009; 22:15:55 >
  • ben de 31.12.2008 itibariyle 98 model mondeo ghia hb aldım..
    hepimiz kazasız belasız bineriz inşallah..
    sunroof+dijital klima+cruise control+asr+6lı cd changer+lpg yakıt sistemli vs...

    11.500 tl ye aldım nasıl iyimi fiyat sizce
  • oncelikle hayırlısı olsun.kazasız belasız gule gule kullanın.11.500 TL ye alımısınız.fazla km yoksa,hor kullanılmamıssa,diriyse iyi bi fiyat.kendi aracımda da aynı donanımlara sahip.14.250 TL ye vermedim.Aynı konforda arabayı almam için ustune 20000 ytl koymam lazım:))

    arkadaslar resim koymak istiyorum ama server hatası alıyorum.sunucuda problem var galiba...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Burkay42

    ben de 31.12.2008 itibariyle 98 model mondeo ghia hb aldım..
    hepimiz kazasız belasız bineriz inşallah..
    sunroof+dijital klima+cruise control+asr+6lı cd changer+lpg yakıt sistemli vs...

    11.500 tl ye aldım nasıl iyimi fiyat sizce
  • Hoşgeldiniz
  • selamlar arkadaşlar,

    size sormak istediğim bir konu var. mondeolarda kullanılan otomatik vitesle focuslardaki geçmiş yıllarda kullanılan tiptronik vites aynı teknoloji mi? aynı şanzıman mı? bildiğiniz gibi tiptronik vitesler hemen hemen her marka da sorunlar çıkartıyor ve masrafları az buz olmuyor. mondeoda bu sıkıntıyı yaşayan oldu mu? ya da çevresinden duyan.
  • otomatik vites konusu hakkında bi fikrim yok ama kendi fikrimi soyliyim.Oldumu manuel olcak.Motorun sesini hissetceksin,deviri 7-8 e vuracaksın,bağıra bağıra vitesi değiştirceksin:)))
    Araba kullanmak işte budur fikrimce
    quote:

    Orjinalden alıntı: alone61


    selamlar arkadaşlar,

    size sormak istediğim bir konu var. mondeolarda kullanılan otomatik vitesle focuslardaki geçmiş yıllarda kullanılan tiptronik vites aynı teknoloji mi? aynı şanzıman mı? bildiğiniz gibi tiptronik vitesler hemen hemen her marka da sorunlar çıkartıyor ve masrafları az buz olmuyor. mondeoda bu sıkıntıyı yaşayan oldu mu? ya da çevresinden duyan.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alone61


    selamlar arkadaşlar,

    size sormak istediğim bir konu var. mondeolarda kullanılan otomatik vitesle focuslardaki geçmiş yıllarda kullanılan tiptronik vites aynı teknoloji mi? aynı şanzıman mı? bildiğiniz gibi tiptronik vitesler hemen hemen her marka da sorunlar çıkartıyor ve masrafları az buz olmuyor. mondeoda bu sıkıntıyı yaşayan oldu mu? ya da çevresinden duyan.


    Dizel Focuslardaki CVT ve Fiestalardaki ASM çok sorunluydu.
    Pek çok insan bu yüzden mahkemelik oldu.
    Mondeo'daki CVT değil klasik otomatik şanzımana çok yakın bir şanzıman durashift 5 ileri vites.
    Ben sıfır aldım 4 senede 100.000'e geldi herhangi bir sorun yok.
  • Mondeo 2.0 TDCi 2003 - 2007
    Genel Bilgiler
    Ford'un 2000 yılında yenilediği Mondeo'nun 2.0 litre 130 HP'lik TDCi dizel motorlu seçeneği de ithal edilmeye başlandı. Sedan karoserle ve Trend ve ghia donanım paketi ile satılan Mondeo 2.0 TDCi'da 6 ileri manuel şanzıman dışında Durashift 5-Tronic adı verilen otomatik şanzıman da isteğe bağlı olarak alınabiliyor.

