Şimdi Ara

Ford Powershift Şanzıman Titreme Problemi - KRONİK Problem Çözülemiyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
184
Cevap
14
Favori
83.196
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaraoglu

    Durusma oldu. Hakim, arcin arka tamponun degistigi kazanin tutanaklarini istemek icin durusmayi mayis ayina erteledi. Ben savunmamda bu konu ile ilgili gerekli aciklamayi yapmistim ama bakalim ne cikacak:)



    Haberdar edecegim mayis ayindaki durusmanin sonuclarindan.

    Merakla bekliyorum sonucu :)
  • Takip.
  • Bu arada geçen ay araba şanzıman arızası uyarısı verdi (uyarı ekranında) ve 1. vitesten bir üst vitese bir türlü geçmedi hareket edince.

    Arabayı stop edip tekrar çalıştırınca düzeldi ama İnşallah yakında karşılaşacağım daha büyük bir sıkıntının habercisi değildir:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaraoglu -- 19 Nisan 2017; 10:39:35 >
  • Takip.
  • Vw grubu Dsg patlak, Fransız'lar güven vermiyor. Opel çok yakıyor, yenisi çok pahalı. BMW, Mercedes pahalı ve bu segment için arabaları çok ufak. Ford'ta da şimdi şanzıman sorunu var ise D segmentinde alacak adaba kalmıyor yahu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: false6

    Vw grubu Dsg patlak, Fransız'lar güven vermiyor. Opel çok yakıyor, yenisi çok pahalı. BMW, Mercedes pahalı ve bu segment için arabaları çok ufak. Ford'ta da şimdi şanzıman sorunu var ise D segmentinde alacak adaba kalmıyor yahu

    Fazla yaksa da tork konvertörlü araç almak en mantıklı,az yakıyor diye alınan çift kavramalılar sonunda toplam tamirat parası ile geri ödeniyor. İkinci eli düşünemiyorum bile...
  • Bu sorun dizellerde de var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: false6

    Vw grubu Dsg patlak, Fransız'lar güven vermiyor. Opel çok yakıyor, yenisi çok pahalı. BMW, Mercedes pahalı ve bu segment için arabaları çok ufak. Ford'ta da şimdi şanzıman sorunu var ise D segmentinde alacak adaba kalmıyor yahu

    hyundai i30 dct sanziman.
  • cruel53 kullanıcısına yanıt
    ya arkadaşlar otomobil konusunda iyi olan biri açıklayabilir mi? hyundai deyince neden ön yargılı yaklaşılıyor. hemen teneke, sağlam değil vb gibi laflar diyorlar. saç kalınlığı diğer markalara göre ince sanırım. geçen gün park etmiş bir i20'nin ön kaputunu yokladım. kaput plastik gibiydi sanki. bastırınca içine giriyor, çekince düzeliyordu. gerçektende böyle mi yoksa o araçta bir problem mi var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    ya arkadaşlar otomobil konusunda iyi olan biri açıklayabilir mi? hyundai deyince neden ön yargılı yaklaşılıyor. hemen teneke, sağlam değil vb gibi laflar diyorlar. saç kalınlığı diğer markalara göre ince sanırım. geçen gün park etmiş bir i20'nin ön kaputunu yokladım. kaput plastik gibiydi sanki. bastırınca içine giriyor, çekince düzeliyordu. gerçektende böyle mi yoksa o araçta bir problem mi var.

    sac kalinligindan ziyade icerigi önemlidir. araclarin sac kalinligi arasinda %10 fark olmakta.

    bende i30 var kaput saci kagit gibi degil. toyota corolla ile ve audi a3 ile karsilastirma imkamim oldu mukavemetleri ayni. ama dacia dusterle karsilasrdim dusterin saci ciddi anlamda ince. i20 kucuk arac oldugu icin hafif olmali o yuzden onda kullanilan malzeme farkli olabilir.




  • cruel53 kullanıcısına yanıt
    İ30 c segmenti, d segmentinde sorunsuz şanzıman lazım bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: false6

    İ30 c segmenti, d segmentinde sorunsuz şanzıman lazım bana.

    dct kullanan araclara bakabikirsin hocam. mercedes volvo dct kullanan markalardan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerist07

    Bu sorun dizellerde de var mı?

    Arkadaşlar?
  • hangi sorun var mı hocam
  • Benim bildiğim dizellerde bu problem yok. Benzinlilerde sık rastlanana bir durum.

    2-3 ay kadar önce Marka'dan ayrılma bir ustayla görüştüm. Adama benzinli otomatik Focus'um var dedim. "Allah kolaylık versin" dedi. "Dizellerin otomatiklerinde sorun yok ama benzin otomatiklerde bir türlü tutturamadılar" dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaraoglu -- 26 Mayıs 2017; 19:29:1 >
  • ykaraoglu Y kullanıcısına yanıt
    Bence olay dizel yada benzinlide değil

    Kuru tip şanzımanlarda sıkıntı oluyor(dsg 7 ileri vs gibi)
    Bu dsg nin 6 ileri ıslak tip şanzımanı vardı onlarda sıkıntı olmuyordu.(golf,JETTA,A3 102 bg olanlarda)

    Şuan tork konvektörlü hem dizel hem benzinli otomatik olarak(opel astra insgna,peugeot 308,508 var) ama onlarda içime sinmiyor.
  • Dizel 2.0 163 ps mondeo 2012 model mevcut bır sorun yok suana kadar
  • Ben de bu konuda sıkıntı yaşıyorum, konunun yakın takipçisi olacağım.
    Size kolaylıklar diliyorum.
  • Merhaba,

    Dün itibariyle 3. duruşmamız oldu. (dava dilekçemden sonra tam 1 yıl olmuş bu arada) Sonuç şu: hakim değiştiği için yeni gelen hakim dosyayı incelemek için 5 ay sonrasına tekrar gün verdi:) Ben bi bakayım sonra bilirkişiye gidip gitmeyeceğime karar veririm dedi :)

    Araba halen yolda gidiyor ama sarsıntılar giderek arttı. Ve bir kaç defa şanzıman arızası verdi. Stop start yapınca düzeldi ama sarsıntılar çok fazla. Birde arabada tır tır sesler peydah oldu. Şanzıman ile ilgilimi değilmi bilmiyorum ama.

    Bu süreçte benimle aynı problemi yaşayan arkadaşlar için şöyle bir alternatif daha varmış, geçen hafta öğrendim. Markanın Almanya'daki merkezine durumu anlatan güzel bir e-mail yazmak. İşe yaradığı oluyormuş.

    Ben onu da deneyeceğim mahkeme sonucunu beklerken.
  • ykaraoglu Y kullanıcısına yanıt
    CEO'lara mail atmak her zaman işe yarar. Bizde de atıyor müşteriler. Çok zor durumda kalıyoruz ama sonuçta işe yarıyor.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.