    Karoser, iç mekan
    Mondeo, Ford'un Ka, Fiesta, Focus gibi modellerinde hakim olan New Edge tasarım anlayışıyla yaratılmış. Mondeo, ön kısımda büyük üçgen farlar, aralarında yine keskin çizgilerden oluşan ızgara, arkada büyük üçgen stop lambalarıyla New Edge tasarım kimliğini belli ediyor. Trend donanım paketine sahip olan otomobilin ön ve arka tamponlarındaki koruma bantları siyah renkte. Otomobilin Mondeo 2.0 16V Trend'ten tek farkı ise bagaj kapağındaki TDCi logosu. Mondeo'nun iç mekanında New Edge tasarımından çok, VW Passat'tan izler bulunuyor. Ford mühendisleri orta sınıfın lideri örnek alarak iç mekanı tasarlamışlar. Tabii bu tasarımı daha önce VW de çalışan Chris Bird ve J. Mays'in yaptığını da belirtmek gerekiyor. Sürücü koltuğunda yükseklik ayarı elektrik kontrollü. Ön koltuklarda diğer ayarlarsa manuel olarak yapılıyor. Arka koltuklar asimetrik olarak katlanıyor ve 500 litrelik bagaj genişletiliyor.

    Motor, perfomans
    Ford Mondeo'da kullanılan 2.0 litre 130 HP'lik turbo dizel motorun Avrupa'da 90 HP'lik versiyonu da bulunuyor. Ford'un geliştirdiği Duratorq TDCi motor aynı hacimdeki benzinli motor ile aynı gücü üretiyor. Motorda common rail enjeksiyon sistemi ve değişken geometrili turbo teknolojisi kullanılmış. 1400 bar püskürtme basıncıyla çalışan common rail dışında APC (Accelometer Pilot Control) sistemi kullanılıyor. Bu sistem sayesinde aynı yanma zamanında üç kez püskürtme (pilot, ana, artçıl) yapılması verimi yükseltiyor. Motorda kullanılan elektronik vuruntu algılayıcısı motorun çalışma gürültüsünü kontrol altında tutabiliyor. Pilot ve ana enjeksiyon sırasında her 0.3 milisaniyede bir gürültü düzeyini ölçen sistem gürültüde artış söz konusu olduğunda gerekli ayarlamaları yapıyor. Bu sayede TDCi motorlarda gürültü oldukça düşük seviyede tutulabiliyor. Ford Mondeo 2.0 TDCi'da kullanılan motor üstten çift eksantrikli ve 16 supaplı. Motor 3800 d/d'de 130 HP güç ve 1800 d/d'de 330 Nm tork üretiyor. Motorun güç ve tork bandı oldukça başarılı ve bu durum performansa yansıyor. Türkiye'de isteğe bağlı olarak sunulan Durasift 5-Tronic otomatik şanzıman manuel kullanıma da imkan tanıyor. Şanzımanda kış ve sport moduna gerek duyulmamış. Japon Jatco firması tarafından üretilen otomatik şanzıman Ford çatısı altındaki Jaguar ve Mazda'da da kullanılıyor. Yaptığımız hızlanma testlerinde otomobilin 0-100 km/s hızlanma değerini 10.4 sn olarak belirledik. Aynı güçteki manuel vitesli benzinli versiyonun 100 km/s'ye hızlanma süresiyse 9.3 saniye olarak ölçülmüştü. Bu da otomatik şanzımana rağmen TDCi motorun yüksek performansını gösteriyor. İlk hızlanmalarda manuel vitesli benzinli kardeşinden biraz geride kalan TDCi ara hızlanmalarda bu açığını fazlasıyla kapatıyor. Otomobilin test şartlarında 100 km'de 7.8 lt'lik tüketimiyse oldukça iyi. Bu tüketim değeri ve 58.5 lt'lik yakıt deposuyla otomobilin menzili 750 km'ye ulaşıyor.

    Kullanım, konfor
    Mondeo, tıpkı eskisi gibi yol tutuş konusunda çok başarılı. Hassas çalışan ve ele iyi oturan direksiyon sistemiyle kolayca kontrol edilebiliyor. Türkiye yol koşulları için biraz yükseltilmesine rağmen yeni Mondeo, sınıfında yol tutuş konusunda en iyi otomobillerden biri olduğunu gösteriyor. Uzun ve hızlı virajlarda adeta ray üzerinde ilerliyormuş hissi veren yeni Mondeo, sert virajlarda zorlandığında arkadan hafifçe kayıyor. Focus'tan alınarak geliştirilen 4 kollu arka süspansiyon sistemine entegre edilen esnek tekerlek bağlantılarının bu başarıda payı var. İsteğe bağlı olarak sunulan Durashift 5-Tronic şanzıman diğer markalarda kullanılan şanzımanlara göre ilk anda ters konumlandırılmış gibi duruyor. Şanzımanı manuel konuma getirmek için vites kolu sağ taraftaki yuvaya itiliyor. Vites büyütmek için kolu geriye çekmek, vites küçültmek içinse ileriye itmek gerekiyor. Bu işlem birçok tiptronik şanzımanlı otomobilde ters yönde yapılıyor ve vites kolu genelde sol tarafta bulunan yuvaya getirildiğinde manuel konuma geçiyor. Bu nedenle daha önce tiptronik şanzımana sahip bir otomobil kullanan sürücülerin alışması gerekiyor. Otomobilin orta konsolu ergonomik açıdan sorunsuz. Birçok Ford modelinde olduğu gibi dış dikiz aynasını kontrol eden düğme sürücü kapısında aynaya yakın bir yere monte edilmiş ve kolay ulaşılıyor. Direksiyonun sol tarafında bulunan müzik sisteminin uzaktan kumandası pek pratik değil. Kapı içlerinde bulunan ceplerin de küçük tutulmuş olması kullanışlılığı azaltıyor. Mondeo 2.0 TDCi, 100 km/s hızla giderken yapılan panik frende 39 metrede durmayı başardı. Art arda yaptığımız frenlerde de sonuç değişmedi. Mondeo 2.0 TDCi'ın kullanım konforunu artıran en önemli özelliklerinden biri de sessizliği. Dizel motorun sessiz çalışması sayesinde kabin içindeki gürültü seviyesi benzinli kardeşinden pek farklı değil.

    autoshowdan alınmıştır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: robespierre


    quote:

    Orjinalden alıntı: alone61


    selamlar arkadaşlar,

    size sormak istediğim bir konu var. mondeolarda kullanılan otomatik vitesle focuslardaki geçmiş yıllarda kullanılan tiptronik vites aynı teknoloji mi? aynı şanzıman mı? bildiğiniz gibi tiptronik vitesler hemen hemen her marka da sorunlar çıkartıyor ve masrafları az buz olmuyor. mondeoda bu sıkıntıyı yaşayan oldu mu? ya da çevresinden duyan.


    Dizel Focuslardaki CVT ve Fiestalardaki ASM çok sorunluydu.
    Pek çok insan bu yüzden mahkemelik oldu.
    Mondeo'daki CVT değil klasik otomatik şanzımana çok yakın bir şanzıman durashift 5 ileri vites.
    Ben sıfır aldım 4 senede 100.000'e geldi herhangi bir sorun yok.


    teşekkürler....




  • topkapı fuze carsısında bulabilirsin
    quote:

    Orjinalden alıntı: Keno38

    slm arkadaşlar aranıza bende katıldım 99 model 2.0 i mondeo sahibiyim
    size bir sorum olucak orjinal koltuk altı cd chenger'in kartuşu yok(cd okuyucusu,mekanizma) nerden bulabilirim aceba bilen bir arkadaşım varsa ve yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden tşk ederim
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.